Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу
«Я досліджую світ» за підручником «Я досліджую світ».
Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська (2018)
І семестр
|
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
|
|
Я школяр. Я школярка. |
|
|
|
Знайомство з однокласниками. |
|
|
|
Ми однокласники. |
|
|
|
Правила поведінки школярів. |
|
|
|
Правила доброчинності. |
|
|
|
Розпорядок дня. |
|
|
|
Матеріали та інструменти. Правила роботи з ножицями. |
|
|
|
Моя постава-моє здоров’я. |
|
|
|
Охайність та особиста гігієна. |
|
|
|
Правила та засоби особистої гігієни. |
|
|
|
Підсумок за темою «Я і моя школа». |
|
|
|
Хто я? Який я? Яка я? |
|
|
|
Моє улюблене хобі. |
|
|
|
Як я росту. |
|
|
|
Як я пізнаю навколишній світ. |
|
|
|
Виготовлення композиції «Морські таємниці». |
|
|
|
Органи чуття-наші помічники. |
|
|
|
Очі-орган зору. |
|
|
|
Чи можна все бачити за допомогою очей? |
|
|
|
Вуха-орган слуху. |
|
|
|
Чи можна все чути за допомогою вух? |
|
|
|
Шкіра – орган дотику. |
|
|
|
Ніс – орган нюху. |
|
|
|
Язик – орган смаку. |
|
|
|
Підсумок за темою «Я і мої можливості». |
|
|
|
Правила поводження під час дорожнього руху. |
|
|
|
Безпечна дорога до школи. |
|
|
|
Знаки дорожнього руху. |
|
|
|
Виготовлення гри «Танграм». |
|
|
|
Правила поведінки у школі. |
|
|
|
Знайомство зі шкільними приміщеннями. |
|
|
|
Призначення шкільних приміщень. |
|
|
|
Прогулянка шкільним подвір’ям. |
|
|
|
Природні й рукотворні об’єкти. |
|
|
|
Аплікація з осіннього листя. |
|
|
|
Наш клас. |
|
|
|
Правила поведінки у класі. |
|
|
|
Осередки класної кімнати. |
|
|
|
Симетрія в природі. Аплікація «Осінні дерева». |
|
|
|
Кімнатні рослини. Їх різновид. |
|
|
|
Яка користь кімнатних рослин? |
|
|
|
Небезпечні кімнатні рослини. |
|
|
|
Правила догляду за кімнатними рослинами. |
|
|
|
Які предмети потрібні для догляду за кімнатними рослинами. |
|
|
|
Робота з пластиліном. Фрукти та ягоди. |
|
|
|
Учимося взаємодіяти. |
|
|
|
«Чарівні слова». |
|
|
|
Підсумок за темою «Моя школа». |
|
|
|
Мандрівка у навколишній світ. |
|
|
|
Спостереження за навколишнім світом. |
|
|
|
Що таке доба? |
|
|
|
Що таке тиждень? |
|
|
|
Пори року. |
|
|
|
Осінь. |
|
|
|
Виготовлення натюрморту. |
|
|
|
Зима. |
|
|
|
Весна. |
|
|
|
Літо. |
|
|
|
Що цікавого можна побачити у природі? |
|
|
|
За ким і чим можна спостерігати. |
|
|
|
Як я досліджую навколишній світ. |
|
|
|
Для чого нам проводити спостереження? |
|
|
|
План спостереження. |
|
|
|
Для чого ми проводимо досліди? |
|
|
|
Правила безпеки при проведенні дослідів. |
|
|
|
Проведення досліду. |
|
|
|
Для чого ми проводимо вимірювання? |
|
|
|
Прилади для вимірювання. |
|
|
|
За допомогою чого ми досліджуємо? |
|
|
|
Збільшуванні прилади. |
|
|
|
Вимірювальні прилади. |
|
|
|
Підсумок за темою «Я і навколишній світ». |
|
|
|
Що таке повітря? |
|
|
|
Яка шкода від забрудненого повітря. |
|
|
|
Як захистити повітря від забруднення. |
|
|
|
Властивості повітря. |
|
|
|
Досліди. |
|
|
|
Що таке вода? |
|
|
|
Властивості води. |
|
|
|
Яке значення води? |
|
|
|
Де міститься вода у природі? |
|
|
|
Для яких потреб використовують воду? |
|
|
|
Водойми України. |
|
|
|
Аплікація «Латаття з паперу». |
|
|
|
Що таке ґрунт? |
|
|
|
Значення ґрунту для живої природи. |
|
|
|
Що міститься у ґрунті? |
|
|
|
Яке значення має ґрунт? |
|
|
|
Підсумок за темою «Я дослідник. Я дослідниця». |
|
|
|
Природа навколо нас. |
|
|
|
Жива природа. |
|
|
|
Виготовлення аплікації «Білий кролик». |
|
|
|
Нежива природа. |
|
|
|
Відмінності між живою та неживою природою. |
|
|
|
Взаємозв’язок живої та неживої природи. |
|
|
|
Цікаві факти зі світу живої природи. |
|
|
|
Що таке тіла? |
|
|
|
Тіла та речовини. |
|
|
|
Сонце – джерело світла і тепла. |
|
|
|
Аплікація «сонце нашого класу» |
|
|
|
Користь та шкода сонця. |
|
|
|
Планети сонячної системи. |
|
|
|
Цікаві факти про планети. |
|
|
|
Аплікація «Сонце нашого класу». |
|
|
|
Що таке організми. |
|
|
|
Що необхідно організмам для життя? |
|
|
|
Світ живої природи. |
|
|
|
Що об’єднує людей зі світом. |
|
|
|
Ознаки живої природи. |
|
|
|
Дидактична гра «Жива – нежива природа». Закріплення. |
|
|
|
Підсумок за темою «Світ, який нас оточує». |
|
|
|
Резервний урок. |
|
|
|
Резервний урок. |
|