Календарно-тематичне планування з історії України, 11 клас (1,5 год. на тиждень, 52 год. на рік)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків історії України 11 клас (1,5 години на тиждень, 52 години на рік) Навчальна програма для ЗЗСО «Історія України. Всесвітня історія» 10-11 класи (наказ МОН України від 03 серпня 2022 року № 698)
Перегляд файлу

Історія України (рівень стандарту). Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти - Сорочинська Наталія Микол (арт. 978-966-10-5840-7) - изображение 1 

                                           Календарно-тематичне планування

історії України

 11  клас

(1,5 години на тиждень, 52 години на рік)

                  Навчальна програма для ЗЗСО «Історія України. Всесвітня історія»                                                                         

                 10-11 класи (наказ МОН України від 03 серпня 2022 року № 698)

 

Тема  уроку

Дата

Домашнє завдання

1

ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП

Україна на політичній карті Європи в 1914-1945 рр. Уроки української історії 1914-1945 рр. Періодизація історії України другої половини ХХ - першої чверті ХХІ ст. Особливості курсу історії України від 1945 р. до сьогодення.

 

 

 

ст.4-10

Розділ 1. УКРАЇНА В ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД (8 годин)

2

Україна в системі міжнародних відносин. УРСР – співзаснов-ниця Організації Об'єднаних Націй (ООН). Участь України в інших міжнародних організаціях. Переміщені особи з України. Репатріація. Неповерненці.

 

§1

3

Встановлення кордонів УРСР із сусідніми державами. Депор-тація за «обміном населення» між УРСР та Польською Народ-ною Республікою (1944-1946 рр.). Операція «Вісла». Обмін територіями 1951 р.

 

Опрацювати відеоматеріали

4

Відбудова промисловості: джерела та ресурси (праця мобілізо-ваних, військовополонених, репатріантів, в'язнів виправно-трудових таборів). Становище сільського господарства. Голод 1946­1947 рр.

 

§2

5

Посилення проявів «культу особи» Й.Сталіна в УРСР. Особ-ливості державної пропаганди. Ідеологічні інтерпретації пере-моги над нацизмом. «Ждановщина» в Україні. Кампанії бо-ротьби проти «українських буржуазних націоналістів» і «без-рідних космополітів».

 

§3

6

«Радянізація» західних областей УРСР. Ліквідація Української греко-католицької церкви. Операція «Захід». Національно- ви-звольний рух у 1944-1950-х рр. на території України. Бій під Гурбами. «Велика блокада» проти УПА. Депортації родин во-їнів УПА. Оунівський рух в еміграції.

 

Опрацювати відеоурок

7

Особливості розвитку культури. Повсякденне життя населення України в повоєнні часи: стратегії виживання. Зміни у суспіль-ній свідомості

 

§4,

повт. §1-3

8

Практичне заняття. «Вирвані з коренем»: причини, етапи, наслідки депортації українців у 1944-1951 р.р.

 

 

Написати висновок

9

Узагальнення. Тематичний контроль

 

Повідомленняпро українців у ГУЛАГУ

Розділ 2. УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ (8 годин)

10

Внутрішньополітична ситуація в УРСР. Українці в повстаннях у таборах ГУЛАГу. XX з'їзд Комуністичної партії Радянського Союзу (КПРС). Десталінізація: зміст, ідеологічні обмеження. Суперечливість процесу реабілітації жертв політичних ре-пресій. Ліквідація ГУЛАГу.

 

§5

11

Децентралізація управління економікою. Розвиток промисло-вості. Становище сільського господарства.

 

відеоурок

12

Передання Кримської області до складу УРСР. Соціально- економічна інтеграція Кримського півострова з Україною. Мі-грації, зміни національного складу населення. Спроби прове-дення «українізації». Становище кримськотатарського народу у місцях депортації та його боротьба за повернення на бать-ківщину.

 

§6

13

Особливості соціальної політики. Повсякденне життя. Зміни у суспільній свідомості.

 

§7

14

Особливості розвитку культури. Продовження політики росій-щення. Антирелігійні кампанії.

 

§8

15

«Шістдесятництво». Київський клуб творчої молоді «Сучас-ник». Спроби опозиційної діяльності: підпільні групи та ор-ганізації. Зародження дисидентського руху. Антирежимні виступи.

 

§9

16

Практичне заняття. Феномен українського шістдесятництва

 

повт.§5-9

17

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

Розділ 3. УКРАЇНА В ПЕРІОД СИСТЕМНОЇ КРИЗИ СОЮЗУ РАДЯНСЬКИХ СОЦІАЛІСТИЧНИХ РЕСПУБЛІК (6 годин)

18

Зміни в системі влади. Неосталінізм. Конституція УРСР 1978р.  Вплив міжнародних процесів на ситуацію в Україні.

 

§10

19

Наростання економічної кризи. Уповільнення темпів зростан-ня промисловості. Провал Продовольчої програми. Життєвий рівень населення. Феномени радянського повсякдення: «хру-щовки», «дефіцит», «черги». Етносоціальні зміни в УРСР. Зміни в суспільній свідомості.

 

§11,12

20

Посилення репресій проти української інтелігенції. Активіза-ція дисидентського руху: течії, форми та методи боротьби. «Самвидав». «Український вісник». Українська Гельсінська група/УГГ. Прояви єврейського дисидентського та сіоністсь-кого руху на теренах УРСР. Опозиційна діяльність режимові в середовищі інших національних меншин. Кримські татари в боротьбі за повернення на батьківщину.

 

§13

21

Особливості розвитку культури. Українське поетичне кіно. Український спорт. Особливості державної пропаганди в Україні: «радянський народ».

 

§14

 

22

Практичне заняття. Український «самвидав»: теми, ідеї, автори

 

Повт.§10-14

23

Узагальнення. Тематичний контроль

 

Повід.про аварію на ЧАЕС

Розділ 4. ВІДНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ, ЇЇ РОЛЬ У РОЗПАДІ СОЮЗУ РАДЯНСЬКИХ СОЦІАЛІСТИЧНИХ РЕСПУБЛІК. (5 годин)

 

24

Політика «перебудови- прискорення-гласності» та її наслідки в УРСР. Проблеми ядерної безпеки УРСР. Чорнобильська ка-тастрофа: передумови, позиція влади, заходи для подолання, наслідки. Вплив на суспільну свідомість.

https://youtu.be/wQc3N48eOHI

 

§15,16

25

Відновлення Кримської Автономної Радянської Соціалістич-ної Республіки (Кримської АРСР). Створення Меджлісу крим-ськотатарського народу. Спроби союзної влади зупинити про-цеси демократизації, розпаду СРСР. Повсякдення. Особли-вості розвитку культури і спорту. Відродження релігійного життя

 

§17

26

Виникнення націонал- демократичної, антикомуністичної опо-зиції. Утворення неформальних громадських організацій і груп. Українська Гельсінська спілка. Народний рух України за перебудову. Перехід частини республіканської номенклатури на національні позиції. Перші альтернативні вибори (1990 р.). «Декларація про державний суверенітет України». «Революція на граніті». Формування багатопартійності. Масові страйки шахтарів.

https://youtu.be/ufDiDbN503g

 

§18

27

Україна під час спроби державного перевороту в СРСР. «Акт проголошення державної незалежності України». Всеукраїн-ський референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р. Роль України у розпаді СРСР. Міжнародне визнання дер-жавної незалежності України. Внесок української діаспори у відновлення державної незалежності України.

https://youtu.be/ZdxNcFHDAWE

 

§19

28

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

Розділ 5. РОЗВИТОК УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ (9 годин)

29

Державотворчі процеси. Особливості багатопартійної системи. Прийняття Конституції України 1996 р.

https://youtu.be/3SPy1YrRVHs

 

§20-22

30

Президентські вибори 2004 р. «Помаранчева революція». Кон-ституційна реформа 2004 р. Основні тенденції суспільно- полі-тичного життя в 2005-2009 рр. Спроби формування автори-тарного режиму в 2010-2013 рр. Харківські угоди 2010 р.

https://youtu.be/Y4G6HTtLb3g

 

§23

31

Утвердження ринкової економіки. Запровадження національ-ної валюти - гривні. Специфіка приватизації. Становлення, прояви олігархічної системи.

https://youtu.be/5N6eCCW3G4Y

 

§24

32

Демографічна та етносоціальна структура населення України. Повернення кримськотатарського народу на історичну Бать-ківщину. Життя національних спільнот в Україні.

 

§25

33

Багатовекторність зовнішньої політики України та її наслідки. Вступ України до Ради Європи. Будапештський меморандум. Тузлівська криза. Проголошення Україною курсу на євроат-лантичну інтеграцію.

 

§26

 

34

Зміни у соціальній структурі українського суспільства. Дина-міка зайнятості населення. Повсякденне життя. Зрушення в суспільній свідомості. Релігійне життя.

 

Опрацювати конспект

35

Здобутки українців у сфері культури (наука, освіта, мистецтва, спорт).

https://youtu.be/-LEmaGMPDuY

 

Опрацювати конспект, відео

36

Українці в світі. Українська діаспора в розбудові державної незалежності України. Практичне заняття. Стадії боротьби за незалежність: від автономії до самостійності

https://youtu.be/LuBouXkhwJU

 

Закінч.табли-цю, повт. §20-26

37

Узагальнення. Тематичний контроль

 

Повід. про Революціяю Гідності.

Розділ 6. ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИБІР УКРАЇНИ. РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКА

ВІЙНА (15 годин)

38

Геополітичний вибір України: утвердження євроінтеграцій-ного курсу. Україна в імперській доктрині «русского міра». Політичні, економічні, інформаційні та інші засоби тиску на Україну в контексті відродження прагнень Російської Феде-рації (РФ) до реімперіалізації на теренах колишнього СРСР.

https://youtu.be/BUgeEYDhjfg

 

§27

39

Зрив угоди про асоціацію України та Європейським Союзом . Євромайдан. Революція Гідності. Президентські та парламент-ські вибори 2014 р. Обрання П.Порошенка Президентом України.

https://youtu.be/XbzEfAcNo0E

 

§28

40

Підписання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Надан-ня українцям права на безвізовий режим в'їзду в країни ЄС. Початок війни РФ проти України: окупація, анексія Криму, збройна агресія на сході України. Квазіреферендуми і про-голошення маріонеткових квазідержав (ДНР), (ЛНР).

https://youtu.be/IhVkeLftxl0

 

§29

41

Антитерористична операція/Операція об'єднаних сил (АТО-/ООС). Перебіг бойових дій. Мінські домовленості. Українське громадянське суспільство в обороні держави. Добровольчі батальйони. Волонтерський рух. Участь добровольців- інозем-ців у збройній боротьбі на боці України.

 

https://youtu.be/M8cpahBs7uo

 

Конспект, відеомате-ріали

42

Міжнародна підтримка України в умовах війни. «Норманська четвірка»: внесок у стабілізацію збройного конфлікту. Пози-ція США та держав «великої сімки». Санкції, накладені на РФ за невиконання Мінських домовленостей.

 

Конспект, відеомате-ріали

43

Соціально-економічний розвиток України у 2014-2022 р. Еко-номічні, політичні, судово- правові реформи. Створення не-залежної правоохоронної структури для боротьби з корупцією. Незавершеність реформ.

 

§30

44

Законодавче забезпечення статусу української мови як дер-жавної. Розвиток української культури. Утворення канонічної автокефальної Православної церкви України (ПЦУ).

https://youtu.be/bMyOc583Nc8

 

Конспект, відеомате-ріали

45

Президентські вибори 2019 р. Обрання В.Зеленського Прези-дентом України. Земельна та інфраструктурна реформи. Циф-ровізація України.

 

Конспект, відеомате-ріали

46

Широкомасштабне вторгнення російських військ на терени України: перебіг, результати. Збройні сили України (ЗСУ), Національна гвардія, територіальна оборона, громадянське суспільство та влада в обороні країни.

https://youtu.be/GeHRkOkumXU

https://youtu.be/Ti9GEQXi0wk

 

 

 

Конспект, відеомате-ріали

47

Злочини геноциду та воєнні злочини РФ проти України. Ни-щення економіки України. Використання Росією продоволь-ства як зброї. Заява Верховної Ради України «Про вчинення Російською Федерацією геноциду в Україні». Консолідація української політичної нації в боротьбі проти російській агресії.

 

Конспект, відеомате-ріали

48

Російська пропаганда як інструмент підбурювання війни і геноциду. Ідеологема «денацифікація України». Протидія України російській пропаганді та дезінформації. Розгортання дипломатичної боротьби України. Утворення міжнародної коаліції держав на підтримку незалежності і обороноздат-ності України. Лендліз. Надання Україні статусу кандидата в члени ЄС.

 

Написати есе «Чи справді сьогодні Укра-їна – щит Єв-ропи?»

49

Повсякдення в умовах війни: індивідуальний досвід, страте-гії виживання та протистояння. Колабораційна діяльність і кримінальна відповідальність за неї. Рух Опору на тимчасо-во окупованих територіях. Біженці та вимушені переселенці. Примусове переселення громадян України до РФ. Гуманітарна підтримка біженців в країнах ЄС.

 

 

Конспект, відеомате-ріали

50

Релігія, церкви й релігійні організації та війна. Діячі україн-ської культури в допомозі фронту. Діячі світової культури в підтримці України.

 

 

Конспект, відеомате-ріали

51

Узагальнення

 

Повтор. §27-30

52

Тематичний контроль

 

Повторити вивчене

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. ценральна Лугинська
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 вересня
Переглядів
2131
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку