Календарно-тематичне планування з математи для 1 класу за підручником Листопад

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 1 класу за типовою програмою Савченко (підручник Листопад) на І та ІІ семестр.
Перегляд файлу

                                   Математика 1 клас

За підручником Н. Листопад (4 години на тиждень)

№ з/п

                   Тема уроку

 

                     І семестр

Дата

Примітки

 

Т1 Властивості та відношення предметів (9 год)

 

1.

Вступ. Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Лічба (с. 3).

 

 

2.

Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на трупи. Ліч­ба. Пряма, крива і ламана лінії. Підготовчі вправи до напи­сання цифр (с. 4).

 

 

3.

Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір. Об'єднання об'єктів у групи за певною ознакою. Підгото­вчі вправи до написання цифр (с. 5).

 

 

4.

Розміщення предметів. Порівняння предметів за величи­ною («більший — менший»). Лічба. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 6).

 

 

5.

Лічба. Розташування предметів у просторі («вгорі— вни­зу», «на», «над», «під», «праворуч — ліворуч»). Підготовчі вправи до написання цифр (с. 7).

 

 

б.

Порівняння предметів за довжиною, шириною, висотою. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 8).

 

 

7.

Пара предметів. Об'ємні фігури (куб, куля, конус). Підго­товчі вправи до написання цифр (с. 9).

 

 

8.

Лічба. Порівняння кількості об'єктів («більше — менше», «порівну»). Підготовчі вправи до написання цифр (с. 10).

 

 

9.

Порівняння кількості предметів. Поняття «стільки само», «стільки, скільки». Підготовчі вправи до написання цифр (с. 11).

 

 

 

Т2 Числа 1-10(19год )

 

 

10.

Число і цифра і. Поняття «один— багато», «перший». Написання цифри 1 (с. 12).

 

 

11.

Число і цифра 2. Поняття «другий». Пряма, промінь, відрі­зок. Написання цифри 2 (с. 13).

 

 

12.

Число і цифра 3. Попереднє і наступне числа. Поняття «третій». Написання цифри 3. Розпізнавання геометрич­них фігур (с. 14).

 

 

13.

Порівняння чисел. Нерівність. Знаки «>», «<». Написання цифр (с. 15).

 

 

14.

Порівняння чисел. Рівність. Знак «=». Написання цифр(с. 16).

 

 

15.

Число і цифра 4. Поняття «четвертий». Складання нерів­ностей за малюнком. Написання цифри 4 (с. 17).

 

 

16.

Склад чисел 2, 3, 4. Попереднє і наступне числа. Складан­ня нерівностей за малюнком (с. 18).

 

 

17.

Число і цифра 5. Поняття «п'ятий». Кількісна і порядкова лічба. Написання цифри 5 (с. 19).

 

 

18.

Додавання чисел. Знак «+» (с. 20).

 

 

19.

Склад числа 5. Складання виразів на додавання за малюн­ками (с. 21).

 

 

20.

Число і цифра б. Поняття «шостий». Склад числа 6. Порі­вняння чисел. Написання цифри б (с. 22).

 

 

21.

Число і цифра 7. Поняття «сьомий». Склад числа 7. Порів­няння кількості об'єктів. Дні тижня. Написання цифри 7(с.23).

 

 

22.

Число і цифра 8. Поняття «восьмий». Склад числа 8. Порі­вняння довжин відрізків. Написання цифри 8 (с. 24).

 

 

23.

Число і цифра 9. Поняття «дев ятий». Склад числа 9. На­писання цифри 9

(с. 25).

 

 

24.

Число 10. Поняття «десятий». Склад числа 10. Порівняння кількості об'єктів. Написання числа 10 (с. 26).

 

 

25.

Віднімання чисел. Знак «-» (с. 27).

 

 

26.

Число і цифра 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння кількості об'єктів (с. 28).

 

 

27.

Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків (с. 29).

 

 

 

28.

Узагальнення й систематизація знань учнів. Додаткові завдання

(с. 30-31).

-

 

 

Т3 Додавання і віднімання в межах 10 (16 год)

 

 

29.

Компоненти дії додавання. Знаходження суми чисел за малюнками (с. 32).

 

 

30.

Компоненти дії віднімання. Знаходження різниці чисел за малюнками

(с. 33).

 

 

31.

Додавання і віднімання числа 0. Числовий промінь (с. 34).

 

 

32.

Додавання і віднімання числа 1. Утворення чисел прилічуванням і відлічуванням 1. Додавання й віднімання за чис­ловим променем (с. 35).

 

 

33.

Додавання і віднімання числа 2. Збільшення й зменшення числа на кілька одиниць. Вимірювання довжини відрізків(с.36).

 

 

34.

Додавання і віднімання числа частинами. Обчислення значень виразів за допомогою числового променю (с. 37).

 

 

35.

Додавання і віднімання числа 3. Переставний закон дода­вання. Розпізнавання геометричних фігур (с. 38).

 

 

36.

Вирази. Сума. Різниця. Читання і записування виразів, обчислення їх значень (с. 39).

 

 

 

37.

Додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізка. Обчис­лення значень виразів (с. 40).

 

 

38.

Додавання і віднімання числа 5. Взаємозв'язок дій додаван­ня і віднімання. Побудова відрізків заданої довжини (с. 41).

 

 

39.

Значення виразу. Читання виразів. Побудова відрізків зада­ної довжини

(с. 42-43).

 

 

40.

Ознайомлення з поняттям «задача». Складання і розв'язування задачі. Порівняння чисел. Обчислення зна­чень виразів (с. 44-45).

 

 

41.

Додавання і віднімання числа 6. Складання і розв'язування задачі за малюнком. Обчислення значень виразів (с. 46).

 

 

42.

Додавання і віднімання числа 7. Порівняння числа і вира­зу. Порівняння довжин відрізків (с. 47).

 

 

43.

Додавання і віднімання чисел 8 і 9 Порівняння чисел. Розв'язування задач (с. 48).

 

 

44.

Узагальнення й систематизація знань учнів. Додаткові завдання (с. 49-50).

 

 

 

Т4 Додавання і віднімання в межах 10. Задачі (17 год)

45.

Додавання і віднімання в межах 10. Задачі. Порівняння чисел (с. 51).

 

 

46.

Задачі. Обчислення в межах 10. Розпізнавання ліній (с. 52).

 

 

47.

Задачі. Обчислення в межах 10. Порівняння виразу і числа. Об'ємні фігури (с. 53).

 

 

48.

Додавання кількох чисел. Розв'язування задач (с. 54).

 

 

49.

Віднімання кількох чисел. Розв'язування і порівняння задач

(с. 55).

 

 

50.

Задачі. Обчислення в межах 10. Порівняння іменованих чисел. Визначення часу за годинником

(с. 56).

 

 

51.

Обчислення значень виразів. Задачі. Порівняння чисел. Об'єднання об'єктів у групи

(с. 57-58).

 

 

52.

Різницеве порівняння чисел. Співвідношення «на скільки більше?», «на скільки менше?». Розпізнавання геометрич­них фігур (с. 59).

 

 

53.

Задачі. Обчислення в межах 10. Обчислення значень виразів на дві дії. Порівняння іменованих чисел (с. 60).

 

 

54.

Обчислення значень виразів. Задачі. Розпізнавання геометричних фігур, поділ їх на групи (с. 61-62).

 

 

55.

Різницеве порівняння чисел. Співвідношення «на скільки більше (менше)?». Розпізнавання геометричних фігур (с. 63).

 

 

56.

Задачі. Обчислення значень виразів на дві дії. Побудова відрізків

(с. 64).

 

 

57.

Задачі. Обчислення значень виразів. Складання нерівнос­тей

(с. 65)

 

 

58.

Задачі. Обчислення значень виразів. Складання нерівнос­тей

(с. 66).

 

 

59.

Маса. Кілограм. Порівняння маси об'єктів. Обчислення значень виразів (с. 67).

 

 

60.

Місткість. Літр. Порівняння іменованих чисел Обчислення значень виразів (с. 68).

 

 

61.

Повторення вивченого. Запис та складання виразів. Робота над задачами.

 

 

62.

Повторення вивченого. Порівняння з визначенням «на скільки». Порівняння іменованих чисел.

 

 

63.

Порівняння та розв’язування задач.

 

 

64.

Творча робота над задачами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                Математика 1 клас

   За підручником Н. Листопад (4 години на тиждень)

№ з/п

                   Тема уроку

 

                     ІІ семестр

Дата

Примітки

 

Т5 Числа 11-20 ( 16 год)

 

65

Десяток. Робота над задачами.

( с.73/ с.7(1-2)

18.01

 

66

Числа 11 – 15. Утворення чисел, запис чисел, читання. Задача на знаходження решти. Відтворення малюнка. (с.74/ с.7(3-4)

19.01

 

67

Числа 16 – 20. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження решти.

(с.75/ с.8-9)

20.01

 

68

Десятковий склад числа. Робота над задачами: аналіз задачі, схеми.

(с.76/ с.10)

22.01

 

69

Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур.(с.77/с.11)

25.01

 

70

Порівняння чисел. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Творча робота над задачею. Побудова відрізка заданої довжини.(с.78)

26.01

 

71

Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей. Різницеве порівняння іменованих чисел.(с.79)

27.01

 

72

Додавання виду 10 + 4.

Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова

відрізка заданої довжини.

(с.80/с.12)

29.01

 

73

Дециметр. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини.

( с.81/с.13)

01.02

 

 

Віднімання виду 17 – 7, 17 – 10. Задача на знаходження суми. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини.

(с.82/с.14)

02.02

 

75

Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Творча робота над задачею. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. (с.83/с.15)

03.02

 

76

Обчислення виду 13 + 2. Задачі з одним сюжетом. Відтворення малюнка.(с.84/с.16)

05.02

 

77

Обчислення виду 18 – 5. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка заданої довжини. (с.85/с.17)

08.02

 

78

Обчислення в межах 20. Задача на різницеве порівняння. (с.86)

09.02

 

79

Повторення вивченого. Різницеве порівняння іменованих чисел. (с.87/с.18)

10.02

 

80

Повторення вивченого. Творча робота над задачею. Вимірювання та запис довжини відрізків у різних мірах довжини.(с.88)

12.02

 

 

Т6 Числа 21 – 100 ( 17 год)

 

 

 

81

Лічба десятками. Аналіз задачі. Відтворення малюнка.(с.89/с.19)

15.02

 

82

Числа 21 – 40. Утворення, читання, запис чисел. Творча робота над задачею. Відтворення малюнка. (с.90/с.20)

16.02

 

83

Числа 21 – 40. Круглі числа. Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур.

(с.91/с.21)

17.02

 

84

Числа 21 – 40. Попереднє і наступне числа. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка

заданої довжини.(с.92/с.22)

19.02

 

85

Числа 21 – 40. Порівняння чисел у межах 40. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини.

(с.93/с.23)

22.02

 

86

Числа 41 – 90. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Перетворення іменованих чисел.

(с.94/с.24)

23.02

 

87

Десятковий склад числа. Розкладання числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини.

(с.95/с.25)

24.02

 

88

Наступне і попереднє числа. Обчислення виду

49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі, обернені задачі. Вимірювання довжини відрізка.(с.96/с.26)

26.02

 

89

Числа 41 – 90. Читання і запис чисел. Додавання і віднімання одиниці. Задача, яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка.(с.97/с.27)

01.03

 

90

Числа 41 – 90. Таблиця «Сотня» Задача на знаходження невідомого доданка.(с.98/с.28)

02.03

 

91

Числа 91 – 100. Сотня. Задача на знаходження невідомого доданка. Знаходження невідомого доданка на основі знання десяткового складу двоцифрових чисел. (с.99/с.29)

03.03

 

92

Порівняння чисел у межах сотні. Задача на находження невідомого доданка. (с.100/с.30)

05.03

 

93

Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між

одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів. Задачі на різницеве порівняння.(с.101/с.31)

09.03

 

94

Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве порівняння. (с.102/с.32)

10.03

 

95

Числа 1 – 100. Дії з іменованими числами.(с.103/с.33)

12.03

 

96

Повторення вивченого. Нумерація чисел 20 – 100.(с.104)

15.03

 

97

Повторення вивченого. Робота над задачею. Порівняння чисел, виразів.(с.105)

16.03

 

 

Т7 Арифметичні дії в межах 100 ( 9 год)

 

98

Нумерація чисел першої сотні. Нумераційна таблиця. Знаходження невідомого доданка.(с.106/с.34)

17.03

 

99

Обчислення виду 40 + 50,

60 – 30. Задача на різницеве порівняння. Упорядкування чисел.(с.107/с.35)

19.03

 

100

Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Обчислення вартості покупки. Довжина ламаної.(с.108/с.36)

29.03

 

101

Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Розв’язування і складання задача на різницеве порівняння.(с.109/с.37)

30.03

 

102

Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків. (с.110/с.38)

31.03

 

103

Обчислення на основі нумерації. Складання задач різних типів за малюнком та частиною умови.(с.111/с.39)

02.04

 

104

Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур.(с.112/с.40)

05.04

 

105

Повторення вивченого. Обчислення на основі нумерації. Порівняння числа і виразу. Розв’язування задач різних типів.(с.113)

06.04

 

106

Повторення вивченого. Розв’язування задач. Порівняння іменованих чисел. Вимірювання довжини ламаної.(с.114)

07.04

 

 

Т8 Арифметичні дії в межах 100 ( 15 год)

 

107

Додавання виду 45 + 3 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. Аналіз умови задачі. Розпізнавання геометричних фігур.(с.115/с.41)

09.04

 

108

Віднімання виду 48 – 5 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.(с.116/с.42)

12.04

 

109

Повторення про додавання і віднімання круглих чисел. Задачі на знаходження невідомого від’ємника.(с.117/с.43)

13.04

 

110

Додавання виду 45 + 30 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника.(с.118/с.44)

14.04

 

111

Додавання виду 45 + 30. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Порівняння числа і виразу.(с.119/с.45)

16.04

 

112

Віднімання виду 45 – 20 (ознайомлення).  Задача на знаходження невідомого від’ємника. (с.120/с.46)

19.04

 

113

Віднімання виду 45 – 20. Розв’язування задач різних типів. Повторення днів тижня.(с.121)

20.04

 

114

Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення).Задача на знаходження невідомого від’ємника.(с.122/с.47)

21.04

 

115

Додавання двоцифрових чисел. Ознайомлення із задачею на знаходження невідомого зменшуваного. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання довжини шляху.(с.123)

23.04

 

116

Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Визначення часу.

(с.124/с.48)

26.04

 

117

Віднімання виду 65 – 24. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Складання задачі на різницеве порівняння. Повторення днів тижня.(с.125)

27.04

 

118

Зручний спосіб обчислення. Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Розрізнення плоских геометричних фігур.

(с.126)

28.04

 

119

Дії з двоцифровими числами. Творча робота над задачею. Побудова відрізків.(с.127/с.49)

30.04

 

120

Повторення вивченого. Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.(с.128)

05.05

 

121

Повторення вивченого. Порівняння числа та виразу, іменованих чисел. Розв’язування задач. Розрізнення об’ємних геометричних фігур.(с.129)

07.05

 

 

Т9 Повторення ( 11 год)

 

122

Числа 1- 10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа.

(с.130/с.50)

11.05

 

123

Числа 1- 20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми.

Вимірювання довжини та побудова відрізків.(с.131/с.51-52)

12.05

 

124

Числа 1- 20. Дії з числами. Дії з іменованими числами.(с.132/с.53)

14.05

 

125

Числа 1- 100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми.

Побудова відрізків.(с.133/с.54)

17.05

 

126

Числа 1- 100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур.(с.134/с.55)

18.05

 

127

Числа 1- 20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Дії з іменованими числами.

(с.135-136/с.56)

19.05

 

128

Повторення вивченого матеріалу. Розв’язування задач, обчислення математичних виразів.

 

21.05

 

129

Навчально- пізнавальна гра «Математичний квест»

24.05

 

130

Екскурсія до сільської крамниці. Практичне ознайомлення з мірами маси та грошовими одиницями.

25.05

 

131

Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.(с.137-138)

26.05

 

132

Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.

28.05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
НУШ
Додано
5 вересня
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку