Математика 1 клас
За підручником Н. Листопад (4 години на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку
І семестр |
||
|
Т1 Властивості та відношення предметів (9 год) |
|
|
1. |
Вступ. Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Лічба (с. 3). |
|
|
2. |
Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на трупи. Лічба. Пряма, крива і ламана лінії. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 4). |
|
|
3. |
Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір. Об'єднання об'єктів у групи за певною ознакою. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 5). |
|
|
4. |
Розміщення предметів. Порівняння предметів за величиною («більший — менший»). Лічба. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 6). |
|
|
5. |
Лічба. Розташування предметів у просторі («вгорі— внизу», «на», «над», «під», «праворуч — ліворуч»). Підготовчі вправи до написання цифр (с. 7). |
|
|
б. |
Порівняння предметів за довжиною, шириною, висотою. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 8). |
|
|
7. |
Пара предметів. Об'ємні фігури (куб, куля, конус). Підготовчі вправи до написання цифр (с. 9). |
|
|
8. |
Лічба. Порівняння кількості об'єктів («більше — менше», «порівну»). Підготовчі вправи до написання цифр (с. 10). |
|
|
9. |
Порівняння кількості предметів. Поняття «стільки само», «стільки, скільки». Підготовчі вправи до написання цифр (с. 11). |
|
|
|
Т2 Числа 1-10(19год ) |
|
|
10. |
Число і цифра і. Поняття «один— багато», «перший». Написання цифри 1 (с. 12). |
|
|
11. |
Число і цифра 2. Поняття «другий». Пряма, промінь, відрізок. Написання цифри 2 (с. 13). |
|
|
12. |
Число і цифра 3. Попереднє і наступне числа. Поняття «третій». Написання цифри 3. Розпізнавання геометричних фігур (с. 14). |
|
|
13. |
Порівняння чисел. Нерівність. Знаки «>», «<». Написання цифр (с. 15). |
|
|
14. |
Порівняння чисел. Рівність. Знак «=». Написання цифр(с. 16). |
|
|
15. |
Число і цифра 4. Поняття «четвертий». Складання нерівностей за малюнком. Написання цифри 4 (с. 17). |
|
|
16. |
Склад чисел 2, 3, 4. Попереднє і наступне числа. Складання нерівностей за малюнком (с. 18). |
|
|
17. |
Число і цифра 5. Поняття «п'ятий». Кількісна і порядкова лічба. Написання цифри 5 (с. 19). |
|
|
18. |
Додавання чисел. Знак «+» (с. 20). |
|
|
19. |
Склад числа 5. Складання виразів на додавання за малюнками (с. 21). |
|
|
20. |
Число і цифра б. Поняття «шостий». Склад числа 6. Порівняння чисел. Написання цифри б (с. 22). |
|
|
21. |
Число і цифра 7. Поняття «сьомий». Склад числа 7. Порівняння кількості об'єктів. Дні тижня. Написання цифри 7(с.23). |
|
|
22. |
Число і цифра 8. Поняття «восьмий». Склад числа 8. Порівняння довжин відрізків. Написання цифри 8 (с. 24). |
|
|
23. |
Число і цифра 9. Поняття «дев ятий». Склад числа 9. Написання цифри 9 (с. 25). |
|
|
24. |
Число 10. Поняття «десятий». Склад числа 10. Порівняння кількості об'єктів. Написання числа 10 (с. 26). |
|
|
25. |
Віднімання чисел. Знак «-» (с. 27). |
|
|
26. |
Число і цифра 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння кількості об'єктів (с. 28). |
|
|
27. |
Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків (с. 29).
|
|
|
28. |
Узагальнення й систематизація знань учнів. Додаткові завдання (с. 30-31). |
- |
|
|
Т3 Додавання і віднімання в межах 10 (16 год) |
|
|
29. |
Компоненти дії додавання. Знаходження суми чисел за малюнками (с. 32). |
|
|
30. |
Компоненти дії віднімання. Знаходження різниці чисел за малюнками (с. 33). |
|
|
31. |
Додавання і віднімання числа 0. Числовий промінь (с. 34). |
|
|
32. |
Додавання і віднімання числа 1. Утворення чисел прилічуванням і відлічуванням 1. Додавання й віднімання за числовим променем (с. 35). |
|
|
33. |
Додавання і віднімання числа 2. Збільшення й зменшення числа на кілька одиниць. Вимірювання довжини відрізків(с.36). |
|
|
34. |
Додавання і віднімання числа частинами. Обчислення значень виразів за допомогою числового променю (с. 37). |
|
|
35. |
Додавання і віднімання числа 3. Переставний закон додавання. Розпізнавання геометричних фігур (с. 38). |
|
|
36. |
Вирази. Сума. Різниця. Читання і записування виразів, обчислення їх значень (с. 39).
|
|
|
37. |
Додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів (с. 40). |
|
|
38. |
Додавання і віднімання числа 5. Взаємозв'язок дій додавання і віднімання. Побудова відрізків заданої довжини (с. 41). |
|
|
39. |
Значення виразу. Читання виразів. Побудова відрізків заданої довжини (с. 42-43). |
|
|
40. |
Ознайомлення з поняттям «задача». Складання і розв'язування задачі. Порівняння чисел. Обчислення значень виразів (с. 44-45). |
|
|
41. |
Додавання і віднімання числа 6. Складання і розв'язування задачі за малюнком. Обчислення значень виразів (с. 46). |
|
|
42. |
Додавання і віднімання числа 7. Порівняння числа і виразу. Порівняння довжин відрізків (с. 47). |
|
|
43. |
Додавання і віднімання чисел 8 і 9 Порівняння чисел. Розв'язування задач (с. 48). |
|
|
44. |
Узагальнення й систематизація знань учнів. Додаткові завдання (с. 49-50). |
|
|
|
Т4 Додавання і віднімання в межах 10. Задачі (17 год) |
||
45. |
Додавання і віднімання в межах 10. Задачі. Порівняння чисел (с. 51). |
|
|
46. |
Задачі. Обчислення в межах 10. Розпізнавання ліній (с. 52). |
|
|
47. |
Задачі. Обчислення в межах 10. Порівняння виразу і числа. Об'ємні фігури (с. 53). |
|
|
48. |
Додавання кількох чисел. Розв'язування задач (с. 54). |
|
|
49. |
Віднімання кількох чисел. Розв'язування і порівняння задач (с. 55). |
|
|
50. |
Задачі. Обчислення в межах 10. Порівняння іменованих чисел. Визначення часу за годинником (с. 56). |
|
|
51. |
Обчислення значень виразів. Задачі. Порівняння чисел. Об'єднання об'єктів у групи (с. 57-58). |
|
|
52. |
Різницеве порівняння чисел. Співвідношення «на скільки більше?», «на скільки менше?». Розпізнавання геометричних фігур (с. 59). |
|
|
53. |
Задачі. Обчислення в межах 10. Обчислення значень виразів на дві дії. Порівняння іменованих чисел (с. 60). |
|
|
54. |
Обчислення значень виразів. Задачі. Розпізнавання геометричних фігур, поділ їх на групи (с. 61-62). |
|
|
55. |
Різницеве порівняння чисел. Співвідношення «на скільки більше (менше)?». Розпізнавання геометричних фігур (с. 63). |
|
|
56. |
Задачі. Обчислення значень виразів на дві дії. Побудова відрізків (с. 64). |
|
|
57. |
Задачі. Обчислення значень виразів. Складання нерівностей (с. 65) |
|
|
58. |
Задачі. Обчислення значень виразів. Складання нерівностей (с. 66). |
|
|
59. |
Маса. Кілограм. Порівняння маси об'єктів. Обчислення значень виразів (с. 67). |
|
|
60. |
Місткість. Літр. Порівняння іменованих чисел Обчислення значень виразів (с. 68). |
|
|
61. |
Повторення вивченого. Запис та складання виразів. Робота над задачами. |
|
|
62. |
Повторення вивченого. Порівняння з визначенням «на скільки». Порівняння іменованих чисел. |
|
|
63. |
Порівняння та розв’язування задач. |
|
|
64. |
Творча робота над задачами. |
|
|
Математика 1 клас
За підручником Н. Листопад (4 години на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку
ІІ семестр |
||
|
Т5 Числа 11-20 ( 16 год) |
|
|
65 |
Десяток. Робота над задачами. ( с.73/ с.7(1-2) |
18.01 |
|
66 |
Числа 11 – 15. Утворення чисел, запис чисел, читання. Задача на знаходження решти. Відтворення малюнка. (с.74/ с.7(3-4) |
19.01 |
|
67 |
Числа 16 – 20. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження решти. (с.75/ с.8-9) |
20.01 |
|
68 |
Десятковий склад числа. Робота над задачами: аналіз задачі, схеми. (с.76/ с.10) |
22.01 |
|
69 |
Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур.(с.77/с.11) |
25.01 |
|
70 |
Порівняння чисел. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Творча робота над задачею. Побудова відрізка заданої довжини.(с.78) |
26.01 |
|
71 |
Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей. Різницеве порівняння іменованих чисел.(с.79) |
27.01 |
|
72 |
Додавання виду 10 + 4. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. (с.80/с.12) |
29.01 |
|
73 |
Дециметр. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. ( с.81/с.13) |
01.02 |
|
|
Віднімання виду 17 – 7, 17 – 10. Задача на знаходження суми. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. (с.82/с.14) |
02.02 |
|
75 |
Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Творча робота над задачею. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. (с.83/с.15) |
03.02 |
|
76 |
Обчислення виду 13 + 2. Задачі з одним сюжетом. Відтворення малюнка.(с.84/с.16) |
05.02 |
|
77 |
Обчислення виду 18 – 5. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка заданої довжини. (с.85/с.17) |
08.02 |
|
78 |
Обчислення в межах 20. Задача на різницеве порівняння. (с.86) |
09.02 |
|
79 |
Повторення вивченого. Різницеве порівняння іменованих чисел. (с.87/с.18) |
10.02 |
|
80 |
Повторення вивченого. Творча робота над задачею. Вимірювання та запис довжини відрізків у різних мірах довжини.(с.88) |
12.02 |
|
|
Т6 Числа 21 – 100 ( 17 год)
|
|
|
81 |
Лічба десятками. Аналіз задачі. Відтворення малюнка.(с.89/с.19) |
15.02 |
|
82 |
Числа 21 – 40. Утворення, читання, запис чисел. Творча робота над задачею. Відтворення малюнка. (с.90/с.20) |
16.02 |
|
83 |
Числа 21 – 40. Круглі числа. Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур. (с.91/с.21) |
17.02 |
|
84 |
Числа 21 – 40. Попереднє і наступне числа. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини.(с.92/с.22) |
19.02 |
|
85 |
Числа 21 – 40. Порівняння чисел у межах 40. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. (с.93/с.23) |
22.02 |
|
86 |
Числа 41 – 90. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Перетворення іменованих чисел. (с.94/с.24) |
23.02 |
|
87 |
Десятковий склад числа. Розкладання числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. (с.95/с.25) |
24.02 |
|
88 |
Наступне і попереднє числа. Обчислення виду 49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі, обернені задачі. Вимірювання довжини відрізка.(с.96/с.26) |
26.02 |
|
89 |
Числа 41 – 90. Читання і запис чисел. Додавання і віднімання одиниці. Задача, яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка.(с.97/с.27) |
01.03 |
|
90 |
Числа 41 – 90. Таблиця «Сотня» Задача на знаходження невідомого доданка.(с.98/с.28) |
02.03 |
|
91 |
Числа 91 – 100. Сотня. Задача на знаходження невідомого доданка. Знаходження невідомого доданка на основі знання десяткового складу двоцифрових чисел. (с.99/с.29) |
03.03 |
|
92 |
Порівняння чисел у межах сотні. Задача на находження невідомого доданка. (с.100/с.30) |
05.03 |
|
93 |
Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів. Задачі на різницеве порівняння.(с.101/с.31) |
09.03 |
|
94 |
Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве порівняння. (с.102/с.32) |
10.03 |
|
95 |
Числа 1 – 100. Дії з іменованими числами.(с.103/с.33) |
12.03 |
|
96 |
Повторення вивченого. Нумерація чисел 20 – 100.(с.104) |
15.03 |
|
97 |
Повторення вивченого. Робота над задачею. Порівняння чисел, виразів.(с.105) |
16.03 |
|
|
Т7 Арифметичні дії в межах 100 ( 9 год) |
|
|
98 |
Нумерація чисел першої сотні. Нумераційна таблиця. Знаходження невідомого доданка.(с.106/с.34) |
17.03 |
|
99 |
Обчислення виду 40 + 50, 60 – 30. Задача на різницеве порівняння. Упорядкування чисел.(с.107/с.35) |
19.03 |
|
100 |
Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Обчислення вартості покупки. Довжина ламаної.(с.108/с.36) |
29.03 |
|
101 |
Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Розв’язування і складання задача на різницеве порівняння.(с.109/с.37) |
30.03 |
|
102 |
Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків. (с.110/с.38) |
31.03 |
|
103 |
Обчислення на основі нумерації. Складання задач різних типів за малюнком та частиною умови.(с.111/с.39) |
02.04 |
|
104 |
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур.(с.112/с.40) |
05.04 |
|
105 |
Повторення вивченого. Обчислення на основі нумерації. Порівняння числа і виразу. Розв’язування задач різних типів.(с.113) |
06.04 |
|
106 |
Повторення вивченого. Розв’язування задач. Порівняння іменованих чисел. Вимірювання довжини ламаної.(с.114) |
07.04 |
|
|
Т8 Арифметичні дії в межах 100 ( 15 год) |
|
|
107 |
Додавання виду 45 + 3 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. Аналіз умови задачі. Розпізнавання геометричних фігур.(с.115/с.41) |
09.04 |
|
108 |
Віднімання виду 48 – 5 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.(с.116/с.42) |
12.04 |
|
109 |
Повторення про додавання і віднімання круглих чисел. Задачі на знаходження невідомого від’ємника.(с.117/с.43) |
13.04 |
|
110 |
Додавання виду 45 + 30 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника.(с.118/с.44) |
14.04 |
|
111 |
Додавання виду 45 + 30. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Порівняння числа і виразу.(с.119/с.45) |
16.04 |
|
112 |
Віднімання виду 45 – 20 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника. (с.120/с.46) |
19.04 |
|
113 |
Віднімання виду 45 – 20. Розв’язування задач різних типів. Повторення днів тижня.(с.121) |
20.04 |
|
114 |
Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення).Задача на знаходження невідомого від’ємника.(с.122/с.47) |
21.04 |
|
115 |
Додавання двоцифрових чисел. Ознайомлення із задачею на знаходження невідомого зменшуваного. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання довжини шляху.(с.123) |
23.04 |
|
116 |
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Визначення часу. (с.124/с.48) |
26.04 |
|
117 |
Віднімання виду 65 – 24. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Складання задачі на різницеве порівняння. Повторення днів тижня.(с.125) |
27.04 |
|
118 |
Зручний спосіб обчислення. Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Розрізнення плоских геометричних фігур. (с.126) |
28.04 |
|
119 |
Дії з двоцифровими числами. Творча робота над задачею. Побудова відрізків.(с.127/с.49) |
30.04 |
|
120 |
Повторення вивченого. Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.(с.128) |
05.05 |
|
121 |
Повторення вивченого. Порівняння числа та виразу, іменованих чисел. Розв’язування задач. Розрізнення об’ємних геометричних фігур.(с.129) |
07.05 |
|
|
Т9 Повторення ( 11 год) |
|
|
122 |
Числа 1- 10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа. (с.130/с.50) |
11.05 |
|
123 |
Числа 1- 20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Вимірювання довжини та побудова відрізків.(с.131/с.51-52) |
12.05 |
|
124 |
Числа 1- 20. Дії з числами. Дії з іменованими числами.(с.132/с.53) |
14.05 |
|
125 |
Числа 1- 100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми. Побудова відрізків.(с.133/с.54) |
17.05 |
|
126 |
Числа 1- 100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур.(с.134/с.55) |
18.05 |
|
127 |
Числа 1- 20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Дії з іменованими числами. (с.135-136/с.56) |
19.05 |
|
128 |
Повторення вивченого матеріалу. Розв’язування задач, обчислення математичних виразів.
|
21.05 |
|
129 |
Навчально- пізнавальна гра «Математичний квест» |
24.05 |
|
130 |
Екскурсія до сільської крамниці. Практичне ознайомлення з мірами маси та грошовими одиницями. |
25.05 |
|
131 |
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.(с.137-138) |
26.05 |
|
132 |
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості. |
28.05 |
|