Календарне планування уроків літературного читання в 2 класі
за навчально-методичним комплектом «Українська мова та читання» О. Я Савченко
(посібник «Українська мова та читання» частина 2 2 клас»
зошит «Українська мова та читання» О. Я Савченко частина 2)
Вчитель______________________________
ІІ СЕМЕСТР
4 години х 19 тижнів = 76 годин =__ уроки (святкові дні______________________________)
(63 годин читання, 9годин роботи з дитячою книжкою)
№ уроку, |
Дата проведення
|
Тема |
Стор. зош |
||
|
|
|
Світ дитинства у творах українських письменників Вступ до теми. Рима. П. Воронько «На кораблику» стор.70-72 |
С. 41 № 1-3 |
|
|
|
|
Небилиці-небувалиці. «Картина» стор.72 |
С.41 № 4 |
|
|
|
|
Веселі вірші. Т. Коломієць «Хиталочка-гойдалочка», «Біле поле полотняне» стор 73-74 |
С.42-43 №5-7 |
|
|
|
|
Образ природи у віршах. Л.Костенко «Пряля» (напам'ять), «Польові дзвіночки» (діалог) стор 75-76 |
С.43 №8 |
|
|
|
|
Море у віршах А. Качан «Хвилювалось море» , «Розмова з пароплавом» (читання в особах, інсценування) Стор 77-78 |
С.44-45 №10-12 |
|
|
|
|
Оповідання. «Відчуй іншого» В.Сухомлинський «Глуха дівчинка» (частини тексту, переказ) Стор 80-81 |
С.46 № 1 |
|
|
|
|
Медіавіконце: як підготувати виставу. стор 82 |
С.46 № 2 |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|
|
В.Сухомлинський «Покинуте кошеня», П’єса «Хто зігріє кошеня» (читання по ролях) стор 83-84 |
С. 47 №3-4 |
|
|
|
|
Театралізація. П’єса «Хто зігріє кошеня» стор 83-84 |
|
|
|
|
|
Чи легко зробити вибір? Н. Бучія «Пиріжок з вишнями» (аналіз дій героя) стор 84-85 |
|
|
|
|
|
Дослідження тексту. О. Кротюк «Шкідлива звичка». (аналіз назви) стор 86-87 |
С.48 № 5-6 |
|
|
|
|
Про дітей. О. Кротюк «Кишенькові гроші» (передбачення подій, назви до частин) стор 88-90 |
|
|
|
|
|
Про дітей. О. Кротюк «Кишенькові гроші» (передбачення подій, назви до частин) стор 88-90 |
|
|
|
|
|
Перевірка своїх досягнень стор 91 Діагностична робота: аудіювання |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|
|
У колі літературних казок Перлини казкових історій. І. Франко «Рак і лисичка» Колискові пісні. стор 92-94 |
С.49 № 1 |
|
|
|
|
Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. (створення ілюстрації до казки) стор 95 |
|
|
|
|
|
Ясочина книжка. Н. Забіла «Хто сильніший?», «Вийди, вийди сонечко» стор 96-99 |
С.49-50 № 2 |
|
|
|
|
Ясочина книжка. Н. Забіла «Хто сильніший?», «Вийди, вийди сонечко» стор 96-99 |
|
|
|
|
|
Право на життя. В. Сухомлинський «Нехай будуть і соловей, і жук». стор 100 |
С.50-51 № 3 |
|
|
|
|
Вчимося слухати і розуміти текст. Г. Малик «Чому равлик ховається?»(аудіювання) Стор 101 |
|
|
|
|
|
Чиє рішення краще? М. Манеру «Збори іграшок». Стор 102 |
С. 51 № 5-6 |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|
|
Перевірка своїх досягнень стор 103 Діагностична робота: аудіювання |
|
|
|
|
|
Шевченкове слово Кобзар України. Д. Красицький «Тарас Шевченко». (біографія) стор 104-105 |
С.52 №1 |
|
|
|
|
Кобзарик Т. Шевченко «Світає, край неба палає…» (виразне читання), «Встала весна», «Зацвіла в долині..»(напам’ять за вибором) стор 106-107 |
С. 52-53 № 2-4 |
|
|
|
|
Кобзарик Т. Шевченко «Світає, край неба палає…» (виразне читання), «Встала весна», «Зацвіла в долині..» стор 106-107 |
С.54 № 7-8 |
|
|
|
|
Мій Кобзарик . В. Скомаровський «Над Кобзарем» (виготовлення книжки «Дитинство Тараса») с 108 |
С.53 №5-6 |
|
|
|
|
Перевірка своїх досягнень стор 109 Усний переказ |
|
|
|
|
|
Надійшла весна прекрасна… УНП «Ой, весна, весна» стор110-111 |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Народні весняні обряди. Дитячі співаночки, заклички, ігри |
|
|
|
|
|
Заклички дитячі. УНП «Вийди, вийди, сонечко»(інценування), мирилки . стор 111 |
С. 55 №1,2 |
|
|
|
|
Пташина весна. О. Копиленко «Весна іде» стор 112-113 (читання, розуміння) |
|
|
|
|
|
Пташина весна. О. Копиленко «Весна іде» стор 112-113 (читання, розуміння) |
С.56 № 4 |
|
|
|
|
Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрасна» стор 113 |
С.57 № 5 |
|
|
|
|
Медіапроект: «Класна газета. (виготовлення газети) М.Чумарна «Сьогодні Василько…» стор 114-115 |
С.58 № 6-8 |
|
|
|
|
Причина - наслідок. Л. Костенко «Перекинута шпаківня» стор 116 |
С.58 № 9 |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|
|
Поговори з природою. В. Сухомлинський «Хлопчик і дзвіночки конвалії» стор 117-118 (аналіз текста) Усний переказ |
С.58 № 10 |
|
|
|
|
Порівняння-образ . А. Камінчук «Українська писанка». Картина Н. Бендус-Петровськая «Велидень» стор 118 (Виготовлення писанки) |
С. 59 № 11 |
|
|
|
|
Почуття любові. В. Лучук «Тільки мама», Л. Українка «На зеленому горбочку» (виразне читання, напам’ять) стор119 |
С.59 № 12-13 |
|
|
|
|
Створюємо усний журнал. Т. Майданович «Що таке мир» стор120 |
С.59 3 14 |
|
|
|
|
Підсумковий урок стор 121 Діагностична робота: робота з літературним твором |
|
|
|
|
|
Скільки на землі іще цікавого! Що? Де? Коли? Навіщо? О. Дерманський «Чудо із чудес» стор 122-123 |
С. 60 № 1 |
|
|
|
|
Дитячі журнали. Журнал «Барвінок» стор 123 (бібліотечний урок) |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою |
С.60 № 2 |
|
|
|
|
Медіавіконце: дитячі журнали. стор 124-125 (робота над виразним читанням) |
|
|
|
|
|
Економічна грамотність.. «Наша гривня», «Чому грошей не можуть бути скільки завгодно», стор 126-127 |
С. 61 № 5 |
|
|
|
|
Про одне по різному. М. Чумарна «Товар-покупець» стор 127 |
С. 61 № 3 |
|
|
|
|
Світ енцикллопедій. «Наші мудрі друзі - енциклопедії» стор 128 |
С. 61 № 4 |
|
|
|
|
Цікаво про історію. «Поклоніння вогню» (дослід фактів з енциклопедій) стор129 |
С.62 № 6 |
|
|
|
|
Фантазуй і створюй. Н. Кир’ян «Розмова хмарок» стор130-131 |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою |
С.62 № 7 |
|
|
|
|
Веселе слово. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (читання в особах) стор 131-133 |
С.63 № 8 |
|
|
|
|
Веселе слово. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (читання в особах) стор 131-133 |
|
|
|
|
|
Веселе слово. Л. Костенко «Вербові сережки» стор 134 |
С.63 № 9 |
|
|
|
|
Веселе слово. Л. Костенко «Вербові сережки» стор 134 |
|
|
|
|
|
Пофантазуємо Творча робота «Склади казку» стор 134 |
|
|
|
|
|
Як здійснити мрію. М. Сингаївський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок» стор 135-136 |
С. 63 № 10 |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|
|
Як здійснити мрію. М. Сингаївський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок» стор 135-136 |
С. 64 № 12 |
|
|
|
|
Перевірка своїх досягнень стор 138 |
|
|
|
|
|
Виготовлення лейпбука «.Цікавинки з книжок» |
|
|
|
|
|
Робота над читанням самостійно. |
|
|
|
|
|
У чарівній країні. Л. Компанієць «Чотири квіточки». стор 137 |
|
|
|
|
|
Згадай, про що читали у 2 класі. Який твір запам’ятався? |
С. 64 № 11 |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
|
|
Робота над читанням самостійно. Діагностична робота: навичка читання вголос |
|
|
|
|
|
Робота над читанням самостійно. Діагностична робота: навичка читання вголос |
|
|
|
|
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
|
|
|
|
З якою книгою я хочу подружитися влітку? |
|
|