Календарно – тематичне планування з інтегрованого курсу "Навчання грамоти" для 1 класу (І семестр)

Про матеріал

Пропоную календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу «Навчання грамоти» 1 клас (7 годин на тиждень), на І семестр, за програмою О. Я. Савченко, за підручником К. Пономарьової

Перегляд файлу

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

(7  год. на тиждень)

№ з/п

Тема уроку

Дата уроку

Примі

тка

  1.  

Вступ. Ознайомлення з «Букварем». Правила поведінки на уроці (Частина 1, с. 3).

Письмове приладдя. Правила користування письмовим приладдям. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу).

 

 

  1.  

Слова, які відповідають на питання що? Розвиток умінь відповідати на запитання хто це? Навчальне приладдя (Ч. 1., с. 4-5).

Розташування зошита на парт і під час гшсьма. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч,        ліворуч )

 

 

  1.  

 

 

  1.  

Слова, які відповідають на нигання хто? Розвиток умінь відповідати на запитання хто це? Сім’я (Ч. І,с. 6-7).

Основний рядок сітки зошита (верхня і нижня рядкові лінії). Виконання графічних вправ.

 

 

  1.  

 

 

  1.  

Слова, що відповідають на питання який? який? яке? які? Світлофор (Ч. 1, с. 8-9).

Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ.

 

 

  1.  

Слова, що відповідають на питання який? який? яке? які? Світлофор (Ч. 1, с. 8-9).

Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ.

 

 

  1.  

Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня (Ч. 1, с. 10-11).

Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова).

 

 

  1.  

Речення. Складання речень за малюнками. Відпочинок на природі (Ч. 1, с. 12-13).

Пряма лінія (вертикальна, горизонтальна). Письмо прямих ліній у рядку в напрямку зліва — направо і згори — вниз.

 

 

  1.  

 

 

  1.  

Слова-помічники (службові слова). Природа навколо нас (Ч. 1, с. 14-15). Робота з дитячою книжкою.

Похила лінія (коротка, подовжена). Письмо похилих ліній. Розвиток зв’язвного мовлення. (Шкільне приладдя)

 

 

  1.  

 

 

  1.  

Знаки в кінці речення (. ! ?). Розповідні, питальні та окличні речення (без уживання термінів). Дитячі ігри (Ч. 1, с. 16-17).

Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. Підготовчі вправи до написання букв.

 

 

  1.  

Знаки в кінці речення (. ! ?). Розповідні, питальні та окличні речення (без уживання термінів). Дитячі ігри (Ч. 1, с. 16-17).

Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. Підготовчі вправи до написання букв.

 

 

  1.  

Поділ слів на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Посуд. Сімейний обід (Ч. 1, с. 19).

Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. Підготовчі вправи до написання букв.

 

 

  1.  

Наголос у словах. Наголошений склад. Казки. Ляльковий театр (Ч. 1, с. 20-21).

Подовжена похила лінія з петлею внизу. Підготовчі вправи до написання букв.

 

 

17.

 

 

  1.  

Звуки голосні і приголосні. Позначення їх умовними знаками. Овочі та фрукти (Ч. 1, с. 22-23).

Подовжена похила лінія з петлею вгорі. Підготовчі вправи до написання букв.

 

 

19.

 

 

  1.  

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Зоряне небо (Ч. 1, с. 24-25).

Письмо великих і малих півовалів. Підготовчі вправи до написання букв.

 

 

21.

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Зоряне небо (Ч. 1, с. 24-25).

Письмо великих і малих півовалів. Підготовчі вправи до написання букв.

 

 

  1.  

Звукові схеми слів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Птахи (Ч. 1, с. 26-27).

Письмо великих і малих овалів. Підготовчі вправи до написання букв.

 

 

  1.  

Звукові схеми слів. Звірі. У зоопарку (Ч. 1, с. 28-29). Робота з дитячою книжкою.

З’єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє з’єднання). Поєднання елементів букв. Підготовчі вправи до написання букв. Розвиток зв ’язного мовлення. (Іграшки)

 

 

24.

 

 

  1.  

Звукові схеми слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Професії людей. Ким ти мрієш стати? (Ч. 1, с. 30-31).

Удосконалення уміння писати вивчені елементи букв.

 

 

26.

 

 

  1.  

Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Складання речень за малюнками (Ч. 1, с. 32-33).

Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи.

 

 

28.

Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Складання речень за малюнками (Ч. 1, с. 32-33).

Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи.

 

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «а». Велика буква Л. Складання розповіді за малюнком (Ч. 1, с. 34-35).

Письмо великої букви А. Написання буквосполучень аа, Аа. Підготовчі графічні вправи.

 

 

  1.  

Звук [о], позначення його буквою «о». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Звуковий аналіз слів (Ч. 1, с. 36-37).

Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.

 

 

  1.  

 

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «о». Велика буква 0. Складання розповіді за малюнками (Ч. 1, с. 38-39).

Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами.

 

 

33.

 

 

  1.  

Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками (Ч. 1, с. 40-41).

Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах.

 

 

35.

Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками (Ч. 1, с. 40-41).

Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах.

 

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «у». Велика буква У. Складання речень за малюнками (Ч. 7, с. 42-43). Робота з дитячою книжкою.

Написання великої букви У. Поєднання її з вивченими буквами. Підготовчі графічні вправи. Розвиток зв'язного мовлення. (Овочі і фрукти)

 

 

37.

 

 

  1.  

Звук [и]. Позначення його буквою «и». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Виділення звука [и] в словах. Звуковий аналіз слів (Ч. 1, с. 44- 45).

Письмо букви и. Безвідривне з’єднання букв. Диктант вивчених букв.

 

 

  1.  

 

 

  1.  

Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Буква «і» в ролі окремого слова. Складання речень за малюнками (Ч. 1, с. 46-47).

Письмо малої букви і. Написання буквосполучень.

 

 

41.

Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Буква «і» в ролі окремого слова. Складання речень за малюнками (Ч. 1, с. 46-47).

Письмо малої букви і. Написання буквосполучень.

 

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «і». Велика буква. Складання речень за малюнками (Ч. 1, с. 48-49).

Письмо великої букви , поєднання її з вивченими буквами. Написання буквосполучень.

 

 

  1.  

Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюн¬ками (Ч. 1, с. 50-51).

Письмо малої букви е. Написання буквосполучень. Диктант вивчених букв.

 

 

 

 

44.

 

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «е». Велика буква Е. Словниково-логічні вправи. Складання речень за малюнками ( Ч. 1, с. 52-53).

Письмо великої букви Е. Підготовчі графічні вправи. Написання вивчених букв, буквосполучень.

 

 

46.

 

 

  1.  

Звуки [л], [л], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м’якими приголосними. Читання складів (Ч. 1, с. 54-55).

Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів із буквою л.

 

 

48.

Звуки [л], [л], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м’якими приголосними. Читання складів (Ч. 1, с. 54-55).

Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів із буквою л.

 

 

  1.  

Закріплення звукових значень букви «ел». Велика буква Л. Читання складів, слів, речень (Ч і, с. 56-57). Робота з дитячою книжкою.

Письмо великої букви Л. Написання складів, слів із буквами л, Л. Розвиток зв ’язного мовлення. (Сім’я)

 

 

  1.  

Звук [м], [м], позначення їх буквою «ем». Читання складів і слів із вивченими буквами. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками (Ч. 1, с. 58-59).

Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м, слів.

 

 

51.

 

 

  1.  

Закріплення звукових значень букви «ем». Велика буква М. Читання складів і слів. Читання тексту (Ч. 1, с. 60-61).

Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень із буквою М.

 

 

53.

 

 

  1.  

Звуки [с], [с], позначення їх буквою «ес». Читання складів і слів з вивченими літерами (Ч 1, с. 62-63).

Письмо малої букви с. Написання складів, слів і речень із буквою с. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

 

55.

Звуки [с], [с], позначення їх буквою «ес». Читання складів і слів з вивченими літерами (Ч 1, с. 62-63).

Письмо малої букви с. Написання складів, слів і речень із буквою с. Списування слів, поданих друкованим шрифтом

 

 

  1.  

Закріплення звукових значень букви «ес». Велика буква С. Читання слів і речень. Опрацювання тексту (Ч. 1. с. 64-65).

Письмо великої букви С, складів та елів із нею. Складання і записування речень з вивченими буквами.

 

 

  1.  

Звуки [н], [н], позначення їх буквою «ен». Читання складів, слів. Читання і доповнення речень (Ч. 1, с. 66-67).

Письмо малої букви н, складів і слів з нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

  1.  

 

 

  1.  

Закріплення звукових значення букви «ен». Велика буква Н. Читання слів і речень із вивченими буквами (Ч. 1, с. 68-69).

Письмо великої букви Я. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Диктант складів.

 

 

60.

 

 

  1.  

Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів, слів і речень із вивченими буквами (Ч. 1, с. 70-71). Робота з дитячою книжкою.

Письмо малої букви к. Написання букви к у поєднанні з вивченими буквами. Написання слів і речень.

 

 

62.

Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів, слів і речень із вивченими буквами (Ч. 1, с. 70-71). Робота з дитячою книжкою.

Письмо малої букви к. Написання букви к у поєднанні з вивченими буквами. Написання слів і речень. Розвиток зв 'язного мовлення. (Одяг і взуття)

 

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «ка». Велика буква К. Читання слів і речень із вивченими буквами. Побудова речень за малюнками (Ч. 1, с. 72-73).

Письмо великої букви К. Написання буквосполучень, складів і слів. Складання і записування речень.

 

 

  1.  

Звук [в], [в], позначення їх буквою «ве». Читання складів, слів і речень. Звуковий аналіз слів (Ч. 1, с. 74-75).

Письмо малої букви в. Написання буквосполучень, складів, слів та речень із вивченими буквами.

 

 

  1.  

 

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «ве». Особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання терміну)- Звуковий аналіз слів. Читання і доповнення речень (Ч. 1, с. 76- 77).

Письмо великої букви В. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами.

 

 

  1.  

 

 

  1.  

Звук [п], позначення його буквою «пе». Удосконалення навичок звукового аналізу слів. Читання складів, слів, речень (Ч. 1, с. 78-79).

Письмо малої букви п. Написання складів, речень. Складання і записування слів із вивчених букв.

 

 

69.

Звук [п], позначення його буквою «пе». Удосконалення навичок звукового аналізу слів. Читання складів, слів, речень (Ч. 1, с. 78-79).

Письмо малої букви п. Написання складів, речень. Складання і записування слів із вивчених букв.

 

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «пе». Велика буква Я. Читання слів і речень. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 80-81).

Письмо великої букви Я. Написання буквосполучень, складів, слів та речень із вивченими буквами.

 

 

  1.  

Звуки [р], [р], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речень (Ч. 1, с. 82-83).

Письмо малої букви р, складів і слів з нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

 

72.

 

 

  1.  

Закріплення звукових значень букви «ер». Читання складів, слів. Побудова речень за малюнками. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 84-85). Робота з дитячою книжкою.

Письмо великої букви Р. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами. Розвиток                        зв ’язного мовлення. (Посуд)

 

 

  1.  

 

 

  1.  

Звуки [т], [т'], позначення їх буквою «те». Читання складів, слів, речень. Звуковий аналіз слів (Ч. 1, с. 86-81).

Письмо малої букви т. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів, слів і речень із вивченими буквами.

 

 

76.

Звуки [т], [т'], позначення їх буквою «те». Читання складів, слів, речень. Звуковий аналіз слів (Ч. 1, с. 86-81).

Письмо малої букви т. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів, слів і речень із вивченими буквами.

 

 

  1.  

Закріплення звукових значень букви «те». Велика буква Т. Читання слів, речень. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 88-89).

Письмо великої букви Т. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами.

 

 

  1.  

Звуки [д], [д] У, позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Опра-цювання тексту (Ч. 1, с. 90-91).

Письмо малої букви д. Написання буквосполучень, складів, слів і речень з вивченими буквами.

 

 

79.

 

 

  1.  

Закріплення звукових значень букви «де». Велика буква Д. Складання розповіді за серією малюнків. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 92-93).

Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Написання речень. Навчальний диктант.

 

 

81.

 

 

  1.  

Звуки [з], [з], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння звуків у кінці слів, складів. Слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням (Ч. 1, с. 94-95).

Письмо малої букви з. Написання складів та слів із буквою з. Складання і записування речень.

 

 

83.

Звуки [з], [з], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння звуків у кінці слів, складів. Слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням (Ч. 1, с. 94-95).

Письмо малої букви з. Написання складів та слів із буквою з. Складання і записування речень.

 

 

  1.  

Закріплення звукових значень букви «зе». Велика буква 3. Читання складів і слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 96-97).

Письмо великої букви 3. Написання складів, слів та речень із вивченими буквами. Складання і записування слів.

 

 

  1.  

Прочитай і зрозумій. Закріплення звукових значень вивчених букв (Ч. 1, с. 98-99). Робота з дитячою книжкою.

Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. Розвиток зв ’язного мовлення. (Меблі)

 

 

86.

 

 

  1.  

Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Уявлення про слова, протилежні за значенням. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 100-101).

Письмо малої букви й, буквосполучень із нею. Складання і записування слів. Списування речення, поданого друкова-ним шрифтом.

 

 

88.

 

 

89.

Закріплення звукового значення букви «ій» {«йот»). Велика буква Й. Читання слів. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 102- 103).

Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

90.

Закріплення звукового значення букви «ій» («йот»). Велика буква Й. Читання слів. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 102- 103).

Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.  

Звук [б], позначення його буквою «бе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Залежність значення слова від зміни наголосу в ньому. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 104- 105).

Письмо малої букви б. Написання складів, слів та речень із вивченими буквами. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «бе». Велика буква Б. Читання складів, слів. Опрацювання тексту (Ч. 1, с. 106-107).

Письмо великої букви Б, складів, слів та речень з нею. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.  

 

 

  1.  

Прочитай і зрозумій. Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання (Ч. 1, с. 108- 109).

Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Побудова речень за поданим початком і малюнками.

 

 

95.

 

 

  1.  

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання (Ч. 1, с. 110).

Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Написання розділових знаків «!» «?» «,» «.». Записування речень із ними.

 

 

97.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання (Ч. 1, с. 110).

Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Написання розділових знаків «!» «?» «,» «.». Записування речень із ними

 

 

  1.  

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання (Ч. 1, с. 111). Робота з дитячою книжкою.

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв ’язного мовлення.

 

 

  1.  

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання (Ч. 1, с. 111). Робота з дитячою книжкою.

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв ’язного мовлення. (Зима)

 

 

  1.                  

 

 

  1.                  

Закріплення вміння читати

 Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними

 

 

  1.                  

 

 

  1.                  

Закріплення вміння читати

Написання розділових знаків ! ? , . Записування речень з ними

 

 

  1.                  

Закріплення вміння читати

Написання розділових знаків ! ? , . Записування речень з ними

 

 

  1.                  

Закріплення вміння читати

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками

 

 

  1.                  

Закріплення вміння читати

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками

 

 

  1.                  

 

 

 

docx
Додано
11 вересня 2019
Переглядів
4577
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку