Календарно тематичне планування з математики 1 клас Козак, Корчевська з очікуваними результатами

Про матеріал
Календарно теиатичне планування уроків математики в 1 класі, автори підручників Козак, Корчевська, з очікуваними результатами.
Перегляд файлу

Нововижвівська гімназія

Старовижівської селищної ради

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з математики

на 2023-2024 н.р.

для 1-го класу

 

 

Левчук Валентини Володимирівни

 

Розроблене  на основі Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом
О.Я.Савченко для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти

та підручника Корчевської О.П. Математика:

підруч,для 1кл.закладів загальної середньої освіти/О.Корчевська,М.Козак. –Тернопіль:

Підручники і посібники, 2018. – 112с.

 

 

 

 

 

І семестр

(4 години на тиждень)

Дата

Тема уроку

 

Очікувальні результати

1

01.09

Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Ознаки об'єктів. Кількісна лічба. С.3

розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;

співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур;

моделює геометричні фігури;

2

04.09

Спільні і відмінні ознаки об'єктів (форма, колір, розмір). Кількісна лічба. Підготовчі вправи для написання цифр. С.4

розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;

співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур;

визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів

3

05.09

Порядкова лічба. Порівняння об'єктів. Підготовчі вправи до написання цифр. С.5

порівнює об’єкти за різними ознаками;

лічить до 10;

знаходить ознаки фігур, що змінилися

4

06.09

Відношення між об'єктами кількісна і порядкова лічба. Підготовчі вправи для написання цифр. С.6-7

розпізнає способи розміщення предметів;

порівнює предмети за величиною (більший – менший); розпізнає і описує предмети за їх формою;

вміє лічити у межах 10.

розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;

5

08.09

Число 1. Точка. Пряма. Крива. Підготовчі вправи для написання цифр.с.8

пише цифру 1;

розуміє поняття «один-багато», «перший»;

порівнює предмети за кількістю;

розпізнає і описує предмети за їх формою;

6

11.09

Число 2. Відрізок. Промінь. Порівняння об'єктів. Підготовчі вправи для написання цифр.с.9

читає і записує числа,

розуміє поняття «другий»;

порівнює предмети за кількістю;

розпізнає і описує предмети за їх формою;

знає, що таке промінь, пряма, відрізок;

7

12.09

Більше, менше. Поняття «стільки ж». Знак дорівнює «=», рівність. Підготовчі вправи для написання цифр.с10

порівнює числа та використовує знаки «більше», «менші», «порівну»;

розуміє поняття «нерівність»;

розпізнає і описує предмети за їх формою;

лічить предмети у межах вивчених чисел;

установлює відношення рівності й нерівності між  числами

8

13.09

Число 3. Трикутник. Порівняння об'єктів. Підготовчі вправи для написання цифр.с.11

пише цифру 3;

розуміє поняття «третій»;

добирає попереднє та наступне число до поданого;

будує геометричні фігури.

9

15.09

Порівняння чисел у межах 3. Кількісна лічба. Розміщення об’єктів у просторі. Підготовчі вправи для написання цифр.с.12

порівнює предмети за кількістю;

розпізнає і описує предмети за їх формою;

установлює відношення рівності й нерівності між  числами

10

18.09

Склад чисел 2 і 3. Розпізнавання геометричних фігур. Підготовчі вправи для написання цифр.с.13

знає склад чисел 2, 3;

називає попереднє та наступне числа;

складає нерівності за малюнком;

вміє лічити предмети у межах вивчених чисел;

читає і записує числа,  утворює числа різними способами

знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше)  за дане

11

19.09

Дія додавання. Знак «плюс». Порядкова лічба.

Підготовчі вправи для написання цифр.с.14

Пише цифру від 1 до 3 та знак «+»;

додає числа у межах 3; порівнює предмети за кількістю;

виконує додавання на основі нумерації чисел

розуміє сутність арифметичної дій додавання чисел

12

20.09

Число 4. Чотирикутник. Порівняння об’єктів (важчий-легший). Підготовчі вправи для написання цифр.с.15

пише цифру 4; розуміє поняття «четвертий»;

порівнює предмети за кількістю;

розпізнає і описує предмети за їх формою;

вміє дібрати попереднє та наступне число до поданого;

13

22.09

Порівняння чисел у межах 4. Складання рівностей за малюнками. Підготовчі вправи для написання цифр.с.16

порівнює числа різними способами

знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше)  за дане

складає рівності за малюнком

 

14

25.09

Склад числа 4. Додавання на основі складу чисел 3,4. Складання рівностей. Підготовчі вправи для написання цифр.с.17

знає склад чисел 2, 3, 4;

складає нерівності за малюнком; розпізнає і описує предмети за їх формою; вміє лічити предмети у межах вивчених чисел;

будує геометричні фігури.

читає і записує числа,  утворює числа різними способами

порівнює числа різними способами

15

26.09

Числовий промінь. Попереднє і наступне числа. Складання рівностей за числовим променем. Підготовчі вправи для написання цифр.с.18

розпізнає і описує предмети за їх формою;

вміє дібрати попереднє та наступне число до поданого;

утворює числа за допомогою числового променя;

складає рівності за малюнком

 

16

27.09

Число 5. П’ятикутник. Попереднє і наступне числа. Вартість гривневих купюр. Підготовчі вправи для написання цифр.

пише цифру 5;

складає вирази на додавання за малюнком;

вміє дібрати попереднє та наступне число до поданого;

будує геометричні фігури.

17

29.09

Порівняння чисел у межах 5. Складання рівностей на додавання за числовим променем і за малюнком. Підготовчі вправи для написання цифр.с.20

 порівнює предмети за кількістю;

 розпізнає і описує предмети за їх формою

порівнює числа в межах 5, складає рівності і нерівності;

складає рівності за малюнками

18

02.10

Склад числа 5. Додавання на основі складу числа 5. Написання цифри 1. С.21

 

правильно визначає склад числа 5;

читає і записує математичні вирази;

утворює числа різними способами;

порівнює числа різними способами

19

03.10

Дія віднімання. Знак «мінус». Складання рівностей на віднімання за малюнком. Написання цифри 2.с.22

Розуміє поняття «мінус»

установлює відношення рівності й нерівності між числами

складає рівності за малюнками

20

04.10

Додавання і віднімання числа 1. Складання рівностей за малюнками. Розпізнавання геометричних фігур. Написання цифри 3.с.23

Встановлює відповідність між попереднім і наступним числами

установлює відношення рівності й нерівності між числами

складає рівності за малюнками

розпізнає геометричні фігури

21

06.10

Шестикутник. Складання рівностей за малюнками. Написання цифри 4.с.24

Записує цифру 6;

складає рівності за малюнками

розпізнає геометричні фігури

22

09.10

Знаки «більше» і «менше». Порівняння чисел на основі їх місця у числовому ряду. Складання рівностей за малюнками. Написання цифри 5.с.25

читає і записує математичні вирази: сума і різниця

установлює відношення рівності й нерівності між числами використовуючи знаки;

складає рівності за малюнками

 

23

10.10

Нерівність. Порівняння чисел. Складання рівностей і нерівностей. Написання цифри6.с.26

установлює відношення рівності й нерівності між числами;

складає рівності і нерівності;

записує вивчені цифри.

24

11.10

Склад числа 6.додавання на основі складу числа 6. Написання вивчених цифр.с27

правильно визначає склад числа 6;

читає і записує математичні вирази;

утворює числа різними способами;

порівнює числа різними способами

25

13.10

Переставний закон додавання. Складання рівностей за малюнками. Розподіл об’єктів на групи. Написання вивчених цифр. с.28

складає, читає й розв’язує приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами;

володіє навичками додавання і віднімання  одноцифрових чисел;

користується в обчисленнях переставним законом додавання

26

16.10

Число і цифра 7. Тиждень. Складання рівностей за малюнками. Написання цифри 7.с.29

Записує цифру 7;

складає рівності за малюнками

розпізнає геометричні фігури

оперує поняттям «тиждень»

27

17.10

Порівняння чисел у межах 7. Складання рівностей.с.30

 

порівнює предмети за кількістю;

 розпізнає і описує предмети за їх формою

порівнює числа в межах 7;

 складає рівності і нерівності;

складає рівності за малюнками

28

18.10

Склад числа 7. Додавання на основі складу числа 7. Ламана лінія.с.31

правильно визначає склад числа 7;

читає і записує математичні вирази;

утворює числа різними способами;

порівнює числа різними способами

29

20.10

Число8. Цифра 8. Розпізнавання геометричних фігур. Замкнена ламана лінія. Написання цифри 8.с.32

Записує цифру 8;

складає рівності за малюнками

розпізнає прямі, криві ті ламані лінії;

називає геометричні фігури за малюнком

30

30.10

Порівняння чисел у межах 8. Складання рівностей.с.33

 

порівнює предмети за кількістю;

 розпізнає і описує предмети за їх формою

порівнює числа в межах 8;

 складає рівності і нерівності;

складає рівності за малюнками

31

31.10

Склад числа 8. Додавання на основі складу числа 8. Складання рівностей за числовим променем.с.34

правильно визначає склад числа8;

читає і записує математичні вирази;

утворює числа різними способами;

порівнює числа різними способами

32

01.11

Число 9. Цифра 9. Розподіл об’єктів на групи. Написання цифри 9.с.35

Записує цифру 9;

складає рівності за малюнками

розпізнає прямі, криві ті ламані лінії;

називає геометричні фігури за малюнком

 

33

03.11

Порівняння чисел у межах 9. Складання рівностей за числовим променем. Порівняння об’єктів.с.36

порівнює предмети за кількістю;

 розпізнає і описує предмети за їх формою

порівнює числа в межах 9;

 складає рівності і нерівності;

складає рівності за малюнками

34

06.11

Склад числа 9. Додавання на основі складу числа 9. Порівняння чисел.с.37

правильно визначає склад числа 9;

читає і записує математичні вирази;

утворює числа різними способами;

порівнює числа різними способами

35

07.11

Число 10. Послідовність чисел у межах 10. Складання рівностей. Написання числа 10.с.38

відтворює послідовність чисел у межах 10;
читає і записує числа,

складає рівності за малюнком

36

08.11

Порівняння чисел у межах 10. Складання рівностей.с.39

 

порівнює предмети за кількістю;

 розпізнає і описує предмети за їх формою

порівнює числа в межах 10;

 складає рівності і нерівності;

складає рівності за малюнками

37

10.11

Склад числа 10. Додавання на основі складу числа 10. Доповнення рівностей.с.40

правильно визначає склад числа10;

читає і записує математичні вирази;

утворює числа різними способами;

порівнює числа різними способами

38

13.11

Закріплення вивченого матеріалу. Числа 1 – 10.

 

пише цифри від 0 до 10;

знає, що таке «доба», «замкнена лінія», «незамкнена лінія»;

будує замкнені та незамкнені лінії і вимірює довжини відрізків за допомогою лінійки;

складає, читає й розв’язує приклади на віднімання за малюнками і числовим відрізком, за схемами.

39

14.11

Число 0. Цифра 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння чисел.с.41

знає, що таке сантиметр;

вимірює довжини відрізків за допомогою лінійки;

складає, читає й розв’язує приклади на віднімання за малюнками і числовим відрізком, за схемами.

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість 

40

15.11

Додавання і віднімання з числом 0. Складання і доповнення рівностей. Порівняння чисел.с.42

виконує дії з нулем;

складає рівності і нерівності;

порівнює числа в межах 10

41

17.11

Порівняння довжини відрізків. Доповнення рівностей і нерівностей.с.43

креслить, вимірює і порівнює довжини відрізків;

складає рівності за малюнком;

записує рівності за допомогою числового променя

42

20.11

Вимірювання довжини відрізків. Сантиметр.с.44

 

оперує поняттям «сантиметр»;

креслить, вимірює і порівнює довжини відрізків;

записує числа в межах 10

43

21.11

Вираз. Значення виразу. Закріплення знань про значення виразу. Обчислення значень виразів.с.45

читає і записує математичні вирази;

 обчислює значення виразів на 1 дію;
установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами

44

22.11

Компоненти дії додавання (доданки, сума). Способи читання рівностей додавання. Обчислення виразів на додавання.с.46

коментує виконання обчислень ;
знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане;

записує вирази, знаходить їх значення

45

24.11

Додавання і віднімання. Складання рівностей за малюнками. Обчислення виразів.с.47

складає і читає вирази на додавання і віднімання;

складає рівності за малюнком;

записує вирази

46

27.11

Зв’язок додавання і віднімання. Складання рівностей за малюнками. Обчислення виразів.с.48

встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання;

використовує його під час обчислень;

складає рівності за малюнком

47

28.11

Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів.

складає, читає й розв’язує приклади на віднімання за малюнками і числовим відрізком, за схемами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання чисел;

володіє навичками додавання і віднімання  одноцифрових чисел у межах 10

48

29.11

Додавання і віднімання на основі складу чисел 2,3,4. Складання рівностей. Розпізнавання геометричних фігур.с.49

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

володіє навичками додавання і віднімання  одноцифрових чисел у межах 10

розпізнає геометричні фігури;

 

49

01.12

Додавання і віднімання на основі складу числа 5. Складання рівностей.  Розпізнавання геометричних фігур.с.50

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

володіє навичками додавання і віднімання  одноцифрових чисел у межах 10

розпізнає геометричні фігури;

 

50

04.12

Додавання і віднімання на основі складу числа 6. Складання рівностей за таблицею.  Порівняння іменованих чисел.с.51

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

володіє навичками додавання і віднімання  одноцифрових чисел у межах 10

порівнює іменовані числа;

складає рівності за таблицею

51

05.12

Додавання і віднімання на основі складу числа 7. Складання рівностей за малюнком і схемою . Доповнення рівностей.с.52

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

володіє навичками додавання і віднімання  одноцифрових чисел у межах 10

складає рівності за схемою і малюнком

52

06.12

Додавання і віднімання на основі складу числа 8. Складання рівностей. Розпізнавання геометричних фігур.с.53

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;
використовує у мовленні назви компонентів результатів арифметичних дій додавання і віднімання;

розпізнає геометричні фігури

53

08.12

Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач.

 

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;
використовує у мовленні назви компонентів результатів арифметичних дій додавання і віднімання;

складає рівності за малюнками

54

11.12

Додавання і віднімання на основі складу числа 9.вимірювання довжини відрізків. с.54

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;
використовує у мовленні назви компонентів результатів арифметичних дій додавання і віднімання;

вимірює довжини відрізків

55

12.12

Додавання і віднімання на основі складу числа 10. Доповнення рівностей. Розпізнавання геометричних фігур.с.55

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;
використовує у мовленні назви компонентів результатів арифметичних дій додавання і віднімання;

розпізнає геометричні фігури

56

13.12

Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів.

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;
використовує у мовленні назви компонентів результатів арифметичних дій додавання і віднімання;

складає рівності за малюнками

57

15.12

Таблиці додавання і віднімання числа 1. Вирази на дві дії.с.56

 

знає як додавати та віднімати число 1;

 вміє користуватися числовим відрізком під час розв’язування прикладів на віднімання та додавання;

вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами.

58

18.12

Підготовка до введення задач. Порівняння чисел.с.57

 

знає, що таке задача;

виділяє компоненти задачі: умову і запитання;

вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами.

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями  реальних ситуацій

 

59

19.12

Таблиці додавання і віднімання числа 2. Вирази на дві дії.с.58

 

знає як додавати та віднімати число 2;

 вміє користуватися числовим відрізком під час розв’язування прикладів на віднімання та додавання;

вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами.

60

20.12

Ознайомлення з поняттям «задача». Структурні частини задачі. Задачі на знаходження суми та різниці (решти).с.59-60

знає, що таке задача;

виділяє компоненти задачі: умову і запитання;

вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами.

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями  реальних ситуацій

61

22.12

Задачі на знаходження суми та різниці (решти). Вимірювання і порівняння довжин відрізків.с.61

розв’язує задачі на збільшення на декілька одиниць;

вміє порівнювати вирази і числа;

користується числовим відрізком під час розв’язування прикладів на віднімання та додавання; розв’язує задачі з виразом «стільки ж»;

62

25.12

Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів.

записує та складає вирази;

 правильно обчислює вирази та порівнює їх з визначенням «на скільки…»;

 розв’язує задачі;

порівнює іменовані числа;

 встановлює взаємозв’язок між діями додавання та віднімання;

63

26.12

Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів.

вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами.

додає і віднімає іменовані числа, подані в одних  одиницях величини;

 виконує додавання та віднімання на основі нумерації  чисел

64

27.12

Підсумковий урок

 

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями  реальних ситуацій;

 створює допоміжну модель задачі різними способами;

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

складає прості сюжетні задачі;

 виконує елементарні дослідження математичних закономірностей з допомогою вчителя.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
Додано
21 вересня 2023
Переглядів
1362
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку