ХІМІЯ 10 клас І семестр |
||||
№ уроку |
Дата провед. |
Тема уроку |
Приміт. |
|
Повторення найважливіших питань курсу хімії 9 класу |
||||
1. |
|
Основні класи неорганічних сполук. |
|
|
2. |
|
Розчини. |
|
|
Тема 1. Хімічні реакції |
||||
3. |
|
Класифікація хімічних реакцій за кількістю і складом реагентів та продуктів реакції: реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну. |
|
|
4. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
5. |
|
Окисно-відновні реакції. Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники. |
|
|
6. |
|
Розв‘язування задач і вправ. |
|
|
7. |
|
Складання рівнянь окисно-відновних реакцій. |
|
|
8. |
|
Розв‘язування задач і вправ. |
|
|
9. |
|
Значення окисно-відновних реакцій у житті людини, природі й техніці. |
|
|
10. |
|
Розв‘язування задач і вправ. |
|
|
11. |
|
Тепловий ефект хімічної реакції. Екзотермічні та ендотермічні реакції. |
|
|
12. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
13. |
|
Термохімічні рівняння. |
|
|
14. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
15. |
|
Оборотні й необоротні реакції. |
|
|
16. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
17. |
|
Швидкість хімічної реакції, її залежність від різних чинників. Л. д. №1.Вплив площі поверхні контакту реагентів, концентрації і температури на швидкість реакції цинку з хлоридною кислотою. |
|
|
18. |
|
Значення хімічних процесів у природі та техніці. |
|
|
19. |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|
|
20. |
|
Контрольна робота №1. |
|
|
Тема 2. Початкові поняття про органічні сполуки |
||||
21. |
|
Особливості органічних сполук (порівняно з неорганічними). |
|
|
22. |
|
Основний і збуджений стани атома. Типи хімічних формул. |
|
|
23. |
|
Метан як представник насичених вуглеводнів. Молекулярна і структурна формули метану. |
|
|
24. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
25. |
|
Гомологи метану (перші десять), їхні молекулярні формули та назви. Фізичні властивості метану і його гомологів. |
|
|
26. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
27. |
|
Етен (етилен) і етин (ацетилен) як представники ненасичених вуглеводнів, їхні молекулярні і структурні формули, фізичні властивості. Л. д. №2. Виготовлення моделей молекул вуглеводнів. |
|
|
28. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
29. |
|
Горіння вуглеводнів. |
|
|
30. |
|
Підсумковий урок за І семестр. |
|
|
Вчитель Герасимець О. А.
|
||||
10 клас ХІМІЯ ІІ семестр |
||||
31. |
|
Обчислення об’ємних відношень газів за хімічними рівняннями. |
|
|
32. |
|
Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену. |
|
|
33. |
|
Поширення вуглеводнів у природі. |
|
|
34. |
|
Природний газ, нафта, кам’яне вугілля — природні джерела вуглеводнів. Застосування вуглеводнів. |
|
|
35. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
36. |
|
Поняття про спирти на прикладі етанолу і гліцеролу, їхні молекулярні, структурні формули, фізичні властивості. |
|
|
37. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
38. |
|
Горіння етанолу. Якісна реакція на гліцерол. |
|
|
39. |
|
Отруйність етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини. |
|
|
40. |
|
Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості. |
|
|
41. |
|
Хімічні властивості етанової кислоти: електролітична дисоціація, взаємодія з індикаторами, металами, лугами, солями. Застосування етанової кислоти. |
|
|
42. |
|
Практична робота №1. Властивості етанової кислоти. |
|
|
43. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
44. |
|
Поняття про вищі (насичені й ненасичені) карбонові кислоти. |
|
|
45. |
|
Мило, його склад, мийна дія. |
|
|
46. |
|
Жири. Склад жирів, фізичні властивості. |
|
|
47. |
|
Жири у природі. Біологічна роль жирів. |
|
|
48. |
|
Вуглеводи: глюкоза, сахароза. Молекулярні формули глюкози і сахарози, їх фізичні властивості, Якісна реакція на глюкозу. |
|
|
49. |
|
Поширення і утворення глюкози і сахарози у природі. Л. д. №2. Взаємодія глюкози з купрум(ІІ) гідроксидом. |
|
|
50. |
|
Крохмаль і целюлоза — природні полімери. Молекулярні формули крохмалю і целюлози, їх фізичні властивості. Якісна реакція на крохмаль. |
|
|
51. |
|
Поширення і утворення крохмалю і целюлози в природі. Л. д. №3. Відношення крохмалю до води (розчинність, утворення клейстеру). Л. д. №4. Взаємодія крохмалю з йодом. |
|
|
52. |
|
Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль. |
|
|
53. |
|
Білки: склад і будова. |
|
|
54. |
|
Біологічна роль амінокислот і білків. |
|
|
55. |
|
Природні й синтетичні органічні сполуки. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів. |
|
|
56. |
|
Практична робота №2. Виявлення органічних сполук у харчових продуктах. |
|
|
57. |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|
|
58. |
|
Контрольна робота №2. |
|
|
Тема 3. Узагальнення знань з хімії |
||||
59. |
|
Будова речовин. |
|
|
60. |
|
Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. |
|
|
61. |
|
Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення. |
|
|
62. |
|
Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу. |
|
|
63. |
|
Хімічна наука і виробництво в Україні. |
|
|
64. |
|
Видатні вчені — творці хімічної науки. |
|
|
65. |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|
|
66. |
|
Контрольна робота №3. |
|
|
67. |
|
Узагальнення та систематизація знань за ІІ семестр |
|
|
68. |
|
Підсумковий урок за навчальний рік. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вчитель Герасимець О. А.. |
||||