КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 11 КЛАС
№ п/п |
Дата уроку |
Тема уроку |
Хімічний експеримент та проекти |
Домашнє завдання |
Примітки |
І СЕМЕСТР |
|||||
Корегуюче навчання (3 години) |
|||||
1. |
|
Вступний інструктаж з БЖД Повторення вивченого у 10 класі. Склад, властивості, застосування окремих представників оксигеновмісних (метанол, етанол, гліцерол, етанова кислота) органічних речовин. |
|
|
|
2. |
|
Повторення вивченого у 10 класі. Склад, властивості, застосування окремих представників нітрогеновмісних (аміно-етанова кислота) органічних речовин. |
|
|
|
3. |
|
Діагностична контрольна робота з теми: «Органічні сполуки». |
|
|
|
Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів (3 години) |
|||||
4. |
|
Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії». |
Демонстрація 2,3 Форми електронних орбіталей (у тому числі 3D-проектування). Моделі атомів s-, p-, d-елементів (у тому числі 3D-проектування). |
§1, с. 12 завд. 1-8 |
|
5. |
|
Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів. |
Демонстрація 1 Різні варіанти періодичної системи хімічних елементів (довга і коротка форми, віртуальні 3D). |
§2, с. 17 завд. 1-4 |
|
6. |
|
Збуджений стан атома. Валентні стани елементів. Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів. |
Навчальні проекти: №1. Створення 3D-моделей атомів елементів. №2. Застосування радіонуклідів у медицині. №3. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології. |
§3, с. 21 завд. 1-4 §4, с. 22 завд. 1-23
|
|
Тема 2. Хімічний зв'язок і будова речовини (9 годин) |
|||||
7. |
|
Природа хімічного зв’язку. Йонний зв’язок. |
Демонстрація 4 Моделі різних типів кристалічних ґраток (у тому числі 3D-проектування). |
§5, с. 31 завд. 1,2 |
|
8. |
|
Природа хімічного зв’язку. Металічний зв’язок. |
|
§5, с. 31 завд. 3,4 |
|
9. |
|
Природа хімічного зв’язку. Ковалентний зв’язок. |
|
§6, с. 37 завд. 1-5 |
|
10. |
|
Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію). Водневий зв’язок. |
Демонстрація 5 Утворення амоній хлориду з амоніаку і гідроген хлориду. |
§6 с. 37 завд. 6-9 |
|
11. |
|
Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. |
Демонстрація 6 Зразки кристалічних і аморфних речовин. |
§7, с. 43 завд. 1-7 |
|
12. |
|
Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови. |
Навчальні проекти: №4: «Застосування рідких кристалів» №5: «Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці» №6: «Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів» |
§7, 8 с. 46 завд. 1-15 |
|
13. |
|
Узагальнення та систематизація знань з тем: «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів», «Хімічний зв'язок і будова речовини». |
|
§8, с. 47 завд. 16-30 |
|
14. |
|
Контрольна робота з теми: «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів», «Хімічний зв'язок і будова речовини». |
|
§1-8 пов.
|
|
15. |
|
Представлення результатів навчальних проектів. |
|
§1-8 пов.
|
|
Тема 3. Хімічні реакції (4 години) |
|||||
16. |
|
Розрахункові задачі. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції. |
|
§11, с. 63 завд. 1-5 |
|
17. |
|
Необоротні і оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє. |
|
§9, с. 54 завд. 1-5 §10, с. 59 завд. 1-5 |
|
18. |
|
Гідроліз солей. |
Лаб. дослід №1 Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів. |
§12, с. 68 завд. 1-3 |
|
19. |
|
Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму.
|
Навчальні проекти: № 7: «Гальванічний елемент з картоплі, лимону», №8: «Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх» |
§13, с. 73 завд. 1-19 |
|
Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості (12 години) |
|||||
20. |
|
Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості неметалів. Явище адсорбції. |
Демонстрація 8 Зразки неметалів Лаб. дослід 2 Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів. |
§15, с. 81 завд. 1-6 |
|
21. |
|
Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів.
|
Демонстрація 9 Моделі кристалічних ґраток алотропних модифікацій Сульфуру (у тому числі 3D-проектування). Навчальний проект: №9: «Штучні алмази у техніці» |
§16, с. 88 завд. 1-3 |
|
22. |
|
Окисні та відновні властивості неметалів. Застосування неметалів. |
Навчальний проект: №10: Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини. |
§17, с. 92 завд. 1-5 |
|
23. |
|
Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук, їх застосування. |
|
§18, с. 98 завд. 1-6 |
|
24. |
|
Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері. |
|
§19, с. 103 завд. 1-5 |
|
25. |
|
Кислоти, властивості і добування. Кислотні дощі. |
Навчальний проект: №11: «Кислотні дощі» |
§20, с. 111 завд. 1-3 |
|
26. |
|
Особливості взаємодії нітратної і концентрованої сульфатної кислот з металами. |
|
§21, с. 115 завд. 1-4 |
|
27. |
|
Розрахункові задачі. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції. |
|
§36, с. 185 завд. 1-16 |
|
28. |
|
Самостійна робота з теми: «Хімічні реакції. Неорганічні речовини і їхні властивості. Неметали». |
|
§11-21 пов. |
|
29. |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми: «Неорганічні речовини і їхні властивості» |
|
§11-21 пов. |
|
30. |
|
Представлення результатів навчальних проектів. |
|
§11-21 пов. |
|
31. |
|
Представлення результатів навчальних проектів. |
|
§11-21 пов. |
|