Календарно-тематичне планування
з літературного читання для 4 класу
за підручником «Українська мова та читання »
(автор Вашуленко О.)
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
І семестр |
||
Шкільний дзвінок кличе нас у четвертий клас! |
||
|
А. Качан «Крилата школа», Н Умеров «Наш клас» |
|
|
Л. Сорока «В останній день літа», Н. Тріщ «Осінь на шкільному подвір′ї» |
|
|
О. Комова «Мій сусід прибулець» |
|
|
Робота з дитячою книжкою |
|
|
Дж. Стронг «Дзвінок інспектора» уривок з повісті « Гример у школі» |
|
|
Дж. Стронг «Дзвінок інспектора» уривок з повісті « Гример у школі» (продовження) |
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
|
Дивовижний світ міфів |
||
|
Введення в розділ. Міфи Давнього Єгипту. «Створення світу» |
|
|
Міфи Давнього Єгипту. «Ра і Апоп» |
|
|
Міфи Давнього Єгипту. «Міфи про створення світу та людей» |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Міфи Давньої Греції. «Пандора» |
|
|
Міфи Давньої Греції. «Дедал і Ікар» |
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
|
Легенди рідного краю |
||
|
Введення в розділ. Народна легенда «Як виникли Карпати» |
|
|
Народна легенда «Зозулені черевички» |
|
|
Народна легенда «Замкова гора в Мукачеві» |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
|
Пізнаю мудрість притчі |
||
|
Введення в розділ. Народна притча «Треба нахилитися». Слухання народної притчі «У пригоді» |
|
|
Народна притча « Сила слова» |
|
|
Єврейська притча «Цв′яхи» |
|
|
Леонардо да Вінчі «Справжній друг» |
|
|
Діагностична робота. Читання мовчки |
|
|
В Узагальнення з розділу. Наші проекти |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
Народна казка – скарб мудрості |
||
|
Корейська народна казка «Чий подарунок найкращий» |
|
|
Корейська народна казка «Чий подарунок найкращий» (продовження) |
|
|
Українська народна казка « Кам′яний горішок» |
|
|
Фінська народна казка «Біднякова ріпа» |
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
|
Жменя сміху – читачам на втіху |
||
|
М. Пригора «Тайна», Г. Бойко «Викрутився» |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
П. Ребро «Не вгадаєте ніколи», М. Сингаївський «Марічка і звичка» |
|
|
Г. Малик «Мавпині іменнини» |
|
|
В. Нестайко. Про автора |
|
|
В. Нестайко «Як ми в космос літали» |
|
|
В. Нестайко «Як ми в космос літали» (продовження) |
|
|
В Симоненко «Подорож у країну навпаки» |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
|
Краса і сила поетичного слова |
||
|
О. Олесь «Ліс восени» |
|
|
Л. Костенко «Здивовані квіти», «Вже брами літа замикає осінь» |
|
|
А. Малишко «Дощик» |
|
|
Д. Павличко «Дядько дощ» |
|
|
М Вінграновський «Грім», «Озирнулись маки: що таке?» |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
А . Качан «Після бурі», «Летючий корабель» |
|
|
Акровірші |
|
|
Г. Малик «Хто що бачить» |
|
|
Г. Фалькович «Непоспіхом наспівуючи Баха» |
|
|
А. Костецький «Справжні подруги», «У сузір′ї гончих Псів» |
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
|
|
Робота з дитячою книжкою |
|
|
Вдосконалення навичок читання вголос |
|
|
Підсумковий урок за семестр |
|
ІІ семестр |
||
Дивосвіт літературної казки. |
||
|
С. Дерманський «Млин» |
|
|
А. Туз «Час бажань» |
|
|
А. Туз «Час бажань» (продовження) |
|
|
Робота з дитячою книжкою |
|
|
А. Туз «Час бажань» (продовження) |
|
|
Д. Амфут «Як полюбити павученя» |
|
|
Е.Бесков «Дідок, що говорив лише промовками» |
|
|
Л. Мовчун «Бабай – ага і козак невидимка» |
|
|
Л. Мовчун «Бабай – ага і козак невидимка» (продовження) |
|
|
Узагальнення за розділом. Наші проекти. |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
Байка вчить, як на світі жить. |
||
|
Езоп «Дроворуб і лисиця» (слухання), «Собока та м'ясо» |
|
|
Л. Глібов «Лебідь, щука і рак» |
|
|
Л.Глібов « Вовк і кіт» |
|
|
О. Пчілка «Снігир та щиглик» |
|
|
П. Глазовий «Неволя» |
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
Пізнаю себе і світ |
||
|
О. Кортюк «Літачок» |
|
|
О. Радушинська «Майже боксерський двобій» |
|
|
За В. Нестайком «Чи роблять так друзі?» |
|
|
Т. Кузьменко «Подарунок» |
|
|
За Дженніфер Мур-Мелінос «Безпека в інтернеті» |
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти. |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
Гордість і слава України |
||
|
М. Лукинюк «Україні» |
|
|
М. Янкова «Наша мова» |
|
|
Д. Білоус «Дивне розмаїття» |
|
|
А. Майданюк «Звідки приходять слова», «Футбольний матч», «Про що мова?» |
|
|
Діагностична робота. Читання мовчки. |
|
|
За М. Преворською «Крушельницька Соломія Амвросіївна» |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
За М. Преворською « Білокур Катерина Василівна» |
|
|
Г. Терещук «Біатлон – це те, що дуже люблю» |
|
|
В Узагальнення з розділу. Наші проекти |
|
Цікаве для допитливих |
||
|
Т. Колодницька «Птахи – носороги» |
|
|
З енциклопедії тварин і рослин світу «Арктика і Антрактида» |
|
|
За А. Грогоруком «Як прийшли до нас гроші» |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Т. Кузьменко «Банки та банкноти», «Як народжуются гроші», «Наша гривня» |
|
|
Із журналу «Розумашка» «Персі, кіт і катафот» |
|
|
Із журналу «Розумашка» «Квадрокоптер тобі покаже» |
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
|
Пригоду за пригодую читаю з насолодою. |
||
|
С. Гридін «Федько прибулець з інтернету» |
|
|
С. Гридін «Федько прибулець з інтернету»(продовження) |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Г. Касдепке «Загадка тринадцята, або хто зіпсував повітряного змія» |
|
|
Г. Касдепке «Загадка друга, або проблеми з математикою» |
|
|
Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» |
|
|
Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» «Шпигун» |
|
|
Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» «Абордаж» |
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Вдосконалення навичок читання вголос |
|
|
Резервний урок |
|
|
Резервний урок |
|
|
Резервний урок |
|
|
Резервний урок |
|
|
Резервний урок |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Резервний урок |
|
|
Завдання для читання влітку. |
|
|
Підсумковий урок за рік. |
|