КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ з інтегрованого курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» , створене відповідно до типової освітньої програми (3 клас), розробленої під керівництвом О. Я. Савченко

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ з інтегрованого курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» , створене відповідно до типової освітньої програми (3 клас), розробленої під керівництвом О. Я. Савченко ( За підручником Т.Г. Гільберг)
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з інтегрованого курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ,

створене відповідно до типової освітньої програми (3 клас),

розробленої під керівництвом О. Я. Савченко

( За підручником Т.Г. Гільберг)

 

І семестр

 

№ уроку

ТЕМА

С. у підручнику

Дата

1

Школа. Правила шкільного розпорядку. Історія рідної школи. Збереження традицій. Практичний блок. Моделювання правил поведінки, прийнятих у класі, школі.

4-8

01.09

2

Ставлення до інших (товаришування, спільна гра, праця, навчання у групах, у класі). Моральні норми. Практичний блок. Моделювання правил поведінки, прийнятих у класі, школі, місцевій громаді.

 

9-11

 

03.09

3

Моральні норми.

Практичний блок. Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя)

14-17

07.09

4

Людина – частина суспільства. Сім’я. Практичний блок. Моделювання способів поведінки чуйного ставлення до старших та  інших членів сім’ї.

18-22

08.09

5

Людина  - частина суспільства. Дитячий колектив, друзі. Залежність людей один від одного. Практичний блок. Моделювання правил поведінки, прийнятих у класі, школі, місцевій громаді.

22-27

10.09

6

Приватний та громадський простір. Практичний блок. Моделювання правил поведінки, прийнятих у місцевій громаді.

27-30

14.09

7

Суспільство як єдність людських спільнот, їх різноманітність. Практичний блок. Моделювання (інсценізація) поведінки у громадських місцях (з опорою на літературні твори, ситуаціх реального життя)

35-37

15.09

8

Поняття про техніку й технології. Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини. Практичний блок. Повторне використання матеріалів і речей у побуті.

38-41

17.09

9

Сім’я. Склад сім’ї. Розподіл прав та обов’язків у сім’ї. Практичний блок. Моделювання способів поведінки чуйного ставлення до старших та  інших членів сім’ї.

 

46-50

21.09

10

Сім’я. Склад сім’ї. Розподіл прав та обов’язків у сім’ї. Практичний блок. Моделювання способів поведінки чуйного ставлення до старших та  інших членів сім’ї.

 

22.09

11

Історія роду. Практичний блок. Моделювання способів поведінки чуйного ставлення до старших та  інших членів сім’ї.

51-54

24.09

12

Родинні стосунки між поколіннями. Практичний блок. Моделювання способів поведінки чуйного ставлення до старших та  інших членів сім’ї.

55-57

28.09

13

Розподіл прав і обов’язків у сім’ї. Дозвілля у сім’ї. Практичний блок. Моделювання способів поведінки чуйного ставлення до старших та  інших членів сім’ї.

58-61

29.09

14

Риси характеру, які сприяють досягненню успіху в житті. Практичний блок. Моделювання способів поведінки чуйного ставлення до старших та  інших членів сім’ї.

Діагностична робота.

61-62

01.10

15

 Дослідження природи. Нежива і жива природа, зв’язки між ними. Взаємозв’язки людини і природи. Людина – частина природи. Роль природи у житті людини. Значення дослідження природи. Спостереження. Основні кроки під час дослідження тіла/явища природи. Аналіз проведеного дослідження..Аналіз діагностичної роботи.

Практичний блок. Ознайомлення з джерелами інформації про природу. Вправляння у складанні плану спостереження. Спостереження тіла/явища природи. Ведення щоденника спостережень за природою.

66-69

05.10

16

Дослідження як джерело знань про природу. Експеримент. Основні кроки під час дослідження тіла/явища природи. Аналіз проведеного дослідження. Моделювання у вивченні природи.

Практичний блок. Вправляння щодо розуміння інструкцій щодо проведення дослідження тіла/явища природи. Вивчення природи за допомогою моделей.

70-72

06.10

17

Способи представлення інформації про природу. Вимірювання. Обладнання для вивчення природи.

Практичний блок. Проведення вимірювань.

73-76

08.10

18

Природа – частина навколишнього світу. Явища природи.

Практичний блок. Спостереження явища природи.

79-81

12.10

19

Природа – частина навколишнього світу. Явища природи.

Практичний блок. Спостереження явища природи. Ведення щоденника спостережень за природою.

 

13.10

20

Природа – частина навколишнього світу. Поняття про тіла. Нежива і жива природа, зв’язки між ними. Різноманітність тіл неживої природи. Властивості тіл неживої природи.

Практичний блок. Дослідження тіла/явища природи (об’єкт дослідження обирає учень або визначає вчитель). Дослідження властивостей тіл неживої природи.

82-85

15.10

21

Вода у природі. Різноманітність водойм. Практичний блок. Правила безпечної поведінки у природному середовищі.

88-90

19.10

22

Три стани води. Колообіг води у природі. Практичний блок. Дослідження властивостей речовин.

91-94

20.10

23

Уявлення про речовини. Властивості і застосування речовин.

Практичний блок. Дослідження властивостей речовин. Дослідження розчинності у воді речовин, що використовуються у побуті (харчової солі, крохмалю, питної соди)

94-96

22.10

24

Властивості  і використання матеріалів.

Практичний блок. Ознайомлення з різноманітністю матеріалів і виробів з них. Дослідження властивостей матеріалів. Повторне використання матеріалів і речей у побуті.

 

02.11

25

Значення води у природі і  діяльності людини. Охорона води. Очищення води.

Практичний блок. Способи очищення води. Складання пам’ятки ощадливого використання води та електроенергії у побуті.

96-99

03.11

26

Властивості повітря. Практичний блок. Практичний блок. Спостереження дослідів, які демонструють властивості повітря.

99-102

05.11

27

Властивості повітря. Практичний блок. Практичний блок. Спостереження дослідів, які демонструють властивості повітря.

103-106

09.11

28

Значення повітря у природі і  діяльності людини. Охорона повітря.

Практичний блок. Спостереження впливу діяльності людини на природу (на матеріалі своєї місцевості).

107-109

10.11

29

Гірські породи. Їхні властивості. Професії, пов’язані з діяльність людини у природі. Практичний блок. Спостереження впливу діяльності людини на природу (на матеріалі своєї місцевості).

113-116

12.11

30

Корисні копалини: види, використання і охорона. Ощадливе використання ресурсів. Властивості і використання матеріалів.

Практичний блок. Ознайомлення з гірськими породами і корисними копалинами. Порівняння властивостей гірських порід.

117-120

16.11

31

Ґрунт. Склад і утворення ґрунту. Практичний блок. Дослідження складу і властивостей ґрунту.

120-124

17.11

32

Значення ґрунту у природі і діяльності людини. Охорона ґрунтів. Правила поведінки у природі. Практичний блок. Правила безпечної поведінки у природному середовищі.

Діагностична робота.

124- 126

19.11

33

Жива природа. Роль природи в житті людини. Організми – тіла живої природи. Рослини. Різноманітність рослин. Аналіз діагностичної роботи.

Практичний блок. Виявлення пристосування рослин до певних умов існування.

127-128

23.11

34

Органи рослин. Розмноження і розвиток рослин. Практичний блок. Розмноження рослин частинами їхнього тіла.

 

129-132

24.11

35

Умови, необхідні для життя рослин. Природні угруповання. Різноманітність організмів в угрупованнях, зв’язки між ними і з неживою природою. Практичний блок. Виявлення пристосування рослин до певних умов існування.

132-134

26.11

36

Практичний блок. Розмноження рослин частинами їхнього тіла. Практичний блок. Спостереження розвитку рослини, яку вирощено з різних частин рослини.

134-137

30.11

37

Умови, необхідні для життя рослин. Практичний блок. Дослідження умов росту рослини. Виявлення пристосування рослин до певних умов існування.

137-138

01.12

38

Різноманітність рослин. Роль рослин у природі й житті людини. Практичний блок. Дослідження умов росту рослини

139-140

03.12

39

Природні угруповання: ліс, лука. Різноманітність організмів в угрупованнях, зв’язки між ними і з неживою природою. Практичний блок. Моделювання зв’язків організмів між собою і з середовищем існування.

 

07.12

40-41

Гриби. Роль у природі й житті людини. Практичний блок. Дослідження умов росту рослин.

141-142

142-144

08.12

42

Загальне уявлення про основні групи тварин: комахи, риби, земноводні, плазуни, птахи, звірі. Моделювання у вивченні природи. Практичний блок. Моделювання зв’язків організмів між собою і з середовищем існування.

144-146

10.12

43

Дихання, живлення, рух, розмноження  тварин. Поведінка тварин.

Практичний блок. Спостереження за поведінкою тварин.

149-151

14.12

44

Умови, необхідні для життя тварин. Догляд за тваринами. Роль тварин у природі й житті людини. Практичний блок. Спостереження за поведінкою тварин.

151-152

15.12

45

Професії, пов’язані з діяльністю людини у природі. Практичний блок. Спостереження впливу діяльності людини на природу (на матеріалі своєї місцевості).

 

17.12

46

Поняття про техніку й технології. Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини. Практичний блок. Правила безпечної поведінки у природному середовищі (моделювання та аналіз ситуацій перебування у природі).

 

21.12

47-48

 Охорона природи. Вплив людини на природу. Охорона тваринного світу. Червона книга. Діагностична робота.

Практичний блок. Моделювання зв’язків організмі між собою і з середовищем існування. Діагностична робота.

153-155

22.12

24.12

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Дон Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Степанюк Екатерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Терешко Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
20 жовтня 2021
Переглядів
2282
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку