Календарно-тематичне планування з історії 6 клас 2019-2020 н.р.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з історії України для учнів 6х класів на 2019-2020 навчальний рік. Розроблено відповідно до листа МОН від 01.07.2019 року №1/11-5966. В календарному плануванні присутні практичні заняття, колонки для дат на перший і другий семестри, а також колонка для домашнього завдання. Зручне у використанні та готове для друку.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 6 КЛАС ( 70 години)

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

пп

Дата

І семестр

Дата

ІІ семестр

Зміст навчально-пізнавальної діяльності

Домашнє завдання

Вступ.

1

 

 

 

 

Завдання з інтегрованого курсу історії. Хронологічні межі історії стародавнього світу.

 

2

 

 

 

 

Історичні джерела з історії стародавнього світу. Що в історії називають цивілізацією.

 

3

 

 

 

 

ПРАКТИЧНА РОБОТА. Лічба часу в історії стародавнього світу

 

Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ

4

 

 

 

 

Теорії походження людини. Виникнення та розселення первісних людей.

 

5

 

 

 

 

Заняття та спосіб життя, суспільна організація, культура та релігійні вірування первісних людей.

 

6

 

 

 

 

Основні стоянки і археологічні знахідки первісної доби на території України.

 

7

 

 

 

 

Трипільська археологічна культура.

 

8

 

 

 

 

Практичне заняття. Стоянки первісних людей на території України. Трипільська археологічна культура.

 

9

 

 

 

 

Урок узагальнення та контролю знань учнів

 

Розділ 2. Стародавні цивілізації Африки та Азії.

10

 

 

 

Цивілізація долини Нілу. Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації. Повсякденне і господарське життя.

 

11

 

 

 

 

Організація суспільства і влади в Давньому Єгипті.

 

12

 

 

 

 

Міфологія, писемність і мистецтво. Будівництво пірамід.

 

13

 

 

 

 

Цивілізація Дворіччя. Природно-географічні умови Шумеру та Вавилону. Повсякденне і господарське життя.

 

14

 

 

 

 

Організація влади і суспільства у містах державах і царствах Дворіччя.

 

15

 

 

 

 

Закони Хаммурапі. Писемність і мистецтво.

 

16

 

 

 

 

Фінікія. Ізраїльсько-Юдейське царство. Природно-географічні умови. Повсякденне й господарське життя.

 

17

 

 

 

 

Фінікійська колонізація. Карфаген. Алфавіт.

 

18

 

 

 

 

 

Ізраїльсько-Юдейське царство: організація суспільства і влади.

 

19

 

 

 

 

Єрусалим. Біблія як історичне джерело.

 

20

 

 

 

 

Перська держава. Організація влади і суспільства.

 

21

 

 

 

 

Основні завойовницькі походи. Дарій І.

 

23

 

 

 

 

Давня Індія. Давній Китай. Природно-географічні умови.

 

24

 

 

 

 

Організація влади й суспільства.

 

25

 

 

 

 

Пам’ятки культури китайської й індійської цивілізацій.

 

26

 

 

 

 

Практичне заняття. Позначити на контурній карті річки, розташування та територіальні межі давніх цивілізацій. Схарактеризувати структуру суспільства та держав.

 

27

 

 

 

 

Урок узагальнення та контролю знань учнів з теми

 

Розділ 3. Антична цивілізація та її сусіди.

28

 

 

 

 

 

Природно географічні умови Балканського пів острова.

 

29

 

 

 

 

Мінойська та Ахейська палацові цивілізації.

 

30

 

 

 

 

Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера.

 

31

 

 

 

 

Афіни і Спарта.

 

32

 

 

 

 

Велика грецька колонізація.

 

33

 

 

 

 

Античні поліси на території України.

 

34

 

 

 

 

Суспільне, господарське і побут в Античних полісах на території України. Взаємини греків і місцевого населення.

 

35

 

 

 

 

Кіммерійці та скіфи на території України.

 

36

 

 

 

 

Греко перські війни.

 

37

 

 

 

 

Утвердження демократії в Афінах за Перикла.

 

38

 

 

 

 

Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції.

 

39

 

 

 

 

Грецька релігія та міфологія.

 

40

 

 

 

Сім’я, освіта та виховання афінян і спартанців.

 

41

 

 

 

 

Театр, скульптура, архітектура.

 

42

 

 

Практичне заняття. Позначити на контурній карті Балканський і Апеннінський півострови, античні грецькі поселення.

 

43

 

 

 

 

Урок узагальнення і контролю знань учнів з підтеми

 

44

 

 

 

 

Природно-географічні умови Апеннінського півострова.

 

45

 

 

 

 

Виникнення міста Рим.

 

46

 

 

 

 

Римська республіка в V-I ст до н.е.: суспільний устрій та організація влади.

 

47

 

 

 

 

Військова експансія Риму.

 

48

 

 

 

 

Диктатура Юлія Цезаря.

 

49

 

 

 

 

Римська імперія.

 

50

 

 

 

 

Октавіан Август.

 

51

 

 

 

Пантеон римських богів.

 

52

 

 

 

 

Римське право.

 

53

 

 

 

 

Мистецтво Давнього Риму.

 

54

 

 

 

 

Кризові явища в Римській імперії. Виникнення і поширення християнства.

 

55

 

 

 

 

Перетворення християнства на державну релігію в Римській імперії. Поділ Римської імперії.

 

56

 

 

 

 

Початок великого переселення народів.

 

57

 

 

 

 

Готи і гуни на території України.

 

58

 

 

 

 

Взаємини з місцевим населенням.

 

59

 

 

 

 

Падіння Західної Римської Імперії.

 

60

 

 

Практичне заняття. Позначити на контурній карті кордони Босфорського царства, Перської держави, держави Александра Македонського, Римської держави часів принципату Октавіана Августа, Спарту, Афіни, Александрію, Рим, Константинополь.

 

61

 

 

 

 

Урок узагальнення та контролю знань учнів з підтеми

 

62

 

 

 

 

Давні слов’яни. Прабатьківщина слов’ян.

 

63

 

 

 

 

Початок Великого розселення слов’ян.

 

64

 

 

 

 

Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов’ян.

 

65

 

 

 

 

Склавини і анти на теренах України.

 

66

 

 

 

 

Походження українського народу.

 

67

 

 

Практичне заняття. Позначити на контурній карті прабатьківщину слов’ян і напрями їх розселення. Схарактеризувати спосіб життя на основі історичних джерел.

 

68

 

 

 

 

Урок узагальнення та контролю знань учнів з підтеми

 

Узагальнення до курсу. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства.

69

 

 

 

 

 

Внесок цивілізацій стародавнього світу в історію людства.

 

70

 

 

 

 

 

Значення давньої історії України як частини світової історії.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
2.5
Оригінальність викладу
2.5
Відповідність темі
4.0
Загальна:
3.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Пеліновська Марина Петрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Pet Vit
    Загальна:
    1.7
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    3.0
docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
6 серпня 2019
Переглядів
25545
Оцінка розробки
3.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку