Календарно-тематичне планування з історії

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з історії на 2021/2022 н.р. для учнів 5 класу згідно з актуальною нормативною базою.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

№ п/п

Дата

Тема уроку

Примітка

І СЕМЕСТР

1

03.09

ВСТУП. Що вивчає історія

 

Тема 1. ВІДЛІК ЧАСУ В ІСТОРІЇ

2

3

03.09

10.09

Календарний та історичний час

 

4

17.09

Підрахунок історичного часу

 

5

17.09

Культурні епохи європейської історії

 

6

7

24.09

01.10

Історія України на шкалі часу

 

8

01.10

Практична робота № 1 «Відлік часу в історії, робота зі шкалою часу»

 

9

08.10

Узагальнення «Що вивчає історія. Відлік часу в історії»

 

Тема 2. ДЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ

10

15.10

Географічний та історичний простір. Робота з історичною картою. Україна на картах (мапах) упродовж історії. Територіальні межі (кордони) та їх зміни

 

11

15.10

Терени творення нової України. Держава Україна та її сусіди. Історико-географічні регіони України та їх особливості

 

12

22.10

Територіальне розташування та історичне походження рідного міста/села.

Тематична

13

05.11

Практична робота №2 «Позначення і надписування на контурній карті історико-географічних регіонів, територію рідного краю»

 

14

15

05.11

12.11

Узагальнення «Де відбувається історія»

 

Тема 3. ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ

16

17

19.11

19.11

Історичні джерела та їх різновиди

 

18

19

26.11

03.12

Виявлення та збереження історичних джерел

 

20

03.12

Потреба залучення різних джерел для відображення повноти історії

 

21

10.12

Робота з історичними джерелами. Залучення різних джерел для достовірного відображення минулого

 

22

17.12

Критичне ставлення до джерельних відомостей

 

23

17.12

Практична робота №3 «Інформація про минуле з візуальних джерел(сімейного фотоальбому, зображень пам’яток історії тощо)»

 

24

24.12

Місця, де зберігають історичні джерела Узагальнення «Джерела до вивчення історії»

Тематична

ІІ СЕМЕСТР

Тема 4. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ

25

 

Пам’ятки історії як джерело історико-культурної інформації

 

26

 

Пам’ятник як витвір мистецтва для увічнення пам’яті про подію або особу.

 

27

28

 

Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: княжа Русь-Україна: Володимир і Данило Галицький

 

29

30

 

Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України. Козацька Україна: Богдан Хмельницький

 

31

32

 

Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України. Новітня Україна: на шляху до державної незалежності

 

33

 

Практична робота № 4 «Розповідь про  пам’ятку історії або пам’ятник, установлений у рідному краї (на вибір)»

 

34

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання «Історія України в пам’ятках»

Тематична

Тема 5. ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ

35

 

Головні цілі пізнання минулого. Фах історика

 

36

 

Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження

 

37

38

 

Історичні праці про Україну та їхні автори: руські літописи («Повість минулих літ» літописця Нестора) та козацькі (Літопис Самійла Величка)

 

39

40

 

Історичні праці ХІХ – початку ХХ ст. «Історія України-Руси» Михайла Грушевського

 

41

 

Художні твори про минуле України

 

42

 

Практична робота №5 «Повідомлення з історії родини,  презентація родового дерева»

 

43

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання «Дослідники історії»

Тематична

Тема 6. УСЕ МАЄ МИНУЛЕ

44

 

Праця і господарство: колись і сьогодні. Від натурального до ринкового господарства

 

45

 

Застосування досягнень науки й техніки у виробництві та його наслідки

 

46

 

Місто та село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у минулому і тепер.

 

47

 

Практична робота № 6 «Міні-проект (на вибір) про харчування людей у минулому; про родинні традиції та свята; про одяг людини в минулому»

 

48

 

 

Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах.

 

49

 

Турбота про здоров’я. Медицина. Аптеки.

 

50

 

Спорт. Як колись проводили вільний час

 

51

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання «Усе має минуле»

 

52

53

 

Узагальнення до курсу. Роль громадян, історичної думки, музеїв та архівів у збе­реженні минулого України

Тематична

 

docx
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
21 жовтня 2021
Переглядів
2301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку