Календарно – тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 2 семестр за підручником Гільберг

Про матеріал
Календарно – тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» з очікуваними результатами навчально – пізнавальної діяльності учнів.
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

п/п

Зміст навчального матеріалу

в ІІ семестрі

Формування ключових компетентностей

Очікувані результати

навчально – пізнавальної

діяльності учнів

Дата

Різноманітність тварин

  47

Інструктаж з БЖ. Різноманітний світ тварин

- спілкування державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

- уміння вчитися впродовж життя.

має уявлення про організми – тіла живої природи: тварини;

порівнює і класифікує тварин, за певними ознаками;

розпізнає і називає тварин різних груп;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра);

спостерігає за поведінкою тварин;

виявляє пристосування тварин до способу життя.

 

  48

Хто чим живиться

- спілкування державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

- уміння вчитися впродовж життя.

робить висновок про зв’язки організмів між собою;

складає ланцюги живлення;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

 співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 49

Як з’явилися свійські тварини

- спілкування державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

- уміння вчитися впродовж життя.

називає ознаки тварин, умови, необхідні для життя  тварин;

досліджує умови, необхідні для життя тварин;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 50

Чому рослини і тварини потребують охорони. Червона книга України.

- спілкування державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

- уміння вчитися впродовж життя.

називає заходи охорони рослин і тварин; 

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

наводить приклади рослин і тварин Червоної книги

України, пояснює необхідність їх охорони;

дотримується правил безпечної поведінки у природі (у лісі, на воді тощо);

оцінює власну поведінку і поведінку інших людей у природі;

долучається до природоохоронних заходів і ділиться інформацією про них з іншими;

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

 

 51

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Різноманітність тварин». 

- спілкування державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

- уміння вчитися впродовж життя.

порівнює і класифікує тварин, за певними ознаками;

розпізнає і називає тварин різних груп;

складає ланцюги живлення;

виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

Організм людини

 52

Яку будову має наше тіло

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

знає, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих істот (мислення, мова, праця, спілкування і взаємодія з іншими людьми);

розповідає про частини тіла людини;

виявляє інтерес до своєї зовнішності;

розв’язує прогностичні задачі «Що буде, якщо … »;

виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). 

 

 53

Яка роль шкіри в організмі людини

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними; 

досліджує властивості шкіри;

ставить і відповідає на запитання щодо дослідження властивостей шкіри;

виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 54

Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодженнях шкіри

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування;

вміє накладати лейкопластир

собі та іншим (надання першої домедичної допомоги).

розв’язує прогностичні задачі «Що буде, якщо … »

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 

 55

Що утворює опорно-рухову систему

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними; 

досліджує властивості м’язів.

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 56

Як ми пересуваємося

 

 

 

 

 

 

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

досліджує правильну поставу тіла;

демонструє правильну поставу під час сидіння та ходьби;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

розв’язує прогностичні задачі «Що буде, якщо … »

 

 57

Яке значення має кровоносна система. Вимірюванння частоти свого пульсу.

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними; 

досліджує ритм серця;

вимірює частоту пульсу;

вміє надавати першу допомогу при кровотечі з носа, замерзанні.

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 58

Як берегти і зміцнювати серце

 

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

знає як зберегти серце здоровим, як зміцнити його;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 59

Які органи утворюють дихальну систему.

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними; 

розв’язує прогностичні задачі «Що буде, якщо … »

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 60

Як оберігати дихальну систему. Дослідження свого дихання.

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

знає як оберігати дихальну систему.

досліджує своє дихання;

розв’язує прогностичні задачі «Що буде, якщо … »

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 61

Як перетравлюється їжа

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 62

Збереження органів травлення. Правила споживання їжі

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

володіє найпростішими гігієнічними навичками;

знає правила споживання їжі;

розв’язує прогностичні задачі «Що буде, якщо … »

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 63

Що таке нервова система. Вправи на розвиток пам’яті

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними; 

«Що буде, якщо … »

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 64

Яка роль органів чуття

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

співвідносить органи чуття/обладнання для вивчення природи  з інформацією, отриманою з їх допомогою;

досліджує властивості органів чуття;

вміє визначати гостроту свого зору;

«Що буде, якщо … »

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 65

Збереження органів чуття. Створення плакату на тему «Органи чуття – мої помічники».

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

створює колаж «Органи чуття – мої помічники»;

підбирає необхідний матеріал для створення колажу;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 66

Збереження органів чуття. Створення плакату на тему «Органи чуття – мої помічники» (продовження).

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

створює колаж «Органи чуття – мої помічники»;

підбирає необхідний матеріал для створення колажу;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 67

Чому кожний з нас неповторний. Розвиток людини протягом життя: від малюка до дорослої людини.

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

знає, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих істот (мислення, мова, праця, спілкування і взаємодія з іншими людьми);

пояснює, як змінюється людина упродовж життя, наводить приклади з власного досвіду; усвідомлює необхідність толерантних взаємин між людьми;

має уявлення про різноманітність народів у світі; виявляє інтерес і повагу до різних культур;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 68

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностувальна робота «Організм людини».

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

називає частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними; 

розв’язує прогностичні задачі «Що буде, якщо … »;

працює самостійно, дотримуючись правил.

 

 

 

 

 

Здоровий спосіб життя

 69

Яка ціна здоров’я.

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними

володіє найпростішими гігієнічними навичками;

називає умови здорового способу життя (харчування, турбота про здоров’я, уникнення шкідливих звичок); розповідає про себе, свої захоплення; прагне до акуратності;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 70

Корисні і шкідливі звички.

- спілкування державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

називає умови здорового способу життя (харчування, турбота про здоров’я, уникнення шкідливих звичок); розповідає про себе, свої захоплення; прагне до акуратності;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 71

Як зміцнювати своє здоров’я. Загартовування.

- спілкування державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

називає умови здорового способу життя (харчування, турбота про здоров’я, уникнення шкідливих звичок);

розуміє значення води, повітря, світла, тепла для організмів;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 72

Інструктаж з БЖ.

Чому важливо поєднувати працю і відпочинок

- спілкування державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

володіє прийомами планування робочого часу, тренування уваги;

демонструє фізичні вправи для покращення самопочуття;

ділиться інформацією з іншими щодо користі прогулянок на свіжому повітрі;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 73

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування. Протимінна безпека.

- спілкування державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

дотримується правил шкільного розпорядку; правил поведінки під час шкільних і громадських заходів;

обґрунтовує необхідність відповідати за свої вчинки; встановлює взаємозв’язки у соціальному житті (між вчинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю);

передбачає наслідки своїх вчинків;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях.

 

 74

Як дотримуватися правил в побуті. Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу. Правила пожежної безпеки.

- спілкування державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

обґрунтовує необхідність відповідати за свої вчинки;

встановлює взаємозв’язки у соціальному житті (між вчинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю);

передбачає наслідки своїх вчинків;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 75

Як дотримуватися правил громадських місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами.

- спілкування державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

обґрунтовує необхідність відповідати за свої вчинки;

встановлює взаємозв’язки у соціальному житті (між вчинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю);

передбачає наслідки своїх вчинків;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 76

Як харчування впливає на здоров’я людини. Дослідження: «Послухаємо своє тіло».

- спілкування державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

знає про повноцінне харчування, як обов’язкову умову збереження та зміцнення здоров’я;

вміє визначати продукти харчування багаті на вітаміни;

ділиться інформацією з іншими щодо вживання достатньої кількості води щодоби;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 77

Як харчування впливає на здоров’я людини. Страви української кухні. Мініпроєкт «Як з’явився перший вареник?».

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

виявляє інтерес до пізнання і збереження традицій;

створює мініпроєкт «Як з’явився перший вареник?»;

підбирає необхідний матеріал для створення проєкту;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 78

Як харчування впливає на здоров’я людини. Мініпроєкт «Старовинні українські страви».

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

виявляє інтерес до пізнання і збереження традицій;

створює мініпроєкт «Як з’явився перший вареник?»;

підбирає необхідний матеріал для створення проєкту;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 79

Чим корисна їжа.

- спілкування державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

уявляє про складові їжі, вітаміни;

розкриває їх значення для здоров’я людини;

вміє вибирати корисні для здоров’я продукти;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 

 80

Чим корисна їжа. Створення меню на 1 день. Рекомендації для правильного харчування.

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

знає про повноцінне харчування, як обов’язкову умову збереження та зміцнення здоров’я;

створює щоденне меню з опорою на «піраміду» харчування;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 81

Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб.

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

розрізняє хвороби та їхні ознаки;

знає, що таке щеплення і для чого їх роблять;

пояснює правила поведінки з інфекційними хворими;

вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 82

Що впливає на ваш вибір. Необхідні і бажані витрати.

- спілкування державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

знає види витрат;

наводить приклади витрат;

вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 83

Що впливає на ваш вибір. Реклама і анонс.

- спілкування державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

знає види реклами та способи її поширення;

розкриває переваги та недоліки реклами;

пояснює як впливає реклама на рішення і поведінку людини;

вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 84

Узагальнення та систематизація знань учнів.

 Діагностувальна робота «Здоровий спосіб життя».

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

називає умови здорового способу життя ;

розрізняє хвороби та їхні ознаки;

встановлює взаємозв’язки у соціальному житті (між вчинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю);

знає види витрат;

наводить приклади витрат;

працює самостійно, дотримуючись правил.

 

Земля – наш спільний дім. Україна – європейська держава

 85

Хто такі земляни.

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

має уявлення про нашу планету та  різноманітність народів у світі;

знає про чисельність її населення;

виявляє інтерес і повагу до різних культур;

вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 86

Співробітництво народів у світі. Дослідження: «Що у вашому домі вироблено в інших країнах».

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

має уявлення про співробітництво країн;

досліджує, що у моєму домі вироблено в інших країнах;

вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 87

Із чого все починалося.

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

має уявлення про життя давніх людей, їх спосіб життя, знаряддя праці;

вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 88

Хто вони – творці української держави.

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

має уявлення про Київську Русь, перших київських князів;

виявляє інтерес до пізнання минулого і сучасного України;

вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 

 89

Як знайти Україну на карті світу.

Робота с адміністративною картою та контурною картою України.

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

має уявлення про розташування України на карті світу, півкуль і Європи;

знає про ближніх сусідів нашої держави;

вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 90

Хто є громадянами України.

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

має уявлення про зміст понять «громадянство», «громадянин»;

розпитує старших і збирає інформацію про свій край, про минуле, історії назв;

усвідомлює себе громадянином України;

виявляє патріотичні почуття,

вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 91

Чому державні символи є важливим атрибутом держави.

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

знає про державні та національні символи України; виявляє національну свідомість, патріотичні почуття, повагу до державної символіки;

усвідомлює себе громадянином України;

вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 92

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностувальна робота «Земля – наш спільний дім. Україна – європейська держава»

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

знає про чисельність її населення;

знає про життя давніх людей, їх спосіб життя, знаряддя праці;

знає про перших київських князів;

знає про ближніх сусідів нашої держави;

знає про державні та національні символи України;

працює самостійно, дотримуючись правил.

 

 93

Створення символа/герба для свого класу. Практична робота.

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

бере участь у створенні символа/герба для свого класу

вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил;

вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

Наш рідний край

 94

За що ми любимо наш рідний край.

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 95

За що ми любимо наш рідний край. Збереження чистоти свого населеного пункту. Створення постера про чистоту і порядок у нашому населеному пункті.

- спілкування державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

розповідає про проблеми оточуючого середовища;

оцінює власну поведінку і поведінку інших людей
у природі;

вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 96

Де працюють наші земляки. Дослідження.

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

розповідає про значення праці людей різних професій для країни;

має уявлення про різні професії, зокрема й сучасні, відповідні трудові дії та вміння, знаряддя праці, матеріали, спеціальний одяг;

вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 97

Чого нас навчають свята.

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

вільно висловлює свою думку;

виявляє інтерес до традицій українського народу у відзначенні урочистостей;

розповідає про державні, народні, релігійні свята;

пояснює чого нас навчають свята;

вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 98

Чим славиться наш рідний край.

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

розповідає про видатних людей рідного краю;

виявляє пізнавальний інтерес до рідного краю, країни;

вільно висловлює свою думку;

вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 99

Чим славиться наш рідний край. Пам’ятки природи рідного краю.

- спілкування державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

розповідає про пам’ятки рідного краю;

виявляє пізнавальний інтерес до рідного краю, країни;

вільно висловлює свою думку;

вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 100

Чим славетна Україна.

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

розповідає про видатних людей

країни;

вільно висловлює свою думку;

вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 101

Пізнаємо Україну.

Груповий проєкт «Ми любимо нашу Україну!».

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

підбирає необхідний матеріал для створення проєкту;

вміє працювати самостійно та в групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

102

Пізнаємо Україну.

Груповий проєкт «Ми любимо нашу Україну!» (продовження).

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

підбирає необхідний матеріал для створення проєкту;

вміє працювати самостійно та в групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

 103

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік

- спілкування державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- громадянські та соціальні компетентності;

- уміння вчитися впродовж життя.

переносить

вміє працювати самостійно та в групі, дотримуючись правил;

виявляє пізнавальну активність на уроках;

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Організатор Педагог
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
27 березня 2023
Переглядів
1800
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку