Календарно-тематичне планування з математики
за підручником «Математика» Г.П. Лишенко (Київ, Генеза, 2020)
частина 1,
Учитель________________________________________________
І СЕМЕСТР
5 години х 16 тижнів = 80 годин = ___уроків(святкові дні _______________________________________)
№ уроку |
Дата |
ТЕМА |
№ по підручнику |
Примітки |
|
|
Повторення вивченого в 2 класі. Математичні вирази: числові. Числові рівності і нерівності. Прості та складені сюжетні задачі. Процес розв’язування задачі. Нумерація чисел. Додавання та віднімання двоцифрових чисел на основі нумерації. Розв’язування задач на дві дії. |
1-10 |
|
|
|
Математичні вирази: числові. Числові рівності і нерівності. Геометричні фігури на площині і у просторі. Типові задачі. Процес розв’язування задачі. Додавання та віднімання чисел без переходу через розряд. Порівняння чисел і виразів. Просторове розміщення. |
11-21 |
|
|
|
Математичні вирази: числові. Числові рівності і нерівності. Геометричні фігури на площині і у просторі. Прості та складені сюжетні задачі. Додавання та віднімання з переходом через десяток. Складання і розв’язування задач вивчених видів. |
22-32 |
|
|
|
Задачі геометричного змісту. Прості та складені сюжетні задачі. Додавання та віднімання чисел частинами. Задачі на збільшення (зменшення)числа на кілька одиниць. |
33-42 |
|
|
|
Дії з величинами. Числові рівності і нерівності. Периметр многокутника. Прості та складені сюжетні задачі. Задачі геометричного змісту. Обчислення виразів на 2 дії. Обчислення виразів зі змінною. Периметр многокутника. Задачі, що містять різницеве порівняння чисел. |
43-54 |
|
|
|
Числові рівності і нерівності. Геометричні фігури на площині і у просторі. Задачі геометричного змісту. Додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Коло. Круг. Задачі на знаходження невідомого компоненту та на різницеве порівняння. |
55-64 |
|
|
|
Математичні вирази: числові і буквені. Задачі геометричного змісту. Периметр прямокутника. Додавання способом округлення. |
65-67, 74 |
|
|
|
Діагностична робота 1. |
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Залежність величин. Нерівності зі змінною. Розв’язки нерівності зі змінною. Зміна суми внаслідок зміни доданків. Задачі, обернені до задач на знаходження периметра прямокутника. |
68-75 |
|
|
|
Математичні вирази: числові і буквені. Дії з величинами. Компетентнісно зорієнтовані задачі. Зміна різниці внаслідок зміни компонентів. Віднімання способом округлення. Складання задач за схемами. |
76-87 |
|
|
|
Правила порядку дій у числових виразах. Компетентнісно зорієнтовані задачі. Обернені задачі. Обчислення виразів різними способами. Розв’язування задач двома способами. |
88-95 |
|
|
|
Правила порядку дій у числових виразах. Рівняння. Розв’язок рівняння. Нерівності зі змінною. Числові рівності і нерівності. Прості та складені сюжетні задачі. Рівняння. Розв’язування рівнянь. Побудова квадрата. Задачі, що містять знаходження невідомого компоненту дій. |
96-108 |
|
|
|
Математичні вирази: числові і буквені. Компетентнісно зорієнтовані задачі. Перевірка додавання відніманням. Складання рівнянь за текстом. Складання задач за моделями. |
109-118 |
|
|
|
Розв’язок рівняння. Периметр многокутника. Перевірка додавання відніманням. Складання задач за виразами та схемами. Рівняння. |
119-129 |
|
|
|
Правила порядку дій у числових виразах. Розв’язки нерівності зі змінною. Числові рівності і нерівності. Задачі геометричного змісту. Вирази зі змінною. Порівняння виразів. Задачі на знаходження третього доданку. |
130-139 |
|
|
|
Рівняння. Розв’язок рівняння. Розв’язки нерівності зі змінною. Компетентнісно зорієнтовані задачі. Задачі на знаходження третього доданку. Вирази зі змінною. |
|
|
|
|
Математичні вирази: числові і буквені. Прості та складені сюжетні задачі. Розв’язування простих та складених задач відомих видів. |
|
|
|
|
Табличне множення та ділення. Величини Множення і ділення чисел. Правила порядку дій у числових виразах. Величини: місткість. Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію купівлі – продажу . Таблиця множення чисел 2 і 3. Задачі, що розкривають зміст дії множення. |
140-151 |
|
|
|
Особливі випадки множення і ділення. Правила порядку дій у числових виразах. Знаходження невідомого компоненту множення і ділення. Числові рівності і нерівності. Переставний закон множення. Зв’язок між множенням і діленням. Добір чисел у нерівностях. |
152-162 |
|
|
|
Множення і ділення чисел. Правила порядку дій у числових виразах. Розв’язок рівняння. Прості та складені сюжетні задачі. Табличне ділення на 2 і 3. Задачі, що містять дію ділення. Рівняння. |
163-172 |
|
|
|
Табличне множення і ділення. Числові рівності і нерівності. Компетентнісно зорієнтовані задачі. Таблиці множення числа 4 і ділення на 4.Складання рівнянь за текстом. |
173-182 |
|
|
|
Правила порядку дій у числових виразах. Нерівності зі змінною. Розв’язки нерівності зі змінною. Збільшення або зменшення числа у кілька разів. Розв’язок рівняння. Таблиці множення числа 5 і ділення на 5. Складання і розв’язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів. |
183-193 |
|
|
|
Величини: час. Дії з величинами. Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію купівлі – роботу. Століття. Секунда. Співвідношення між мірами часу. Знаходження значень виразів із двома змінними. |
194-203 |
|
|
|
Дії з величинами. Правила порядку дій у числових виразах. Нерівності зі змінною. Розв’язок рівняння. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. Визначення часу за годинником. Задачі на час. Порівняння іменованих чисел. |
204-213 |
|
|
|
Правила порядку дій у числових виразах. Розв’язок рівняння. Нерівності зі змінною. Розв’язки нерівності зі змінною. Відношення кратного порівняння. Таблиці множення числа 6 і ділення на 6. Складання задач за малюнками та числовими даними. |
214-225 |
|
|
|
Дії з величинами. Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію купівлі – продажу. Залежність величин. Периметр прямокутника. Співвідношення між ціною, кількістю й вартістю. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутника за периметром і однією стороною. |
226-236 |
|
|
|
Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію купівлі – продажу. Периметр квадрата. Числові рівності і нерівності. Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Побудова квадрата. Порівняння виразів. |
237-246 |
|
|
|
Правила порядку дій у числових виразах. Периметр прямокутника. Співвідношення між масою одного предмета, кількістю та загальною масою. Задачі на четверте пропорційне. Побудова прямокутника. |
247-256 |
|
|
|
Правила порядку дій у числових виразах. Розв’язок рівняння. Задачі геометричного змісту. Таблиці множення числа 7 і ділення на 7. Розв’язування та порівняння задач. Побудова квадрата за його периметром. |
257-267 |
|
|
|
Нерівності зі змінною. Розв’язки нерівності зі змінною. Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію купівлі – роботу. Задачі на знаходження четвертого пропорційного з величинами: норма витрати,кількість, загальна витрата. |
268-277 |
|
|
|
Правила порядку дій у числових виразах. Розв’язок рівняння. Периметр прямокутника. Прості та складені сюжетні задачі. Складання та розв’язування задач за короткими записами. Рівняння. Складання виразів за таблицею. |
278-287 |
|
|
|
Правила порядку дій у числових виразах. Нерівності зі змінною. Розв’язки нерівності зі змінною. Прості та складені сюжетні задачі. Розв’язування задач двома способами. Нерівності. |
288-296 |
|
|
|
Нерівності зі змінною. Розв’язки нерівності зі змінною. Дії з величинами. Рівняння. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. Розв’язування задач з поступовим складанням виразів. Задачі з буквеними даними. Дії з іменованими числами. |
297-306 |
|
|
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі. Обчислення виразів на 2–3 дії. Розв’язування задач різними способами. |
|
|
|
|
Діагностична робота 2 |
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розв’язок рівняння. Нерівності зі змінною. Прості та складені сюжетні задачі. Таблиці множення числа 8 і ділення на 8. Ускладнені задачі на знаходження четвертого пропорційного. Побудова геометричних фігур. |
307-316 |
|
|
|
Правила порядку дій у числових виразах. Числові рівності і нерівності. Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію купівлі – роботу. Задачі з буквеними даними Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного з буквеними даними. Види трикутників. Складання рівнянь за текстами. |
317-325 |
|
|
|
Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію купівлі – роботу. Задачі на четверте пропорційне другого виду. Рівняння. Побудова кола і трикутника. |
326-333 |
|
|
|
Правила порядку дій у числових виразах. Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію купівлі – роботу. Задачі з буквеними даними Задачі з величинами: продуктивність, час роботи, виконана робота. Задачі з буквеними даними. |
334-343 |
|
|
Правила порядку дій у числових виразах. Нерівності зі змінною. Розв’язки нерівності зі змінною. Таблиці множення числа 9 і ділення на 9.Складання і розв’язування задач за їх моделями. Задачі на периметр квадрата. |
344-351 |
|
|
|
|
Числові рівності і нерівності. Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію купівлі – роботу. Правила порядку дій у числових виразах. Периметр прямокутника. Складання виразів за схемами й текстами. Розв’язування задач на знаходження суми двох добутків. Порівняння виразів. |
352-361 |
|
|
|
Знаходження частини від числа. Нерівності зі змінною. Розв’язки нерівності зі змінною. Компетентнісно зорієнтовані задачі. Задачі на суму двох добутків. Складання задач за моделями, малюнками. |
362-371 |
|
|
|
Правила порядку дій у числових виразах. Розв’язок рівняння. Периметр прямокутника. Прості та складені сюжетні задачі. Повторення таблиць множення та ділення. Задачі на ділення на число. Складання виразів за текстами. |
372-381 |
|
|
|
Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію роботу. Розв’язок рівняння. Геометричні фігури на площині і у просторі. Складання задач за короткими записами. Задачі на різницеве порівняння двох остач. Складання схем за рівняннями. |
382-388 |
|
|
|
Особливі випадки множення і ділення. Правила порядку дій у числових виразах. Числові рівності і нерівності. Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1. Обчислення виразів. |
390-400 |
|
|
|
Особливі випадки множення і ділення. Правила порядку дій у числових виразах. Периметр прямокутника.. Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Складання і розв’язування задач та рівнянь. |
401-410 |
|
|
|
Особливі випадки множення і ділення. Правила порядку дій у числових виразах. Дії з величинами. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. Ділення 0. Неможливість ділення на 0. Розв’язування задач зі збільшенням (зменшенням) чисел. |
411-421 |
|
|
|
Табличне множення та ділення. Правила порядку дій у числових виразах. Розв’язок рівняння. Периметр прямокутника. Складання і розв’язування задач вивчених видів. |
422-432 |
|
|
|
Повторення табличного множення та ділення. Складання і розв’язування задач вивчених видів. |
|
|
|
|
Діагностична робота 3 |
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Правила порядку дій у числових виразах. Прості та складені сюжетні задачі. Розв’язування виразів, які містять дії різних ступенів. |
|
|
|
|
Тисяча. Нумерація трицифрових чисел Нумерація чисел у межах тисячі. Компетентнісно зорієнтовані задачі. Утворення чисел прилічуванням та відлічуванням одиниці та за їхнім десятковим складом. Складання рівнянь за схемами. |
433-446 |
|
|
|
Правила порядку дій у числових виразах. Нерівності зі змінною. Розв’язки нерівності зі змінною. Обернені задачі. Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Задачі, обернені до задач на суму двох добутків. |
447-457 |
|
|
|
Дії з величинами. Периметр прямокутника. Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію роботу. Правила порядку дій у числових виразах. Утворення трицифрових чисел за їхнім десятковим складом. Задачі на спільну роботу. |
458-469 |
|
|
|
Нумерація чисел у межах тисячі. Компетентнісно зорієнтовані задачі. Обернені задачі. Читання та запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Задачі на спільну роботу та обернені до них. |
470-479 |
|
|
|
Периметр квадрата. Правила порядку дій у числових виразах. Правила порядку дій у числових виразах. Числові рівності і нерівності. Запис трицифрових чисел, порівняння. Складання і розв’язування задач з кратним або різницевим порівнянням чисел. |
480-491 |
|
|
|
Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію роботу. Знаходження частини від числа. Периметр прямокутника. Компетентнісно зорієнтовані задачі. Запис та читання трицифрових чисел. Розв’язування задач, що містять непряме збільшення (зменшення) числа. |
492-499 |
|
|
|
Нерівності зі змінною. Розв’язки нерівності зі змінною. Геометричні фігури на площині і у просторі. Порівняння трицифрових чисел. Запис трицифрових чисел сумою розрядних доданків. |
500-509 |
|
|
|
Правила порядку дій у числових виразах. Прості та складені сюжетні задачі. Додавання та віднімання чисел на основі нумерації. Визначення загальної кількості одиниць, десятків, сотень у трицифрових числах. |
510-519 |
|
|
|
Величини: довжина . Частини величини. Дії з величинами. Правила порядку дій у числових виразах. Компетентнісно зорієнтовані задачі. Міліметр. Співвідношення між мірами довжини. Розв’язування задач із мірами довжини. |
520-530 |
|
|
|
Величини: довжина. Дії з величинами. Прості та складені сюжетні задачі. Кілометр. Порівняння мір довжини. Розв’язування задач складанням виразів. |
531-543 |
|
|
|
Величини: маса. Дії з величинами. Частини величини. Правила порядку дій у числових виразах. Нерівності зі змінною. Грам. Тонна. Розв’язування задач з мірами маси. Порівняння іменованих чисел. |
544-555 |
|
|
|
Частини величини. Розв’язок рівняння. Правила порядку дій у числових виразах. Нерівності зі змінною. Розв’язки нерівності зі змінною. Знаходження частини числа Розв’язування задач та рівнянь. Обчислення виразів зі змінною. Порівняння складених іменованих чисел. |
556-566 |
|
|
|
Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Дії з величинами. Правила порядку дій у числових виразах. Геометричні фігури на площині і у просторі. Додавання і віднімання круглих сотень, десятків з переходом через розряд. |
567-577 |
|
|
|
Дії з величинами. Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію роботу. Правила порядку дій у числових виразах. Нерівності зі змінною. Розв’язки нерівності зі змінною. Розв’язування задач на четверте пропорційне. Види кутів. |
578-588 |
|
|
|
Геометричні фігури на площині і у просторі. Периметр прямокутника. Компетентнісно зорієнтовані задачі. Усне додавання та віднімання круглих чисел. Розв’язування ускладнених задач на четверте пропорційне. |
589-599 |
|
|
|
Геометричні фігури на площині і у просторі. Периметр квадрата. Задачі геометричного змісту. Віднімання круглих чисел двома способами. Розв’язування задач та рівнянь. |
600-610 |
|
|
|
Периметр прямокутника. Дії з величинами. Задачі з буквеними даними Додавання та віднімання круглих чисел у межах 1000. Розв’язування задач з буквеними даними. |
611-621 |
|
|
|
Дії з величинами. Знаходження числа за величиною його частини. Компетентнісно зорієнтовані задачі. Порівняння способів додавання круглих трицифрових чисел. Складання і розв’язування задач на знаходження трьох доданків за їхньою сумою та за сумами двох з них. |
622-631 |
|
|
|
Правила порядку дій у числових виразах. Числові рівності і нерівності. Компетентнісно зорієнтовані задачі. Обернені задачі. Порівняння способів віднімання круглих трицифрових чисел. Розв’язування задач та складання обернених до них. |
632-641 |
|
|
|
Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію роботу . Дії з величинами. Додавання та віднімання виду 240 + 60; 500 – 70. Дії зі складеними іменованими числами. |
642-649 |
|
|
|
Дії з величинами. Розв’язок рівняння. Периметр многокутника та квадрата. Правила порядку дій у числових виразах. Складені сюжетні задачі. Розв’язування ускладнених задач на суму двох добутків. Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. |
650-661 |
|
|
|
Дії з величинами. Розв’язок рівняння. Компетентнісно зорієнтовані задачі. Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд. Складання і розв’язування задач. |
662-669 |
|
|
|
Периметр многокутника. Правила порядку дій у числових виразах. Компетентнісно зорієнтовані задачі. Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд. Рівняння. |
670-679 |
|
|
|
Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Компетентнісно зорієнтовані задачі. Додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач на знаходження трьох доданків за їхньою сумою та за сумами двох з них. |
680-688 |
|
|
|
Діагностична робота 4 |
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Периметр многокутника. Компетентнісно зорієнтовані задачі.Додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач вивчених видів. Рівняння. |
689-697 |
|