Календарно-тематичне планування з хімії
для учнів 8 класу з ЗПР
(Усього 34 години, 1 год. на тиждень)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Хімічний експеримент |
Повторення найважливіших питань курсу хімії 7 класу (3 год.) |
|||
1 |
|
Найважливіші хімічні поняття. |
|
2 |
|
Прості й складні речовини. Кисень. Вода. |
|
3 |
|
Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. |
|
Тема 1. Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів (7 год.) |
|||
4 |
|
Поняття про лужні, інертні елементи, галогени. |
|
5 |
|
Будова атома. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне число. |
Демонстрація “Моделі атомів (віртуальні 3D)» |
6 |
|
Періодична система хімічних елементів, її структура. |
Демонстрація “Періодична система хімічних елементів (довга і коротка форми)» |
7 |
|
Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів № 1-20. |
|
8 |
|
Електронні та графічні електронні формули атомів хімічних елементів № 1-20. |
|
9 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів». |
|
10 |
|
Контрольна робота № 1 |
|
Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини (4 год.) |
|||
11 |
|
Ковалентний зв'язок, його утворення. Полярний і неполярний ковалентний зв’язок. |
|
12 |
|
Йони. Йонний зв’язок, його утворення. |
|
13 |
|
Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали. |
Демонстрації «Моделі кристалічних ґраток різних типів”, «Зразки речовин атомної, молекулярної та йонної будови» |
14 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Хімічний зв’язок і будова речовини». |
|
Тема 3. Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами (5 год ) |
|||
15 |
|
Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Стала Авогадро.
|
Демонстрація «Зразки речовин кількістю речовини 1 моль (або однакової кількості речовини)» |
16 |
|
Молярна маса. Молярний об’єм газів. |
|
17 |
|
Відносна густина газів. |
|
18 |
|
Розв'язування розрахункових задач за хімічними формулами. |
|
19 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами». |
|
Тема 4. Основні класи неорганічних сполук (15 год. ) |
|||
20 |
|
Класифікація неорганічних сполук. Оксиди, їх склад і номенклатура.
|
Демонстрація «Зразки оксидів» |
21 |
|
Кислоти, їх склад і номенклатура. |
Демонстрація «Зразки кислот» |
22 |
|
Основи, їх склад і номенклатура. |
Демонстрація «Зразки основ» |
23 |
|
Солі (середні), їх склад і номенклатура. |
Демонстрація «Зразки солей» |
24-25 |
|
Фізичні та хімічні властивості оксидів. |
|
26-27 |
|
Фізичні властивості кислот. Хімічні властивості кислот. Ряд активності металів. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.
|
Демонстрація «Розчинність кислот, основ і солей у воді» |
28-29 |
|
Фізичні властивості основ. Хімічні властивості лугів. Хімічні властивості нерозчинних основ. Заходи безпеки під час роботи з лугами.
|
Демонстрація «Розчинність кислот, основ і солей у воді» |
30 |
|
Фізичні та хімічні властивості середніх солей. |
Демонстрація «Розчинність кислот, основ і солей у воді» |
31 |
|
Розв'язування розрахункових задач за хімічними рівняннями. |
|
32 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Основні класи неорганічних сполук». |
|
33 |
|
Контрольна робота № 2 |
|
34 |
|
Підсумковий урок |
|