КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ з інформатики 4 клас (І-ІІ семестр) за підручником О.Андрусича, І.Стеценко

Про матеріал
Спрощений варіант календарно-тематичного планування з інформатики за підручником Олексія Андрусича, Ірини Стеценко, в-во "Світич", 2021 р.
Перегляд файлу

Інформатика

(35 годин, 1 година на тиждень)

І семестр (16 годин)

№ з/п

Тема уроку

Робота з комп’ютером

Дата

Розділ І. Інформація навколо мене

1.

Джерела інформації

Створюємо пам’ятку (с. 6). Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. Робота у текстовому редакторі: форматування тексту, вставлення зображень

 

2.

Інформаційні процеси

Створюємо пам’ятку (с. 6): продовження практичної роботи. Закріплення основних прийомів форматування тексту в текстовому редакторі; вставлення зображень. Додаткова робота: створення презентації «Інформація навколо»

 

3.

Способи подання інформації

Опитування: заповнюємо таблицю    (с. 10). Здійснення опитування; фіксування результатів та подання їх у формі таблиці. Повторення основних прийомів редагування таблиць у текстових редакторах. Ускладнення: здійснювання е-опитування за допомогою Google Forms

 

4.

Процесор та пам’ять

Ділимося новими знаннями (с. 14): створення презентації власного дослідження. Пошук інформації в мережі Інтернет. Робота з редактором презентацій PowerPoint або з онлайн-редактором презентацій Google Slides

 

5.

Пристрої введення та виведення

Ділимося новими знаннями (с. 14): створення презентації власного дослідження. Пошук інформації в мережі Інтернет. Робота з редактором презентацій PowerPoint або з онлайн-редактором презентацій Google Slides

 

6.

Комп’ютерна мережа та її використання

Складаємо програму для виконавця (с. 18). Складання програми для виконавця Навантажувач (програмне забезпечення Сходинки до інформатики Плюс; програмування)

 

7.

Електронне листування

Спілкуємося на відстані (с. 22):  Написання електронного листа

 

8.

Спілкування на відстані

Створюємо онлайн-дошку (с. 25): подання інформації на онлайн-дошці та робота з нею. Створення онлайн- дошки Українські народні музичні інструменти у сервісі Google Jamboard

 

9.

Інформаційний шум та фейки

Створюємо онлайн-дошку (с. 25): продовження роботи над онлайн- дошкою Українські народні музичні інструменти у сервісі Google Jamboard. Мешканці лісу (с. 28). Робота                                  з комп’ютерною програмою на закріплення знань курсу Я досліджую світ (програмне  забезпечення Сходинки до інформатики Плюс: Мешканці лісу)

 

10.

Планування групової діяльності

Плануємо та виконуємо мініпроєкт (с. 30): групова робота над мініпроєктом

 

11.

Пригадай і йди вперед

Планування та виконання мініпроєкту за темою Інформація навколо мене

 

Розділ ІІ. Алгоритми та програми

12.

Як слова І, НЕ, АБО впливають на зміст висловлювань

Знайомся виконавець “Кенгуру” (с. 35): ознайомлення з системою команд виконавця Кенгуру (програмне забезпечення Сходинки до інформатики Плюс; інтерактивний режим та створення програм за лінійними алгоритмами)

 

13.

Алгоритми з розгалуженнями

Знайомся — виконавець “Кенгуру” (с. 35): ознайомлення з системою команд виконавця Кенгуру (програмне забезпечення Сходинки до інформатики Плюс; інтерактивний режим та створення програм за лінійними алгоритмами)

 

14.

Алгоритми з повтореннями

“Кенгуру” й цикли (с. 39). Команди виконавця Кенгуру: Повтори …N разів. Створення програм із циклами

 

15.

Повторення за умовою

Дослідження програми з циклами (с. 41‒42). Команди виконавця Кенгуру: Повтори; Поки не край поля. Створення програм із циклами

 

16.

Виявлення та виправлення помилок у програмах

Виправляємо помилки (с. 45). Робота у середовищі виконавця Кенгуру (програмне забезпечення Сходинки до інформатики Плюс). Створення програм із циклами. Тестування програм

 

 

ІІ семестр (19 годин)

17.

Способи подання алгоритмів

Малюємо сходи (с. 48). Робота у середовищі виконавця Кенгуру (програмне забезпечення Сходинки до інформатики Плюс). Створення програм із циклами. Тестування програм

 

18.

Пригадай і йди вперед

Складаємо програми (с. 50). Робота у середовищі виконавця Кенгуру (програмне забезпечення Сходинки до інформатики Плюс). Створення та тестування програм

 

Розділ ІІІ. Моделі та моделювання

19.

Моделі в повсякденному житті

Знайомимося зі світом 3D (с. 53). Дослідження тривимірних об’єктів за допомогою програми 3D-моделі

 

20.

Моделі для досліджень, навчання, роботи

Графічний редактор “Paint 3D”        (с. 57).    Робота у графічному редакторі. Найпростіші дії з 3D-моделями у програмі Paint 3D

 

21.

Кодування інформації

Створюємо QR-коди (с. 60): робота в онлайн-сервісі для створення QR-кодів. Шифрування та розшифровування повідомлення. Ускладнення: створення карток для навчальної гри з використанням QR-кодів

 

22.

3D-модель як код

Форматуємо текст (с. 61): робота в текстовому редакторі. Повторення та узагальнення знань про основні елементи форматування тексту; зберігання інформації у файлах. Створення списків у текстовому редакторі

 

23.

Один об’єкт — моделі різні

Вставляємо зображення в таблицю (с. 64). Робота в текстовому редакторі: вставлення зображення у клітинку таблиці, форматування таблиці

 

24.

 Віртуальна та доповнена реальності

Створюємо віртуальний світ (с. 68): робота з графічним редактором Paint 3D. Композиція тривимірних об’єктів; дослідження властивостей тривимірного середовища

 

25.

Google-мапа

Маршрути буденні та фантастичні (с. 72). Сервіс Google Maps на комп’ютері та мобільний застосунок: пошук та порівняння маршрутів; навігатор

 

26.

Віртуальні подорожі світом

Маршрути буденні та фантастичні (с. 72): віртуальні подорожі на Землі та в космосі. Дослідження сервісів Google Earth (Google Earth Voyager), Google Sky, Google Arts & Culture

 

27.

Пригадай і йди вперед

Планування та виконання мініпроєкту за темою Моделі та моделювання

 

Розділ ІV. Проєкти та презентації

28.

Програми- редактори та їх використання

Презентація-комікс (с. 77): робота у редакторі презентацій. Створення  презентації-коміксу: форматування                          зображень, вставлення та трансформація фігур, оформлення слайдів

 

29.

Мультимедіа та цифрові пристрої

Презентація — репортаж з уроку     (с. 80). Робота у редакторі презентацій: вставлення зображення, відео- чи аудіоматеріалу

 

30.

Робота з цифровими пристроями

Організуємо співпрацю (с. 82‒83): пошук інформації в мережі Інтернеті; робота з редактором презентацій. Особливості впорядковування інформації під час роботи в групі. Прийоми, які дають змогу удосконалити пошук у Google

 

31.

Як уникнути помилок у презентаціях

Організуємо співпрацю (с. 82‒83): завершення групової роботи над презентаціями. Пошук схожих зображень (с. 86):  пошук у Google за зображенням

 

32.

Шануємо права творців

Удосконалюємо свої презентації    (с. 88): редагування презентацій. Пам’ятка з оформлення слайдів

 

33.

Підсумковий проєкт (частина1)

Спільний проєкт: від задуму до мети (с. 91): групова робота над проєктом

 

34.

Підсумковий проєкт (частина 2)

Спільний проєкт: від задуму до мети (с. 91): групова робота над проєктом

 

35.

Пригадай і йди вперед

Планування та виконання мініпроєкту

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
14 серпня 2021
Переглядів
6643
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку