КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з «Математики» для 3 класу
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко, «Математика» для 3 класу (у 2-х частинах) (автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко)
175 годин на рік, 5 годин на тиждень, 5 годин резервні
Вчитель: Малая Анастасія Русланівна
2020-2021 р.
№ |
Дата По плану/по факту |
Тема уроку |
Сторінка підручника |
Примітки |
|
I семестр Розділ І. Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2-му класі. Вивчаємо рівняння |
|||||
1 |
|
|
Повторюємо нумерацію чисел у межах 100. |
4 |
|
2
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами. |
6 |
|
3 |
|
|
Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної. |
8 |
|
4
|
|
|
Розв’язуємо складені задачі |
10 |
|
5
|
|
|
Досліджуємо задачі |
12 |
|
6
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа порозрядно |
14 |
|
7
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження різниці |
16 |
|
8
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження суми |
18 |
|
9
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа, використовуючи прийом округлення |
20 |
|
10
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка |
22 |
|
11
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника |
24 |
|
12
|
|
|
Перевіряємо арифметичні дії додавання та віднімання |
26 |
|
13
|
|
|
Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць |
28 |
|
14
|
|
|
Досліджуємо задачі на різницеве порівняння |
30 |
|
15
|
|
|
Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць |
32 |
|
16 |
|
|
Діагностична робота № 1 |
|
|
17 |
|
|
Повторюємо арифметичні дії множення і ділення. |
34 |
|
18 |
|
|
Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення |
36 |
|
19 |
|
|
Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення. |
38 |
|
20 |
|
|
Досліджуємо таблиці множення і ділення. |
40 |
|
21 |
|
|
Досліджуємо таблиці множення і ділення. |
42 |
|
22 |
|
|
Знайомимось із послідовним множенням і діленням. |
44 |
|
23 |
|
|
Досліджуємо таблицю Піфагора. |
46 |
|
24 |
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження частки. |
48 |
|
25 |
|
|
Знайомимось із табличною формою короткого запису задачі. |
50 |
|
26 |
|
|
Повторюємо геометричні фігури на площині. |
52 |
|
27 |
|
|
Повторюємо вивчене. |
54 |
|
28 |
|
|
Діагностична робота № 2 |
|
|
29 |
|
|
Розв’язуємо прості рівняння. |
56 |
|
30 |
|
|
Складаємо рівняння за вимогою. |
58 |
|
31 |
|
|
Складаємо рівняння за текстом простої задачі. |
59 |
|
32 |
|
|
Складаємо та розв’язуємо прості рівняння. |
61 |
|
33 |
|
|
Розв’язуємо ускладнені рівняння. |
62 |
|
34 |
|
|
Розв’язуємо ускладнені рівняння. |
64 |
|
35 |
|
|
Розв’язуємо задачі способом складання рівняння. |
65 |
|
36 |
|
|
Знайомимось із властивостями рівностей. |
66 |
|
37 |
|
|
Розв’язуємо рівняння. |
68 |
|
38 |
|
|
Записуємо задачі коротко у вигляді таблиці. |
69 |
|
39 |
|
|
Розв’язуємо задачі способом складання рівняння. |
70 |
|
40 |
|
|
Повторюємо одиниці вимірювання величин. |
71 |
|
41 |
|
|
Визначаємо час за годинником. |
72 |
|
42 |
|
|
Перевіряємо свої досягнення. |
74 |
|
43 |
|
|
Навчальний проект «Секрети таблиці множення». |
|
|
44 |
|
|
Діагностична робота № 3 |
|
|
45 |
|
|
Вивчаємо частини цілого. Одержуємо половину. |
76 |
|
46 |
|
|
Одержуємо частину від цілого |
78 |
|
47 |
|
|
Одержуємо частини цілого |
80 |
|
48 |
|
|
Знайомимось із одиницею вимірювання довжини: 1 міліметр |
82 |
|
49 |
|
|
Досліджуємо одиниці вимірювання величин. |
84 |
|
50 |
|
|
Порівнюємо частини цілого. |
86 |
|
51 |
|
|
Порівнюємо частини цілого. |
88 |
|
52 |
|
|
Знаходимо частину від цілого. |
90 |
|
53 |
|
|
Знаходимо ціле за величиною його частини. |
92 |
|
54 |
|
|
Досліджуємо залежність добутку від зміни одного з множників. |
94 |
|
55 |
|
|
Розв’язуємо складені задачі. |
96 |
|
56 |
|
|
Досліджуємо залежність частки від зміни діленого або дільника. |
98 |
|
57 |
|
|
Розв’язуємо складені задачі. |
100 |
|
58 |
|
|
Діагностична робота № 4 |
|
|
59 |
|
|
Розв’язуємо ускладнені рівняння. |
102 |
|
60 |
|
|
Знайомимось із групами величин. |
104 |
|
61 |
|
|
Вивчаємо взаємозв’язок між величинами. |
106 |
|
62 |
|
|
Вивчаємо взаємозв’язок між величинами. |
106 |
|
63 |
|
|
Розв’язуємо прості задачі із взаємопов’язаними величинами. |
108 |
|
64 |
|
|
Досліджуємо взаємопов’язані величини. |
109 |
|
65 |
|
|
Досліджуємо взаємопов’язані величини. |
111 |
|
66 |
|
|
Досліджуємо взаємопов’язані величини. |
112 |
|
67 |
|
|
Вивчаємо групу величин, які розкривають ситуацію купівлі-продажу. |
114 |
|
68 |
|
|
Розв’язуємо задачі. |
115 |
|
69 |
|
|
Вивчаємо групу величин, які описують ситуацію праці. |
116 |
|
70 |
|
|
Розв’язуємо задачі. |
117 |
|
71 |
|
|
Досліджуємо взаємопов’язані величини. |
118 |
|
72 |
|
|
Знайомимось із задачами на знаходження суми двох добутків. |
119 |
|
73 |
|
|
Знайомимось із задачами на знаходження суми двох добутків. |
|
|
74 |
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків. |
121 |
|
75 |
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків. |
123 |
|
76 |
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків. |
125 |
|
77 |
|
|
Діагностична робота № 5 |
|
|
78 |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого за I семестр |
|
|
79 |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого за I семестр |
|
|