КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З хімії учнів 9 класу за оновленими програмами з домашніми завданнями Григорович

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З хімії учнів 9 класу за оновленими програмами з домашніми завданнями Григорович

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З хімії учнів 9 класу за оновленими програмами

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ  УРОКІВ  ХІМІЇ у 9-му  класі

(відповідно до  Програми затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України

від 07.06.2017 № 804)

 

№п/п

Дата проведення

 

Тема уроку

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Домашнє завдання

 

Григорович

Приміт.

 

ПОВТОРЕННЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ПИТАНЬ  КУРСУ ХІМІЇ 8 КЛАСУ (3 ГОД)

1

 

Первинний  інструктаж з БЖД 

Склад і властивості основних класів неорганічних сполук

Учень/учениця

Знаннєвий компонент

наводить приклади назв і формул речовин, що належать до основних класів неорганічних сполук.

 

Діяльнісний компонент

класифікує неорганічні сполуки;

порівнює склад і властивості неорганічних сполук різних класів; властивості речовин атомної, молекулярної та йонної будови;

характеризу єйонний і ковалентний хімічні зв'язки; хімічні властивості основних класів неорганічних сполук.

 

Ціннісний компонент

обґрунтовує залежність властивостей речовин від їхніх складу і будови.

§1– вивчити

Ст. 10, №8 (три вар.), 9 – письмово

 

2

 

 

Хімічний зв'язок і будова речовини.

 

§2

Ст. 16 №22 (три вар), 23

 

3

 

Діагностичний контроль знань за курс 8 класу. Самостійна робота.

Повт. Суміші

Ст. 11 №12

 

 

ТЕМА 1. РОЗЧИНИ (16 ГОД)

4

 

Поняття про дисперсні системи. Колоїдні та істинні розчини. Суспензії, емульсії, аерозолі.

 

Знаннєвий компонент

наводить приклади колоїдних та істинних розчинів, розчинників, суспензій, емульсій, аерозолів, електролітів і неелектролітів, сильних і слабких електролітів, кристалогідратів;

пояснює вплив різних чинників на розчинність речовин; утворення водневого зв’язку; суть процесу електролітичної дисоціації.

 

Діяльнісний компонент

розрізняє компоненти розчину, насичені й ненасичені розчини, катіони й аніони, електроліти й неелектроліти, сильні й слабкі електроліти; рН лужного, кислого та нейтрального середовища;

описує розчинення речовин у воді як фізико-хімічне явище; якісну реакцію на хлорид-іони; виявлення в розчині гідроксид-іонів та йонів Гідрогену;

складаєрівняння електролітичної дисоціації лугів, кислот, солей, рівняння реакцій обміну в повній та скороченій йонній формах; рівняння якісних реакцій на хлорид-іони в молекулярній та йонній формах;

розв’язує експериментальні задачі, обираючи й обґрунтовуючи спосіб розв’язання .

обчислюємасу, об’єм, кількість речовиниза рівняннями реакцій з використанням розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання;

характеризує електроліти за ступенем дисоціації;

визначає  характер середовища за значенням рН;

проводить реакції між розчинами електролітів з урахуванням умов їх перебігу; якісні реакції на карбонат-, сульфат- хлорид-іони;

виявляє у розчині гідроксид-іони і йони Гідрогену;

використовує значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища.

 

Ціннісний компонент

обґрунтовує перебіг реакцій між електролітами у водних розчинах;

оцінює важливість рН розчинів для визначення якості харчової, косметичної продукції тощо;

висловлює судження про значення розчинів у природі та житті людини; про застосування знань щодо  виявлення деяких йонів; про роль експерименту в науці.

§3

Ст. 24 №37,41

ДЕ №1

Домашній експеримент

1. Виготовлення колоїдних розчинів (желе, кисіль тощо).

 

5

 

Будова молекули води, поняття про водневий зв’язок.

§4 (с 25-27), 5

Ст..31 №51 Навчальний проект «Вирощування кристалів солей.»

 

6

 

Теплові явища, що супроводжують розчинення речовин. Розчинення як фізико-хімічний процес. Поняття про кристалогідрати. Навчальний проект №2: «Вирощування кристалів солей.»

§4 (с 27-30)

Ст. 30 №50

Навчальний проект «Виготовлення розчинів для надання домедичної допомоги.»

Демонстрації

1.Теплові явища під час розчинення (розчинення амоній нітрату і безводного кальцій хлориду у воді).

7

 

Розчинність речовин, її залежність від різних чинників. Насичені й ненасичені, концентровані й розведені розчини.

Навчальний проект №3: «Виготовлення розчинів для надання домедичної допомоги.»

§6, 7 (с 39-40)

Ст. 43 №83

 

8

 

Розв’язування розрахункових задач

Розв’язування задач за рівняннями реакцій з використанням розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини.

§7

Ст.44 №86-87

 

9

 

Розв’язування розрахункових задач

Розв’язування задач за рівняннями реакцій з використанням розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини (розчини кристалогідратів).

§7

Ст.44 №88-89

 

10

 

Електролітична дисоціація. Електроліти й неелектроліти. Електролітична дисоціація кислот, основ, солей у водних розчинах.

 

§8-9

Ст. №107-108

Навчальний проект «Електроліти в сучасних акумуляторах.»

Демонстрації

2.Дослідження речовин та їхніх водних розчинів на електричну провідність (кристалічний натрій хлорид, дистильована вода, розчин натрій хлориду, кристалічний цукор, розчин цукру, хлоридна кислота).

11

 

Ступінь електролітичної дисоціації. Сильні й слабкі електроліти. Навчальний проект №1: «Електроліти в сучасних акумуляторах»

§10,

Ст.59 №121,124

 

12

 

Поняття про рН розчину (без математичних розрахунків). Значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища.

Інструктаж з БЖД

ЛД №1 «Виявлення йонів Гідрогену та гідроксид-іонів у розчинах.»;

ЛД №2 «Установлення приблизного значення рН води, лужних і кислих розчинів (натрій гідроксиду, хлоридної кислоти) за допомогою універсального індикатора.»;

ЛД №3 «Дослідження рН харчової і косметичної продукції.»

§11

Навчальні  проекти «Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості.»; «Дослідження впливу кислотності й лужності ґрунтів на розвиток рослин.»; «Дослідження рН атмосферних опадів та їхнього впливу на різні матеріали в довкіллі.»; «Дослідження природних об’єктів в якості кислотно-основних індикаторів.»; «Дослідження рН середовища мінеральних вод України.»

13

 

Представлення результатів навчальних проектів № 4:«Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості.»; №5 «Дослідження впливу кислотності й лужності ґрунтів на розвиток рослин.»; №6 «Дослідження рН атмосферних опадів та їхнього впливу на різні матеріали в довкіллі.»; №7 «Дослідження природних об’єктів в якості кислотно-основних індикаторів.»; №8 «Дослідження рН середовища мінеральних вод України.»

§11

Ст. 67 №135, 144

 

 

14

 

Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу. Йонно-молекулярні рівняння хімічних реакцій.

Інструктаж з БЖД

ЛД №4 «Реакції обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються випаданням осаду.»;

ЛД №5 «Реакції обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються  виділенням газу.»;

ЛД №6 «Реакції обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються утворенням води.»

§12

Ст. 75

№148 (а,б,в),

153

Демонстрації

3.Реакції обміну між електролітами у водних розчинах

15

 

Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу. Йонно-молекулярні рівняння хімічних реакцій.

§12

Ст. 75 №149 ( на 2 вар), 156

Підг. до практ. роб.№1

Демонстрації

3.Реакції обміну між електролітами у водних розчинах.

16

 

Інструктаж з БЖД

ПР №1: «Реакції йонного обміну між електролітами у водних розчинах.»

Повт. §12, 11 (ст. 66)

Ст.75 №151,

154

 

17

 

Виявлення в розчині гідроксид-іонів та йонів Гідрогену. Якісні реакції на деякі йони. Застосування якісних реакцій.

Інструктаж з БЖД

ЛД №7 « Виявлення хлорид-іонів у розчині.»;

ЛД №8 «Виявлення сульфат-іонів у розчині.»;

ЛД №9 «Виявлення карбонат-іонів у розчині.»

§13, 11(ст. 66)

Ст. 82 №162

 

Підг. до практ. роб.№2

 

 

18

 

Інструктаж з БЖД

ПР №2: «Розв’язування експериментальних задач.»

Повт §3-13

Ст. 82 №163

Ст.76 №155

 

19

 

Контрольна робота №1 з теми «Розчини»

Повт §3-13

Ст.76 №157

ТО

Наскрізні змістові лінії

Громадянська відповідальність

Поняття про суспензії, емульсії, аерозолі.

Розв’язування розрахункових задач за цією темою.

Здоров’я і безпека

Розв’язування розрахункових задач за цією темою.

Поняття про суспензії, емульсії, аерозолі. Колоїдні та істинні розчини.

Безпечне поводження з речовинами.

Електроліти й неелектроліти.

Поняття про рН розчину.

Екологічна безпека і сталий розвиток

Розв’язування розрахункових задач за цією темою.

Поняття про рН розчину.

Застосування якісних реакцій.

 

ТЕМА 2. ХІМІЧНІ РЕАКЦІЇ  (11 ГОД)

20

 

Класифікація хімічних реакцій за кількістю і складом реагентів та продуктів реакцій: реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну.

Знаннєвий компонент

знає і розуміє суть понять: хімічна реакція, ступінь окиснення, окисник, відновник, процеси окиснення і відновлення, тепловий ефект реакції, швидкість хімічної реакції;

наводить приклади основних типів хімічних реакцій; відновників і окисників.

 

Діяльнісний компонент

визначає ступені окиснення елементів у сполуках за їхніми формулами;

розрізняє реакції сполучення, заміщення, обміну, розкладу; окисно-відновні та реакції без зміни ступеня окиснення; екзо- та ендотермічні, оборотні й необоротні реакції; окисники і відновники;валентність і ступінь окиснення елемента;

складає хімічні формули бінарних сполук за ступенями окиснення елементів;рівняння найпростіших окисно-відновних реакцій на основі електронного балансу, термохімічні рівняння; рівняння оборотних і необоротних реакцій;

класифікує реакції за різними ознаками;

характеризує процеси окиснення, відновлення, сполучення, розкладу, заміщення, обміну; вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій; роль окисно-відновних процесів у довкіллі;

дотримується правил використання побутових хімікатів.

 

Ціннісний компонент

обґрунтовує процеси окиснення й відновлення з погляду електронної будови атомів;

висловлює судження про значення хімічних реакцій та знань про них у природі, промисловості, побуті;

 

§21, конспект

Ст. 131 №247 (два вар.)

Демонстрації

Реакції розкладу, сполучення, заміщення, обміну, екзо- та ендотермічні реакції.

21

 

Ступінь окиснення. Визначення ступеня окиснення елемента за хімічною формулою сполуки. Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення елементів.

§14

Ст.88 №171-172

 

22

 

Окисно-відновні реакції. Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники.

§15-16 Ст.99 №192-193

 

23

 

Складання рівнянь окисно-відновних реакцій.

§17 Ст.106 №199 (ж-к)

 

24

 

Значення окисно-відновних процесів у житті людини, природі й техніці.

§15 Ст.106 №199 (л-о)

 

25

 

Екзотермічні й ендотермічні реакції. Термохімічне рівняння.

§18-19

навчальні проекти «Ендотермічні реакції на службі людині.»; «Екзотермічні реакції в життєдіяльності живих організмів.»

 

26

 

Представлення результатів навчальних проектів №9 «Ендотермічні реакції на службі людині.»; №10 «Екзотермічні реакції в життєдіяльності живих організмів.»

§18-19

Ст.115 №212,213

 

27

 

Оборотні й необоротні реакції.

§21

Ст.131 №246

 

28

 

Швидкість хімічної реакції, залежність швидкості реакції від різних чинників.

Інструктаж з БЖД

ЛД №10 «Вплив концентрації і температури на швидкість реакції цинку з хлоридною кислотою.»

§20

Ст. 125 №233, 236

Ст.127 підг. до практ. роб. №3

Демонстрації

Залежність швидкості реакцій металів (цинк, магній, залізо) з хлоридною кислотою від активності металу.

29

 

Інструктаж з БЖД

ПР №3 «Вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій.»

Повт. §3-21

Ст.131 №248

 

30

 

Контрольна робота № 2 «Хімічні реакції»

 

 

ТО

Наскрізні змістові лінії

Громадянська відповідальність

Значення окисно-відновних процесів у житті людини, природі й техніці.

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність

Значення окисно-відновних процесів у житті людини, природі й техніці.

Екзотермічні та ендотермічні реакції.

Оборотні й необоротні реакції.

Швидкість хімічної реакції.

ТЕМА 3.

ПОЧАТКОВІ ПОНЯТТЯ ПРО ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ (30 ГОД)

31

 

Повторний інструктаж з БЖД

Особливості органічних сполук (порівняно з неорганічними). Елементи-органогени.

Знаннєвий компонент

знає і розуміє суть понять гомолог, гомологія; поділ органічних речовин за якісним складом на вуглеводні, оксигеновмісні та нітрогеновмісні сполуки;

називає елементи-органогени, найважливіші органічні сполуки (метан і перші десять його гомологів, етен, етин, метанол. етанол, гліцерол, етанова кислота, глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза, стеаринова, пальмітинова, олеїнова, аміноетанова кислоти), основні продукти перегонки нафти;

наводить приклади гомологів метану; природних і синтетичних речовин, спиртів, карбонових кислот, жирів, вуглеводів;

пояснює реакції горіння органічних речовин, заміщення дляметану, приєднання для етену й етину; деякі хімічні властивості етанової кислоти; суть процесу перегонки нафти.

 

 

 

Діяльнісний компонент

складає молекулярні й структурні формули метану та перших десяти його гомологів, етену, етину, метанолу, етанолу, гліцеролу, етанової та аміноетанової кислот; молекулярні формули глюкози, сахарози, крохмалю, целюлози; рівняння реакцій горіння (метану, етену й етину, метанолу, етанолу), заміщення для метану (хлорування), приєднання для етену й етину (галогенування, гідрування), етанової кислоти (електролітична дисоціація, взаємодія з металами, лугами, солями); загальну схему полімеризації етену;

розрізняє за складом метан, етен, етин, метанол, етанол, гліцерол, етанову кислоту, вищі карбонові кислоти, глюкозу, сахарозу, крохмаль, целюлозу, мило, природні й гідрогенізовані, тваринні й рослинні, тверді й рідкі жири,

білки, поліетилен, природні і штучні жири;

порівнює: органічні й неорганічні речовини, крохмаль і целюлозу, склад гомологів метану, насичені й ненасичені вуглеводні;

характеризує склад, фізичні властивості метану і його гомологів, етену, етину, етанолу, гліцеролу, етанової кислоти, жирів, глюкози, сахарози, крохмалю, целюлози, білків, поліетилену;

визначаєдослідним шляхом гліцерол, етанову кислоту, глюкозу, крохмаль;

розв’язує розрахункові задачі на обчислення об’ємних відношень газів за хімічними рівняннями та інших раніше вивчених типів на прикладі органічних сполук;

дотримується правил безпечного поводження з горючими речовинами, побутовими хімікатами.

 

 

Ціннісний компонент

усвідомлює значення вуглеводневої сировини в енергетиці; природних і синтетичних органічних сполук;моральну та соціальну відповідальність за насідки вживання алкогольних напоїв; необхідність збереження довкілля для майбутніх поколінь;

обґрунтовує роль органічних сполук у живій природі;

оцінює згубну дію алкоголю на здоров’я; вплив продуктів синтетичної хімії на навколишнє середовище в разі неправильного використання їх;

висловлює судження щодо значення органічних речовин у суспільному господарстві, побуті, харчуванні, охороні здоров’я тощо; захисту довкілля від стійких органічних забруднювачів.

§22

Ст.137 №258,260

Демонстрації

Моделі молекул вуглеводнів (у тому числі 3D-проектування).

32

 

Вуглеводні

Метан як представник насичених вуглеводнів.

§23

Ст.143 №269

Демонстрації

6.Моделі молекул вуглеводнів (у тому числі 3D-проектування).

33

 

Гомологія. Гомологи метану (перші десять), їхні молекулярні і структурні формули та назви.

§24 Ст.146 №277,278

 

 

34

 

Гомологія. Гомологи метану (перші десять), їхні молекулярні і структурні формули та назви.

§24 Ст. 147 №279,280

 

 

35

 

Фізичні властивості. Реакція заміщення для метану.

§23,25 Ст.152 №287, 290

Повт§2(ков.зв

 

36

 

Етен (етилен) і етин (ацетилен) як представники ненасичених вуглеводнів. Молекулярні і структурні формули. Фізичні властивості.

§27

Ст.160 №307-309

 

37

 

Реакція приєднання для етену й етину (галогенування, гідрування).

§27 Ст.160 №312,313

 

38

 

Горіння вуглеводнів.

§25,27

Ст.160 №314,315

Демонстрації

Горіння парафіну, визначення його якісного складу за продуктами згоряння.

39

 

Розв'язування розрахункових задач

2. «Обчислення об'ємних відношень газів за хімічними рівняннями.»

§26 Ст. 155 №299,300

навчальний проект «Використання полімерів: еколого-економічний аспект

 

40

 

Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену.

Представлення результатів навчального проекту №11 «Використання полімерів: еколого-економічний аспект.»

 

§28

Ст.165 №327,331

Демонстрації

8. Ознайомлення зі зразками виробів із поліетилену Виявлення властивостей поліетилену: відношення до нагрівання, розчинів кислот, лугів.

41

 

Поширення вуглеводнів у природі. Природний газ, нафта, кам’яне вугілля – природні джерела вуглеводнів.

§29 Ст.171 №347

навчальний проект

«Альтернативні джерела енергії.»

 

42

 

Перегонка нафти. Вуглеводнева сировина й охорона довкілля. Застосування вуглеводнів. Представлення результатів навчального проекту №12 «Альтернативні джерела енергії.»

Повт. §23-29

Ст.171 №348,349

 

43

 

Контроль навчальних знань «Вуглеводні» (самостійна робота)

Повт. §23-29

Ст.171 №355

ТО

44

 

Оксигеновмісні органічні речовини

Поняття про спирти, карбонові кислоти, жири, вуглеводи. Метанол, етанол, гліцерол: молекулярні і структурні формули, фізичні властивості.

§30

Ст.176 №366,369

 

45

 

Горіння етанолу. Якісна реакція на гліцерол.

Інструктаж з БЖД

ЛД №11 «Взаємодія гліцеролу з купрум (ІІ) гідроксидом.»

§30,32

Ст.176 №371,

Ст.183 №385

 

46

 

Отруйність метанолу й етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини.

§31 Ст.179 №375-376 (два вар)

 

47

 

Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості.

§33

Ст.188 №395,397

 

48

 

Хімічні властивості етанової кислоти: електролітична дисоціація, дія на індикатори, взаємодія з металами, лугами, солями.

 

§33

Ст.188 №399,400

навчальний проект

«Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.»

Демонстрації

9. Дія етанової кислоти на індикатори.

10. Взаємодія етанової кислоти з металами, лугами.

49

 

Застосування етанової кислоти.

Представлення результатів навчального проекту №13 «Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.»

§33

Ст.188 №401,402

Підг. до П.Р.4

 

50

 

Інструктаж з БЖД

ПР №4 «Властивості етанової кислоти.»

§33

Ст.188 №405

 

51

 

Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія.

Навчальний проект №14 «Виготовлення мила з мильної  основи.»

§34

Ст.195 №419

ДЕ №2

Домашній експеримент

2.Порівняння мийної дії мила та прального порошку вітчизняного виробника.

52

 

Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів.

§35

Ст.202 №427,434

 

53

 

Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі.

Інструктаж з БЖД

ЛД №12  «Взаємодія глюкози з купрум (ІІ) гідроксидом.».

§36

Ст.210 №446,450

 

54

 

Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісні реакції на глюкозу і крохмаль.

Інструктаж з БЖД
ЛД №13 «Відношення крохмалю до води (розчинність,утворення клейстеру).»; №14«Взаємодія крохмалю з йодом.»

§37

ДЕ№3

Домашній експеримент

3. Виявлення крохмалю в харчових продуктах.

навчальні проекти

« Дослідження хімічного складу їжі.»; «Хімічний склад жувальних гумок.»; «Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною.»

 

55

 

Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль. Представлення результатів навчальних проектів №15  « Дослідження хімічного складу їжі.»; №16 «Хімічний склад жувальних гумок.»; №17 «Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною.»

§36-37

Ст.216 №460,463

 

 

 

56

 

Нітрогеновмісні органічні речовини.

Поняття про амінокислоти.

§38

Ст.224 №468-469, 474

 

57

 

Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків.

§38 Ст.224№477

 

58

 

Інструктаж з БЖД 

ПР №5 «Виявлення органічних сполук у харчових продуктах.»

Ст.216 ПР№5

навчальні проекти

«Друге життя паперу.»; «Джерела органічного забруднення території громади (мікрорайону).»

 

59

 

Значення природних і синтетичних органічних сполук.    Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.

Представлення результатів навчальних проектів №18 «Друге життя паперу.»; №19 «Джерела органічного забруднення території громади (мікрорайону).»

§39

Повт. §22-39

 

60

 

Контрольна робота № 3 з теми «Початкові поняття про органічні сполуки»

 

Ст.230 №485

ТО

Наскрізні змістові лінії

Громадянська відповідальність

Застосування органічних речовин.

Отруйність метанолу й етанолу.

Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.

Здоров’я і безпека

Безпечне поводження з речовинами.

Згубна дія алкоголю на організм людини.

Природні й гідрогенізовані жири.

Мило, його мийна дія.

Біологічна роль жирів, вуглеводів, амінокислот і білків.

Екологічна безпека і сталий розвиток

Природні й синтетичні органічні речовини.

Вуглеводнева сировина й охорона довкілля.

Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.

Підприємливість і фінансова грамотність

Поняття про полімери.

Переробка нафти.

Мило, його склад.

      Застосування органічних речовин.

 

ТЕМА 4. РОЛЬ ХІМІЇ В ЖИТТІ СУСПІЛЬСТВА (4 год)

61

 

Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення.

Знаннєвий компонент

називає: імена видатних вітчизняних учених-хіміків; найважливіші хімічні виробництва в Україні;

наводить приклади: взаємозв’язків між речовинами; застосування хімічних сполук у різних галузях та у повсякденному житті.

 

Діяльнісний компонент

характеризує: значення хімії у житті суспільства, збереженні довкілля, для здоров’я людей.

 

Ціннісний компонент

усвідомлює значення громадянської позиції вченого, причинно-наслідкові зв’язки у природі і її цілісність;

поважаєавторське право;

обґрунтовує: роль хімії у пізнанні хімічних процесів;

критично ставиться: до хімічної інформації з різних джерел;

оцінює:внесок хімічної науки в  розвиток вітчизняного виробництва; значення хімічних знань як складника загальної культури людини.

§40 Ст.234 №490,491-2вар, Проекти

 

62

 

Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу.

Представлення результатів навчальних проектів №21 «Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію.»; №22 «Анкетування учнів навчального закладу щодо їхньої участі у розв’язуванні екологічних проблем місцевості.»

§41

Проект №23

 

63

 

Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства. Представлення результатів навчального проекту №23 «Дослідження достовірності реклами з погляду хімії.»

§42

Проект №20

 

64

 

Хімічна наука і виробництво в Україні. Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки. Представлення результатів навчального проекту №20 «Видатні вітчизняні хіміки як учені й особистості.»

§43

Ст.250 №513

 

65

 

Повторення. Розв'язування розрахункових задач.

 

 

 

66

 

Повторення. Складання рівнянь окисно-відновних  та ионних реакцій.

 

 

67

 

Повторення. Генетичний зв'язок між класами неорганічних та органічних сполук.

 

 

68

 

Систематизація,  аналіз та корекція знань учнів з курсу хімії 9 класу.

 

ТО

Наскрізні змістові лінії

Громадянська відповідальність

Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки.

Значення хімії для розуміння наукової картини світу.

Здоров’я і безпека

Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення.

Екологічна безпека і сталий розвиток

Хімія та екологія.

Підприємливість і фінансова грамотність

Хімічна наука і виробництво в Україні.

 

 

 

     Контрольні роботи- 3                                         Практичних робіт - 5                           Навчальних проектів -23

     Тематичні атестації- 5                                       Лабораторні дослідження - 14


 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Петрик Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кальчик Ірина Вікторівна
    Календарно-тематичне планування відповідає чинній програмі. В даній розробці наведені домашні завдання. Дякую. Успіхів вам.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Медведчук Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Мушій Валентина Миколаївна
    Розробка відповідає чинній програмі. До кожного уроку приведені домашні завдання. Єдиний недолік - кількість тематичних не відповідає вимогам. При 2-х год. на тиждень кількість тематичних повинна бути більша (6, а не 5). Та це легко можна скорегувати. Дякую за розробку.
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Хімія, 9 клас, Планування
Додано
24 липня 2018
Переглядів
1471
Оцінка розробки
4.8 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку