Календарно-тематичне планування з хімії для 10 класу на 2018-2019 навчальний рік. Рівень стандарту.

Про матеріал

Планування розроблено так, як його записують у класний журнал. Нічого зайвого. Планування не прив'язане до певного підручника, а тому може бути адаптовано до будь-якого автора.


Перегляд файлу





                                                                                                                                                                        3

16.  

Виведення молекулярної формули речовини за загальною формулою гомологічного ряду та густиною або відносною густиною. Розрахункові задачі: 2. Виведення молекулярної формули речовини за загальною формулою гомологічного ряду та густиною або відносною густиною.

 

1

 

17.  

Виведення молекулярної формули речовини за масою, об’ємом або кількістю речовини реагентів або продуктів реакції. Розрахункові задачі: 3. Виведення молекулярної формули речовини за масою, об’ємом або кількістю речовини реагентів або продуктів реакції.

 

1

 

18.  

Застосування вуглеводнів.

 

1

 

 

Навчальні проекти:

4.      Октанове число та якість бензину.

5.      Цетанове число дизельного палива.

6.      Ароматичні сполуки навколо нас.

7.      Смог як хімічне явище.

8.      Коксування вугілля: продукти та їх використання.

9.      Біогаз.

10.  Вплив на довкілля вуглеводнів та їхніх похідних.

Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 10.

19.  

Взаємозв’язки між гомологічними рядами вуглеводнів. Виконання тренувальних вправ та розв’язання розрахункових задач.

 

1

 

20.  

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1. Тематичне оцінювання й коригування знань учнів з теми «Вуглеводні».

 

1

 

21.  

ТЕМА 3. ОКСИГЕНОВМІСНІ ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ (18 ГОД.).

Спирти. Поняття про характеристичну (функціональну) групу. Гідроксильна характеристична (функціональна) група. Насичені одноатомні спирти: загальна та структурні формули, ізомерія

(пропанолів і бутанолів), систематична номенклатура. Водневий зв’язок, його вплив на фізичні властивості спиртів. 

 

1

 

22.  

 

1

 

23.  

Поняття про багатоатомні спирти на прикладі гліцеролу, його хімічні властивості.

 

1

 

24.  

Фенол: склад і будова молекули, фізичні та хімічні властивості.

 

1

 

25.  

Обчислення за хімічними рівняннями кількості речовини, маси або об’єму за кількістю речовини, масою або об’ємом реагенту, що містить певну частку домішок. Розрахункові задачі: 4. Обчислення за хімічними рівняннями кількості речовини, маси або об’єму за кількістю речовини, масою або об’ємом реагенту, що містить певну частку домішок.

 

1

 

26.  

Альдегіди. Склад, будова молекул альдегідів. Альдегідна характеристична (функціональна) група. Загальна та структурні формули, систематична номенклатура і фізичні властивості альдегідів.

 

1

 

27.  

Хімічні властивості етаналю, його одержання. Демонстрації: 5.

Окиснення метаналю (етаналю) амоніачним розчином арґентум(І) оксиду (віртуально).  6. Окиснення метаналю (етаналю) свіжоодержаним купрум(ІІ) гідроксидом (віртуально). Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 8-10.

 

1

 

28.  

Карбонові кислоти, їх поширення в природі та класифікація.

Карбоксильна характеристична (функціональна) група. Склад, будова молекул насичених одноосновних карбонових кислот, їхня загальна та структурні формули, ізомерія, систематична номенклатура і фізичні властивості.

 

1

 

29.  

Хімічні властивості насичених одноосновних карбонових кислот. Реакція естерифікації. Одержання етанової кислоти. Лабораторні досліди: 1. Виявлення органічних кислот у харчових продуктах. Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 8-10. Тематичне оцінювання й коригування знань учнів.

 

1

 

30.  

Естери, загальна та структурні формули, систематична номенклатура, фізичні властивості. Гідроліз естерів. Демонстрації: 7. Ознайомлення зі зразками естерів. Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 9, 10.

 

1

 

                                                                                                                                                                        4

31.  

Жири як представники естерів. Класифікація жирів, їхні хімічні властивості. Демонстрації: 8. Відношення жирів до води та органічних розчинників. 9. Доведення ненасиченого характеру рідких жирів (віртуально). Інструкція з БЖД №1, 3, 6.

1

 

32.  

Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі.

1

 

33.  

Глюкоза: молекулярна формула та її відкрита форма. Хімічні властивості глюкози. Способи одержання глюкози. Демонстрації: 10. Окиснення глюкози амоніачним розчином арґентум(І) оксиду (за відсутності реагентів – віртуально).  Лабораторні досліди: 2. Окиснення глюкози свіжоодержаним купрум(ІІ) гідроксидом. Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 810.

1

 

34.  

Сахароза, крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз. Способи одержання  сахарози, крохмалю і целюлози.

1

 

35.  

Практична робота 1. Розв’язування експериментальних задач. Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 8-10.

1

 

36.  

Генетичні зв’язки між оксигеновмісними органічними сполуками. 

Виконання тренувальних вправ та розв’язання розрахункових задач.

1

 

37.  

1

 

38.  

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2. Тематичне оцінювання й коригування знань учнів з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки».

1

 

39.  

ТЕМА 4. НІТРОГЕНОВМІСНІ ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ (5 ГОД.).

Насичені аміни: склад і будова молекули, назва найпростішої за складом сполуки. Будова аміногрупи.  Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метан аміну.

1

 

40.  

Ароматичні аміни: склад і будова молекули, назва найпростішої за складом сполуки. Хімічні властивості аніліну. Одержання аніліну. Демонстрації: 11. Взаємодія аніліну з хлоридною кислотою (віртуально). 12. Взаємодія аніліну з бромною водою (віртуально).

Інструкція з БЖД №1, 3, 6.

1

 

41.  

Амінокислоти: склад і будова молекул, загальні і структурні формули, характеристичні (функціональні) групи, систематична номенклатура.  Пептидна група.

1

 

42.  

Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди.

1

 

43.  

Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків (без запису рівнянь реакцій). Лабораторні досліди: 3. Біуретова реакція. 4.

Ксантопротеїнова реакція.  Навчальні проекти:

19.            Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування.

20.            Анілін – основа для виробництва барвників.

21.            Синтез білків.

22.            Збалансоване харчування – запорука здорового життя.

23.            Виведення плям органічного походження.

Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 8-10. Тематичне оцінювання й коригування знань учнів.

1

 

                                                                                                                                                                        5

44.  

ТЕМА 5. СИНТЕТИЧНІ ВИСОКОМОЛЕКУЛЯРНІ РЕЧОВИНИ І ПОЛІМЕРНІ МАТЕРІАЛИ НА ЇХ ОСНОВІ (5 ГОД.). Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Реакції полімеризації і поліконденсації. Пластмаси. Демонстрації: 13. Зразки пластмас, каучуків, гуми, синтетичних волокон. Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 10.

 

1

 

45.  

Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання. Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку суспільства. Демонстрації: 13. Зразки пластмас, каучуків, гуми, синтетичних волокон. Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 10.

 

1

 

46.  

Захист навчальних проектів.

 

1

 

 

Навчальні проекти:

25.               Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів.

26.               Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу. 27. Перспективи одержання і застосування полімерів із  наперед заданими властивостями.

28.  Дослідження маркування виробів із полімерних матеріалів і пластмас.

29.  Виготовлення виробів із пластикових пляшок.

Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 10.

47.  

Каучуки, гума. Демонстрації: 13. Зразки пластмас, каучуків, гуми, синтетичних волокон. Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 10.

 

1

 

48.  

Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування.

 

1

 

 

Навчальні проекти:

24. Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості.

Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 10. Тематичне оцінювання й коригування знань учнів.

49.  

ТЕМА 6. БАГАТОМАНІТНІСТЬ ТА ЗВ’ЯЗКИ МІЖ КЛАСАМИ ОРГАНІЧНИХ РЕЧОВИН (4 ГОД.). Зв’язки між класами органічних речовин.

 

1

 

50.  

Загальні поняття про біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти). 

 

1

 

 

Навчальні проекти:

31. Доцільність та шкідливість біологічно активних добавок.

Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 10.

51.  

Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної проблем.

 

1

 

 

Навчальні проекти:

30. Найважливіші хімічні виробництва органічної хімії в Україні.

Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 10.

52.  

Роль органічної хімії у розв’язуванні продовольчої проблеми, створенні нових матеріалів. Тематичне оцінювання й коригування знань учнів.

 

1

 

*Примітка: інструкції з техніки безпеки згідно нумерації у паспорті кабінету хімії

 

ПЕРЕЛІК ОБОВ’ЯЗКОВИХ ІНСТРУКЦІЙ З ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ЇХ ЄДИНА НУМЕРАЦІЯ:

Інструкції з охорони праці (БЖД):

-                     під час проведення навчальних занять у кабінеті хімії                                                     № 1

-                     правила електробезпеки в кабінеті хімії № 2

-                     з пожежної безпеки                                                                                                              № 3

-                     надання першої медичної допомоги при ураженні електричним струмом                    № 4

-                     надання першої медичної допомоги потерпілим у кабінеті хімії                                     № 5

-                     під час проведення лабораторних робіт у кабінеті хімії                                                   № 6

-                     під час роботи з металічним натрієм № 7

-                     під час роботи з кислотами і лугами                                                                                № 8

-                     при роботі з органічними розчинниками                                                                           № 9

-                     при роботі з скляним посудом та виробами із скла                                                          № 10

-                     правила збереження хімічних реактивів                                                                            № 11

-                     при користуванні витяжною шафою № 12 

-                     дії на випадок виявлення ртуті у приміщенні.                                                                  № 13

 


pdf
Пов’язані теми
Хімія, 10 клас, Планування
Додано
6 вересня 2018
Переглядів
1180
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку