Нововижвівська гімназія
Старовижівської селищної ради
Календарно-тематичне планування
з математики
на 2023-2024 н.р.
для 1-го класу
Левчук Валентини Володимирівни
Розроблене на основі Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом
О.Я.Савченко для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти
та підручника Корчевської О.П. Математика:
підруч,для 1кл.закладів загальної середньої освіти/О.Корчевська,М.Козак. –Тернопіль:
Підручники і посібники, 2018. – 112с.
І семестр
(4 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку
|
Очікувальні результати |
1 |
01.09 |
Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Ознаки об'єктів. Кількісна лічба. С.3 |
розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур; моделює геометричні фігури; |
2 |
04.09 |
Спільні і відмінні ознаки об'єктів (форма, колір, розмір). Кількісна лічба. Підготовчі вправи для написання цифр. С.4 |
розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур; визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів |
3 |
05.09 |
Порядкова лічба. Порівняння об'єктів. Підготовчі вправи до написання цифр. С.5 |
порівнює об’єкти за різними ознаками; лічить до 10; знаходить ознаки фігур, що змінилися |
4 |
06.09 |
Відношення між об'єктами кількісна і порядкова лічба. Підготовчі вправи для написання цифр. С.6-7 |
розпізнає способи розміщення предметів; порівнює предмети за величиною (більший – менший); розпізнає і описує предмети за їх формою; вміє лічити у межах 10. розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; |
5 |
08.09 |
Число 1. Точка. Пряма. Крива. Підготовчі вправи для написання цифр.с.8 |
пише цифру 1; розуміє поняття «один-багато», «перший»; порівнює предмети за кількістю; розпізнає і описує предмети за їх формою; |
6 |
11.09 |
Число 2. Відрізок. Промінь. Порівняння об'єктів. Підготовчі вправи для написання цифр.с.9 |
читає і записує числа, розуміє поняття «другий»; порівнює предмети за кількістю; розпізнає і описує предмети за їх формою; знає, що таке промінь, пряма, відрізок; |
7 |
12.09 |
Більше, менше. Поняття «стільки ж». Знак дорівнює «=», рівність. Підготовчі вправи для написання цифр.с10 |
порівнює числа та використовує знаки «більше», «менші», «порівну»; розуміє поняття «нерівність»; розпізнає і описує предмети за їх формою; лічить предмети у межах вивчених чисел; установлює відношення рівності й нерівності між числами |
8 |
13.09 |
Число 3. Трикутник. Порівняння об'єктів. Підготовчі вправи для написання цифр.с.11 |
пише цифру 3; розуміє поняття «третій»; добирає попереднє та наступне число до поданого; будує геометричні фігури. |
9 |
15.09 |
Порівняння чисел у межах 3. Кількісна лічба. Розміщення об’єктів у просторі. Підготовчі вправи для написання цифр.с.12 |
порівнює предмети за кількістю; розпізнає і описує предмети за їх формою; установлює відношення рівності й нерівності між числами |
10 |
18.09 |
Склад чисел 2 і 3. Розпізнавання геометричних фігур. Підготовчі вправи для написання цифр.с.13 |
знає склад чисел 2, 3; називає попереднє та наступне числа; складає нерівності за малюнком; вміє лічити предмети у межах вивчених чисел; читає і записує числа, утворює числа різними способами знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане |
11 |
19.09 |
Дія додавання. Знак «плюс». Порядкова лічба. Підготовчі вправи для написання цифр.с.14 |
Пише цифру від 1 до 3 та знак «+»; додає числа у межах 3; порівнює предмети за кількістю; виконує додавання на основі нумерації чисел розуміє сутність арифметичної дій додавання чисел |
12 |
20.09 |
Число 4. Чотирикутник. Порівняння об’єктів (важчий-легший). Підготовчі вправи для написання цифр.с.15 |
пише цифру 4; розуміє поняття «четвертий»; порівнює предмети за кількістю; розпізнає і описує предмети за їх формою; вміє дібрати попереднє та наступне число до поданого; |
13 |
22.09 |
Порівняння чисел у межах 4. Складання рівностей за малюнками. Підготовчі вправи для написання цифр.с.16 |
порівнює числа різними способами знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане складає рівності за малюнком
|
14 |
25.09 |
Склад числа 4. Додавання на основі складу чисел 3,4. Складання рівностей. Підготовчі вправи для написання цифр.с.17 |
знає склад чисел 2, 3, 4; складає нерівності за малюнком; розпізнає і описує предмети за їх формою; вміє лічити предмети у межах вивчених чисел; будує геометричні фігури. читає і записує числа, утворює числа різними способами порівнює числа різними способами |
15 |
26.09 |
Числовий промінь. Попереднє і наступне числа. Складання рівностей за числовим променем. Підготовчі вправи для написання цифр.с.18 |
розпізнає і описує предмети за їх формою; вміє дібрати попереднє та наступне число до поданого; утворює числа за допомогою числового променя; складає рівності за малюнком
|
16 |
27.09 |
Число 5. П’ятикутник. Попереднє і наступне числа. Вартість гривневих купюр. Підготовчі вправи для написання цифр. |
пише цифру 5; складає вирази на додавання за малюнком; вміє дібрати попереднє та наступне число до поданого; будує геометричні фігури. |
17 |
29.09 |
Порівняння чисел у межах 5. Складання рівностей на додавання за числовим променем і за малюнком. Підготовчі вправи для написання цифр.с.20 |
порівнює предмети за кількістю; розпізнає і описує предмети за їх формою порівнює числа в межах 5, складає рівності і нерівності; складає рівності за малюнками |
18 |
02.10 |
Склад числа 5. Додавання на основі складу числа 5. Написання цифри 1. С.21
|
правильно визначає склад числа 5; читає і записує математичні вирази; утворює числа різними способами; порівнює числа різними способами |
19 |
03.10 |
Дія віднімання. Знак «мінус». Складання рівностей на віднімання за малюнком. Написання цифри 2.с.22 |
Розуміє поняття «мінус» установлює відношення рівності й нерівності між числами складає рівності за малюнками |
20 |
04.10 |
Додавання і віднімання числа 1. Складання рівностей за малюнками. Розпізнавання геометричних фігур. Написання цифри 3.с.23 |
Встановлює відповідність між попереднім і наступним числами установлює відношення рівності й нерівності між числами складає рівності за малюнками розпізнає геометричні фігури |
21 |
06.10 |
Шестикутник. Складання рівностей за малюнками. Написання цифри 4.с.24 |
Записує цифру 6; складає рівності за малюнками розпізнає геометричні фігури |
22 |
09.10 |
Знаки «більше» і «менше». Порівняння чисел на основі їх місця у числовому ряду. Складання рівностей за малюнками. Написання цифри 5.с.25 |
читає і записує математичні вирази: сума і різниця установлює відношення рівності й нерівності між числами використовуючи знаки; складає рівності за малюнками
|
23 |
10.10 |
Нерівність. Порівняння чисел. Складання рівностей і нерівностей. Написання цифри6.с.26 |
установлює відношення рівності й нерівності між числами; складає рівності і нерівності; записує вивчені цифри. |
24 |
11.10 |
Склад числа 6.додавання на основі складу числа 6. Написання вивчених цифр.с27 |
правильно визначає склад числа 6; читає і записує математичні вирази; утворює числа різними способами; порівнює числа різними способами |
25 |
13.10 |
Переставний закон додавання. Складання рівностей за малюнками. Розподіл об’єктів на групи. Написання вивчених цифр. с.28 |
складає, читає й розв’язує приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел; користується в обчисленнях переставним законом додавання |
26 |
16.10 |
Число і цифра 7. Тиждень. Складання рівностей за малюнками. Написання цифри 7.с.29 |
Записує цифру 7; складає рівності за малюнками розпізнає геометричні фігури оперує поняттям «тиждень» |
27 |
17.10 |
Порівняння чисел у межах 7. Складання рівностей.с.30
|
порівнює предмети за кількістю; розпізнає і описує предмети за їх формою порівнює числа в межах 7; складає рівності і нерівності; складає рівності за малюнками |
28 |
18.10 |
Склад числа 7. Додавання на основі складу числа 7. Ламана лінія.с.31 |
правильно визначає склад числа 7; читає і записує математичні вирази; утворює числа різними способами; порівнює числа різними способами |
29 |
20.10 |
Число8. Цифра 8. Розпізнавання геометричних фігур. Замкнена ламана лінія. Написання цифри 8.с.32 |
Записує цифру 8; складає рівності за малюнками розпізнає прямі, криві ті ламані лінії; називає геометричні фігури за малюнком |
30 |
30.10 |
Порівняння чисел у межах 8. Складання рівностей.с.33
|
порівнює предмети за кількістю; розпізнає і описує предмети за їх формою порівнює числа в межах 8; складає рівності і нерівності; складає рівності за малюнками |
31 |
31.10 |
Склад числа 8. Додавання на основі складу числа 8. Складання рівностей за числовим променем.с.34 |
правильно визначає склад числа8; читає і записує математичні вирази; утворює числа різними способами; порівнює числа різними способами |
32 |
01.11 |
Число 9. Цифра 9. Розподіл об’єктів на групи. Написання цифри 9.с.35 |
Записує цифру 9; складає рівності за малюнками розпізнає прямі, криві ті ламані лінії; називає геометричні фігури за малюнком
|
33 |
03.11 |
Порівняння чисел у межах 9. Складання рівностей за числовим променем. Порівняння об’єктів.с.36 |
порівнює предмети за кількістю; розпізнає і описує предмети за їх формою порівнює числа в межах 9; складає рівності і нерівності; складає рівності за малюнками |
34 |
06.11 |
Склад числа 9. Додавання на основі складу числа 9. Порівняння чисел.с.37 |
правильно визначає склад числа 9; читає і записує математичні вирази; утворює числа різними способами; порівнює числа різними способами |
35 |
07.11 |
Число 10. Послідовність чисел у межах 10. Складання рівностей. Написання числа 10.с.38 |
відтворює послідовність чисел у межах 10; складає рівності за малюнком |
36 |
08.11 |
Порівняння чисел у межах 10. Складання рівностей.с.39
|
порівнює предмети за кількістю; розпізнає і описує предмети за їх формою порівнює числа в межах 10; складає рівності і нерівності; складає рівності за малюнками |
37 |
10.11 |
Склад числа 10. Додавання на основі складу числа 10. Доповнення рівностей.с.40 |
правильно визначає склад числа10; читає і записує математичні вирази; утворює числа різними способами; порівнює числа різними способами |
38 |
13.11 |
Закріплення вивченого матеріалу. Числа 1 – 10.
|
пише цифри від 0 до 10; знає, що таке «доба», «замкнена лінія», «незамкнена лінія»; будує замкнені та незамкнені лінії і вимірює довжини відрізків за допомогою лінійки; складає, читає й розв’язує приклади на віднімання за малюнками і числовим відрізком, за схемами. |
39 |
14.11 |
Число 0. Цифра 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння чисел.с.41 |
знає, що таке сантиметр; вимірює довжини відрізків за допомогою лінійки; складає, читає й розв’язує приклади на віднімання за малюнками і числовим відрізком, за схемами. вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість |
40 |
15.11 |
Додавання і віднімання з числом 0. Складання і доповнення рівностей. Порівняння чисел.с.42 |
виконує дії з нулем; складає рівності і нерівності; порівнює числа в межах 10 |
41 |
17.11 |
Порівняння довжини відрізків. Доповнення рівностей і нерівностей.с.43 |
креслить, вимірює і порівнює довжини відрізків; складає рівності за малюнком; записує рівності за допомогою числового променя |
42 |
20.11 |
Вимірювання довжини відрізків. Сантиметр.с.44
|
оперує поняттям «сантиметр»; креслить, вимірює і порівнює довжини відрізків; записує числа в межах 10 |
43 |
21.11 |
Вираз. Значення виразу. Закріплення знань про значення виразу. Обчислення значень виразів.с.45 |
читає і записує математичні вирази;
обчислює значення виразів на 1 дію; |
44 |
22.11 |
Компоненти дії додавання (доданки, сума). Способи читання рівностей додавання. Обчислення виразів на додавання.с.46 |
коментує виконання обчислень ; записує вирази, знаходить їх значення |
45 |
24.11 |
Додавання і віднімання. Складання рівностей за малюнками. Обчислення виразів.с.47 |
складає і читає вирази на додавання і віднімання; складає рівності за малюнком; записує вирази |
46 |
27.11 |
Зв’язок додавання і віднімання. Складання рівностей за малюнками. Обчислення виразів.с.48 |
встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання; використовує його під час обчислень; складає рівності за малюнком |
47 |
28.11 |
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
складає, читає й розв’язує приклади на віднімання за малюнками і числовим відрізком, за схемами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання чисел; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 |
48 |
29.11 |
Додавання і віднімання на основі складу чисел 2,3,4. Складання рівностей. Розпізнавання геометричних фігур.с.49 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 розпізнає геометричні фігури;
|
49 |
01.12 |
Додавання і віднімання на основі складу числа 5. Складання рівностей. Розпізнавання геометричних фігур.с.50 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 розпізнає геометричні фігури;
|
50 |
04.12 |
Додавання і віднімання на основі складу числа 6. Складання рівностей за таблицею. Порівняння іменованих чисел.с.51 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 порівнює іменовані числа; складає рівності за таблицею |
51 |
05.12 |
Додавання і віднімання на основі складу числа 7. Складання рівностей за малюнком і схемою . Доповнення рівностей.с.52 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 складає рівності за схемою і малюнком |
52 |
06.12 |
Додавання і віднімання на основі складу числа 8. Складання рівностей. Розпізнавання геометричних фігур.с.53 |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розпізнає геометричні фігури |
53 |
08.12 |
Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач.
|
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; складає рівності за малюнками |
54 |
11.12 |
Додавання і віднімання на основі складу числа 9.вимірювання довжини відрізків. с.54 |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; вимірює довжини відрізків |
55 |
12.12 |
Додавання і віднімання на основі складу числа 10. Доповнення рівностей. Розпізнавання геометричних фігур.с.55 |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розпізнає геометричні фігури |
56 |
13.12 |
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; складає рівності за малюнками |
57 |
15.12 |
Таблиці додавання і віднімання числа 1. Вирази на дві дії.с.56
|
знає як додавати та віднімати число 1; вміє користуватися числовим відрізком під час розв’язування прикладів на віднімання та додавання; вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами. |
58 |
18.12 |
Підготовка до введення задач. Порівняння чисел.с.57
|
знає, що таке задача; виділяє компоненти задачі: умову і запитання; вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами. розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій
|
59 |
19.12 |
Таблиці додавання і віднімання числа 2. Вирази на дві дії.с.58
|
знає як додавати та віднімати число 2; вміє користуватися числовим відрізком під час розв’язування прикладів на віднімання та додавання; вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами. |
60 |
20.12 |
Ознайомлення з поняттям «задача». Структурні частини задачі. Задачі на знаходження суми та різниці (решти).с.59-60 |
знає, що таке задача; виділяє компоненти задачі: умову і запитання; вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами. розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій |
61 |
22.12 |
Задачі на знаходження суми та різниці (решти). Вимірювання і порівняння довжин відрізків.с.61 |
розв’язує задачі на збільшення на декілька одиниць; вміє порівнювати вирази і числа; користується числовим відрізком під час розв’язування прикладів на віднімання та додавання; розв’язує задачі з виразом «стільки ж»; |
62 |
25.12 |
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
записує та складає вирази; правильно обчислює вирази та порівнює їх з визначенням «на скільки…»; розв’язує задачі; порівнює іменовані числа; встановлює взаємозв’язок між діями додавання та віднімання; |
63 |
26.12 |
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами. додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел |
64 |
27.12 |
Підсумковий урок
|
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі різними способами; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; складає прості сюжетні задачі; виконує елементарні дослідження математичних закономірностей з допомогою вчителя. |