Ділення на двоцифрове число. Задачі на рух в протилежних напрямках. Математика, 4 клас
Номер слайду 2
Продзвенів уже дзвінок,Починаємо урок!Всі мерщій сідайте діти, Домовляймось не шуміти, На уроці не дрімати. Руки вчасно підіймати. Щоб не було нам мороки. Всі готові до уроку?Тож гаразд, часу не гаймо І урок розпочинаймо.
Усний рахунок. Вправа «Хто швидше?»Завдання. Використовуючи кожну з цифр 0, 3, 8, 9, запишіть:найменше чотирицифрове число;найбільше чотирицифрове число. Пропишіть ці числа каліграфічно.30899830
Номер слайду 5
Активність «Щоденні 3». Математика разом. Завдання. Скласти вирази за схемами та обчислити їх значення.
Номер слайду 6
Активність «Щоденні 3». Математика письмово. Завдання. Округлити числа до десятків. Самоперевірка.43 (40), 19 (20), 51 (50), 89 (90), 34 (30).
Номер слайду 7
Активність «Щоденні 3». Математика самостійно. Завдання. Знайти частку способом добору. Записати чотирицифрове число, що становить послідовні відповіді до виразів. Самоперевірка.{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}105 : 3592 : 46180 : 45148 : 373244
Номер слайду 8
Вправа «Мікрофон»Завдання. Розгляньте, як знаходили частку чисел.
Номер слайду 9
Коментоване письмо. Завдання. Перевірити початок обчислення і закінчити ділення.
Номер слайду 10
Робота в групах. Завдання. Виконати обчислення та перевірити ділення множенням. І група ІІ група14 784 : 16 11 610 :18254 306 : 26 239 686 : 37
Номер слайду 11
Робота в групах. Взаємоперевірка роботи за ключем.
Номер слайду 12
Математична руханка "Раз, два, три" https://youtu.be/BPc8 Gu. Nw6 BI
Номер слайду 13
Розв’язування задачіУчасники руху. Швидкість. Час. Відстань. Марія? 5 хв 870 м. Андрій90 м/хв
Номер слайду 14
План розв’язування задачі[ ] З якою швидкістю рухалася Марія?[ ] Скільки метрів пройшов Андрій за 5 хвилин?[ ] Яку відстань пройшла Марія за 5 хвилин?123 Розв’язування:1)90 ● 5=450 (м) 2)870 - 450=430 (м) 3)430:5=84 (м/хв) Відповідь: Марія рухалася із швидкістю 84 м/хв.
Номер слайду 15
Складання виразу до задачі(870 — 90 • 5) : 5 = 84 (м/хв)Завдання. Скласти вираз за схемою.
Номер слайду 16
Робота в парах. Завдання. Скласти вираз та дізнатися у скільки разів різниця чисел 57 560 і 12 632 більше, ніж 39. Самоперевірка.
Номер слайду 17
Робота в малих групах. Завдання. Розв'язати задачі за даними таблиць. Прочитати цікаві факти.
Номер слайду 18
Вправа «Незакінчене речення»Завдання. Завершити речення.✵ На уроці я дізнався(лася)...✵ Я легко виконав(ла)...✵ Треба було подумати, коли...✵ На уроці мене зацікавило...
Номер слайду 19
Вправа «Самооцінювання діяльності на уроці»Завдання. Записати дані в таблицю.