№ п/п |
Дата уроку |
Тема уроку |
Хімічний експеримент та проєкт |
Домашнє завдання |
Примітки |
||
8-А |
8-Б |
8-В |
|||||
|
ІСЕМЕСТР |
|
|||||
|
Корегуюче навчання (3 години) |
|
|||||
1. |
|
|
|
Вступний інструктаж з БЖД. Найважливіші хімічні поняття. Прості й складні речовини (кисень, вода). Реакція розкладу, сполучення. |
|
|
|
2. |
|
|
|
Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. Масова частка елемента в складній речовині. Масова частка розчиненої речовини в розчині. |
|
|
|
3. |
|
|
|
Діагностична контрольна робота з теми: «Складні речовини. Вода». |
|
|
|
|
Тема 1. Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. (13 годин) |
|
|||||
4. |
|
|
|
Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів. Поняття про лужні, інертні елементи, галогени. |
Навчальний проєкт 1)З історії відкриття періодичної системи хімічних елементів |
|
|
5. |
|
|
|
Періодичний закон Д.І. Менделєєва (сучасне формулювання). |
|
|
|
6. |
|
|
|
Періодична система хімічних елементів, її структура. |
Навчальний проєкт 2) Форми періодичної системи хімічних елементів. |
|
|
7. |
|
|
|
Будова атома. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). |
|
|
|
8. |
|
|
|
Нукліди. Ізотопи. Протонне число. Нуклонне число. |
|
|
|
9. |
|
|
|
Стан електронів у атомі. Електронні орбіталі. |
|
|
|
10. |
|
|
|
Структура електронної оболонки атома. Енергетичні рівні та підрівні. |
|
|
|
11. |
|
|
|
Розподіл електронів в електронній оболонці атомів. |
|
|
|
12. |
|
|
|
Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів № 1-20. |
|
|
|
13. |
|
|
|
Будова електронних оболонок і характер хімічних елементів. Поняття про радіус атома. |
|
|
|
14. |
|
|
|
Характеристика хімічних елементів №1-20 за їхнім місцем у періодичній системі й будовою атома. |
Навчальні проєкти 4) Хімічні елементи в літературних творах. |
|
|
|
|
|
|
|
5) Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хім. елементів. |
|
|
15. |
|
|
|
Контрольна робота 1 з теми: «Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів». |
|
|
|
16. |
|
|
|
Значення періодичного закону. Життя і діяльність Д.І. Менделєєва. Практичне заняття. Виконання вправ, розв’язання задач. |
Навчальний проєкт 3) Життя і діяльність Д.І.Менделєєва |
|
|
Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини (16 годин) |
|||||||
17. |
|
|
|
Природа хімічного зв’язку. Перетворення атомів на йони. |
|
|
|
18. |
|
|
|
Електронегативність атомів хімічних елементів. |
|
|
|
19. |
|
|
|
Ковалентний зв'язок, його утворення. Полярний і неполярний ковалентний зв’язок. |
|
|
|
20. |
|
|
|
Електронні формули молекул. Виконання вправ. |
|
|
|
21. |
|
|
|
Йони. Йонний зв’язок, його утворення. |
|
|
|
22. |
|
|
|
Електронні формули молекул. Виконання вправ. |
|
|
|
23. |
|
|
|
Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали. |
|
|
|
24. |
|
|
|
Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали. |
|
|
|
25. |
|
|
|
Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток. |
Лаб. дослід №1. . |
|
|
26. |
|
|
|
Практична робота 2. Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток. |
|
|
|
27. |
|
|
|
Будова твердих речовин та їхні властивості. |
Навчальні проєкти 6) Використання кристалів у техніці. 7) Кристали: краса і користь. |
|
|
28. |
|
|
|
Практичне заняття. Виконання вправ, розв’язання задач |
|
|
|
29. |
|
|
|
Узагальнення знань з теми: «Хімічний зв’язок і будова речовини» |
|
|
|
30. |
|
|
|
Контрольна робота 2 з теми: «Хімічний зв’язок і будова речовини» |
|
|
|
31. |
|
|
|
Практичне заняття. Виконання вправ, розв’язання задач |
|
|
|
32. |
|
|
|
Практичне заняття. Виконання вправ, розв’язання задач |
|
|
|