Календарно-тематичне планування з математики 1 семестр 3 КЛАС НУШ

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН з «Математики» 1 семестр для 3 класу за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко, «Математика» для 3 класу (у 2-х частинах) (автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко) 175 годин на рік, 5 годин на тиждень, 5 годин резервні
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

з «Математики» для 3 класу

за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко, «Математика» для 3 класу (у 2-х частинах) (автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко)

175 годин на рік, 5 годин на тиждень, 5 годин резервні

Картинки по запросу математика

 

Вчитель: Малая Анастасія Русланівна

 

2020-2021 р.

 

Дата

По плану/по факту

Тема уроку

Сторінка підручника

Примітки

I семестр

Розділ І. Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2-му класі. Вивчаємо рівняння

1

 

 

Повторюємо нумерацію чисел у межах 100.

4

 

2

 

 

 

Додаємо і віднімаємо числа частинами.

6

 

3

 

 

Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної.

8

 

4

 

 

 

Розв’язуємо складені задачі

10

 

5

 

 

 

Досліджуємо задачі

12

 

6

 

 

 

Додаємо і віднімаємо числа порозрядно

14

 

7

 

 

 

Досліджуємо задачі на знаходження різниці

16

 

8

 

 

 

Досліджуємо задачі на знаходження суми

18

 

9

 

 

 

Додаємо і віднімаємо числа, використовуючи прийом округлення

20

 

10

 

 

 

Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка

22

 

11

 

 

 

Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника

24

 

12

 

 

 

Перевіряємо арифметичні дії додавання та віднімання

26

 

13

 

 

 

Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць

28

 

14

 

 

 

Досліджуємо задачі на різницеве порівняння

30

 

15

 

 

 

Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць

32

 

16

 

 

Діагностична робота № 1

 

 

17

 

 

Повторюємо арифметичні дії множення і ділення.

34

 

18

 

 

Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення

36

 

19

 

 

Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення.

38

 

20

 

 

Досліджуємо таблиці множення і ділення.

40

 

21

 

 

Досліджуємо таблиці множення і ділення.

42

 

22

 

 

Знайомимось із послідовним множенням і діленням.

44

 

23

 

 

Досліджуємо таблицю Піфагора.

46

 

24

 

 

Досліджуємо задачі на знаходження частки.

48

 

25

 

 

Знайомимось із табличною формою короткого запису задачі.

50

 

26

 

 

Повторюємо геометричні фігури на площині.

52

 

27

 

 

Повторюємо вивчене.

54

 

28

 

 

Діагностична робота № 2

 

 

29

 

 

Розв’язуємо прості рівняння.

56

 

30

 

 

Складаємо рівняння за вимогою.

58

 

31

 

 

Складаємо рівняння за текстом простої задачі.

59

 

32

 

 

Складаємо та розв’язуємо прості рівняння.

61

 

33

 

 

Розв’язуємо ускладнені рівняння.

62

 

34

 

 

Розв’язуємо ускладнені рівняння.

64

 

35

 

 

Розв’язуємо задачі способом складання рівняння.

65

 

36

 

 

Знайомимось із властивостями рівностей.

66

 

37

 

 

Розв’язуємо рівняння.

68

 

38

 

 

Записуємо задачі коротко у вигляді таблиці.

69

 

39

 

 

Розв’язуємо задачі способом складання рівняння.

70

 

40

 

 

Повторюємо одиниці вимірювання величин.

71

 

41

 

 

Визначаємо час за годинником.

72

 

42

 

 

Перевіряємо свої досягнення.

74

 

43

 

 

Навчальний проект «Секрети таблиці множення».

 

 

44

 

 

Діагностична робота № 3

 

 

45

 

 

Вивчаємо частини цілого. Одержуємо половину.

76

 

46

 

 

Одержуємо частину від цілого

78

 

47

 

 

Одержуємо частини цілого

80

 

48

 

 

Знайомимось із одиницею вимірювання довжини: 1 міліметр

82

 

49

 

 

Досліджуємо одиниці вимірювання величин.

84

 

50

 

 

Порівнюємо частини цілого.

86

 

51

 

 

Порівнюємо частини цілого.

88

 

52

 

 

Знаходимо частину від цілого.

90

 

53

 

 

Знаходимо ціле за величиною його частини.

92

 

54

 

 

Досліджуємо залежність добутку від зміни одного з множників.

94

 

55

 

 

Розв’язуємо складені задачі.

96

 

56

 

 

Досліджуємо залежність частки від зміни діленого або дільника.

98

 

57

 

 

Розв’язуємо складені задачі.

100

 

58

 

 

Діагностична робота № 4

 

 

59

 

 

Розв’язуємо ускладнені рівняння.

102

 

60

 

 

Знайомимось із групами величин.

104

 

61

 

 

Вивчаємо взаємозв’язок між величинами.

106

 

62

 

 

Вивчаємо взаємозв’язок між величинами.

106

 

63

 

 

Розв’язуємо прості задачі із взаємопов’язаними величинами.

108

 

64

 

 

Досліджуємо взаємопов’язані величини.

109

 

65

 

 

Досліджуємо взаємопов’язані величини.

111

 

66

 

 

Досліджуємо взаємопов’язані величини.

112

 

67

 

 

Вивчаємо групу величин, які розкривають ситуацію купівлі-продажу.

114

 

68

 

 

Розв’язуємо задачі.

115

 

69

 

 

Вивчаємо групу величин, які описують ситуацію праці.

116

 

70

 

 

Розв’язуємо задачі.

117

 

71

 

 

Досліджуємо взаємопов’язані величини.

118

 

72

 

 

Знайомимось із задачами на знаходження суми двох добутків.

119

 

73

 

 

Знайомимось із задачами на знаходження суми двох добутків.

 

 

74

 

 

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків.

121

 

75

 

 

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків.

123

 

76

 

 

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків.

125

 

77

 

 

Діагностична робота № 5

 

 

78

 

 

Узагальнення та систематизація вивченого за I семестр

 

 

79

 

 

Узагальнення та систематизація вивченого за I семестр

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
12 січня 2022
Переглядів
2888
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку