Календарно-тематичне планування з корекції розвитку

Про матеріал

Календарно-тематичне планування на 2024-2025 навчальний рік з корекції розвитку для дітей із затримкою психічного розвитку (9 клас)

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з корекції розвитку для дітей із затримкою психічного розвитку,  9 клас

 (34 год., 1 год на тиждень. Складено за програмою корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 5-9 класів  спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів  для дітей із затримкою психічного розвитку. Автори: Омельченко І.М., Федорович Л.О./Київ - 2016)

 

п/п

Тема уроку

Дата

К-ть год.

Примітки

І семестр

ЛІНГВОПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА СПІЛКУВАННЯ

1

Ровиток немовленнєвих процесів.

Розвиток гностико-праксичних функцій, лінгвістичного мислення.

 

 

 

2

Розвиток мовленнєвих процесів.

Розвиток механізмів сукцесивного, симультанного аналізу і синтезу (програмування немовних і мовних дій, визначення послідовності в просторі, в часі, послідовності мовних одиниць).

 

 

 

3

Розвиток внутрішнього промовляння й здатності аналізувати, відтворювати вірші та скоромовки, (слухати, відмічати паузи про себе), звертати увагу на кількість слів. Розуміння основних типів інтонаційних конструкцій речень і визначення їх на слух. Текст-жарт та передача змісту жарту при переказі.

 

 

 

4

Розвиток здатності утримування слів і словосполучень, необхідних для осмислення висловлювання і відтворення їх в діалозі.

 

 

 

5

Розвиток механізму формування парадигматичних, синтагматичних та ієрархічних зв'язків у лексичній системі мови, фонетичних, фонематичних, лексичних узагальнень, усвідомленого уміння аналізувати і синтезувати мовні одиниці з точки зору семантики, мовного оформлення і уміння співвідносити їх з графічним зразком. 

 

 

 

6

Формування і автоматизації орфографічних навичок на фонетико- словотворчій основі (правопис коренів слів, префіксів і суфіксів), на морфолого-синтаксичній основі (правопис закінчень).

 

 

 

7

Розвиток осмислення почутого, перекодування сприйнятого повідомлення, трансформування почутого тексту у різні варіанти (перетворити і переказати прослуханий діалог в монологічну форму і навпаки).

 

 

 

УСНЕ ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

8

Вдосконалення фонематичного компонента мовлення. Аналіз вимови у відповідності з нормами літературного мовлення у словах, реченнях, тексті, порядку слів у реченні, логічного наголосу, правильного вживання слів різних частин мови та мовного оформлення речень і текстів у цілому.

 

 

 

9

Аналіз текстів різних стилів, типів і жанрів мовлення. Виконання фонематичного розбору вивчених частин мови.

 

 

 

10

Вдосконалення граматичного компонента мовлення.

Правильно і точно вживає на письмі слова різних частин мови, здійснює словозміну та словотворення іменників, прикметників, числівників, прислівників, займенників, вживає частки, вигуки та прийменники.

 

 

 

11

Практично виконує морфемний, морфологічний аналіз і розбір вивчених частин мови. Знаходить чужі та свої помилки в усному мовленні.

 

 

 

12

Вдосконалення лексичного компонента мовлення.

Вживання всіх частин мовлення у простих, складних, складносурядних реченнях із різними сполучниками.

 

 

 

13

Збагачення, уточнення і активізація словника у процесі читання текстів, діалогічного та монологічного характеру, що належать до розмовного, художнього, наукового стилів.

 

 

 

14

Виконання лексичного розбору речення.

 

 

 

15

Вдосконалення зв’язного мовлення. Діалогічне мовлення.

 

 

 

ІІ семестр

ПИСЕМНЕ ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

16

Корекція і розвиток письма на основі фонетичного принципу.

Аналіз і коментування написання слів у процесі виконання практичних завдань: складних випадків слововживання, синтаксичних конструкцій у процесі списування, словникового диктанту, слухового диктанту.

 

 

 

17

Вживання прямої й непрямої мови та заміна прямої мови непрямою, прості й складні речення та складносурядні й складнопідрядні речення із різними сполучниками.

 

 

 

18

Відтворення інтонацією речень із прямою мовою, діалогом, складносурядних речень, безсполучникового складного речення. Здійснення фонематичного аналізу.

 

 

 

19

Аналіз і коментування помилок у словах, виявлених орфограм суфіксів при написанні простих, складних, складносурядних складнопідрядних речень з різними видами сполучникового й безсполучникового зв'язку у переказах і творах. Здійснення морфемного аналізу слів.

 

 

 

20

Корекція і розвиток письма на основі морфемного принципу.

Аналіз і коментування написання слів у процесі виконання практичних завдань: складних випадків слововживання, синтаксичних конструкцій у процесі списування, словникового диктанту, слухового диктанту.

 

 

 

21

Вживання прямої й непрямої мови та заміна прямої мови непрямою, прості й складні речення та складносурядні й складнопідрядні речення із різними сполучниками.

 

 

 

22

Корекція і розвиток письма на основі морфологічного принципу.

Точне використання слів різних частин мови, підбір синонімів, антонімів, активне користування, виділення орфограм.

 

 

 

23

Спостереження за написанням вивчених частин мови в простих, складних, складносурядних, складнопідрядних реченнях з різними видами сполучникового й безсполучникового зв'язку, прямої і непрямої мови.

 

 

 

24

Правильне використання розділових знаків при прямій мові й діалозі, в складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв'язку, складносурядного речення відповідно до смислових зв'язків між частинами та узгодження слів у реченнях.

 

 

 

25

Корекція і розвиток синтаксичного компонента мовлення.

Аналіз і коментування написання складного речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв'язком та засобів зв'язку в ньому. Аналіз і коментування смислових зв'язків між частинами складносурядного речення та розділових знаків між частинами складносурядного речення.

 

 

 

26

Аналіз і коментування основних видів складнопідрядних речень: з означальними, з'ясувальними, обставинними, підрядними частинами та розділовим знаками між частинами складнопідрядного речення з кількома підрядними частинами.

 

 

 

27

Диференціація складносурядних, складнопідрядних речень із різними видами сполучникового й безсполучникового зв'язку. Вживання розділових знаків у простому і складному реченнях. Виконання синтаксичного розбору речення.

 

 

 

28

Корекція і розвиток зв’язного мовлення.

Речення. Аналіз і написання діалогу відповідно до пропонованої ситуації, обговорення самостійно обраної теми, розігрування діалогу.

 

 

 

29

Текст. Аналіз будови тексту (мікротема, абзац, ключові слова, засоби міжфразового зв’язку) і написання вибіркових переказів, текстів наукового й художнього стилів на основі декількох джерел.

 

 

 

ЧИТАЦЬКА (ЛІТЕРАТУРНА) ДІЯЛЬНІСТЬ

30

Читання мовчки. Читання вголос.

 

 

 

УСВІДОМЛЕНЕ СПІЛКУВАННЯ І КОМУНІКАТИВНА РЕГУЛЯЦІЯ

31

Спілкування як співпраця і кооперація. Спілкування як рефлексія. Особистісна рефлексія. Комунікативна рефлексія. Кооперативна рефлексія.

 

 

 

32

Самоспілкування та спілкування з квазісуб’єктом. Спілкування засобами медіа та з медіаперсоною.

 

 

 

33

Спілкування з соціокультурним Іншим. Усвідомлення причин та прогноз протікання соціальнокомунікативних ситуацій.

 

 

 

34

Цінності спілкування (міжсуб’єктного та внутрішньосуб’єктного) з Іншим.

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 жовтня
Переглядів
141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку