Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 3 класу 1 семестр за підручником Гільберг

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 3 класу з очікуваними результатами навчально – пізнавальної діяльності учнів.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу   «Я досліджую світ» для 3 класу.

 

Зміст навчального

матеріалу в І семестрі

Формування

ключових компетентностей

Очікувані  результати

навчально – пізнавальної діяльності учнів

Дата

Я і моя шкільна громада

1.

Інструкція БЖ. Разом ми сильніші.

-спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент:

 - знають поняття «спільнота»;

Діяльнісний компонент:

-наводять прикладт спільнот;

-називають  ознаки спільнот;

-пояснюють поняття «самоствердження»;

-називають правила успішної роботи у спільноти.

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку.

02.09

2.

Як люди взаємодіють у спільноті.

-спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

-знають поняття «взаємодія».

Діяльнісний компонент:

-називають людські якості, які потрібні для життя людей у суспільстві;

-складають правила спілкування з іншими людьми;

-розуміють важливість співпрацювати в команді.

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку.

05.09

3.

Як знайти друзів. 

-спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

-знають поняття «дружба», «конфлікт», «суперечка», «компроміс».

Діяльнісний компонент:

-наводять приклад ситуації, у якій допомогли друзям;

-вибирають шляхи мирного вирішення  конфлікту чи суперечки;

-визначають  причини виникнення конфліктів;

-називають риси характеру, які сприяють і ті, що заважають спілкуванню з іншими;

-складають правила дружби.

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку.

07.09

4.

Які в дітей права та обов’язки. 

-спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

-знає про права і обов’язки  дитини.

Діяльнісний компонент:

- діляться з іншими інформацією про права і обов’язки дитини;

-наводять приклади обов’язків учнів;

-порівнюють права дітей і дорослих.

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку.

09.09

5.

Проєкт «Права та обов’язки дітей».

-спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

-знають права і обов’язки учнів.

Діяльнісний компонент:

-складають перелік з п’яти обов’язків, які стосуються юбраної теми;

- зображають зазначені обов’язки у вигляді інфографіки;

- презентують проектну роботу групи.

Ціннісний компонент:

-переносять знання та навички у нові ситуації.

12.09

6.

Чи всі люди рівні. Що таке справедливість.

-спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

-знають і розуміють поняття «рівність» і «справедливість», «дискримінація», «насильство»;

Діяльнісний компонент:

-вітаються та звертаються до інших, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовують ввічливі слова;

-розв’язують  проблемні  ситуації;

-добирають приклади дій, які допоможуть у створенні доброзичливого ставлення у спільноті;

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку.

14.09

7.

Чому людині потрібен особистий простір.

-спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

-знають моделі особистого простору.

Діяльнісний компонент:

-використовують правила ефективного спілкування;

- наводять приклади з власного життя;

-аргументують неприпустимість порушення приватного простору;

- описує свої почуття в різних ситуаціях.

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку.

16.09

Я і моя  сім’я

8.

Що об’єднує людей в спільні групи.

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

-знають поняття «суспільство»

Діяльнісний компонент:

-розрізняють поняття «суспільство» та «спільнота»;

- пояснюють значення сім’ї;

- називають суспільні групи дорослих людей та дітей;

- виявляє емоційно-ціннісне ставлення до представників суспільно значущих професій,

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку.

19.09

9.

Чи здатні люди змінювати суспільство.

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

-знають про винаходи українських вчених.

Діяльнісний компонент:

-визначають свою позицію щодо суперечливого питання;

- формулюють аргументи на її захист;

-сприймають аргументи інших сторін;

- наводять приклад позитивних змін у розвитку суспільств;

- наводять приклади технічних винаходів, які шкодять людям та природі.

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку.

21.09

10.

Чому сім’я – найголовніше в нашому житті.

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

-знають поняття «сім’я», «відповідальність»

Діяльнісний компонент:

- розуміє почуття відповідальності перед родиною;

- називають правила поведінки у сім’ї;

- розповідають про свої обов’язки в сім’ї;

- визначають спільне і відмінне між  родинами людей і тварин;

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку.

23.09

11.

Що я знаю про історію свого роду.

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

-знають поняття «династія», «походження», «прізвище».

Діяльнісний компонент:

-розпитує старших і збирає інформацію про свій рід;

- розуміють значення прізвища у житті людини.

-створюють малюнок «Дерево роду»;

- виявляють інтерес до власних традицій і традицій інших сімей / культур, ставляться до них із повагою;

- висувають власні гіпотези щодо утворення козацьких прізвищ.

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку.

26.09

12.

Традиції  моєї  сім’ї .

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

-знають про сімейні традиції та сімейні реліквії.

Діяльнісний компонент:

-пригадують народні традиції українців;

- досліджують традиції своєї родини;

- розповідають про сімейні реліквії своєї родини

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку.

28.09

13.

Що таке сімейний добробут.

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

-знають поняття «добробут», «бюджет сім’ї».

Діяльнісний компонент:

- пояснюють слово добробут;

- називають складові сімейного бюджету;

- досліджують види витрат сім’ї;

- складають список покупок на тиждень.

Ціннісний компонент:

-переносять знання та навички у нові ситуації.

30.09

14.

Як досягти  мети.

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

-знають поняття «успіх», «мрія», «мета», «організованість».

Діяльнісний компонент:

-розповідають про себе, свої захоплення;

-розпізнають риси характеру і дають їм оцінку;

-пояснюють, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих істот;

-пояснюють, як досягнення мети залежить від
наполегливості й старанності;

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку.

03.10

15.

Розпізнавання і реагування на
застережливі знаки, сигнали (типу
«Прохід заборонено», «Повітряна
тривога», «Обережно: міни».
Поведінка під час виявлення
незнайомих предметів.
 

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

-знають правила поведінки під час повітряної тривоги, виявлення незнайомих предметів.

Діяльнісний компонент:

-пояснюють можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці;

-вибирають безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин.

Ціннісний компонент:

-переносять знання та навички у нові ситуації.

05.10

16.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностувальна робота з тем «Я і моя шкільна громада», «Я і моя сім’я»

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

-узагальнити знання учнів за темами «Я і моя шкільна громада» та «Я і моя сім’я».

Ціннісний компонент:

-переносять знання та навички у нові ситуації.

07.10

 Як людина досліджує природу

 

17.

Як провести спостереження.

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:

-знають поняття «спостереження», «архів»;

Діяльнісний компонент:

-співвідносять органи чуття/обладнання для
вивчення природи з інформацією, отриманою з їх допомогою;

- складають перелік тіл неживої/живої природи на основі власних спостережень;

- описують явища природи;

Ціннісний компонент:

-переносять знання та навички у нові ситуації.

10.10

18.

Екскурсія. Проводимо спостереження «Як змінилась природа восени».

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:

-вміють обстежувати об'єкти природи, аналізувати, описувати їх, виділяти істотні ознаки, порівнювати, групувати за істотними ознаками;

-знають правила поведінки у природі та правила поведінки під час екскурсії;

Діяльнісний компонент:

-проводять спостереження тіл і явищ у
найближчому природному оточенні за планом,
-фіксують результати;

- презентують їх;

Ціннісний компонент:

-переносять знання та навички у нові ситуації.

12.10

19.

Як провести експеримент.

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:

-знають поняття «експеримент».

Діяльнісний компонент:

-аналізують  основні кроки дослідження, передбачені планом;

-формулюють припущення і перевіряють їх у ході дослідження за наданим планом;

 -пропонують власні ідеї;

Ціннісний компонент:

-переносять знання та навички у нові ситуації.

14.10

20.

Як провести вимірювання.

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:

- знають поняття «вимірювання».

Діяльнісний компонент:

-аналізують  основні кроки вимірювання, передбачені планом;

-формулюють припущення і перевіряють їх у ході дослідження за наданим планом;

 -пропонують власні ідеї;

Ціннісний компонент:

-переносять знання та навички у нові ситуації.

17.10

Явища природи.  Тіла і речовини

 

21.

Які бувають явища природи

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:

-називає явища природи;                                        -наводить приклади явищ природи (листопад, туман, вітер, світанок, зміна пір року, відліт птахів тощо), стихійних явищ (ураган, повінь).

Діяльнісний компонент:

-описує явища природи;                                          - висловлює своє враження від них;                      -розповідає про явища природи, що вивчалися і/або які доводилось спостерігати

Ціннісний компонент:

-проводить спостереження тіл і явищ у найближчому природному оточенні за планом, фіксує результати, презентує їх;                                                                            -знає правила дій під час стихійного лиха.

19.10

22.

Які тіла нас оточують і з чого вони складаються

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:

-знає поняття про тіла природні та рукотворні, речовини, агрегатний стан речовин.

Діяльнісний компонент:

-наводить приклади тіл і явищ природи;                         - розрізняє і називає тіла неживої і живої природи, тіла природи і ті, що створила людина;                               - складає перелік тіл неживої/живої природи на основі власних спостережень;                                           - виявляє у природному оточенні тіла неживої і живої природи, встановлює зв’язки між ними;             - описує явища природи, висловлює своє враження від них.

Ціннісний компонент:

-здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв;             -проводить досліди з речовинами, розуміє значення знань про те, з яких речовин складається тіло.

 

21.10

23.

Де ховається вода

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:

-знає що таке Світовий океан; річка, озера, підземні води;

-будова річки (витік, русло, гирло, притоки)

Діяльнісний компонент:

-показує океани на глобусі та карті;                       - вміє визначати правий та лівий берег

-проводить дослідження в яких природних об’єктах є вода.

Ціннісний компонент:

- застосовує знання для економного використання води у побуті;                                                                          - виявляє шану до традицій українського народу у ставленні до води.

 

24.10

24.

Які властивості має вода

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:                                         - знає про значення води у природі;                             - різноманітність водойм, три стани води, колообіг води у природі.

Діяльнісний компонент:

-складає розповідь про поширення води на планеті, використання води людиною, значення води для рослин, тварин, людини;                                                     - пояснює значення води у природі; зміни станів води;                                                                                          - моделює кругообіг води у природі.

Ціннісний компонент:

-ділиться інформацією з іншими щодо вживання достатньої кількості води щодоби;

-  застосовує знання для економного використання води у побуті. 

 

26.10

25.

Які речовини розчиняються у воді

-спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:                                           -називає речовини, що розчиняються у воді;                      - знає, що таке розчин, розчинна речовина, нерозчинна речовина.  

Діяльнісний компонент:

-бере участь у дослідах;                                                            - проводить досліди з водою;                                 - визначає як людина використовує знання про розчинність речовин у воді в житті.

Ціннісний компонент:                                                     -пояснює значення води у природі, зміни станів води;                                                                                             - використовує властивість води розчиняти речовини у житті.    

28.10

26.

Інструкція БЖ. Чому вода потребує охорони 

-спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:                                                 -знає для чого використовують воду в сім’ї, визначає джерела забруднення води, що таке охорона води.

Діяльнісний компонент:

-проводить досліди з очищення води;                             - шукає інформацію в мережі за заданою темою;

-ділиться інформацією з однокласниками.

Ціннісний компонент:

-описує способи очищення води і практикує деякі з них (відстоювання, фільтрування);                                    - застосовує знання для економного використання води у побуті.                                     

07.11

27.

Створення лепбука «Кругообіг води в природі».

-спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:

знає що таке кругообіг води в природі.

Діяльнісний компонент:

-вміє систематизувати матеріал;                            -моделює кругообіг води у природі;

Ціннісний компонент:

виявляє шану до традицій українського народу у ставленні до води.

09.11

28.

Яка роль повітря у природі

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:

-визначає роль повітря у природі, властивості повітря.

Діяльнісний компонент:

-розповідає про значення повітря для рослин, тварин, людини;                                                                              -досліджує у парі/у групі властивості повітря.

Ціннісний компонент:

-пояснює значення повітря для життя на Землі;                  -виявляє шану до традицій українського народу у ставленні до повітря.

11.11

29.

Які властивості має повітря

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:

-знає роль повітря у природі, властивості повітря, пружність.

Діяльнісний компонент:

-спостерігає та бере участь у дослідах, які демонструють властивості повітря;                                    -слідкує за температурою повітря впродовж дня;                   - робить висновки

Ціннісний компонент:

-застосовує властивості повітря у побуді.

14.11

30.

Чому повітря потребує охорони 

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:

-роль повітря у природі, властивості повітря.

Діяльнісний компонент:

-називає причини забруднення повітря;

-досліджує, що забруднює повітря у власній оселі;

-проводить досліди з визначення забрудненості повітря в кімнаті.

Ціннісний компонент пояснює значення повітря для життя на Землі;

 -вживає заходів з підтримки чистоти повітря у власній оселі.

16.11

31.

Що таке гірські породи

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:

Знає що таке гірські породи, їхні властивості. Корисні копалини: види, використання і охорона.

Діяльнісний компонент:

ознайомлення з гірськими породами, порівняння властивостей гірських порід;

Ціннісний компонент:

пояснює значення повітря для життя на Землі;;  виявляє шану до традицій українського народу у ставленні до води, повітря, ґрунту.

18.11

32.

Як добувають корисні копалини

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:

-корисні копалини: види, використання і охорона корисних копалин; способи видобутку корисних копалин.

Діяльнісний компонент:

-називає корисні копалини;

-називає способи видобутку корисних копалин;

-аналізує який вид видобутку корисних копалин найменше шкодить природі.

Ціннісний компонент:

-дбайливо ставить до природних ресурсів, економно використовує електроенергію, газ.

21.11

33.

Яке значення корисних копалин для людини

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:

-знає значення корисних копалин для людства;  -види корисних копалин (рудні, горючі, будівельні);

-родовища корисних копалин.

Діяльнісний компонент:

-знаходить карті та показує родовища корисних копалин;

-знаходить у колекції корисних копалин запропоновані вчителем види, описує їх.

Ціннісний компонент:

-пояснює значення корисних копалин для людства;

-  виявляє шану до традицій українського народу у ставленні доприродних богатств. .

23.11

34.

Чому ґрунт – важливе тіло природи

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:

-знає що таке грунт, склад і утворення ґрунту,  догляд за ґрунтом.

Діяльнісний компонент:

-бере участь у дослідженні складу і властивостей грунту;                                                                                -досліджує значення грунту в житті рослин.

Ціннісний компонент:

-пояснює значення грунут для всього живого на землі;

-  виявляє шану та дбайливе ставлення до природних багатств України.

25.11

35.

Чому ґрунти потребують охорони 

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:

-знає чинники, які руйнують грунт

Діяльнісний компонент:

-пояснює чому руйнується грунт;

-пояснює як люд ина впливає на збереження грунту;

Ціннісний компонент:

-пояснює значення грунту;                                                  -виявляє шану до традицій українського народу у ставленні до ґрунту.

28.11

36.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:

-знає поняття з теми «Явища природи», «Вода», «Повітря», «Грунт».

Діяльнісний компонент:

-демонструє знання з вивчених тем;

-аналізує, робить висновки.

Ціннісний компонент:

--виявляє шану до традицій українського народу у ставленні до ґрунту, повітря, води.

-вміє самостійно працювати.

30.11

37.

Діагностувальна робота з тем «Як людина досліджує природу», «Явища природи.  Тіла і речовини»

спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- природнича компетентність.

Знаннєвий компонент:

-знає поняття з теми «Явища природи», «Вода», «Повітря», «Грунт».

Діяльнісний компонент:

-демонструє знання з вивчених тем;

-аналізує, робить висновки.

Ціннісний компонент:

--виявляє шану до традицій українського народу у ставленні до ґрунту, повітря, води.

-вміє самостійно працювати.

02.12

Різноманітність рослин

38.

Які бувають рослини

-спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

-знають ознаки рослин, органи рослин;

-порівнюють і класифікують рослини, за певними ознаками;

-розпізнають і називають рослини, різних груп;

Діяльнісний компонент:

-виявляють пізнавальну активність;

-співпрацюють і взаємодіють з іншими у різних ситуаціях;

-продовжують формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил.

Ціннісний компонент:

-дружні стосунки в класі, спільноті.

 

05.12

39.

Як розмножуються квіткові рослини.

-спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

-спостерігають та описують розвиток рослин, які вирощено з різних частин рослин (насіння, бульби, живця, пагона);

Діяльнісний компонент:

-виявляють пізнавальну активність;

-співпрацюють і взаємодіють з іншими у різних ситуаціях;

Ціннісний компонент:

-дружні стосунки в класі, спільноті;

-розвиток уваги, мислення, мовлення.

 

07.12

40.

Які умови потрібні для розвитку рослин

-спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

-називають ознаки рослин, органи рослин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин)

Діяльнісний компонент:

-виявляють пізнавальну активність;

-співпрацюють і взаємодіють з іншими у різних ситуаціях;

Ціннісний компонент:

-дружні стосунки в класі, спільноті;

-розвиток уваги, мислення, мовлення.

09.12

41.

Як виростити нову рослину без насіння

-спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

- ознаки рослин, органи рослин;

-порівнювати і класифікувати рослин, за певними ознаками;

-розпізнавати і називати рослини, різних груп (по 2-3 представники);

-називати ознаки рослин, органи рослин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин).

Діяльнісний компонент:

-виявляють пізнавальну активність на уроках;

-співпрацюють і взаємоіють з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

Ціннісний компонент:

-дружні стосунки в класі, спільноті;

-розвиток уваги, мислення, мовлення.

12.12

42.

Пристосування квіткових рослин до різних умов життя

-спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

-співвідносять рослини (на зображеннях, у колекціях) з умовами їх існування;

-роблять висновки про зв’язки організмів між собою і з неживою природою.

Діяльнісний компонент:

-виявляють емоційно-ціннісне ставлення до представників живої природи, піклуються про неї.

Ціннісний компонент:

-дружні стосунки в класі, спільноті;

-розвиток уваги, мислення, мовлення.

14.12

43.

Різноманітність культурних рослин. Значення рослин

-спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

- ознаки рослин, органи рослин;

-порівнювати і класифікувати рослин, за певними ознаками;

-розпізнавати і називати рослини, різних груп (по 2-3 представники);

-називати ознаки рослин, органи рослин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин).

Діяльнісний компонент:

-виявляють пізнавальну активність на уроках;

-співпрацюють і взаємоіють з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

Ціннісний компонент:

-дружні стосунки в класі, спільноті;

-розвиток уваги, мислення, мовлення.

 

16.12

44.

Яке значення грибів для природи. Які їстівні гриби, а які – отруйні

-спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

-уявлення про організми – тіла живої природи, гриби;

-ознаки грибів, органи, умови, необхідні для життя грибів;

-розуміти значення води, повітря, світла, тепла для організмів;

-розпізнають і називають гриби різних груп.

Діяльнісний компонент:

виявляють пізнавальну активність на уроках;

-співпрацюють і взаємоіють з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

Ціннісний компонент:

дружні стосунки в класі, спільноті;

-розвиток уваги, мислення, мовлення.

19.12

45.

Діагностувальна робота з теми «Різноманітність рослин»

-спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

-знають ознаки рослин, органи рослин;

-порівнюють і класифікують рослини, за певними ознаками;

-розпізнають і називають рослини, різних груп;

Діяльнісний компонент:

-виявляють пізнавальну активність;

-співпрацюють і взаємодіють з іншими у різних ситуаціях;

-продовжують формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил.

Ціннісний компонент:

-дружні стосунки в класі, спільноті.

 

21.12

46.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Підсумок за І семестр.

-спілкування державною мовою;

-громадська та соціальна компетентність;

- загальнокультурна грамотність.

Знаннєвий компонент:

-знають ознаки рослин, органи рослин;

-порівнюють і класифікують рослини, за певними ознаками;

-розпізнають і називають рослини, різних груп;

Діяльнісний компонент:

-виявляють пізнавальну активність;

-співпрацюють і взаємодіють з іншими у різних ситуаціях;

-продовжують формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил.

Ціннісний компонент:

-дружні стосунки в класі, спільноті.

23.12

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Демченко Наталя Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
27 березня 2023
Переглядів
3038
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку