Пропоную календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу «Навчання грамоти» 1 клас (7 годин на тиждень), на І семестр, за програмою О. Я. Савченко, за підручником К. Пономарьової
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
(7 год. на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата уроку |
Примі тка |
|
Вступ. Ознайомлення з «Букварем». Правила поведінки на уроці (Частина 1, с. 3). Письмове приладдя. Правила користування письмовим приладдям. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу). |
|
|
|
Слова, які відповідають на питання що? Розвиток умінь відповідати на запитання хто це? Навчальне приладдя (Ч. 1., с. 4-5). Розташування зошита на парт і під час гшсьма. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч ) |
|
|
|
|
|
|
|
Слова, які відповідають на нигання хто? Розвиток умінь відповідати на запитання хто це? Сім’я (Ч. І,с. 6-7). Основний рядок сітки зошита (верхня і нижня рядкові лінії). Виконання графічних вправ. |
|
|
|
|
|
|
|
Слова, що відповідають на питання який? який? яке? які? Світлофор (Ч. 1, с. 8-9). Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ. |
|
|
|
Слова, що відповідають на питання який? який? яке? які? Світлофор (Ч. 1, с. 8-9). Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ. |
|
|
|
Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня (Ч. 1, с. 10-11). Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова). |
|
|
|
Речення. Складання речень за малюнками. Відпочинок на природі (Ч. 1, с. 12-13). Пряма лінія (вертикальна, горизонтальна). Письмо прямих ліній у рядку в напрямку зліва — направо і згори — вниз. |
|
|
|
|
|
|
|
Слова-помічники (службові слова). Природа навколо нас (Ч. 1, с. 14-15). Робота з дитячою книжкою. Похила лінія (коротка, подовжена). Письмо похилих ліній. Розвиток зв’язвного мовлення. (Шкільне приладдя) |
|
|
|
|
|
|
|
Знаки в кінці речення (. ! ?). Розповідні, питальні та окличні речення (без уживання термінів). Дитячі ігри (Ч. 1, с. 16-17). Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
|
Знаки в кінці речення (. ! ?). Розповідні, питальні та окличні речення (без уживання термінів). Дитячі ігри (Ч. 1, с. 16-17). Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
|
Поділ слів на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Посуд. Сімейний обід (Ч. 1, с. 19). Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
|
Наголос у словах. Наголошений склад. Казки. Ляльковий театр (Ч. 1, с. 20-21). Подовжена похила лінія з петлею внизу. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
17. |
|
|
|
|
Звуки голосні і приголосні. Позначення їх умовними знаками. Овочі та фрукти (Ч. 1, с. 22-23). Подовжена похила лінія з петлею вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
19. |
|
|
|
|
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Зоряне небо (Ч. 1, с. 24-25). Письмо великих і малих півовалів. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
21. |
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Зоряне небо (Ч. 1, с. 24-25). Письмо великих і малих півовалів. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
|
Звукові схеми слів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Птахи (Ч. 1, с. 26-27). Письмо великих і малих овалів. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
|
Звукові схеми слів. Звірі. У зоопарку (Ч. 1, с. 28-29). Робота з дитячою книжкою. З’єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє з’єднання). Поєднання елементів букв. Підготовчі вправи до написання букв. Розвиток зв ’язного мовлення. (Іграшки) |
|
|
24. |
|
|
|
|
Звукові схеми слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Професії людей. Ким ти мрієш стати? (Ч. 1, с. 30-31). Удосконалення уміння писати вивчені елементи букв. |
|
|
26. |
|
|
|
|
Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Складання речень за малюнками (Ч. 1, с. 32-33). Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. |
|
|
28. |
Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Складання речень за малюнками (Ч. 1, с. 32-33). Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «а». Велика буква Л. Складання розповіді за малюнком (Ч. 1, с. 34-35). Письмо великої букви А. Написання буквосполучень аа, Аа. Підготовчі графічні вправи. |
|
|
|
Звук [о], позначення його буквою «о». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Звуковий аналіз слів (Ч. 1, с. 36-37). Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. |
|
|
|
|
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «о». Велика буква 0. Складання розповіді за малюнками (Ч. 1, с. 38-39). Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами. |
|
|
33. |
|
|
|
|
Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками (Ч. 1, с. 40-41). Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах. |
|
|
35. |
Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками (Ч. 1, с. 40-41). Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах. |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «у». Велика буква У. Складання речень за малюнками (Ч. 7, с. 42-43). Робота з дитячою книжкою. Написання великої букви У. Поєднання її з вивченими буквами. Підготовчі графічні вправи. Розвиток зв'язного мовлення. (Овочі і фрукти) |
|
|
37. |
|
|
|
|
Звук [и]. Позначення його буквою «и». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Виділення звука [и] в словах. Звуковий аналіз слів (Ч. 1, с. 44- 45). Письмо букви и. Безвідривне з’єднання букв. Диктант вивчених букв. |
|
|
|
|
|
|
|
Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Буква «і» в ролі окремого слова. Складання речень за малюнками (Ч. 1, с. 46-47). Письмо малої букви і. Написання буквосполучень. |
|
|
41. |
Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Буква «і» в ролі окремого слова. Складання речень за малюнками (Ч. 1, с. 46-47). Письмо малої букви і. Написання буквосполучень. |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «і». Велика буква. Складання речень за малюнками (Ч. 1, с. 48-49). Письмо великої букви , поєднання її з вивченими буквами. Написання буквосполучень. |
|
|
|
Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюн¬ками (Ч. 1, с. 50-51). Письмо малої букви е. Написання буквосполучень. Диктант вивчених букв. |
|
|
|
|
||
44. |
|
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «е». Велика буква Е. Словниково-логічні вправи. Складання речень за малюнками ( Ч. 1, с. 52-53). Письмо великої букви Е. Підготовчі графічні вправи. Написання вивчених букв, буквосполучень. |
|
|
46. |
|
|
|
|
Звуки [л], [л], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м’якими приголосними. Читання складів (Ч. 1, с. 54-55). Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів із буквою л. |
|
|
48. |
Звуки [л], [л], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м’якими приголосними. Читання складів (Ч. 1, с. 54-55). Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів із буквою л. |
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «ел». Велика буква Л. Читання складів, слів, речень (Ч і, с. 56-57). Робота з дитячою книжкою. Письмо великої букви Л. Написання складів, слів із буквами л, Л. Розвиток зв ’язного мовлення. (Сім’я) |
|
|
|
Звук [м], [м], позначення їх буквою «ем». Читання складів і слів із вивченими буквами. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками (Ч. 1, с. 58-59). Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м, слів. |
|
|
51. |
|
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «ем». Велика буква М. Читання складів і слів. Читання тексту (Ч. 1, с. 60-61). Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень із буквою М. |
|
|
53. |
|
|
|
|
Звуки [с], [с], позначення їх буквою «ес». Читання складів і слів з вивченими літерами (Ч 1, с. 62-63). Письмо малої букви с. Написання складів, слів і речень із буквою с. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
55. |
Звуки [с], [с], позначення їх буквою «ес». Читання складів і слів з вивченими літерами (Ч 1, с. 62-63). Письмо малої букви с. Написання складів, слів і речень із буквою с. Списування слів, поданих друкованим шрифтом |
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «ес». Велика буква С. Читання слів і речень. Опрацювання тексту (Ч. 1. с. 64-65). Письмо великої букви С, складів та елів із нею. Складання і записування речень з вивченими буквами. |
|
|
|
Звуки [н], [н], позначення їх буквою «ен». Читання складів, слів. Читання і доповнення речень (Ч. 1, с. 66-67). Письмо малої букви н, складів і слів з нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
|
|
|
|
Закріплення звукових значення букви «ен». Велика буква Н. Читання слів і речень із вивченими буквами (Ч. 1, с. 68-69). Письмо великої букви Я. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Диктант складів. |
|
|
60. |
|
|
|
|
Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів, слів і речень із вивченими буквами (Ч. 1, с. 70-71). Робота з дитячою книжкою. Письмо малої букви к. Написання букви к у поєднанні з вивченими буквами. Написання слів і речень. |
|
|
62. |
Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів, слів і речень із вивченими буквами (Ч. 1, с. 70-71). Робота з дитячою книжкою. Письмо малої букви к. Написання букви к у поєднанні з вивченими буквами. Написання слів і речень. Розвиток зв 'язного мовлення. (Одяг і взуття) |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «ка». Велика буква К. Читання слів і речень із вивченими буквами. Побудова речень за малюнками (Ч. 1, с. 72-73). Письмо великої букви К. Написання буквосполучень, складів і слів. Складання і записування речень. |
|
|
|
Звук [в], [в], позначення їх буквою «ве». Читання складів, слів і речень. Звуковий аналіз слів (Ч. 1, с. 74-75). Письмо малої букви в. Написання буквосполучень, складів, слів та речень із вивченими буквами. |
|
|
|
|
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «ве». Особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання терміну)- Звуковий аналіз слів. Читання і доповнення речень (Ч. 1, с. 76- 77). Письмо великої букви В. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами. |
|
|
|
|
|
|
|
Звук [п], позначення його буквою «пе». Удосконалення навичок звукового аналізу слів. Читання складів, слів, речень (Ч. 1, с. 78-79). Письмо малої букви п. Написання складів, речень. Складання і записування слів із вивчених букв. |
|
|
69. |
Звук [п], позначення його буквою «пе». Удосконалення навичок звукового аналізу слів. Читання складів, слів, речень (Ч. 1, с. 78-79). Письмо малої букви п. Написання складів, речень. Складання і записування слів із вивчених букв. |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «пе». Велика буква Я. Читання слів і речень. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 80-81). Письмо великої букви Я. Написання буквосполучень, складів, слів та речень із вивченими буквами. |
|
|
|
Звуки [р], [р], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речень (Ч. 1, с. 82-83). Письмо малої букви р, складів і слів з нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
72. |
|
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «ер». Читання складів, слів. Побудова речень за малюнками. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 84-85). Робота з дитячою книжкою. Письмо великої букви Р. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами. Розвиток зв ’язного мовлення. (Посуд) |
|
|
|
|
|
|
|
Звуки [т], [т'], позначення їх буквою «те». Читання складів, слів, речень. Звуковий аналіз слів (Ч. 1, с. 86-81). Письмо малої букви т. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів, слів і речень із вивченими буквами. |
|
|
76. |
Звуки [т], [т'], позначення їх буквою «те». Читання складів, слів, речень. Звуковий аналіз слів (Ч. 1, с. 86-81). Письмо малої букви т. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів, слів і речень із вивченими буквами. |
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «те». Велика буква Т. Читання слів, речень. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 88-89). Письмо великої букви Т. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. |
|
|
|
Звуки [д], [д] У, позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Опра-цювання тексту (Ч. 1, с. 90-91). Письмо малої букви д. Написання буквосполучень, складів, слів і речень з вивченими буквами. |
|
|
79. |
|
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «де». Велика буква Д. Складання розповіді за серією малюнків. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 92-93). Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Написання речень. Навчальний диктант. |
|
|
81. |
|
|
|
|
Звуки [з], [з], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння звуків у кінці слів, складів. Слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням (Ч. 1, с. 94-95). Письмо малої букви з. Написання складів та слів із буквою з. Складання і записування речень. |
|
|
83. |
Звуки [з], [з], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння звуків у кінці слів, складів. Слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням (Ч. 1, с. 94-95). Письмо малої букви з. Написання складів та слів із буквою з. Складання і записування речень. |
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «зе». Велика буква 3. Читання складів і слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 96-97). Письмо великої букви 3. Написання складів, слів та речень із вивченими буквами. Складання і записування слів. |
|
|
|
Прочитай і зрозумій. Закріплення звукових значень вивчених букв (Ч. 1, с. 98-99). Робота з дитячою книжкою. Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. Розвиток зв ’язного мовлення. (Меблі) |
|
|
86. |
|
|
|
|
Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Уявлення про слова, протилежні за значенням. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 100-101). Письмо малої букви й, буквосполучень із нею. Складання і записування слів. Списування речення, поданого друкова-ним шрифтом. |
|
|
88. |
|
|
|
89. |
Закріплення звукового значення букви «ій» {«йот»). Велика буква Й. Читання слів. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 102- 103). Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
90. |
Закріплення звукового значення букви «ій» («йот»). Велика буква Й. Читання слів. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 102- 103). Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
|
Звук [б], позначення його буквою «бе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Залежність значення слова від зміни наголосу в ньому. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 104- 105). Письмо малої букви б. Написання складів, слів та речень із вивченими буквами. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «бе». Велика буква Б. Читання складів, слів. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 106-107). Письмо великої букви Б, складів, слів та речень з нею. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
|
|
|
|
|
Прочитай і зрозумій. Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання (Ч. 1, с. 108- 109). Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Побудова речень за поданим початком і малюнками. |
|
|
95. |
|
|
|
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання (Ч. 1, с. 110). Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Написання розділових знаків «!» «?» «,» «.». Записування речень із ними. |
|
|
97. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання (Ч. 1, с. 110). Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Написання розділових знаків «!» «?» «,» «.». Записування речень із ними |
|
|
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання (Ч. 1, с. 111). Робота з дитячою книжкою. Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв ’язного мовлення. |
|
|
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання (Ч. 1, с. 111). Робота з дитячою книжкою. Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв ’язного мовлення. (Зима) |
|
|
|
|
|
|
|
Закріплення вміння читати Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними |
|
|
|
|
|
|
|
Закріплення вміння читати Написання розділових знаків ! ? , . Записування речень з ними |
|
|
|
Закріплення вміння читати Написання розділових знаків ! ? , . Записування речень з ними |
|
|
|
Закріплення вміння читати Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
|
Закріплення вміння читати Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
|
|
|