Календарно-тематичне планування з літературного читання 2 клас 2 семестр за підручником О. Я Савченко м

Про матеріал
Пропоную календарно- тематичне планування за підручником "Українська мова та читання 2 клас" О. Я. Савченко. У плануванні визначені програмні вимоги до навчального матеріалу та посилання на сторінки підручника. Зазначена робота в зошиті з печатною основою щодо предмета.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків літературного читання в 2 класі

за навчально-методичним комплектом «Українська мова та читання» О. Я Савченко

(посібник «Українська мова та читання» частина 2  2 клас»

зошит «Українська мова та читання» О. Я Савченко частина 2)

Вчитель______________________________

ІІ СЕМЕСТР

4 години х 19 тижнів = 76 годин =__ уроки (святкові дні______________________________)

 (63 годин читання, 9годин роботи з дитячою книжкою)

 

№ уроку,

Дата проведення

 

 

Тема

Стор.

зош

  1.  

 

 

Світ дитинства у творах українських письменників

Вступ до теми. Рима. П. Воронько «На кораблику»   стор.70-72

С. 41

№ 1-3

  1.  

 

 

Небилиці-небувалиці. «Картина»             стор.72

С.41

№ 4

  1.  

 

 

Веселі вірші. Т. Коломієць «Хиталочка-гойдалочка», «Біле поле полотняне»     стор 73-74

С.42-43

№5-7

  1.  

 

 

Образ природи у віршах. Л.Костенко «Пряля» (напам'ять), «Польові дзвіночки» (діалог)  стор 75-76

С.43

№8

  1.  

 

 

Море у віршах  А. Качан  «Хвилювалось море» , «Розмова з пароплавом»  (читання в особах, інсценування)  Стор 77-78

С.44-45

№10-12

  1.  

 

 

Оповідання. «Відчуй іншого»  В.Сухомлинський «Глуха дівчинка» (частини тексту, переказ) Стор 80-81

С.46

№ 1

  1.  

 

 

 Медіавіконце: як підготувати виставу. стор 82

С.46

№ 2

  1.  

 

 

Робота з дитячою книжкою

 

  1.  

 

 

В.Сухомлинський «Покинуте кошеня», П’єса «Хто зігріє кошеня» (читання по ролях) стор 83-84

С. 47

№3-4

  1.  

 

 

Театралізація. П’єса «Хто зігріє кошеня»  стор 83-84

 

  1.  

 

 

Чи легко зробити вибір? Н. Бучія «Пиріжок з вишнями» (аналіз дій героя)  стор 84-85

 

  1.  

 

 

Дослідження тексту. О. Кротюк «Шкідлива звичка».  (аналіз назви) стор 86-87

С.48

№ 5-6

  1.  

 

 

Про дітей.  О. Кротюк «Кишенькові гроші»   (передбачення подій, назви до частин)     стор 88-90

 

  1.  

 

 

Про дітей. О. Кротюк «Кишенькові гроші»   (передбачення подій, назви до частин)     стор 88-90

 

  1.  

 

 

Перевірка своїх досягнень       стор 91    

Діагностична робота: аудіювання

 

  1.  

 

 

Робота з дитячою книжкою

 

  1.  

 

 

У колі літературних казок

Перлини казкових історій. І. Франко «Рак і лисичка» Колискові пісні.     стор 92-94

С.49

№ 1

  1.  

 

 

Медіавіконце: малюнок, ілюстрація.  (створення ілюстрації до казки)  стор 95

 

  1.  

 

 

Ясочина книжка. Н. Забіла «Хто сильніший?», «Вийди, вийди сонечко»        стор 96-99

С.49-50

№ 2

  1.  

 

 

Ясочина книжка. Н. Забіла «Хто сильніший?», «Вийди, вийди сонечко»        стор 96-99

 

  1.  

 

 

Право на життя. В. Сухомлинський «Нехай будуть і соловей, і жук». стор 100

С.50-51

№ 3

  1.  

 

 

Вчимося слухати і розуміти текст. Г. Малик «Чому равлик ховається?»(аудіювання)  Стор 101

 

  1.  

 

 

Чиє рішення краще?  М. Манеру «Збори іграшок».  Стор 102

С. 51

№ 5-6

  1.  

 

 

Робота з дитячою книжкою

 

  1.  

 

 

Перевірка своїх досягнень       стор 103    

Діагностична робота: аудіювання

 

  1.  

 

 

Шевченкове слово

Кобзар України. Д. Красицький  «Тарас Шевченко». (біографія)  стор 104-105

С.52

№1

  1.  

 

 

Кобзарик  Т. Шевченко  «Світає, край неба палає…» (виразне читання), «Встала весна», «Зацвіла в долині..»(напам’ять за вибором)      стор 106-107

С. 52-53

№ 2-4

  1.  

 

 

Кобзарик  Т. Шевченко  «Світає, край неба палає…» (виразне читання), «Встала весна», «Зацвіла в долині..»     стор 106-107

С.54

№ 7-8

  1.  

 

 

 Мій Кобзарик . В. Скомаровський «Над Кобзарем» (виготовлення книжки «Дитинство Тараса»)  с 108

С.53

№5-6

  1.  

 

 

Перевірка своїх досягнень       стор 109    

Усний переказ

 

  1.  

 

 

Надійшла весна прекрасна…

УНП «Ой, весна, весна»   стор110-111

 

  1.  

 

 

Робота з дитячою книжкою. Народні весняні обряди. Дитячі співаночки, заклички, ігри

 

  1.  

 

 

Заклички дитячі. УНП «Вийди, вийди, сонечко»(інценування), мирилки .  стор 111  

С. 55

№1,2

  1.  

 

 

Пташина весна. О. Копиленко «Весна іде»  стор 112-113 (читання, розуміння)

 

  1.  

 

 

Пташина весна. О. Копиленко «Весна іде»  стор 112-113 (читання, розуміння)

С.56

№ 4

  1.  

 

 

Образ весни в поезії. І. Франко  «Надійшла весна прекрасна»  стор 113

С.57

№ 5

  1.  

 

 

Медіапроект: «Класна газета. (виготовлення газети)  М.Чумарна «Сьогодні Василько…»        стор 114-115

С.58

№ 6-8

  1.  

 

 

Причина - наслідок. Л. Костенко «Перекинута шпаківня»  стор 116

С.58

№ 9

  1.  

 

 

Робота з дитячою книжкою

 

  1.  

 

 

Поговори з природою. В. Сухомлинський  «Хлопчик і дзвіночки конвалії»  стор 117-118 (аналіз текста) Усний переказ

С.58

№ 10

  1.  

 

 

Порівняння-образ . А. Камінчук «Українська писанка». Картина Н. Бендус-Петровськая «Велидень» стор 118    (Виготовлення писанки)

С. 59

№ 11

  1.  

 

 

Почуття любові. В. Лучук «Тільки мама», Л. Українка «На зеленому горбочку» (виразне читання, напам’ять) стор119

С.59

№ 12-13

  1.  

 

 

Створюємо усний журнал. Т. Майданович «Що таке мир» стор120

С.59

3 14

  1.  

 

 

Підсумковий урок стор 121

Діагностична робота: робота з літературним твором

 

  1.  

 

 

Скільки на землі іще цікавого!

Що? Де? Коли? Навіщо? О. Дерманський  «Чудо із чудес» стор 122-123

С. 60

№ 1

  1.  

 

 

Дитячі журнали. Журнал  «Барвінок»     стор 123 (бібліотечний урок)

 

  1.  

 

 

Робота з дитячою книжкою

С.60

№ 2

  1.  

 

 

Медіавіконце: дитячі журнали.  стор 124-125 (робота над виразним читанням)

 

  1.  

 

 

Економічна грамотність.. «Наша гривня», «Чому грошей не можуть бути скільки завгодно»,  стор 126-127

С. 61

№ 5

  1.  

 

 

Про одне по різному. М. Чумарна «Товар-покупець»                          стор 127 

С. 61

№ 3

  1.  

 

 

Світ енцикллопедій.  «Наші мудрі друзі - енциклопедії» стор 128

С. 61

№ 4

  1.  

 

 

Цікаво про історію. «Поклоніння вогню» (дослід фактів з енциклопедій)  стор129

С.62

№ 6

  1.  

 

 

Фантазуй і створюй. Н. Кир’ян «Розмова хмарок» стор130-131

 

  1.  

 

 

Робота з дитячою книжкою

С.62

№ 7

  1.  

 

 

Веселе слово. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (читання в особах)  стор 131-133

С.63

№ 8

  1.  

 

 

Веселе слово. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (читання в особах)  стор 131-133

 

  1.  

 

 

Веселе слово. Л. Костенко «Вербові сережки» стор 134

С.63

№ 9

  1.  

 

 

Веселе слово. Л. Костенко «Вербові сережки» стор 134

 

  1.  

 

 

Пофантазуємо   Творча робота «Склади казку»   стор 134    

 

  1.  

 

 

Як здійснити мрію.  М. Сингаївський  «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок»  стор 135-136  

С. 63

№ 10

  1.  

 

 

Робота з дитячою книжкою

 

  1.  

 

 

Як здійснити мрію.  М. Сингаївський  «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок»  стор 135-136  

С. 64

№ 12

  1.  

 

 

Перевірка своїх досягнень       стор 138  

 

  1.  

 

 

Виготовлення лейпбука «.Цікавинки з книжок»

 

  1.  

 

 

Робота над читанням самостійно.

 

  1.  

 

 

У чарівній країні. Л. Компанієць «Чотири квіточки». стор 137

 

  1.  

 

 

Згадай, про що читали у 2 класі. Який твір запам’ятався?

С. 64

№ 11

  1.  

 

 

Робота з дитячою книжкою.  

 

  1.  

 

 

Робота над читанням самостійно.

Діагностична робота: навичка читання вголос

 

  1.  

 

 

Робота над читанням самостійно.

Діагностична робота: навичка читання вголос

 

  1.  

 

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

 

  1.  

 

 

З якою книгою я хочу подружитися влітку?

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Школа Нова
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Продан Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 липня 2021
Переглядів
11270
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку