Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 3 класу.
№ |
Зміст навчального матеріалу в І семестрі |
Формування ключових компетентностей |
Очікувані результати навчально – пізнавальної діяльності учнів |
Дата |
Я і моя шкільна громада |
||||
1. |
Інструкція БЖ. Разом ми сильніші. |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: - знають поняття «спільнота»; Діяльнісний компонент: -наводять прикладт спільнот; -називають ознаки спільнот; -пояснюють поняття «самоствердження»; -називають правила успішної роботи у спільноти. Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку. |
02.09 |
2. |
Як люди взаємодіють у спільноті. |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: -знають поняття «взаємодія». Діяльнісний компонент: -називають людські якості, які потрібні для життя людей у суспільстві; -складають правила спілкування з іншими людьми; -розуміють важливість співпрацювати в команді. Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку. |
05.09 |
3. |
Як знайти друзів. |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя. |
Знаннєвий компонент: -знають поняття «дружба», «конфлікт», «суперечка», «компроміс». Діяльнісний компонент: -наводять приклад ситуації, у якій допомогли друзям; -вибирають шляхи мирного вирішення конфлікту чи суперечки; -визначають причини виникнення конфліктів; -називають риси характеру, які сприяють і ті, що заважають спілкуванню з іншими; -складають правила дружби. Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку. |
07.09 |
4. |
Які в дітей права та обов’язки. |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя. |
Знаннєвий компонент: -знає про права і обов’язки дитини. Діяльнісний компонент: - діляться з іншими інформацією про права і обов’язки дитини; -наводять приклади обов’язків учнів; -порівнюють права дітей і дорослих. Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку. |
09.09 |
5. |
Проєкт «Права та обов’язки дітей». |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя. |
Знаннєвий компонент: -знають права і обов’язки учнів. Діяльнісний компонент: -складають перелік з п’яти обов’язків, які стосуються юбраної теми; - зображають зазначені обов’язки у вигляді інфографіки; - презентують проектну роботу групи. Ціннісний компонент: -переносять знання та навички у нові ситуації. |
12.09 |
6. |
Чи всі люди рівні. Що таке справедливість. |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: -знають і розуміють поняття «рівність» і «справедливість», «дискримінація», «насильство»; Діяльнісний компонент: -вітаються та звертаються до інших, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовують ввічливі слова; -розв’язують проблемні ситуації; -добирають приклади дій, які допоможуть у створенні доброзичливого ставлення у спільноті; Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку. |
14.09 |
7. |
Чому людині потрібен особистий простір. |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: -знають моделі особистого простору. Діяльнісний компонент: -використовують правила ефективного спілкування; - наводять приклади з власного життя; -аргументують неприпустимість порушення приватного простору; - описує свої почуття в різних ситуаціях. Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку. |
16.09 |
Я і моя сім’я |
||||
8. |
Що об’єднує людей в спільні групи. |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: -знають поняття «суспільство» Діяльнісний компонент: -розрізняють поняття «суспільство» та «спільнота»; - пояснюють значення сім’ї; - називають суспільні групи дорослих людей та дітей; - виявляє емоційно-ціннісне ставлення до представників суспільно значущих професій, Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку. |
19.09 |
9. |
Чи здатні люди змінювати суспільство. |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: -знають про винаходи українських вчених. Діяльнісний компонент: -визначають свою позицію щодо суперечливого питання; - формулюють аргументи на її захист; -сприймають аргументи інших сторін; - наводять приклад позитивних змін у розвитку суспільств; - наводять приклади технічних винаходів, які шкодять людям та природі. Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку. |
21.09 |
10. |
Чому сім’я – найголовніше в нашому житті. |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: -знають поняття «сім’я», «відповідальність» Діяльнісний компонент: - розуміє почуття відповідальності перед родиною; - називають правила поведінки у сім’ї; - розповідають про свої обов’язки в сім’ї; - визначають спільне і відмінне між родинами людей і тварин; Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку. |
23.09 |
11. |
Що я знаю про історію свого роду. |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: -знають поняття «династія», «походження», «прізвище». Діяльнісний компонент: -розпитує старших і збирає інформацію про свій рід; - розуміють значення прізвища у житті людини. -створюють малюнок «Дерево роду»; - виявляють інтерес до власних традицій і традицій інших сімей / культур, ставляться до них із повагою; - висувають власні гіпотези щодо утворення козацьких прізвищ. Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку. |
26.09 |
12. |
Традиції моєї сім’ї . |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: -знають про сімейні традиції та сімейні реліквії. Діяльнісний компонент: -пригадують народні традиції українців; - досліджують традиції своєї родини; - розповідають про сімейні реліквії своєї родини Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку. |
28.09 |
13. |
Що таке сімейний добробут. |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: -знають поняття «добробут», «бюджет сім’ї». Діяльнісний компонент: - пояснюють слово добробут; - називають складові сімейного бюджету; - досліджують види витрат сім’ї; - складають список покупок на тиждень. Ціннісний компонент: -переносять знання та навички у нові ситуації. |
30.09 |
14. |
Як досягти мети. |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: -знають поняття «успіх», «мрія», «мета», «організованість». Діяльнісний компонент: -розповідають про себе, свої захоплення; -розпізнають риси характеру і дають їм оцінку; -пояснюють, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих істот;
-пояснюють, як досягнення мети залежить від Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку. |
03.10 |
15. |
Розпізнавання і реагування на |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: -знають правила поведінки під час повітряної тривоги, виявлення незнайомих предметів. Діяльнісний компонент: -пояснюють можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; -вибирають безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин. Ціннісний компонент: -переносять знання та навички у нові ситуації. |
05.10 |
16. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота з тем «Я і моя шкільна громада», «Я і моя сім’я» |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: -узагальнити знання учнів за темами «Я і моя шкільна громада» та «Я і моя сім’я». Ціннісний компонент: -переносять знання та навички у нові ситуації. |
07.10 |
Як людина досліджує природу |
|
|||
17. |
Як провести спостереження. |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: -знають поняття «спостереження», «архів»; Діяльнісний компонент:
-співвідносять органи чуття/обладнання для - складають перелік тіл неживої/живої природи на основі власних спостережень; - описують явища природи; Ціннісний компонент: -переносять знання та навички у нові ситуації. |
10.10 |
18. |
Екскурсія. Проводимо спостереження «Як змінилась природа восени». |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: -вміють обстежувати об'єкти природи, аналізувати, описувати їх, виділяти істотні ознаки, порівнювати, групувати за істотними ознаками; -знають правила поведінки у природі та правила поведінки під час екскурсії; Діяльнісний компонент:
-проводять спостереження тіл і явищ у - презентують їх; Ціннісний компонент: -переносять знання та навички у нові ситуації. |
12.10 |
19. |
Як провести експеримент. |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: -знають поняття «експеримент». Діяльнісний компонент: -аналізують основні кроки дослідження, передбачені планом; -формулюють припущення і перевіряють їх у ході дослідження за наданим планом; -пропонують власні ідеї; Ціннісний компонент: -переносять знання та навички у нові ситуації. |
14.10 |
20. |
Як провести вимірювання. |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: - знають поняття «вимірювання». Діяльнісний компонент: -аналізують основні кроки вимірювання, передбачені планом; -формулюють припущення і перевіряють їх у ході дослідження за наданим планом; -пропонують власні ідеї; Ціннісний компонент: -переносять знання та навички у нові ситуації. |
17.10 |
Явища природи. Тіла і речовини |
|
|||
21. |
Які бувають явища природи |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: -називає явища природи; -наводить приклади явищ природи (листопад, туман, вітер, світанок, зміна пір року, відліт птахів тощо), стихійних явищ (ураган, повінь). Діяльнісний компонент: -описує явища природи; - висловлює своє враження від них; -розповідає про явища природи, що вивчалися і/або які доводилось спостерігати Ціннісний компонент: -проводить спостереження тіл і явищ у найближчому природному оточенні за планом, фіксує результати, презентує їх; -знає правила дій під час стихійного лиха. |
19.10 |
22. |
Які тіла нас оточують і з чого вони складаються |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: -знає поняття про тіла природні та рукотворні, речовини, агрегатний стан речовин. Діяльнісний компонент: -наводить приклади тіл і явищ природи; - розрізняє і називає тіла неживої і живої природи, тіла природи і ті, що створила людина; - складає перелік тіл неживої/живої природи на основі власних спостережень; - виявляє у природному оточенні тіла неживої і живої природи, встановлює зв’язки між ними; - описує явища природи, висловлює своє враження від них. Ціннісний компонент: -здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв; -проводить досліди з речовинами, розуміє значення знань про те, з яких речовин складається тіло.
|
21.10 |
23. |
Де ховається вода |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: -знає що таке Світовий океан; річка, озера, підземні води; -будова річки (витік, русло, гирло, притоки) Діяльнісний компонент: -показує океани на глобусі та карті; - вміє визначати правий та лівий берег -проводить дослідження в яких природних об’єктах є вода. Ціннісний компонент: - застосовує знання для економного використання води у побуті; - виявляє шану до традицій українського народу у ставленні до води.
|
24.10 |
24. |
Які властивості має вода |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: - знає про значення води у природі; - різноманітність водойм, три стани води, колообіг води у природі. Діяльнісний компонент: -складає розповідь про поширення води на планеті, використання води людиною, значення води для рослин, тварин, людини; - пояснює значення води у природі; зміни станів води; - моделює кругообіг води у природі. Ціннісний компонент: -ділиться інформацією з іншими щодо вживання достатньої кількості води щодоби; - застосовує знання для економного використання води у побуті.
|
26.10 |
25. |
Які речовини розчиняються у воді |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: -називає речовини, що розчиняються у воді; - знає, що таке розчин, розчинна речовина, нерозчинна речовина. Діяльнісний компонент: -бере участь у дослідах; - проводить досліди з водою; - визначає як людина використовує знання про розчинність речовин у воді в житті. Ціннісний компонент: -пояснює значення води у природі, зміни станів води; - використовує властивість води розчиняти речовини у житті. |
28.10 |
26. |
Інструкція БЖ. Чому вода потребує охорони |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: -знає для чого використовують воду в сім’ї, визначає джерела забруднення води, що таке охорона води. Діяльнісний компонент: -проводить досліди з очищення води; - шукає інформацію в мережі за заданою темою; -ділиться інформацією з однокласниками. Ціннісний компонент: -описує способи очищення води і практикує деякі з них (відстоювання, фільтрування); - застосовує знання для економного використання води у побуті. |
07.11 |
27. |
Створення лепбука «Кругообіг води в природі». |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: знає що таке кругообіг води в природі. Діяльнісний компонент: -вміє систематизувати матеріал; -моделює кругообіг води у природі; Ціннісний компонент: виявляє шану до традицій українського народу у ставленні до води. |
09.11 |
28. |
Яка роль повітря у природі |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: -визначає роль повітря у природі, властивості повітря. Діяльнісний компонент: -розповідає про значення повітря для рослин, тварин, людини; -досліджує у парі/у групі властивості повітря. Ціннісний компонент: -пояснює значення повітря для життя на Землі; -виявляє шану до традицій українського народу у ставленні до повітря. |
11.11 |
29. |
Які властивості має повітря |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: -знає роль повітря у природі, властивості повітря, пружність. Діяльнісний компонент: -спостерігає та бере участь у дослідах, які демонструють властивості повітря; -слідкує за температурою повітря впродовж дня; - робить висновки Ціннісний компонент: -застосовує властивості повітря у побуді. |
14.11 |
30. |
Чому повітря потребує охорони |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: -роль повітря у природі, властивості повітря. Діяльнісний компонент: -називає причини забруднення повітря; -досліджує, що забруднює повітря у власній оселі; -проводить досліди з визначення забрудненості повітря в кімнаті. Ціннісний компонент пояснює значення повітря для життя на Землі; -вживає заходів з підтримки чистоти повітря у власній оселі. |
16.11 |
31. |
Що таке гірські породи |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: Знає що таке гірські породи, їхні властивості. Корисні копалини: види, використання і охорона. Діяльнісний компонент: ознайомлення з гірськими породами, порівняння властивостей гірських порід; Ціннісний компонент: пояснює значення повітря для життя на Землі;; виявляє шану до традицій українського народу у ставленні до води, повітря, ґрунту. |
18.11 |
32. |
Як добувають корисні копалини |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: -корисні копалини: види, використання і охорона корисних копалин; способи видобутку корисних копалин. Діяльнісний компонент: -називає корисні копалини; -називає способи видобутку корисних копалин; -аналізує який вид видобутку корисних копалин найменше шкодить природі. Ціннісний компонент: -дбайливо ставить до природних ресурсів, економно використовує електроенергію, газ. |
21.11 |
33. |
Яке значення корисних копалин для людини |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: -знає значення корисних копалин для людства; -види корисних копалин (рудні, горючі, будівельні); -родовища корисних копалин. Діяльнісний компонент: -знаходить карті та показує родовища корисних копалин; -знаходить у колекції корисних копалин запропоновані вчителем види, описує їх. Ціннісний компонент: -пояснює значення корисних копалин для людства; - виявляє шану до традицій українського народу у ставленні доприродних богатств. . |
23.11 |
34. |
Чому ґрунт – важливе тіло природи |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: -знає що таке грунт, склад і утворення ґрунту, догляд за ґрунтом. Діяльнісний компонент: -бере участь у дослідженні складу і властивостей грунту; -досліджує значення грунту в житті рослин. Ціннісний компонент: -пояснює значення грунут для всього живого на землі; - виявляє шану та дбайливе ставлення до природних багатств України. |
25.11 |
35. |
Чому ґрунти потребують охорони |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: -знає чинники, які руйнують грунт Діяльнісний компонент: -пояснює чому руйнується грунт; -пояснює як люд ина впливає на збереження грунту; Ціннісний компонент: -пояснює значення грунту; -виявляє шану до традицій українського народу у ставленні до ґрунту. |
28.11 |
36. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: -знає поняття з теми «Явища природи», «Вода», «Повітря», «Грунт». Діяльнісний компонент: -демонструє знання з вивчених тем; -аналізує, робить висновки. Ціннісний компонент: --виявляє шану до традицій українського народу у ставленні до ґрунту, повітря, води. -вміє самостійно працювати. |
30.11 |
37. |
Діагностувальна робота з тем «Як людина досліджує природу», «Явища природи. Тіла і речовини» |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - природнича компетентність. |
Знаннєвий компонент: -знає поняття з теми «Явища природи», «Вода», «Повітря», «Грунт». Діяльнісний компонент: -демонструє знання з вивчених тем; -аналізує, робить висновки. Ціннісний компонент: --виявляє шану до традицій українського народу у ставленні до ґрунту, повітря, води. -вміє самостійно працювати. |
02.12 |
Різноманітність рослин |
||||
38. |
Які бувають рослини |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: -знають ознаки рослин, органи рослин; -порівнюють і класифікують рослини, за певними ознаками; -розпізнають і називають рослини, різних груп; Діяльнісний компонент: -виявляють пізнавальну активність; -співпрацюють і взаємодіють з іншими у різних ситуаціях; -продовжують формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил. Ціннісний компонент: -дружні стосунки в класі, спільноті.
|
05.12 |
39. |
Як розмножуються квіткові рослини. |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: -спостерігають та описують розвиток рослин, які вирощено з різних частин рослин (насіння, бульби, живця, пагона); Діяльнісний компонент: -виявляють пізнавальну активність; -співпрацюють і взаємодіють з іншими у різних ситуаціях; Ціннісний компонент: -дружні стосунки в класі, спільноті; -розвиток уваги, мислення, мовлення.
|
07.12 |
40. |
Які умови потрібні для розвитку рослин |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: -називають ознаки рослин, органи рослин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин) Діяльнісний компонент: -виявляють пізнавальну активність; -співпрацюють і взаємодіють з іншими у різних ситуаціях; Ціннісний компонент: -дружні стосунки в класі, спільноті; -розвиток уваги, мислення, мовлення. |
09.12 |
41. |
Як виростити нову рослину без насіння |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: - ознаки рослин, органи рослин; -порівнювати і класифікувати рослин, за певними ознаками; -розпізнавати і називати рослини, різних груп (по 2-3 представники); -називати ознаки рослин, органи рослин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин). Діяльнісний компонент: -виявляють пізнавальну активність на уроках; -співпрацюють і взаємоіють з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). Ціннісний компонент: -дружні стосунки в класі, спільноті; -розвиток уваги, мислення, мовлення. |
12.12 |
42. |
Пристосування квіткових рослин до різних умов життя |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: -співвідносять рослини (на зображеннях, у колекціях) з умовами їх існування; -роблять висновки про зв’язки організмів між собою і з неживою природою. Діяльнісний компонент: -виявляють емоційно-ціннісне ставлення до представників живої природи, піклуються про неї. Ціннісний компонент: -дружні стосунки в класі, спільноті; -розвиток уваги, мислення, мовлення. |
14.12 |
43. |
Різноманітність культурних рослин. Значення рослин |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: - ознаки рослин, органи рослин; -порівнювати і класифікувати рослин, за певними ознаками; -розпізнавати і називати рослини, різних груп (по 2-3 представники); -називати ознаки рослин, органи рослин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин). Діяльнісний компонент: -виявляють пізнавальну активність на уроках; -співпрацюють і взаємоіють з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). Ціннісний компонент: -дружні стосунки в класі, спільноті; -розвиток уваги, мислення, мовлення.
|
16.12 |
44. |
Яке значення грибів для природи. Які їстівні гриби, а які – отруйні |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: -уявлення про організми – тіла живої природи, гриби; -ознаки грибів, органи, умови, необхідні для життя грибів; -розуміти значення води, повітря, світла, тепла для організмів; -розпізнають і називають гриби різних груп. Діяльнісний компонент: виявляють пізнавальну активність на уроках; -співпрацюють і взаємоіють з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра). Ціннісний компонент: дружні стосунки в класі, спільноті; -розвиток уваги, мислення, мовлення. |
19.12 |
45. |
Діагностувальна робота з теми «Різноманітність рослин» |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: -знають ознаки рослин, органи рослин; -порівнюють і класифікують рослини, за певними ознаками; -розпізнають і називають рослини, різних груп; Діяльнісний компонент: -виявляють пізнавальну активність; -співпрацюють і взаємодіють з іншими у різних ситуаціях; -продовжують формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил. Ціннісний компонент: -дружні стосунки в класі, спільноті.
|
21.12 |
46. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр. |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; - загальнокультурна грамотність. |
Знаннєвий компонент: -знають ознаки рослин, органи рослин; -порівнюють і класифікують рослини, за певними ознаками; -розпізнають і називають рослини, різних груп; Діяльнісний компонент: -виявляють пізнавальну активність; -співпрацюють і взаємодіють з іншими у різних ситуаціях; -продовжують формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил. Ціннісний компонент: -дружні стосунки в класі, спільноті. |
23.12 |