Укладено відповідно до оновлених навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених наказом МОН України від 05.08.2016 р. № 948 та наказу МОН України від 19.08.2016 р. №100
Інваріантна складова:
Літературне читання
Українська мова
Математика
Природознавство
Я у світі
Трудове навчання
Основи здоров'я
Образотворче мистецтво
Музичне мистецтво
Укладено відповідно до програми курсів за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів. Варіативна складова типових навчальних планів
Варіативна складова:
ПОГОДЖУЮ
Заступник завідувача філії
_____________ К. Шафранська
«____»______________2018 р.
Календарне планування
на І семестр
для 4 класу
філії Хотинська ЗОШ І –ІІ ступенів
опорного закладу Прислуцький НВК
«ЗОШ І – ІІІ ступенів – ДНЗ»
Друховець Наталії Григорівни
Укладено відповідно до оновлених навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених наказом МОН України від 05.08.2016 р. № 948 та наказу МОН України від 19.08.2016 р. №100
Інваріантна складова:
Укладено відповідно до програми курсів за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів. Варіативна складова типових навчальних планів
Варіативна складова:
2018 – 2019 н. р.
РОЗКЛАД УРОКІВ
І семестр
№ |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
1. |
Математика |
Українська мова |
Математика |
Трудове навчання |
Фізична культура |
2. |
Українська мова |
Літературне читання |
Українська мова |
Музичне мистецтво |
Українська мова |
3. |
Літературне читання |
Математика |
Літературне читання |
Фізична культура |
Літературне читання |
4. |
Природознавство |
Фізична культура |
Природознавство |
Інформатика |
Математика |
5. |
Англійська мова |
Я у світі |
Курс “Осн.христ. етики” |
Англійська мова |
Основи здоров’я |
6. |
|
Образотворче мистецтво |
Година спілкування |
|
|
II семестр
№ |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ
1 урок |
2 урок |
3 урок |
4 урок |
5 урок |
6 урок |
08.30-09.10 |
09.20-10.00 |
10.10-10.50 |
11.10-11.50 |
12.00-12.40 |
12.50-13.30 |
СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
Семестри |
01.09 — 28.12 |
14.01 — 31.05 |
||
Канікули |
29.10 — 04.11 |
29.12 — 13.01 |
25.03 — 31.03 |
|
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
(за підручником О. Савченко)
(4 години на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата
|
Примітка |
||||||
І семестр |
|||||||||
«ІЗ СКАРБНИЦІ УСНОЇ НАРОДНОЇ МУДРОСТІ» |
|||||||||
1 |
Вступ до розділу «Із скарбниці усної народної творчості». За Софією Грицою. «Наші джерела» |
03.09 |
|
||||||
2 |
«Мудра дівчина» (Українська народна казка) |
04.09 |
|
||||||
3 |
«Перші бувають останніми, а останні – першими» (Українська народна казка) |
05.09 |
|
||||||
4 |
«Без труда нема плода» (Народна притча) |
07.09 |
|
||||||
5 |
«У пригоді» (Народна притча). Записала Олена Пчілка |
10.09 |
|
||||||
6 |
«Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького». «Місто Сміла» (Народні легенди) |
11.09 |
|
||||||
7 |
Позакласне читання. Лічилки. Мирилки. Усмішки. Пісні |
12.09 |
|
||||||
8 |
«Створення людей» (Китайський міф) |
14.09 |
|
||||||
9 |
«Стоїть явір над водою» (напам’ять). «Котився віночок по полю» (Українські народні пісні) |
17.09 |
|
||||||
10 |
«Найдорожчий плід». (Болгарська народна казка) (напам’ять уривок 35-40 сл.). «Чий дарунок найкращий» (Корейська народна казка) |
18.09 |
|
||||||
11 |
Народні усмішки. «Швачка». «Син та мати». Записав Борис Грінченко |
19.09 |
|
||||||
12 |
Народна байка. «Не впусти рака з рота». «Собака на містку». |
21.09 |
|
||||||
13 |
Українські народні прислів’я. Прислів’я народів світу. Скоромовки. Загадки |
24.09 |
|
||||||
14 |
Позакласне читання. Народні легенди |
25.09 |
|
||||||
15 |
Галина Кирпа «Мова моя». |
26.09 |
|
||||||
16 |
«Гей, там на горі Січ іде» (Пісня січових стрільців) |
28.09 |
|
||||||
17 |
Контрольна робота № 1. Аудіювання (письмово) |
01.10 |
|
||||||
18 |
Повтори і пригадай. Підсумковий урок з теми «Із скарбниці усної народної мудрості» |
02.10 |
|
||||||
ЩО БУЛО НА ПОЧАТКУ СВІТУ… |
|||||||||
19 |
Міфи. «Створення світу» |
03.10 |
|
||||||
20 |
Ольга Бондарук «Міфи про створення світу та людей» |
05.10 |
|
||||||
21 |
Позакласне читання. Міфи давніх слов’ян |
08.10 |
|
||||||
22 |
«Дедал та Ікар». Переказала Катерина Гловацька |
09.10 |
|
||||||
23 |
«Як ще не було початку світа...» (Українська народна обрядова пісня). Записала Євгенія Ярошинська |
10.10 |
|
||||||
24 |
За Сергієм Плачиндою «Гнів Перуна» |
12.10 |
|
||||||
25 |
Контрольна робота № 2. Навичка читання мовчки (письмово) |
16.10 |
|
||||||
26 |
Повтори і пригадай. Підсумковий урок з теми «Що було на початку світу…» |
17.10 |
|
||||||
СТОРІНКАМИ ІСТОРІЇ УКРАНИ |
|||||||||
27 |
Олександр Олесь «Наші предки — слов’яни» |
19.10 |
|
||||||
28 |
Позакласне читання. Давно те діялось… |
22.10 |
|
||||||
29 |
Олександр Олесь «Ярослав Мудрий» |
23.10 |
|
||||||
30 |
Іван Крип’якевич «Книги за княжів часів» |
24.10 |
|
||||||
31 |
Дмитро Білоус «У назвах міст і сіл слова» |
26.10 |
|
||||||
32 |
Алла Коваль «Місто Чернігів» |
05.11 |
|
||||||
33 |
Марія Хоросницька «Звідки в міста назва — Львів» (напам’ять) |
06.11 |
|
||||||
34 |
Позакласне читання. Твори про минуле України |
07.11 |
|
||||||
35 |
Марія Пригара «Козак Голота» (початок) |
09.11 |
|
||||||
36 |
Марія Пригара «Козак Голота» (продовження) |
12.11 |
|
||||||
37 |
Іван Гнатюк «Козацький дуб» |
13.11 |
|
||||||
38 |
Іван Боднарчук «На новій землі». Тамара Коломієць «Ялинка мого дитинства» (Спогади) |
14.11 |
|
||||||
39 |
«Як давно в Україні з’явився жовто-блакитний прапор?». Дмитро Павличко «Наш прапор». Наталка Поклад «Гімн» |
16.11 |
|
||||||
40 |
Контрольна робота № 3. Усний переказ прочитаного твору (усно) |
19.11 |
|
||||||
41 |
Повтори і пригадай. Підсумковий урок з теми «Сторінками історії України» |
20.11 |
|
||||||
ЯК НЕ ЛЮБИТЬ ТОЙ КРАЙ... |
|||||||||
42 |
Вступ до розділу. Володимир Сосюра. «Як не любить той край...» . Ліна Костенко «Усе моє, все зветься Україна...» (напам’ять) |
21.11 |
|
||||||
43 |
Позакласне читання. «Люби, шануй, оберігай усе, що зветься Україна». Вірші про Батьківщину |
23.11 |
|
||||||
44 |
Ліна Костенко «Усе моє, все зветься Україна...» |
26.11 |
|
||||||
45 |
Василь Сухомлинський «Восени пахне яблуками» |
27.11 |
|
||||||
46 |
Олександр Олесь «Степ» |
28.11 |
|
||||||
47 |
Олександр Олесь «Степ» |
30.11 |
|
||||||
48 |
Позакласне читання. «Люби, шануй, оберігай усе, що зветься Україна». Вірші про Батьківщину |
03.12 |
|
||||||
49 |
Марко Вовчок «Літній ранок». Михайло Коцюбинський «Літній день» |
04.12 |
|
||||||
50 |
Надія Кир’ян «Євшан». Григір Тютюнник «Ласочка» |
05.12 |
|
||||||
51 |
Надія Кир’ян «Євшан». Григір Тютюнник «Ласочка» |
07.12 |
|
||||||
52 |
Тетяна Кара-Васильєва «Співуча глина» (Скорочено) |
10.12 |
|
||||||
53 |
Володимир Лучук «Скільки річок в Україні?» Степан Жупанин «Загадка-добавлянка». Ліна Костенко «Я хочу на озеро Світязь...» |
11.12 |
|
||||||
54 |
Василь Сухомлинський «Не забувай про джерело» |
12.12 |
|
||||||
|
|
14.12 |
|
||||||
55 |
Позакласне читання. «Люби, шануй, оберігай усе, що зветься Україна». Вірші про Батьківщину |
|
|
||||||
56 |
Анатолій Качан «Летючий корабель» |
17.12 |
|
||||||
57 |
Володимир Лучук «Кружляє земля». Максим Рильський «Осінь» |
18.12 |
|
||||||
58 |
Микола Сингаївський «Пісня роботящих рук». |
19.12 |
|
||||||
59 |
Олесь Гончар «Яблука на стовпцях». Ліна Костенко «Здивовані квіти». Контрольна робота№ 4. Навичка читання вголос (усно) |
21.12 |
|
||||||
60 |
Галина Демченко «Горобина». Микола Вінграновський «Вже неминуче буде сніг». Контрольна робота№ 4. Навичка читання вголос (усно) |
22.12 |
|
||||||
61 |
Позакласне читання. Відроджені імена: Микола Хвильовий, Григір Тютюнник, Михайло Драй-Хмара, Павло Чубинський, Василь Стус |
26.12 |
|
||||||
62 |
Повтори і пригадай. Підсумковий урок з теми «Як не любить той край…» |
28.12 |
|
||||||
УКРАЇНСЬКА МОВА
(за підручником М.Д. Захарійчук, А.І. Мовчун)
(4 години на тиждень)
№ з/п |
|
Тема уроку |
Дата
|
Примітка |
|||
І семестр |
|||||||
МОВА І МОВЛЕННЯ |
|||||||
1 |
Мова — скарбниця історії народу |
03.09 |
|
||||
2 |
Безперервне поповнення словникового складу мови. Старі й нові слова в мові. Вимова і написання слова аеропорт |
04.09 |
|
||||
3 |
Культура мовлення і спілкування в різних мовленнєвих ситуаціях. Дотримання правил мовленнєвого етикету, культури спілкування. Вимова і написання слова футбол |
05.09 |
|
||||
ТЕКСТ |
|||||||
4 |
Закріплення поняття про будову текстів різних типів (опис, розповідь, есе). Тема і мета висловлювання. Заголовок |
07.09 |
|
||||
5 |
Поділ тексту на частини, складання плану за допомогою вчителя та самостійно. Спостереження за роллю абзаців. Визначення теми висловлювання у текстах, формулювання основної думки |
10.09 |
|
||||
6 |
Робота з деформованим текстом: виявлення відсутніх абзаців, переставляння частин тексту, вилучення речень, що не відповідають темі, додавання кінцівки (заключного речення) |
11.09 |
|
||||
7 |
Знаходження та інтонаційне виділення у реченнях тексту (монологічного і діалогічного) слів, найважливіших для висловлення думки. Спостереження над засобами зв’язку речень у тексті. Лексичні засоби для зв’язку речень у тексті |
12.09 |
|
||||
8 |
Розвиток мовлення. Складання запитань і відповідей на задану тему |
14.09 |
|
||||
9 |
Текст-опис. Вправи на порівняння художнього і науково-популярного описів |
17.09 |
|
||||
10 |
Складання художніх та науково-популярних описів. Обговорення своїх письмових робіт у парах, невеликих групах; відзначення позитивних сторін роботи, висловлення порад щодо їхнього доопрацювання |
18.09 |
|
||||
11 |
Спостереження за особливостями змісту та побудови тексту-міркування. Визначення теми висловлювання у текстах-міркуваннях, формулювання основної думки. Вимова і написання слова температура |
19.09 |
|
||||
12 |
Побудова тексту-міркування, добирання переконливих доказів, формулювання висновку |
21.09 |
|
||||
13 |
Контрольна робота № 1. Письмовий переказ |
24.09 |
|
||||
14 |
Аналіз контрольної роботи. Вправляння у написанні замітки до стіннівки. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. |
25.09 |
|
||||
РЕЧЕННЯ |
|||||||
15 |
Повторення й узагальнення вивченого про види речень за метою висловлювання (50 -53). |
26.09 |
|
||||
16 |
Розвиток мовлення. Складання тексту-опису за змістом малюнка (58) |
28.09 |
|
||||
17 |
Повторення й узагальнення вивченого про головні і другорядні члени речення (54 - 57) |
01.10 |
|
||||
18 |
Встановлення зв’язку слів у реченнях: виділення головних і другорядних членів (59 -62) |
02.10 |
|
||||
19 |
Поширення речень словами та словосполученнями (63 -66) |
03.10 |
|
||||
20 |
Поняття про однорідні члени речення. Головні та другорядні однорідні члени речення (67 - 70) |
05.10 |
|
||||
21 |
Спостереження за вживанням речень з однорідними членами в тексті. Кома при однорідних членах речення (71 - 74) |
08.10 |
|
||||
22 |
Складання речень з однорідними членами, поширення їх залежними словами (75 -78) |
09.10 |
|
||||
23 |
Контрольна робота № 2. Діалог (усно) |
10.10 |
|
||||
24 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу (79 - 82) |
12.10 |
|
||||
СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА. ЧАСТИНИ МОВИ |
|||||||
25 |
Повторення й узагальнення знань і вмінь учнів про лексичне значення слова (83 - 86) |
16.10 |
|
||||
26 |
Розвиток мовлення. Робота з деформованим текстом: переставляння частин тексту, додавання кінцівки (87) |
17.10 |
|
||||
27 |
Будова слова. Спільнокореневі слова. Форми слова (88 - 92) |
19.10 |
|
||||
28 |
Частини мови. Узагальнення й повторення вивченого (93 - 96) |
22.10 |
|
||||
ІМЕННИК |
|
22.10 |
|||||
29 |
Розширення уявлення про лексичне значення іменника (слова з абстрактним значенням: радість, сум, сміливість тощо) (97 - 100) |
23.10 |
|
||||
30 |
Іменники-синоніми, іменники-антоніми, багатозначність окремих іменників. Вживання іменників у прямому і переносному значеннях (101 – 104) |
24.10 |
|
||||
31 |
Рід іменників. Віднесення іменника до одного з родів (105 - 108) |
26.10 |
|
||||
32 |
Змінювання іменників за числами і відмінками (109 - 112) |
05.11 |
|
||||
33 |
Змінювання іменників за числами і відмінками. Формування умінь ставити іменники в початкову форму (113 - 116) |
06.11 |
|
||||
34 |
Зміна приголосних [г], [к], [х] на [з´], [ц´], [с´] перед закінченням -і в іменниках різного роду (118 - 121) |
07.11 |
|
||||
35 |
Розвиток мовлення. Робота з деформованим текстом (заміна недоречно повторюваних слів) (117) |
09.11 |
|
||||
36 |
Закінчення іменників жіночого роду на –а, -я в родовому відмінку однини (122 - 125) |
12.11 |
|
||||
37 |
Закінчення іменників жіночого роду на –а, -я в орудному відмінку однини (126 - 129) |
13.11 |
|
||||
38 |
Закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (130 - 133) |
14.11 |
|
||||
39 |
Контрольна робота № 3. Списування |
16.11 |
|
||||
40
|
Аналіз контрольної роботи. Практичне засвоєння правопису закінчень найуживаніших іменників чоловічого роду на -ар, -яр (134 - 137 |
19.11 |
|
||||
41 |
Розвиток мовлення. Вибірковий переказ тексту з елементами опису (146) |
20.11 |
|
||||
42 |
Спостереження за паралельними закінченнями іменників чоловічого роду — назв істот у давальному і місцевому відмінках однини (138 - 141) |
21.11 |
|
||||
43 |
Відмінювання іменників середнього роду в однині (142 - 145) |
23.11 |
|
||||
44 |
Зміна приголосних [г], [к], [х] на [з’], [ц’], [с’] перед закінченням –і в іменниках різного роду (147 - 150)
|
26.11 |
|
||||
45 |
Форми іменників жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку однини (151 - 154) |
27.11 |
|
||||
46 |
Форми іменників жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку однини (155 - 158) |
28.11 |
|
||||
47 |
Чергування кореневих [о], [е] з [і] в іменниках жіночого та чоловічого роду з основою на приголосний (158 - 161) |
30.11 |
|
||||
48 |
Вправи на вживання правильних відмінкових закінчень іменників у множині (162 - 165) |
03.12 |
|
||||
49 |
Контрольна робота № 4 з мовної теми «Іменник» |
04.12 |
|
||||
50 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу (166 -169) |
05.12 |
|
||||
ПРИКМЕТНИК |
|||||||
51 |
Розвиток умінь упізнавати прикметники в тексті, спостереження за їх роллю у мовленні (170 - 173) |
07.12 |
|
||||
52 |
Розвиток мовлення. Складання письмового висловлювання з елементами міркування за прочитаним твором (174) |
10.12 |
|
||||
53 |
Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях (175 - 178) |
11.12 |
|
||||
54 |
Спостереження за вживанням прикметників у текстах різних стилів: художньому і науковому (без термінів) (179 - 182) |
12.12 |
|
||||
55 |
Змінювання прикметників за родами та числами в сполученні з іменниками (183 - 186) |
14.12 |
|
||||
56 |
Родові закінчення прикметників. Розрізнення роду і числа прикметників у сполученні з іменниками (187 - 190) |
17.12 |
|
||||
57 |
Відмінювання прикметників з основою на м’який приголосний в однині та множині (191 -194) |
18.12 |
|
||||
58 |
Визначення відмінків прикметників за відмінками іменників (195 - 198) |
19.12 |
|
||||
59 |
Визначення відмінків прикметників за відмінками іменників (199 - 202) |
21.12 |
|
||||
60 |
Контрольна робота № 5. Диктант |
22.12 |
|
||||
61 |
Розвиток мовлення. Детальний переказ тексту за колективно складеним планом (203) |
26.12 |
|
||||
62 |
Аналіз контрольної роботи. Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. |
28.12 |
|
||||
МАТЕМАТИКА
(за підручником М. В. Богдановича, Г. П. Лишенко)
(4 години на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата
|
Примітка |
|||||||
І семестр |
||||||||||
ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ 3-ГО КЛАСУ. ВИВЧЕННЯ ПИСЬМОВОГО МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ В МЕЖАХ 1000 |
||||||||||
1 |
Нумерація трицифрових чисел. Табличне множення. Задачі на зведення до одиниці . |
03.09 |
|
|||||||
2 |
Письмове додавання й віднімання трицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Ускладнені розширені задачі на знаходження третього доданка |
04.09 |
|
|||||||
3 |
Нумерація трицифрових чисел. Складання виразів. Обернені задачі |
05.09 |
|
|||||||
4 |
Нумерація трицифрових чисел: читання і порівняння чисел, попереднє і наступне числа, значення цифри нуль у записі числа. Множення і ділення з числами 1 і 0. Задачі на знаходження суми двох добутків |
07.09 |
|
|||||||
5 |
Письмове множення на одноцифрове число. Вирази на сумісні дії. Розв’язування задач |
10.09 |
|
|||||||
6 |
Ділення з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на застосування письмового ділення на одноцифрове число |
11.09 |
|
|||||||
7 |
Знаходження частини числа. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на знаходження числа за значенням його дробу |
12.09 |
|
|||||||
8 |
Знаходження числа за його частиною. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на знаходження числа за його частиною |
14.09 |
|
|||||||
9 |
Множення й ділення на розрядні одиниці 10; 100. Задачі на знаходження числа за його частиною і частини від числа |
17.09 |
|
|||||||
10 |
Письмові прийоми множення на кругле число. Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження суми двох добутків |
18.09 |
|
|||||||
11 |
Письмове множення на двоцифрове число. Задачі на знаходження різниці двох часток |
19.09 |
|
|||||||
12 |
Письмове множення на двоцифрове число. Задачі на застосування дії множення |
21.09 |
|
|||||||
13 |
Письмові прийоми ділення на кругле число. Розв’язування рівнянь. Задачі на різницеве порівняння двох часток |
24.09 |
|
|||||||
14 |
Письмове ділення на двоцифрове число. Розв’язування задач. Задачі на різницеве порівняння |
25.09 |
|
|||||||
15 |
Письмове ділення на двоцифрове число. Розв’язування задач. |
26.09 |
|
|||||||
16 |
Письмове ділення з остачею. Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями |
28.09 |
|
|||||||
17 |
Тематична контрольна робота № 1 |
01.10 |
|
|||||||
НУМЕРАЦІЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ |
||||||||||
18 |
Аналіз контрольної роботи. Утворення, читання і запис чотирицифрових чисел у межах 2000. Розв’язування задач на знаходження відстані |
02.10 |
|
|||||||
19 |
Утворення другої тисячі. Повторення позатабличного ділення на одноцифрове число. Задачі на спільну роботу |
03.10 |
|
|||||||
20 |
Утворення чотирицифрових чисел з розрядних чисел. Кут |
05.10 |
|
|||||||
21 |
Читання і запис чотирицифрових чисел. Задачі на знаходження числа за його частинами і частини від числа |
08.10 |
|
|||||||
22 |
Читання і запис чотирицифрових чисел. Утворення числа 10 000.Визначення кількості десятків, сотень, тисяч у числі. Задачі на три дії. Радіус |
09.10 |
|
|||||||
23 |
Читання і запис п’ятицифрових чисел у межах 20 000. Письмове додавання трицифрових чисел. Задачі на знаходження невідомого за двома різницями |
10.10 |
|
|||||||
24 |
Читання і запис трицифрових чисел у межах 20 000. Письмове віднімання трицифрових чисел. Задачі на дві та три дії . Читання і запис п’ятицифрових чисел. Дії над круглими числами. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями |
12.10 |
|
|||||||
25 |
Порівняння чисел. Читання і запис п’ятицифрових чисел. Письмове ділення з перевіркою множенням. Задачі на різницеве порівняння двох добутків |
16.10 |
|
|||||||
|
|
17.10 |
|
|||||||
26 |
Тематична контрольна робота № 2 |
|
|
|||||||
27 |
Аналіз контрольної роботи. Нумерація шестицифрових чисел. Читання і запис шестицифрових чисел. Повторення письмового ділення на одноцифрове число. Задачі на знаходження числа за значенням його дробу |
19.10 |
|
|||||||
28 |
Читання і запис шестицифрових чисел у межах 200 000. Мільйон. Задачі на знаходження числа за значенням його дробу |
22.10 |
|
|||||||
29 |
Нумерація шестицифрових чисел. Читання і запис, визначення числа тисяч у числі. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на три дії |
23.10 |
|
|||||||
30 |
Нумерація шестицифрових чисел. Поняття класу. Таблиці розрядів і класів. Множення і ділення на одноцифрове і двоцифрове числа. Обернені задачі |
24.10 |
|
|||||||
31 |
Читання і запис шестицифрових чисел. Множення і ділення на 10; 100; 1000 |
26.10 |
|
|||||||
32 |
Збільшення (зменшення) числа в 10; 100; 1000 разів. Читання і запис багатоцифрових чисел. Задачі на пропорційне ділення. |
05.11 |
|
|||||||
33 |
Десяткова система числення. Розв’язування рівнянь. Задачі на три дії |
06.11 |
|
|||||||
34 |
Одиниці вимірювання довжини. Утворення одиниць вимірювання довжини. Задачі на знаходження четвертого пропорційного |
07.11 |
|
|||||||
35 |
Одиниці вимірювання маси. Заміна одних одиниць вимірювання маси іншими. Задачі на знаходження четвертого пропорційного |
09.11 |
|
|||||||
36 |
Заміна одних одиниць вимірювання довжини і маси іншими. Розв’язування задач |
12.11 |
|
|||||||
37 |
Одиниці вимірювання часу. Розв’язування задач на обчислення тривалості події |
13.11 |
|
|||||||
38 |
Одиниці вимірювання часу. Задачі з буквеними даними |
14.11 |
|
|||||||
39 |
Тематична контрольна робота № 3 |
16.11 |
|
|||||||
ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ |
|
19.11 |
||||||||
40 |
Аналіз контрольної роботи. Дія додавання. Закони додавання. Табличне й позатабличне, усне і письмове додавання. Задачі, які розв’язуються додаванням |
19.11 |
|
|||||||
41 |
Дія віднімання. Правило віднімання суми від числа. Табличне й позатабличне, усне і письмове віднімання. Задачі, які розв’язуються відніманням |
20.11 |
|
|||||||
42 |
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Задачі, які розв’язуються відніманням |
21.11 |
|
|||||||
43 |
Перевірка додавання відніманням. Складені задачі на знаходження невідомого доданка |
23.11 |
|
|||||||
44 |
Знаходження різниці у випадку, коли зменшуване має декілька нулів. Розв’язування задач |
26.11 |
|
|||||||
45 |
Додавання декількох доданків. Задачі на знаходження периметра трикутника |
27.11 |
|
|||||||
46 |
Знаходження значень виразів на сумісні дії першого ступеня. Самостійна робота |
28.11 |
|
|||||||
47 |
Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях вимірювання довжини і маси |
30.11 |
|
|||||||
48 |
Круглі числа. Периметр прямокутної ділянки. Задачі з буквеними даними |
03.12 |
|
|||||||
49 |
Прості задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення події |
04.12 |
|
|||||||
50 |
Прості задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення події |
05.12 |
|
|||||||
51 |
Прості задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення події. Розв’язування рівнянь |
07.12 |
|
|||||||
52 |
Застосування способу округлення при додаванні та відніманні. Розв’язування задач вивчених видів . |
10.12 |
|
|||||||
53 |
Діаграми. Розв’язування задач на знаходження різниці |
11.12 |
|
|||||||
54 |
Поняття про швидкість. Задачі на знаходження швидкості руху. Залежність швидкості від зміни відстані при сталому часі |
12.12 |
|
|||||||
55 |
Задачі на визначення відстані за швидкістю і часом. Залежність швидкості від зміни часу при сталій відстані |
14.12 |
|
|||||||
56 |
Задачі на визначення часу за відстанню і швидкістю. Дії з іменованими числами |
17.12 |
|
|||||||
57 |
Прості та складені задачі на визначення часу і відстані. Геометричні тіла та їх назви |
18.12 |
|
|||||||
МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВЕ ЧИСЛО |
||||||||||
58 |
Дія множення. Закони множення. |
19.12 |
|
|||||||
59 |
Тематична контрольна робота № 4 |
21.12 |
|
|||||||
60 |
Аналіз контрольної роботи. Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові (алгоритм множення). Розв’язування задач на рух |
22.12 |
|
|||||||
61 |
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку, коли в середині першого множника є нулі. Розв’язування задач з двома буквеними даними |
26.12 |
|
|||||||
62 |
Множення чисел, які закінчуються нулями. Повторення вивченого матеріалу |
28.12 |
|
|||||||
ПРИРОДОЗНАВСТВО
(за підручником І. Грущинської)
(2 години на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата
|
Примітка |
||
І семестр |
|||||
ВСЕСВІТ І СОНЯЧНА СИСТЕМА |
|||||
1 |
Вступ. Уявлення давніх людей про Землю і Всесвіт |
03.09 |
|
||
2 |
Склад Сонячної системи: Сонце, великі та карликові планети, космічні тіла. |
05.09 |
|
||
3 |
Земля – планета Сонячної системи |
10.09 |
|
||
4 |
Теплові пояси. Вплив Сонця на різноманітність природи Землі. |
12.09 |
|
||
5 |
Добовий і річний рух Землі. |
17.09 |
|
||
6 |
Місяць – природний супутник Землі |
19.09 |
|
||
7 |
Сузір’я. Велика та Мала Ведмедиця. Полярна Зоря. |
24.09 |
|
||
8 |
Молочний шлях – наша Галактика. |
26.09 |
|
||
9 |
Навчальний проект (за вибором). Таємниця Червоної планети” (про Марс).„Крижані велетні” (про Юпітер, Сатурн, Нептун, Уран). „Сестра Землі” (про Венеру). „За що Плутон вигнали з родини великих планет?” (про позбавлення Плутона статусу великої планети). |
01.10 |
|
||
10 |
Сучасні уявлення про Всесвіт. Контрольна робота №1 |
03.10 |
|
||
11 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань за темою «Всесвіт і сонячна система» |
08.10 |
|
||
ПЛАН І КАРТА |
|||||
|
|||||
12 |
Горизонт, сторони горизонту. |
10.10 |
|
||
13 |
Орієнтування на місцевості за Сонцем, місцевими ознаками. Орієнтування на місцевості за компасом |
17.10 |
|
||
14 |
Урок-екскурсія. Визначення сторін горизонту за Сонцем, компасом або місцевими ознаками. |
22.10 |
|
||
15 |
Зображення місцевості на плані, умовні знаки. Масштаб. Практична робота. Читання плану місцевості |
24.10 |
|
||
16 |
Географічна карта, умовні знаки на карті. Практична робота. Читання карти. |
05.11 |
|
||
17 |
Робота з планом і картою. Практична робота. Порівняння плану та карти. Контрольна робота №2 |
07.11 |
|
||
18 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань за темою «План і карта» |
12.11 |
|
||
ПРИРОДА МАТЕРИКІВ І ОКЕАНІВ |
|||||
19 |
Населення Землі.. |
14.11 |
|
||
20 |
Умови життя на Землі |
19.11 |
|
||
21 |
Материки і океани. Практична робота. Читання карти світу. Позначення на контурній карті назв материків і океанів |
21.11 |
|
||
22 |
Особливості природи Тихого океану |
26.11 |
|
||
23 |
Особливості природи Атлантичного океану |
28.11 |
|
||
24 |
Особливості природи Індійського океану |
03.12 |
|
||
25 |
Особливості природи Північного Льодовитого океану. |
05.12 |
|
||
26 |
Особливості природи материків Землі. Євразія |
10.12 |
|
||
27 |
Особливості природи материків Землі. Африка |
12.12 |
|
||
28 |
Особливості природи материків Землі. Північна і Південна Америки |
17.12 |
|
||
29 |
Особливості природи материків Землі. Австралія. Антарктида. Контрольна робота №3 |
19.12 |
|
||
30 |
Навчальний проект (за вибором). Розмаїта Африка. Подорож Антарктидою. Цікавий світ Австралії. Такі різні Америки. Ми живемо в Євразії |
22.12 |
|
||
31 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань за темою «Природа материків і океанів» |
26.12 |
|
||
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
(за підручником І. Беха, Т. Воронцової, В. Пономаренка, С. Страшко)
(1 година на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата
|
Примітка |
||
І семестр |
|||||
ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ |
|||||
1 |
Цінність і неповторність життя і здоров’я людини. Безпека життєдіяльності |
07.09 |
|
||
2 |
Цілісність здоров’я: взаємозв’язок фізичної, соціальної, психічної і духовної його складових. Чинники здоров’я |
14.09 |
|
||
3 |
Показники розвитку дитини. Практична робота. Визначення рівня фізичного розвитку |
21.09 |
|
||
ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я |
|||||
|
|||||
4 |
Збалансоване харчування. Вітаміни та їх значення для здоров’я |
28.09 |
|
||
5 |
Питний режим. Значення води для життя і здоров’я людини |
05.10 |
|
||
6 |
Вплив рухової активності на розвиток організму. Принципи загартовування |
12.10 |
|
||
7 |
Профілактика порушень зору, слуху, опорно-рухового апарату у школярів. Відновлення рівня здоров’я після хвороби. Практична робота. Вправи для профілактики плоскостопості |
19.10 |
|
||
8 |
Гігієна порожнини рота. Практична робота. Гігієнічний догляд за порожниною рота |
26.10 |
|
||
9 |
Гігієна оселі. Повітря, його значення для здоров’я. Практична робота. Як підтримувати чисте повітря в оселі |
09.11 |
|
||
СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я |
|||||
10 |
Традиції збереження здоров’я в родині. Знайомство з людьми. Дружба і здоров’я. Побудова дружніх стосунків. Практична робота. Рольова гра «Будьмо знайомі». |
16.11 |
|
||
11 |
Вплив друзів. Протидія небажаним пропозиціям. Практична робота. Моделювання ситуацій відмови від пропозицій, що можуть мати негативні наслідки. |
23.11 |
|
||
12 |
Формування негативного ставлення до куріння та алкоголю. Практична робота. Моделювання ситуації звернення за телефоном довіри. |
30.11 |
|
||
13 |
Вплив реклами на рішення і поведінку людей |
07.12 |
|
||
14 |
Вплив телебачення, комп’ютера, мобільних телефонів та інших електронних засобів на здоров’я |
14.12 |
|
||
15 |
Інфекційні хвороби, що набули соціального значення |
21.12 |
|
||
16 |
Інфекційні хвороби, що набули соціального значення. Підсумковий урок за І семестр |
28.12 |
|
||
|
|
|
|
|
|
Я У СВІТІ
(за підручником О.В. Тагліної, Г.Ж. Іванової)
(1 година на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата
|
Примітка |
|
І семестр |
||||
Я - ЛЮДИНА |
||||
1 |
Життя – найбільша цінність. Практична робота (обговорення ст..6 Конвенції ООН про права дитини, ст.3, ст.21, ст. 27 Конституції України) |
04.09 |
|
|
2 |
Я – неповторна людина. |
11.09 |
|
|
3 |
Навчальний проект (індивідуальний). Постаті, які подолали життєві труднощі (за вибором учня) |
18.09 |
|
|
4 |
Особистісний розвиток людини впродовж життя |
25.09 |
|
|
5 |
Винаходи людства |
02.10 |
|
|
6 |
Навчання як засіб досягнення життєвої мети. Як самому себе виховувати? |
09.10 |
|
|
7 |
Планування самонавчання, взаємонавчання. Практична робота. Плануємо пізнавальну діяльність. |
16.10 |
|
|
8 |
Не витрачай даремно час! |
23.10 |
|
|
9 |
Навчальний проект (індивідуальний, за вибором учня). Історія досягнень людини (в науці, спорті чи мистецтві) |
06.11 |
|
|
Я ТА ІНШІ |
||||
10 |
Роль сім’ї в моєму житті. Мій родовід |
13.11 |
|
|
11 |
Бюджет сім’ї. Економія та збереження майна |
20.11 |
|
|
12 |
Навчальний проект (дослідницький, індивідуальний). Дослідження своїх витрат за тиждень (які товари чи послуги були потрібними та якісними, а на покупці яких можна було зекономити) |
27.11 |
|
|
13 |
Культура поведінки учня |
04.12 |
|
|
14 |
Засоби масової інформації мого села/селища. Практична робота. Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбувалися в селі/селищі. |
11.12 |
|
|
15 |
Чому виникають конфлікти? Як налагодити хороші взаємини? Практична робота. Складання правил ведення дискусії. Дискусія «Чим відрізняється стійкість від упертості. Соціальна (екологічна) акція «Збережемо ялинку». |
18.12 |
|
|
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
(за підручником І. М. Веремійчик, В. П. Тименко)
(1 година на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата
|
Примітка |
||
І семестр |
|||||
1 |
Комбінування природних, штучних і пластичних матеріалів. Послідовність дій під час виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів. Практична робота. Виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів «Котик». Інструктаж з БЖД |
06.09 |
|
||
2 |
Комбінування природних, штучних і пластичних матеріалів. Послідовність дій під час виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів. Практична робота. Виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів «Мишки із сиром» |
13.09 |
|
||
3 |
Комбінування природних, штучних і пластичних матеріалів. Послідовність дій під час виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів. Практична робота. Виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів «Пінгвіни» |
20.09 |
|
||
4 |
Конструювання рухомих моделей з картону та паперу. Загальні відомості про способи виготовлення рухомих моделей з паперу та картону. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення рухомих моделей. Практична робота. Виготовлення рухомої гри «Веселий клоун». Інструктаж з БЖД |
27.09 |
|
||
5 |
Конструювання рухомих моделей з картону та паперу. Послідовність дій під час виготовлення моделей з рухомими деталями. Практична робота. Виготовлення моделей з рухомими деталями «Совеня» |
04.10 |
|
||
6 |
Сюжетна витинанка. Уявлення про особливості сюжетної витинанки різних регіонів України. Послідовність виготовлення виробів технікою витинанки. Практична робота. Виготовлення сюжетної витинанки «Дерево життя». Інструктаж з БЖД |
11.09 |
|
||
7 |
Сюжетна витинанка. Послідовність виготовлення виробів технікою витинанки.Практична робота. Виготовлення сюжетної композиції «Їжачок з равликом» |
18.10 |
|
||
8 |
Виготовлення штучних квітів об’ємної форми. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення штучних квітів об’ємної форми. Способи кріплення елементів Послідовність виготовлення штучних квітів об’ємної форми. Практична робота. Виготовлення штучних квітів з паперу «Троянди». Інструктаж з БЖД |
25.10 |
|
||
9 |
Виготовлення штучних квітів об’ємної форми. Послідовність виготовлення штучних квітів об’ємної форми. Практична робота. Виготовлення штучних квітів об’ємної форми з паперу «Гвоздика» |
08.11 |
|
||
10 |
Виготовлення штучних квітів об’ємної форми. Послідовність виготовлення штучних квітів об’ємної форми. Практична робота. Виготовлення штучних квітів об’ємної форми з паперу «Квітучий кактус» |
15.11 |
|
||
11 |
Виготовлення штучних квітів об’ємної форми. Послідовність виготовлення штучних квітів об’ємної форми. Практична робота. Виготовлення кашпо з квітами в техніці мозаїчного торцювання «Кашпо з квітами» |
22.11 |
|
||
12 |
Колаж. Поняття про колаж. Комбінування різноманітних матеріалів для створення композиції колажу. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення колажу. Практична робота. Виготовлення колажу «Овечка в лузі». Інструктаж з БЖД |
29.11 |
|
||
13 |
Колаж. Комбінування різноманітних матеріалів для створення композиції колажу. Практична робота. Виготовлення колажу «Осінні фантазії». |
06.12 |
|
||
14 |
Робота з пластичними матеріалами. Пластичні матеріали для виготовлення виробів (пластилін, глина, полімерна глина, солоне тісто). Послідовність виготовлення виробів об’ємної фори з пластичних матеріалів.Практична робота. Виготовлення з пластиліну мавпочки. Інструктаж з БЖД |
13.12 |
|
||
15 |
Робота з пластичними матеріалами. Послідовність виготовлення виробів об’ємної форми з пластичних мтеріалів. Практична робота. Виготовлення з пластиліну червоної шапочки. |
20.12 |
|
||
16 |
Робота з пластичними матеріалами. Послідовність виготовлення виробів об’ємної форми з пластичних матеріалів. Практична робота. Виготовлення із синтепону янгола. |
27.12 |
|
||
|
|
|
|
|
|
Курс «Основи християнської етики»
(1 година на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата
|
Примітка |
||
Уроки доброти |
|||||
1 |
Вступ. Уроки біблійної мудрості на основі християнської етики |
05.09 |
|
||
2 |
Живемо у добрі і правді |
12.09 |
|
||
3 |
Вчимося прощати |
19.09 |
|
||
4 |
Виявляємо милосердя |
26.09 |
|
||
5 |
Ділимося радістю з ближнім |
03.10 |
|
||
6 |
Творимо добро |
10.10 |
|
||
7 |
Вчимося щедрості |
17.10 |
|
||
8 |
Співчуваємо ближньому |
24.10 |
|
||
9 |
Узагальнення |
07.11 |
|
||
Уроки справедливості |
|||||
10 |
Навчаємося бути справедливими |
14.11 |
|
||
11 |
Навчаємося бути чесними |
21.11 |
|
||
12 |
Навчаємося бути надійними та пунктуальними |
28.11 |
|
||
13 |
Навчаємося бути правдомовними |
05.12 |
|
||
14 |
Узагальнення |
12.12 |
|
||
Навчаємося виправляти життєві помилки |
|||||
15 |
Вчимося виправляти помилки |
19.12 |
|
||
16 |
Радіємо успіхам ближніх |
26.12 |
|
||
|
|
|
|
|
|
Образотворче мистецтво
(за підручником О. Калініченко, В. Калініченко, В. Сергієнко)
(1 години на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата
|
Пимітка |
|
І семестр р |
||||
1 |
Літні враження. Створення художнього образу літа у композиції «Літні враження» (пастель, кольорові олівці; тонований, кольоровий папір). Основні засоби художньої виразності графіки. |
04.09 |
|
|
2 |
Дерева казкового лісу. Створення образів дерев у композиції «Таємничий ліс» із застосуванням засобів виразності графіки. Художня техніка гратаж або плямографія (чорнило, туш; віск, перо, голка, паличка, трубочка). |
11.09 |
|
|
3 |
Незвичайний натюрморт. Створення художнього образу осені через використання зображення її дарів — фруктів та овочів (графітний олівець). Світлотінь, штрихування. |
18.09 |
|
|
4 |
Кольорові образи. Створення композицій-образів: «Ранок», «День», «Вечір», «Ніч» у техніці монотипії (гуаш, пензлі, пластикова дощечка, крейдяний папір). Колорит. |
25.09 |
|
|
5 |
Живописні «портрети» квітів. Створення трьох образів улюбленої квітки із застосуванням різних живописних технік (акварель, акварель «по-мокрому», гуаш). Навички роботи різними пензлями. |
02.10 |
|
|
6 |
Осінній краєвид. Створення живописного пейзажу (гуаш, кольоровий, тонований папір). Створення засобами кольору певного за характером образу. |
09.10 |
|
|
7 |
Карнавал тварин. Створення образу тварини — реальної або фантастичної — у круглій скульптурі (пластилін, пластика, глина, природні та штучні матеріали). Форма, фактура. |
16.10 |
|
|
8 |
Лісова царівна і Гриб-чарівник. Створення образу Лісової царівни або її друга — Гриба-чарівника — в об’ємі або рельєфі (картон, пластилін, природні та штучні матеріали ). |
23.10 |
|
|
9 |
Народна іграшка. Виготовлення за українськими народними мотивами об’ємної іграшки або виконання її зображення в аплікації (глина, солома, інші природні або штучні матеріали). |
06.11 |
|
|
10 |
Світ Петриківки. Зображення декоративної квітки із застосуванням прийомів петриківського розпису (акварель або гуаш). Вдосконалення прийомів виконання петриківського розпису «гребінець», «зернятко», «горішок». |
13.11 |
|
|
11 |
Дерево життя. Створення витинанки «Дерево життя» (кольоровий папір, картон, ножиці, клей). Традиційні складові образу «Дерева життя». |
20.11 |
|
|
12 |
Місто мрій. Створення образу будинку своєї мрії (кольорові олівці, гелева ручка, фломастери; кольоровий папір, ножиці, клей). Вибір формату відповідно до форми будинку. Вилучити поняття «пропорції». |
27.11 |
|
|
13 |
У селянській хаті. Зображення кімнати у селянській хаті (акварель, фломастери, кольорові олівці). Розміщення вікон, дверей, печі, меблів. Вилучити поняття «інтер’єр», «межа зламу підлоги і стіни». |
04.12 |
|
|
14 |
Дизайн годинника. Зображення настінного годинника (колаж із різних матеріалів). Створення його форми відповідно до призначення. Добір кольору, декору, цифр. |
11.12 |
|
|
15 |
Новорічні прикраси. Виготовлення новорічної прикраси або сувеніра у подарунок (матеріали на вибір). Поєднання у композиції основного зображення і шрифту. Перевір свої досягнення. Узагальнення та систематизація знань і вмінь. |
18.12 |
|
|
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
(за підручником Л. Г. Кондратової)
(1 година на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Основні поняття для засвоєння |
Матеріал для музичного сприймання |
Матеріали для виконання |
Дата |
||
Музика мого народу |
|
||||||
1 |
Музика рідного краю |
Різновиди музики: професійна, народна, професійна в народному дусі. Традиції та історія української народної музичної культури. Символи нашої країни. Зв'язок історії українських пісень з історією народу. Гімн – основна пісня держави. |
Муз. М. Вербицького, Сл. П. Чубинського Державний гімн України у виконанні Національного заслуженого академічного народного хору України ім. Г.Верьовки та національного симфонічного оркестру України. |
Державний гімн України «Ще не вмерла України», муз. М.Вербицького, сл.. П. Чубинського.
«Це моя Україна», сл. А.Камінчука, муз. М.Ведмедері |
06.09 |
||
2 |
Грають троїсті музики |
Троїсті музики як різновид народного інструментального ансамблю, життєве призначення їх музики. Музичні інструменти, які найчастіше входять до складу троїстих музик. Засоби музичної виразності, їх особливості й призначення. |
Українські троїсті музики. Ж.Колодуб «Троїсті музики» у виконанні оркестру народних інструментів. |
«Це моя Україна» сл. А.Камінчука, муз. М.Ведмедері
|
13.09 |
||
3 |
Календарно-обрядові пісні. Жниварські пісні |
Пісенний календар народних свят та обрядів. Календарно-обрядові пісні осіннього циклу, їх зміст, ознаки, особливості виконання, зв'язок із трудовою діяльністю людей. Зміст, життєве призначення жниварських пісень, розподіл на три групи. |
Музичний калейдоскоп жниварських пісень. В.Філіпенко «Поле моє поле» у вик. національного заслуженого академічного народного хору України ім.. Г.Верьовки |
Українська народна пісня «Вийшли в поле косарі»
Українська народна пісня «Сіяв мужик просо»
|
20.09 |
||
4 |
Музика в побуті |
Музичні захоплення українців. Побутова музика. Побутова музика, її призначення та особливості. Характеристика жанру симфонія, музичні особливості, будова. |
Українська народна пісня «Дівка в сінях стояла» у вик. академічного хору. М.Калачевський «Українська симфонія» ІІ частина |
Українська народна пісня «Вийшли в поле косарі»
|
27.09 |
||
5 |
Колисала мене мати |
Колискова пісня та її ознаки, музичні особливості, засоби виразності. Тематика і сюжети українських колискових. |
Українські колискові пісні «Повішу я колисочку» у вик. О.Гури; «Ой ходить сон коло вікон» у вик. К.Цісик |
Українська народна пісня «Котику сіренький» |
04.10 |
||
6 |
Співають діти |
Дитячий музичний фольклор, його характерні риси та різновиди, життєве призначення. Поняття акапелла |
Дитячий фольклор: дражнили, лічилки, забавлянки у виконанні дитячого хору. |
«Дитинства світ» сл. Н.Погребняк муз. О.Янушкевич
Українська народна пісня-гра в обробці Ж.Колодуб «Котилася торба» |
11.09 |
||
7 |
Українці жартують і танцюють |
Зміст, герої, життєве призначення жартівливих українських народних пісень, їхні музичні особливості. Коломийки, їх зміст, будова, особливості виконання. |
Народна коломийка у виконанні хорової капели та народного оркестру. Симфонія невідомого автора початку 19 століття (фінал) у виконанні камерного оркестру. |
«Дитинства світ» сл. Н.Погребняк муз. О.Янушкевич Українська народна пісня «Коломийка» |
18.10 |
||
8 |
Музика в житті народу. Урок- концерт |
Узагальнення знань про жанри українських народних пісень, їх особливості. Практичне засвоєння навичок музикування на дитячих музичних інструментах і танцювальних імпровізацій. |
Твори на вибір учнів та вчителя |
Пісні на вибір учнів та вчителя |
25.10 |
||
9 |
Українська народна дума |
Постать кобзаря у музичній історії України. Музичні інструменти кобзарів, їх характеристика. Музичні особливості жанру української народної думи, сюжети, будова. |
Українські народні думи «Іван Богун», «Пісня про Байду», «Дума про козака Голоту» у виконанні чоловічої хорової капели. М.Вериківський «Пісня кобзаря» з хорової поеми «Гайдамаки» у виконанні хорової капели «Почайна» |
Українська народна пісня «ой на горі та й женці жнуть» |
08.11 |
||
10 |
У піснях історія народу |
Історичні пісні як символ української національної культури, характерні ознаки, розподіл на тематичні групи. |
Українська народна пісня «ой на горі та й женці жнуть» у вик. Національного заслуженого академічного народного хору України ім.. Г.Верьовки |
Українська народна пісня «ой на горі та й женці жнуть» |
15.11 |
||
11 |
Лірична пісня народу |
Ліричні пісні, тематика, характерні риси. Ліричні мотиви у творах українських композиторів. Музичні інструменти Гуцульщини. |
Українські народні пісні «Розлилися круті бережечки», «Ой горе тій чайці», «ой, не ходи, Грицю»
Г.Майборода «гуцульська рапсодія» у вик. державного симфонічного оркестру України.
І.Шамо «Гуцульські акварелі» (фрагмент у виконанні камерного оркестру)
|
«Шкільна стежина» сл. М.Лисянського переклад Б.Олійника, муз. В.Мураделі.
|
22.11 |
||
12 |
Народна й професійна музика |
Спільне та відмінне в народній та професійній музиці, зв'язок між ними. Жанр елегії, його особливості. |
М.Лисенко «Елегія» Українська народна пісня «Зоре моя вечірняя» у сольному виконанні та у супроводі оркестру народних інструментів. Я. Степовий на сл. Т.Шевченка «Зоре моя вечірняя» |
Репродукції портретів М.Лисенка, Я.Степового |
29.11 |
||
13 |
Пісня-джерело музичних творів |
Маруся Чурай-українська народна поетеса та піснярка. Тематика її пісень, особливості виконання. Українська народнопісенна творчість як джерело професійної музики. Увертюра, її призначення. |
Українська народна пісня «Засвіт встали козаченьки» у виконанні Державної капели бандуристів. М.Лисенко Увертюра до опери «Тарас Бульба» у виконанні симфонічного оркестру. |
«Україно-світ» сл..В.Герасимова муз. Л.Попер-нацького |
06.12 |
||
14 |
Професійна музика у народному дусі |
Характеристика професійних творів у народному дусі, їх джерело. Опера, її особливості, синтетичність жанру. |
С.Гулак-Артемовський. Танці з опери «Запорожець за Дунаєм» у виконанні камерного оркестру. |
Українська народна пісня «ой, хто хто Миколая любить» |
13.12 |
||
15 |
Календарно-обрядові зимові пісні |
Жанри, характерні особливості, зміст, особливості виконання календарно-обрядових пісень зимового циклу. |
Українські щедрівки «Чи дома, дома», «Слава нашим господарям» колядки |
Українська щедрівка «Ой рано, рано кури запіли» Пісня-гра «Ой, господарю, господарочку» |
20.12 |
||
16 |
Музика мого народу. Підсумко- вий урок-концерт
|
Узагальнення знань про жанри української народної та професійної музики, її виконавців. |
Твори на вибір учнів та вчителя. |
Українська народна колядка «Нова радість стала» Пісні на вибір учнів та вчителя. |
27.12 |
||