КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 6 КЛАС ( 70 години)
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
№ пп |
Дата І семестр |
Дата ІІ семестр |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
Вступ. |
||||
1 |
|
|
Завдання з інтегрованого курсу історії. Хронологічні межі історії стародавнього світу. |
|
2 |
|
|
Історичні джерела з історії стародавнього світу. Що в історії називають цивілізацією. |
|
3 |
|
|
ПРАКТИЧНА РОБОТА. Лічба часу в історії стародавнього світу |
|
Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ |
||||
4 |
|
|
Теорії походження людини. Виникнення та розселення первісних людей. |
|
5 |
|
|
Заняття та спосіб життя, суспільна організація, культура та релігійні вірування первісних людей. |
|
6 |
|
|
Основні стоянки і археологічні знахідки первісної доби на території України. |
|
7 |
|
|
Трипільська археологічна культура. |
|
8 |
|
|
Практичне заняття. Стоянки первісних людей на території України. Трипільська археологічна культура. |
|
9 |
|
|
Урок узагальнення та контролю знань учнів |
|
Розділ 2. Стародавні цивілізації Африки та Азії. |
||||
10 |
|
|
Цивілізація долини Нілу. Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації. Повсякденне і господарське життя. |
|
11 |
|
|
Організація суспільства і влади в Давньому Єгипті. |
|
12 |
|
|
Міфологія, писемність і мистецтво. Будівництво пірамід. |
|
13 |
|
|
Цивілізація Дворіччя. Природно-географічні умови Шумеру та Вавилону. Повсякденне і господарське життя. |
|
14 |
|
|
Організація влади і суспільства у містах державах і царствах Дворіччя. |
|
15 |
|
|
Закони Хаммурапі. Писемність і мистецтво. |
|
16 |
|
|
Фінікія. Ізраїльсько-Юдейське царство. Природно-географічні умови. Повсякденне й господарське життя. |
|
17 |
|
|
Фінікійська колонізація. Карфаген. Алфавіт. |
|
18 |
|
|
Ізраїльсько-Юдейське царство: організація суспільства і влади. |
|
19 |
|
|
Єрусалим. Біблія як історичне джерело. |
|
20 |
|
|
Перська держава. Організація влади і суспільства. |
|
21 |
|
|
Основні завойовницькі походи. Дарій І. |
|
23 |
|
|
Давня Індія. Давній Китай. Природно-географічні умови. |
|
24 |
|
|
Організація влади й суспільства. |
|
25 |
|
|
Пам’ятки культури китайської й індійської цивілізацій. |
|
26 |
|
|
Практичне заняття. Позначити на контурній карті річки, розташування та територіальні межі давніх цивілізацій. Схарактеризувати структуру суспільства та держав. |
|
27 |
|
|
Урок узагальнення та контролю знань учнів з теми |
|
Розділ 3. Антична цивілізація та її сусіди. |
||||
28 |
|
|
Природно географічні умови Балканського пів острова. |
|
29 |
|
|
Мінойська та Ахейська палацові цивілізації. |
|
30 |
|
|
Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера. |
|
31 |
|
|
Афіни і Спарта. |
|
32 |
|
|
Велика грецька колонізація. |
|
33 |
|
|
Античні поліси на території України. |
|
34 |
|
|
Суспільне, господарське і побут в Античних полісах на території України. Взаємини греків і місцевого населення. |
|
35 |
|
|
Кіммерійці та скіфи на території України. |
|
36 |
|
|
Греко перські війни. |
|
37 |
|
|
Утвердження демократії в Афінах за Перикла. |
|
38 |
|
|
Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції. |
|
39 |
|
|
Грецька релігія та міфологія. |
|
40 |
|
|
Сім’я, освіта та виховання афінян і спартанців. |
|
41 |
|
|
Театр, скульптура, архітектура. |
|
42 |
|
|
Практичне заняття. Позначити на контурній карті Балканський і Апеннінський півострови, античні грецькі поселення. |
|
43 |
|
|
Урок узагальнення і контролю знань учнів з підтеми |
|
44 |
|
|
Природно-географічні умови Апеннінського півострова. |
|
45 |
|
|
Виникнення міста Рим. |
|
46 |
|
|
Римська республіка в V-I ст до н.е.: суспільний устрій та організація влади. |
|
47 |
|
|
Військова експансія Риму. |
|
48 |
|
|
Диктатура Юлія Цезаря. |
|
49 |
|
|
Римська імперія. |
|
50 |
|
|
Октавіан Август. |
|
51 |
|
|
Пантеон римських богів. |
|
52 |
|
|
Римське право. |
|
53 |
|
|
Мистецтво Давнього Риму. |
|
54 |
|
|
Кризові явища в Римській імперії. Виникнення і поширення християнства. |
|
55 |
|
|
Перетворення християнства на державну релігію в Римській імперії. Поділ Римської імперії. |
|
56 |
|
|
Початок великого переселення народів. |
|
57 |
|
|
Готи і гуни на території України. |
|
58 |
|
|
Взаємини з місцевим населенням. |
|
59 |
|
|
Падіння Західної Римської Імперії. |
|
60 |
|
|
Практичне заняття. Позначити на контурній карті кордони Босфорського царства, Перської держави, держави Александра Македонського, Римської держави часів принципату Октавіана Августа, Спарту, Афіни, Александрію, Рим, Константинополь. |
|
61 |
|
|
Урок узагальнення та контролю знань учнів з підтеми |
|
62 |
|
|
Давні слов’яни. Прабатьківщина слов’ян. |
|
63 |
|
|
Початок Великого розселення слов’ян. |
|
64 |
|
|
Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов’ян. |
|
65 |
|
|
Склавини і анти на теренах України. |
|
66 |
|
|
Походження українського народу. |
|
67 |
|
|
Практичне заняття. Позначити на контурній карті прабатьківщину слов’ян і напрями їх розселення. Схарактеризувати спосіб життя на основі історичних джерел. |
|
68 |
|
|
Урок узагальнення та контролю знань учнів з підтеми |
|
Узагальнення до курсу. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства. |
||||
69 |
|
|
Внесок цивілізацій стародавнього світу в історію людства. |
|
70 |
|
|
Значення давньої історії України як частини світової історії. |
|