Календарно-тематичне планування з хімії

Про матеріал
Календарно-тематичне планування розроблене згідно з програмою, розробленою Інститутом спеціальної педагогіки НАПН України ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ СЛІПИХ ТА ЗІ ЗНИЖЕНИМ ЗОРОМ, укладач Петренко Г.В., учитель хімії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії КЗ «ХСНВК ім. В.Г. Короленка» і стане в пригоді вчителям хімії, які працюють в таких навчальних закладах за цією програмою.
Перегляд файлу

ХІМІЯ 10 клас

І семестр

уроку

Дата провед.

Тема уроку

Приміт.

Повторення найважливіших питань курсу хімії 9 класу

1.

 

Основні класи неорганічних сполук.

 

2.

 

Розчини.

 

Тема 1. Хімічні реакції

3.

 

Класифікація хімічних реакцій за кількістю і складом реагентів та продуктів реакції: реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну.

 

4.

 

Розв’язування задач і вправ.

 

5.

 

Окисно-відновні реакції. Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники.

 

6.

 

Розв‘язування задач і вправ.

 

7.

 

Складання рівнянь окисно-відновних реакцій.

 

8.

 

Розв‘язування задач і вправ.

 

9.

 

Значення окисно-відновних реакцій у житті людини, природі й техніці.

 

10.

 

Розв‘язування задач і вправ.

 

11.

 

Тепловий ефект хімічної реакції. Екзотермічні та ендотермічні реакції.

 

12.

 

Розв’язування задач і вправ.

 

13.

 

Термохімічні рівняння.

 

14.

 

Розв’язування задач і вправ.

 

15.

 

Оборотні й необоротні реакції.

 

16.

 

Розв’язування задач і вправ.

 

17.

 

Швидкість хімічної реакції, її залежність від різних чинників. Л. д. №1.Вплив площі поверхні контакту реагентів, концентрації і температури на швидкість реакції цинку з хлоридною кислотою.

 

18.

 

Значення хімічних процесів у природі та техніці.

 

19.

 

Узагальнення та систематизація знань з теми.

 

20.

 

Контрольна робота №1.

 

Тема 2. Початкові поняття про органічні сполуки

21.

 

Особливості органічних сполук (порівняно з неорганічними).

 

22.

 

Основний і збуджений стани атома. Типи хімічних формул.

 

23.

 

Метан як представник насичених вуглеводнів.

Молекулярна і структурна формули метану.

 

24.

 

Розв’язування задач і вправ.

 

25.

 

Гомологи метану (перші десять), їхні молекулярні формули та назви. Фізичні властивості метану і його гомологів.

 

26.

 

Розв’язування задач і вправ.

 

27.

 

Етен (етилен) і етин (ацетилен) як представники ненасичених вуглеводнів, їхні молекулярні і структурні формули, фізичні властивості. Л. д. №2. Виготовлення моделей молекул вуглеводнів.

 

28.

 

Розв’язування задач і вправ.

 

29.

 

Горіння вуглеводнів.

 

30.

 

Підсумковий урок за І семестр.

 

Вчитель                       Герасимець О. А.

 

10 клас ХІМІЯ

ІІ семестр

31.

 

Обчислення об’ємних відношень газів за хімічними рівняннями.

 

32.

 

Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену.

 

33.

 

Поширення вуглеводнів у природі.

 

34.

 

Природний газ, нафта, кам’яне вугілля — природні джерела вуглеводнів. Застосування вуглеводнів.

 

35.

 

Розв’язування задач і вправ.

 

36.

 

Поняття про спирти на прикладі етанолу і гліцеролу, їхні молекулярні, структурні формули, фізичні властивості.

 

37.

 

Розв’язування задач і вправ.

 

38.

 

Горіння етанолу. Якісна реакція на гліцерол.

 

39.

 

Отруйність етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини.

 

40.

 

Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості.

 

41.

 

Хімічні властивості етанової кислоти: електролітична дисоціація, взаємодія з індикаторами, металами, лугами, солями. Застосування етанової кислоти.

 

42.

 

Практична робота №1. Властивості етанової кислоти.

 

43.

 

Розв’язування задач і вправ.

 

44.

 

Поняття про вищі (насичені й ненасичені) карбонові кислоти.

 

45.

 

Мило, його склад, мийна дія.

 

46.

 

Жири. Склад жирів, фізичні властивості.

 

47.

 

Жири у природі. Біологічна роль жирів.

 

48.

 

Вуглеводи: глюкоза, сахароза. Молекулярні формули глюкози і сахарози, їх фізичні властивості, Якісна реакція на глюкозу.

 

49.

 

Поширення і утворення глюкози і сахарози у природі. Л. д. №2. Взаємодія глюкози з купрум(ІІ) гідроксидом.

 

50.

 

Крохмаль і целюлоза — природні полімери. Молекулярні формули крохмалю і целюлози, їх фізичні властивості. Якісна реакція на крохмаль.

 

 51.

 

Поширення і утворення крохмалю і целюлози в природі. Л. д. №3. Відношення крохмалю до води (розчинність, утворення клейстеру).

Л. д. №4. Взаємодія крохмалю з йодом.

 

52.

 

Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.

 

53.

 

Білки: склад і будова.

 

54.

 

Біологічна роль амінокислот і білків.

 

55.

 

Природні й синтетичні органічні сполуки. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.

 

56.

 

Практична робота №2. Виявлення органічних сполук у харчових продуктах.

 

57.

 

Узагальнення та систематизація знань з теми.

 

58.

 

Контрольна робота №2.

 

Тема 3. Узагальнення знань з хімії

59.

 

Будова речовин.

 

60.

 

Багатоманітність речовин та хімічних реакцій.

 

61.

 

Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення.

 

62.

 

Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу.

 

63.

 

Хімічна наука і виробництво в Україні.

 

64.

 

Видатні вчені — творці хімічної науки.

 

65.

 

Узагальнення та систематизація знань з теми.

 

66.

 

Контрольна робота №3.

 

67.

 

Узагальнення та систематизація знань за ІІ семестр

 

68.

 

Підсумковий урок за навчальний рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель                       Герасимець О. А..

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 10 клас, Планування
Додано
18 жовтня 2023
Переглядів
818
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку