Календарно-тематичне планування з літературного читання для 3 класу, 1 семестр (за підручником Олександри Савченко)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з літературного читання для 3 класу, 1 семестр (за підручником Олександри Савченко)
Перегляд файлу

Літературне читання

ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом

О. Савченко 3-4 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від  

12.08.2022 року №743

ПІДРУЧНИК. «Українська мова та читання. Частина 2, 3 клас», 

О.Я. Савченко

  4 години на тиждень

I семестр

№ п/п

Дата

 

Тема уроку

                 Примітки

Здрастуй, рідна школо і мій третій клас!

  1.  

 

Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. М. Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається...»

(с. 4-5)

  1.  

 

Вже канікули скінчились, в школі радо ми зустрілись! О. Морозова «Перший день у школі»

(с. 6-7)

  1.  

 

Як у Німеччині святкують початок навчального року. Як у Німеччині святкують початок навчального року (текст створено за матеріалами інтернет-джерел)

(с. 7-8)

  1.  

 

Слова-мандрівники. А. Коваль «Знайомі незнайомці»

(с. 9-10)

  1.  

 

Характеристика головного персонажа твору. Меґан Мак Доналд «Джуді Муді знайомиться з новим учителем»

(с. 11-14)

  1.  

 

Характеристика головного персонажа твору. Марія Манеру «Шарлотта отримує... 13 балів»  

(с. 14-15)

  1.  

 

Робота з дитячою книжкою. Виставка книжок, прочитаних учнями влітку. Усна реклама книги

 

  1.  

 

Медіавіконце: колаж «Наш клас». Що таке колаж? Як його створити? Як краще провести презентацію колажу?

(с. 16-17)

  1.  

 

Діагностувальна робота. Аудіювання

 

  1.  

 

Аналіз діагносту вальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом 

(с.18)

Без слова немає мови, а без мови — книги

  1.  

 

Наша мова — безцінний скарб.

А. Коваль «Наша мова». Ознайомлення з терміном науково-художнє оповідання. Добір заголовків до частин тексту. Підготовка до стислого переказу   

(с. 19-23)

  1.  

 

Слова-мандрівники. Нузет Умеров «Диктант» 

(с. 24-25)

  1.  

 

Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова? Л. Відута «Незрозумілі слова». А. Качан «Звертайся до словника»   

(с. 25-28)

  1.  

 

Сторінки з історії книгодрукування. В. Дацкевич «Як з’явилася друкована книга» (скорочено)   

(с.29-31)

  1.  

 

Робота з дитячою літературою. Бібліотечка класу. Презентація учнями нових книг, журналів для бібліотечки класу

 

  1.  

 

Медіавіконце: «Музей книги і друкарства». Віртуальна екскурсія до музею; розгляд ілюстрацій у підручнику

(с.32)

  1.  

 

Сторінки з історії книгодрукування. О. Єфімов «Друкар книг, перед тим небачених» (скорочено)

(с.33-34) 

  1.  

 

Для чого читають книжки?  В. Сухомлинський «Спляча книга»  

(с.34-35)

  1.  

 

Для чого читають книжки? Д. Павличко «Соняшник». Розвиток уміння виразно читати 

(с.36-37)

  1.  

 

Для чого читають книжки? Л. Повх  «У бібліотеці». Інсценізація вірша

(с. 38-39)

  1.  

 

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором/медіатекстом

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою

(с. 40)

  1.  

 

Робота з дитячою книжкою. Шкільна преса — майбутні письменники серед нас

 

  1.  

 

Робота з науково-пізнавальною і довідковою літературою для дітей

 

Із джерел народної мудрості

  1.  

 

Образ народного героя. Вступ до розділу і теми. «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка). Ознаки, що характеризують головного героя

(с. 41-42)

  1.  

 

Образ народного героя. «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка) (продовження). Розвиток прогностичних умінь. Стислий переказ казки             

(с.43-45)

  1.  

 

Розширення читацького досвіду дітей. Сайт «Українська казка». Аудіокнига для дітей на сайті Національної бібліотеки України для дітей ім. Януша Корчака

 

  1.  

 

Медіавіконце: мультфільми. Особливість створення цієї форми медіа. Перегляд мультфільму за сюжетом відомої чарівної казки

(с.46)

  1.  

 

Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка). Дійові особи. Послідовність подій

(с. 47-49)

  1.  

 

Робота з дитячою книжкою. Невідоме і цікаве про світ природи і техніки

 

  1.  

 

Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка)(продовження). Вибірковий переказ частин твору

(с. 49-51)

  1.  

 

Народні пісні. Тематика народних пісень.  «Три товариша» (українська народна пісня)

(с.52-53)

  1.  

 

Народна легенда. «Походження назви Переяслав» (легенда)

(с.53-55)

  1.  

 

Народ вчить, як на світі жить. Прислів’я. Особливість змісту і побудови. Пряме і переносне значення змісту прислів’їв (напам’ять)  

(с. 56)

  1.  

 

Діагностувальна робота. Читання напам’ять

 

  1.  

 

Народні загадки. Особливості форм і тематика народних загадок (напам’ять)   

(с.57-58)

  1.  

 

Діагностувальна робота. Читання напам’ять

 

  1.  

 

Скоромовки. Розширення і упорядкування знань учнів про жанрові особливості скоромовок  

(с. 58)

  1.  

 

Робота з дитячою книжкою. Періодичні (або довідкові) видання для дітей.  (Науково-пізнавальні твори з різних галузей знань; про життя письменників, створення книг)

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Читання мовчки

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи.Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою  

(с.59)

Здійсниться все!

  1.  

 

Краса природи у її різноманітності. Вступ до розділу.  В. Сухомлинський «Сонячний день узимку»  

(с.60-61)

  1.  

 

Краса природи у її різноманітності. Л. Костенко «Синички на снігу» (напам’ять)   

(с. 62)

  1.  

 

Діагностувальна робота. Читання напам’ять

 

  1.  

 

Грамоті вчиться — завжди пригодиться. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою». Визначення жанру твору  

(с.62-64)

  1.  

 

Відчуй іншого. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка». Визначення послідовності подій  

(с. 65)

  1.  

 

Відчуй іншого. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка» (продовження). Як завершити оповідання «Колядка»

 

(с. 66-67)

  1.  

 

Робота з дитячою книжкою.

Зимові радості і турботи. Презентація учнями прочитаних творів: різножанрових і різної тематики. Складання реклами, відгуків учнів

 

  1.  

 

Медіавіконце: селфі. Сутність терміну. Розгляд і доповнення ілюстрацій, що у підручнику, словесними малюнками. Селфі з улюбленою книжкою

(с. 68-69)

  1.  

 

Зимові картини і «зимові» слова.

Г. Малик «Грудень» (напам’ять)

(с. 70)

  1.  

 

  Діагностувальна робота. Читання напам’ять

 

  1.  

 

Найкращий песик на світі.

М. Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел». Казкове і реальне у творі. Визначення жанру

(с. 71-72)

  1.  

 

Найкращий песик на світі.

М. Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел» (продовження). Словесне малювання епізоду казки. Придумування продовження казки

(с. 72-74)

  1.  

 

Картина художниці Світлани Косенко “Святвечірˮ. Естетичний та емоційний розвиток учнів. Як «прочитати» картину? Настрій. Кольори. Композиція. Розповідь про враження від побаченого

(с.75)

  1.  

 

Діагностувальна робота. Читання вголос

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи. Святкові запахи. Мар’яна Савка «Запах Різдва».

С. Косенко “Святвечірˮ.   Бажаю тобі і твоїм друзям веселих новорічних і різдвяних свят! «На щастя, на здоров’я… » (напам’ять)

 

  1.  

 

Робота з дитячою книжкою. Народні і авторські засівальні пісні, щедрівки, колядки. Пошанування народних традицій. Розвиток уміння виразно читати

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Читання напам’ять

 

(с.76-77)

  1.  

 

Коли може «здійснитися все»? І. Жиленко «Здійсниться все...». Висловлення учнями свого ставлення до закликів поетеси

(с. 78)

  1.  

 

Перевіряю свої досягнення.  Підсумок за темою

(с. 79)

  1.  

 

Підсумковий урок урок за 1 семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
НУШ
Додано
30 серпня 2023
Переглядів
325
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку