Календарно – тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу в ІІ семестрі |
Формування ключових компетентностей |
Очікувані результати навчально – пізнавальної діяльності учнів |
Дата |
|
Різноманітність тварин |
|||||
47 |
Інструктаж з БЖ. Різноманітний світ тварин |
- спілкування державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; - уміння вчитися впродовж життя. |
має уявлення про організми – тіла живої природи: тварини; порівнює і класифікує тварин, за певними ознаками; розпізнає і називає тварин різних груп; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра); спостерігає за поведінкою тварин; виявляє пристосування тварин до способу життя. |
|
|
48 |
Хто чим живиться |
- спілкування державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; - уміння вчитися впродовж життя. |
робить висновок про зв’язки організмів між собою; складає ланцюги живлення; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
49 |
Як з’явилися свійські тварини |
- спілкування державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; - уміння вчитися впродовж життя. |
називає ознаки тварин, умови, необхідні для життя тварин; досліджує умови, необхідні для життя тварин; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
50 |
Чому рослини і тварини потребують охорони. Червона книга України. |
- спілкування державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; - уміння вчитися впродовж життя. |
називає заходи охорони рослин і тварин; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; наводить приклади рослин і тварин Червоної книги України, пояснює необхідність їх охорони; дотримується правил безпечної поведінки у природі (у лісі, на воді тощо); оцінює власну поведінку і поведінку інших людей у природі; долучається до природоохоронних заходів і ділиться інформацією про них з іншими; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; |
|
|
51 |
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Різноманітність тварин». |
- спілкування державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; - уміння вчитися впродовж життя. |
порівнює і класифікує тварин, за певними ознаками; розпізнає і називає тварин різних груп; складає ланцюги живлення; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
Організм людини |
|||||
52 |
Яку будову має наше тіло |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
знає, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих істот (мислення, мова, праця, спілкування і взаємодія з іншими людьми); розповідає про частини тіла людини; виявляє інтерес до своєї зовнішності; розв’язує прогностичні задачі «Що буде, якщо … »; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
53 |
Яка роль шкіри в організмі людини |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними; досліджує властивості шкіри; ставить і відповідає на запитання щодо дослідження властивостей шкіри; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
54 |
Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодженнях шкіри |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування; вміє накладати лейкопластир собі та іншим (надання першої домедичної допомоги). розв’язує прогностичні задачі «Що буде, якщо … » виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).
|
|
|
55 |
Що утворює опорно-рухову систему |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними; досліджує властивості м’язів. виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
56 |
Як ми пересуваємося
|
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
досліджує правильну поставу тіла; демонструє правильну поставу під час сидіння та ходьби; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). розв’язує прогностичні задачі «Що буде, якщо … » |
|
|
57 |
Яке значення має кровоносна система. Вимірюванння частоти свого пульсу. |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними; досліджує ритм серця; вимірює частоту пульсу; вміє надавати першу допомогу при кровотечі з носа, замерзанні. виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
58 |
Як берегти і зміцнювати серце
|
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
знає як зберегти серце здоровим, як зміцнити його; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
59 |
Які органи утворюють дихальну систему. |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними; розв’язує прогностичні задачі «Що буде, якщо … » виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
60 |
Як оберігати дихальну систему. Дослідження свого дихання. |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
знає як оберігати дихальну систему. досліджує своє дихання; розв’язує прогностичні задачі «Що буде, якщо … » виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
61 |
Як перетравлюється їжа |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
62 |
Збереження органів травлення. Правила споживання їжі |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
володіє найпростішими гігієнічними навичками; знає правила споживання їжі; розв’язує прогностичні задачі «Що буде, якщо … » виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
63 |
Що таке нервова система. Вправи на розвиток пам’яті |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними; «Що буде, якщо … » виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
64 |
Яка роль органів чуття |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
співвідносить органи чуття/обладнання для вивчення природи з інформацією, отриманою з їх допомогою; досліджує властивості органів чуття; вміє визначати гостроту свого зору; «Що буде, якщо … » виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
65 |
Збереження органів чуття. Створення плакату на тему «Органи чуття – мої помічники». |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
створює колаж «Органи чуття – мої помічники»; підбирає необхідний матеріал для створення колажу; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
66 |
Збереження органів чуття. Створення плакату на тему «Органи чуття – мої помічники» (продовження). |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
створює колаж «Органи чуття – мої помічники»; підбирає необхідний матеріал для створення колажу; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
67 |
Чому кожний з нас неповторний. Розвиток людини протягом життя: від малюка до дорослої людини. |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
знає, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих істот (мислення, мова, праця, спілкування і взаємодія з іншими людьми); пояснює, як змінюється людина упродовж життя, наводить приклади з власного досвіду; усвідомлює необхідність толерантних взаємин між людьми; має уявлення про різноманітність народів у світі; виявляє інтерес і повагу до різних культур; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
68 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота «Організм людини». |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
називає частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними; розв’язує прогностичні задачі «Що буде, якщо … »; працює самостійно, дотримуючись правил.
|
|
|
Здоровий спосіб життя |
|||||
69 |
Яка ціна здоров’я. |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними володіє найпростішими гігієнічними навичками; називає умови здорового способу життя (харчування, турбота про здоров’я, уникнення шкідливих звичок); розповідає про себе, свої захоплення; прагне до акуратності; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
70 |
Корисні і шкідливі звички. |
- спілкування державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
називає умови здорового способу життя (харчування, турбота про здоров’я, уникнення шкідливих звичок); розповідає про себе, свої захоплення; прагне до акуратності; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
71 |
Як зміцнювати своє здоров’я. Загартовування. |
- спілкування державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
називає умови здорового способу життя (харчування, турбота про здоров’я, уникнення шкідливих звичок); розуміє значення води, повітря, світла, тепла для організмів; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
72 |
Інструктаж з БЖ. Чому важливо поєднувати працю і відпочинок |
- спілкування державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
володіє прийомами планування робочого часу, тренування уваги; демонструє фізичні вправи для покращення самопочуття; ділиться інформацією з іншими щодо користі прогулянок на свіжому повітрі; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
73 |
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування. Протимінна безпека. |
- спілкування державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
дотримується правил шкільного розпорядку; правил поведінки під час шкільних і громадських заходів; обґрунтовує необхідність відповідати за свої вчинки; встановлює взаємозв’язки у соціальному житті (між вчинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю); передбачає наслідки своїх вчинків; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях. |
|
|
74 |
Як дотримуватися правил в побуті. Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу. Правила пожежної безпеки. |
- спілкування державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
обґрунтовує необхідність відповідати за свої вчинки; встановлює взаємозв’язки у соціальному житті (між вчинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю); передбачає наслідки своїх вчинків; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
75 |
Як дотримуватися правил громадських місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами. |
- спілкування державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
обґрунтовує необхідність відповідати за свої вчинки; встановлює взаємозв’язки у соціальному житті (між вчинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю); передбачає наслідки своїх вчинків; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
76 |
Як харчування впливає на здоров’я людини. Дослідження: «Послухаємо своє тіло». |
- спілкування державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
знає про повноцінне харчування, як обов’язкову умову збереження та зміцнення здоров’я; вміє визначати продукти харчування багаті на вітаміни; ділиться інформацією з іншими щодо вживання достатньої кількості води щодоби; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
77 |
Як харчування впливає на здоров’я людини. Страви української кухні. Мініпроєкт «Як з’явився перший вареник?». |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
виявляє інтерес до пізнання і збереження традицій; створює мініпроєкт «Як з’явився перший вареник?»; підбирає необхідний матеріал для створення проєкту; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
78 |
Як харчування впливає на здоров’я людини. Мініпроєкт «Старовинні українські страви». |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
виявляє інтерес до пізнання і збереження традицій; створює мініпроєкт «Як з’явився перший вареник?»; підбирає необхідний матеріал для створення проєкту; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
79 |
Чим корисна їжа. |
- спілкування державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
уявляє про складові їжі, вітаміни; розкриває їх значення для здоров’я людини; вміє вибирати корисні для здоров’я продукти; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).
|
|
|
80 |
Чим корисна їжа. Створення меню на 1 день. Рекомендації для правильного харчування. |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
знає про повноцінне харчування, як обов’язкову умову збереження та зміцнення здоров’я; створює щоденне меню з опорою на «піраміду» харчування; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
81 |
Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб. |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
розрізняє хвороби та їхні ознаки; знає, що таке щеплення і для чого їх роблять; пояснює правила поведінки з інфекційними хворими; вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
82 |
Що впливає на ваш вибір. Необхідні і бажані витрати. |
- спілкування державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
знає види витрат; наводить приклади витрат; вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
83 |
Що впливає на ваш вибір. Реклама і анонс. |
- спілкування державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
знає види реклами та способи її поширення; розкриває переваги та недоліки реклами; пояснює як впливає реклама на рішення і поведінку людини; вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
84 |
Узагальнення та систематизація знань учнів. Діагностувальна робота «Здоровий спосіб життя». |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
називає умови здорового способу життя ; розрізняє хвороби та їхні ознаки; встановлює взаємозв’язки у соціальному житті (між вчинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю); знає види витрат; наводить приклади витрат; працює самостійно, дотримуючись правил. |
|
|
Земля – наш спільний дім. Україна – європейська держава |
|||||
85 |
Хто такі земляни. |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
має уявлення про нашу планету та різноманітність народів у світі; знає про чисельність її населення; виявляє інтерес і повагу до різних культур; вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
86 |
Співробітництво народів у світі. Дослідження: «Що у вашому домі вироблено в інших країнах». |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
має уявлення про співробітництво країн; досліджує, що у моєму домі вироблено в інших країнах; вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
87 |
Із чого все починалося. |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
має уявлення про життя давніх людей, їх спосіб життя, знаряддя праці; вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
88 |
Хто вони – творці української держави. |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
має уявлення про Київську Русь, перших київських князів; виявляє інтерес до пізнання минулого і сучасного України; вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).
|
|
|
89 |
Як знайти Україну на карті світу. Робота с адміністративною картою та контурною картою України. |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
має уявлення про розташування України на карті світу, півкуль і Європи; знає про ближніх сусідів нашої держави; вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
90 |
Хто є громадянами України. |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
має уявлення про зміст понять «громадянство», «громадянин»; розпитує старших і збирає інформацію про свій край, про минуле, історії назв; усвідомлює себе громадянином України; виявляє патріотичні почуття, вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
91 |
Чому державні символи є важливим атрибутом держави. |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
знає про державні та національні символи України; виявляє національну свідомість, патріотичні почуття, повагу до державної символіки; усвідомлює себе громадянином України; вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
92 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота «Земля – наш спільний дім. Україна – європейська держава» |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
знає про чисельність її населення; знає про життя давніх людей, їх спосіб життя, знаряддя праці; знає про перших київських князів; знає про ближніх сусідів нашої держави; знає про державні та національні символи України; працює самостійно, дотримуючись правил. |
|
|
93 |
Створення символа/герба для свого класу. Практична робота. |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
бере участь у створенні символа/герба для свого класу вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил; вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
Наш рідний край |
|||||
94 |
За що ми любимо наш рідний край. |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
95 |
За що ми любимо наш рідний край. Збереження чистоти свого населеного пункту. Створення постера про чистоту і порядок у нашому населеному пункті. |
- спілкування державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
розповідає про проблеми оточуючого середовища;
оцінює власну поведінку і поведінку інших людей вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
96 |
Де працюють наші земляки. Дослідження. |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
розповідає про значення праці людей різних професій для країни; має уявлення про різні професії, зокрема й сучасні, відповідні трудові дії та вміння, знаряддя праці, матеріали, спеціальний одяг; вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
97 |
Чого нас навчають свята. |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
вільно висловлює свою думку; виявляє інтерес до традицій українського народу у відзначенні урочистостей; розповідає про державні, народні, релігійні свята; пояснює чого нас навчають свята; вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
98 |
Чим славиться наш рідний край. |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
розповідає про видатних людей рідного краю; виявляє пізнавальний інтерес до рідного краю, країни; вільно висловлює свою думку; вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
99 |
Чим славиться наш рідний край. Пам’ятки природи рідного краю. |
- спілкування державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
розповідає про пам’ятки рідного краю; виявляє пізнавальний інтерес до рідного краю, країни; вільно висловлює свою думку; вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
100 |
Чим славетна Україна. |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
розповідає про видатних людей країни; вільно висловлює свою думку; вміє працювати у парі, групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
101 |
Пізнаємо Україну. Груповий проєкт «Ми любимо нашу Україну!». |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
підбирає необхідний матеріал для створення проєкту; вміє працювати самостійно та в групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
102 |
Пізнаємо Україну. Груповий проєкт «Ми любимо нашу Україну!» (продовження). |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
підбирає необхідний матеріал для створення проєкту; вміє працювати самостійно та в групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). |
|
|
103 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік |
- спілкування державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - громадянські та соціальні компетентності; - уміння вчитися впродовж життя. |
переносить вміє працювати самостійно та в групі, дотримуючись правил; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях |
|
|