Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за підручником «Я досліджую світ». Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська (2018) за програмою Р.Шияна.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу

 «Я досліджую світ» за підручником «Я досліджую світ».

Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська (2018)

І семестр

 

Дата

Тема уроку

Примітки

  1.     

 

Я школяр. Я школярка.

 

  1.     

 

Знайомство з однокласниками.

 

  1.     

 

Ми однокласники.

 

  1.     

 

Правила поведінки школярів.

 

  1.     

 

Правила доброчинності.

 

  1.     

 

Розпорядок дня.

 

  1.     

 

Матеріали та інструменти. Правила роботи з ножицями.

 

  1.     

 

Моя постава-моє здоров’я.

 

  1.     

 

Охайність та особиста гігієна.

 

  1.                        

 

Правила та засоби особистої гігієни.

 

  1.                        

 

Підсумок за темою «Я і моя школа».

 

  1.                        

 

Хто я? Який я? Яка я?

 

  1.                        

 

Моє улюблене хобі.

 

  1.                        

 

Як я росту.

 

  1.                        

 

Як я пізнаю навколишній світ.

 

  1.                        

 

Виготовлення композиції «Морські таємниці».

 

  1.                        

 

Органи чуття-наші помічники.

 

  1.                        

 

Очі-орган зору.

 

  1.                        

 

Чи можна все бачити за допомогою очей?

 

  1.                        

 

Вуха-орган слуху.

 

  1.                        

 

Чи можна все чути за допомогою вух?

 

  1.                        

 

Шкіра – орган дотику.

 

  1.                        

 

Ніс – орган нюху.

 

  1.                        

 

Язик – орган смаку.

 

  1.                        

 

Підсумок за темою «Я і мої можливості».

 

  1.                        

 

Правила поводження під час дорожнього руху.

 

  1.                        

 

Безпечна дорога до школи.

 

  1.                        

 

Знаки дорожнього руху.

 

  1.                        

 

Виготовлення гри «Танграм».

 

  1.                        

 

Правила поведінки у школі.

 

  1.                        

 

Знайомство зі шкільними приміщеннями.

 

  1.                        

 

Призначення шкільних приміщень.

 

  1.                        

 

Прогулянка шкільним подвір’ям.

 

  1.                        

 

Природні й рукотворні об’єкти.

 

  1.                        

 

Аплікація з осіннього листя.

 

  1.                        

 

Наш клас.

 

  1.                        

 

Правила поведінки у класі.

 

  1.                        

 

Осередки класної кімнати.

 

  1.                        

 

Симетрія в природі. Аплікація «Осінні дерева».

 

  1.                        

 

Кімнатні рослини. Їх різновид.

 

  1.                        

 

Яка користь кімнатних рослин?

 

  1.                        

 

Небезпечні кімнатні рослини.

 

  1.                        

 

Правила догляду за кімнатними рослинами.

 

  1.                        

 

Які предмети потрібні для догляду за кімнатними рослинами.

 

  1.                        

 

Робота з пластиліном. Фрукти та ягоди.

 

  1.                        

 

Учимося взаємодіяти.

 

  1.                        

 

«Чарівні слова».

 

  1.                        

 

 Підсумок за темою «Моя школа».

 

  1.                        

 

Мандрівка у навколишній світ.

 

  1.                        

 

Спостереження за навколишнім світом.

 

  1.                        

 

Що таке доба?

 

  1.                        

 

Що таке тиждень?

 

  1.                        

 

Пори року.

 

  1.                        

 

Осінь.

 

  1.                        

 

Виготовлення натюрморту.

 

  1.                        

 

Зима.

 

  1.                        

 

Весна.

 

  1.                        

 

Літо.

 

  1.                        

 

Що цікавого можна побачити у природі?

 

  1.                        

 

За ким і чим можна спостерігати.

 

  1.                        

 

Як я досліджую навколишній світ.

 

  1.                        

 

Для чого нам проводити спостереження?

 

  1.                        

 

План спостереження.

 

  1.                        

 

Для чого ми проводимо досліди?

 

  1.                        

 

Правила безпеки при проведенні дослідів.

 

  1.                        

 

Проведення досліду.

 

  1.                        

 

Для чого ми проводимо вимірювання?

 

  1.                        

 

Прилади для вимірювання.

 

  1.                        

 

За допомогою чого ми досліджуємо?

 

  1.                        

 

Збільшуванні прилади.

 

  1.                        

 

Вимірювальні прилади.

 

  1.                        

 

Підсумок за темою «Я і навколишній світ».

 

  1.                        

 

Що таке повітря?

 

  1.                        

 

Яка шкода від забрудненого повітря.

 

  1.                        

 

Як захистити повітря від забруднення.

 

  1.                        

 

Властивості повітря.

 

  1.                        

 

Досліди.

 

  1.                        

 

Що таке вода?

 

  1.                        

 

Властивості води.

 

  1.                        

 

Яке значення води?

 

  1.                        

 

Де міститься вода у природі?

 

  1.                        

 

Для яких потреб використовують воду?

 

  1.                        

 

Водойми України.

 

  1.                        

 

Аплікація «Латаття з паперу».

 

  1.                        

 

Що таке ґрунт?

 

  1.                        

 

Значення ґрунту для живої природи.

 

  1.                        

 

Що міститься у ґрунті?

 

  1.                        

 

Яке значення має ґрунт?

 

  1.                        

 

Підсумок за темою «Я дослідник. Я дослідниця».

 

  1.                        

 

Природа навколо нас.

 

  1.                        

 

Жива природа.

 

  1.                        

 

Виготовлення аплікації «Білий кролик».

 

  1.                        

 

Нежива природа.

 

  1.                        

 

Відмінності між живою та неживою природою.

 

  1.                        

 

Взаємозв’язок живої та неживої природи.

 

  1.                        

 

Цікаві факти зі світу живої природи.

 

  1.                        

 

Що таке тіла?

 

  1.                        

 

Тіла та речовини.

 

  1.                        

 

Сонце – джерело світла і тепла.

 

  1.                   

 

Аплікація «сонце нашого класу»

 

  1.                   

 

Користь та шкода сонця.

 

  1.                   

 

Планети сонячної системи.

 

  1.                   

 

Цікаві факти про планети.

 

  1.                   

 

Аплікація «Сонце нашого класу».

 

  1.                   

 

Що таке організми.

 

  1.                   

 

Що необхідно організмам для життя?

 

  1.                   

 

Світ живої природи.

 

  1.                   

 

Що об’єднує людей зі світом.

 

  1.                   

 

Ознаки живої природи.

 

  1.                   

 

Дидактична гра «Жива – нежива природа». Закріплення.

 

  1.                   

 

Підсумок за темою «Світ, який нас оточує».

 

  1.                   

 

Резервний урок.

 

  1.                   

 

Резервний урок.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
3.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Лозова Наталія
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  2. Менаріфова Ірина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
11 серпня
Переглядів
1282
Оцінка розробки
3.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку