Діагностична робота з «Я досліджую світ» №2
Учня/учениці_____________________________________________ Варіант 1
Порозора, кольорова, без смаку, без запаху, квадратної форми, може розчиняти речовини.
Вода у твердому стані – це _____________.
Вода у газоподібному стані - це _____________.
А) живої природи;
Б) неживої природи;
В) до живої і неживої природи.
4. Атмосфера це –
А) земна поверхня;
Б) повітряна куля;
В) повітряна оболонка землі.
5. Який газ потрібний для дихання?
А) кисень;
Б) вуглекислий газ;
В) азот
6. Як називається рух повітря вздовж поверхні землі?
А) випаровування;
Б) конденсація;
В) вітер.
7. Назви 3 способи економного використання води.
8. Намалюй схему виникнення вітру.
Діагностична робота з «Я досліджую світ» №2
Учня/учениці_____________________________________________
Варіант 2
Тверде, газоподібне, без запаху, без смаку, трикутної форми.
Пара – це _____________________ стан води.
Лід та сніг - це _____________________ стан води.
3. Вода належить до:
А) живої природи;
Б) неживої природи;
В) до живої і неживої природи.
4. Повітря - це
А) запахи, що ми відчуваємо;
Б) тверда речовина;
В) газоподібне тіло, що складається з суміші газів.
5. Якого газу найбільше в повітрі?
А) кисню;
Б) вуглекислого газу;
В) азоту.
6. Як називається процес, коли водяна пара піднімається в повітря?
А) випаровування;
Б) конденсація;
В) вітер.
7. Назви 3 способи використання енергії вітру людиною.
8. Намалюй схему колообігу води в природі.