Календарно-тематичне планування з хімії 11 клас (рівень стандарту1

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з хімії для 11 класу (рівень стандарту) на 2019-2020 навчальний рік, містить розділи: дата, кількість годин, зміст(тема уроку), демонстрації і лабораторні роботи, примітка.

Перегляд файлу

                           Календарно-тематичне планування з хімії

                                                 на 2019-2020 н.р.

                                                      11 клас (рівень стандарту)

                                               (70 години; 2 години на тиждень)

№п/п

Дата

К-сть год.

Зміст (тема уроку)

Демонстрації, лабораторні досліди

Примітка

 

 

5

Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів

 

 

1

 

 

 

Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів.

Демонстрації

1. Різні варіанти періодичної системи хімічних елементів (довга і коротка форми, віртуальні 3D).

 

2

3

 

 

Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії».

Навчальні проекти

1. Створення 3D-моделей атомів елементів.

 

Демонстрації

2. Форми електронних орбіталей (у тому числі 3D-проектування).

3. Моделі атомів s-, p-, d-елементів (у тому числі 3D-проектування).

 

4

 

 

Збуджений стан атома. Валентні стани елементів. Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів

 

 

5

 

 

Навчальні проекти

2. Застосування радіонуклідів у медицині.

3. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології.

 

 

 

 

 

. Тематична 1

 

 

 

 

6

Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини

 

 

6

 

 

Йонний хімічний зв’язок.

 

 

7

 

 

Ковалентний хімічний зв’язок. Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію).

Демонстрації

5. Утворення амоній хлориду з амоніаку і гідроген хлориду.

 

8

 

 

Металічний, водневий хімічні зв’язки.

 

 

9

 

 

Кристалічний і аморфний стани твердих речовин.

Демонстрації

4. Моделі різних типів кристалічних ґраток (у тому числі 3D-проектування).

5. Утворення амоній хлориду з амоніаку і гідроген хлориду.

6. Зразки кристалічних і аморфних речовин.

 

10

 

 

Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.

 

 

11

 

 

. Навчальні проекти

4. Застосування рідких кристалів.

5. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці.

6. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів.

 

 

 

 

 

Тематична 2

 

 

 

 

7

Тема 3. Хімічні реакції 

 

 

12

13

 

 

Необоротні і оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє.

 

 

14

15

 

 

Гідроліз солей.

Лабораторні досліди

1. Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів

 

16

17

 

 

Розрахункові задачі

1. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

 

 

18

 

 

Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму. Навчальні проекти

7. Гальванічний елемент з картоплі, лимону.

8. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх.

 

 

 

 

 

Тематична 3

 

 

 

 

41

Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості

 

 

19

 

 

Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості.

Демонстрації

8. Зразки неметалів.

 

20

 

 

Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів.

Навчальний проект

7. Штучні алмази у техніці.

Демонстрації

9.Моделі кристалічних ґраток алотропних модифікацій Карбону і Сульфуру (у тому числі 3D-проектування).

 

21

 

 

Явище адсорбції.

Лабораторні досліди

2. Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів.

 

22

 

 

Окисні та відновні властивості неметалів.

 

 

23

 

 

Застосування неметалів.

 

 

24

25

 

 

 

Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук, їх застосування.

 

 

26

27

 

 

Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері.

 

 

28

29

 

 

Розрахункові задачі

2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

 

 

30

 

 

Контрольна робота 1

 

 

 

 

 

Тематична 4

 

 

31

 

 

Кислоти. Кислотні дощі.

Навчальний проект 11. Кислотні дощі.

 

 

32

33

 

 

Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами.

 

 

34

 

 

Загальна характеристика металів.

 

 

35

 

 

Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.

 

 

36

 

 

Алюміній: фізичні і хімічні властивості.

 

 

37

 

 

Залізо: фізичні і хімічні властивості.

 

 

38

 

 

Застосування металів та їхніх сплавів.

Демонстрації

7. Зразки металів і їхніх сплавів.

 

39

 

 

Розвязування задач і вправ.

 

 

40

 

 

Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

 

 

41

 

 

Солі, їх поширення в природі.

 

 

42

43

 

 

Середні та кислі солі.

 

 

44

 

 

Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

Навчальний проект 14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.

 

 

45

46

 

 

 Розвязування задач і вправ.

 

 

 

 

 

Тематична 5

 

 

47

 

 

Сучасні силікатні матеріали.

 

 

48

 

 

Мінеральні добрива.

Навчальні проекти

8. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.

9. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.

 

 

49

 

 

 Поняття про кислотні та лужні ґрунти.

Навчальний проект

12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.

 

 

50

 

 

Навчальні проекти

8. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.

9. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.

 

 

51

 

 

Якісні реакції на деякі йони.

Демонстрації

10. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+) (віртуально), Феруму(3+) (віртуально), Барію, амонію

.Лабораторні досліди

3-6. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію.

7, 8. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів.

 

52

 

 

Практична робота

1. Дослідження якісного складу солей. Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.

Навчальні проекти

10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.

13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.

 

 

53

54

 

 

 Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

 

55

 

 

 

Практична робота

2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.

 

 

5657

58

 

 

Розвязування задач і вправ.

 

 

59

 

 

Контрольна робота 2

 

 

 

 

 

Тематична 6

 

 

 

 

11

Тема 5. Хімія і прогрес людства

 

 

60

 

 

Роль хімії у створенні нових матеріалів.

 

 

61

 

 

 Роль хімії у розвитку нових напрямів технологій.

 

 

62

 

 

 Роль хімії у розв’язанні продовольчої, проблеми.

 

 

63

 

 

 Роль хімії у розв’язанні сировинної проблеми.

 

 

64

 

 

Роль хімії у розв’язанні енергетичної проблеми.

 

 

65

 

 

Роль хімії у розв’язанні екологічної проблеми.

 

 

66

 

 

Роль хімії у розв’язанні екологічної проблеми.

 

 

67

 

 

«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

 

 

68

 

 

«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

 

 

69

 

 

Навчальні проекти

15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.

16. Підготовка есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті».

 

 

70

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

Тематична 7

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Планування
Додано
28 липня 2018
Переглядів
2996
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку