Урок- презентація Тема: Ділення в межах 1000.

Про матеріал
Урок - презентація з математики для 3 класу за підручником В. Бевз ІІ семестр. Повторення та закріплення матеріалу з теми: "Ділення в межах 1000.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Крок 69 Ділення в межах 1000 Шкарупа Тетяна Сергіївна вчитель початкових класів, ОЗОШ № 52, місто Одеса

Номер слайду 2

Організаційний момент. Математика у нас,Ми запрошуємо Вас!Будем добре працювати,Щоб вас, друзі, здивувати.

Номер слайду 3

ПРАЦЮЄМО УСНО

Номер слайду 4

-Математична розминка -  Яку арифметичну дію виконуємо при знаходженні частки? (Дія ділення) - Який знак треба поставити між числами при збільшенні числа у кілька разів? (Знак множення) - Якщо в задачі запитується скільки залишилося, яку дію виконуємо? (Дію віднімання)-  Як знайти частину від числа?   (Дією ділення)- На яке число не можна ділити? (На 0)-  Назвіть компоненти при множенні. (Множник, множник, добуток)-  Яке число при множенні найбільше? (Добуток)

Номер слайду 5

Пригадай!

Номер слайду 6

Усний рахунок Назвіть числа, які діляться без остачі на 2; на 5; на 10.{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}12 270 35425463728195 На 2 : 12 270 42 54 72 На 5 : 270 35 95 На 10 : 270

Номер слайду 7

Дата. Класна робота. Каліграфічна хвилинка 259 295 529 592 925 952- Складіть і запишіть всі можливі трицифрові числа , використовуючи задані цифри один раз.

Номер слайду 8

Математичний диктант - Зменш подані числа у 20 разів: 100 200 300 500 700 900 Перевірка 5 10 15 25 35 45

Номер слайду 9

-РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМСтор.119

Номер слайду 10

№ 854 с.119 Знайдіть неповну частку й остачу. 84 : 5 = 8016(ост. 4)34 : 6 = 305(ост.4)79 : 7 =7711(ост.2)128 : 5 =254 : 8 =367 : 9 =Самостійно25 (ост.3)31 (ост.6)40 ( ост.7)

Номер слайду 11

Визначте порядок дій і знайдіть значення виразів № 859 501 : 3 – 7 · 15 + 123 =12 341) 501 : 3 =1672) 7 · 15 = 1053) 167 – 105 = 624) 62 + 123 =185185

Номер слайду 12

800 : ( 710 – 700) – 5 · 4 = 21 431) 710 - 700 =102) 800 : 10 = 803) 5 · 4 = 204) 80 - 20 =6060 Самостійно 300 3 8 5(201 + 99) : 100 + 55 : 11= 8 20 550 150 100 400120 : 6 + 530 – (89 + 11) · 4= 150

Номер слайду 13

Задача 858 На складі розклали у ящики 196 кг великих цвяхів по 28 кг у кожний ящик і 285 кг менших цвяхів по 15 кг у кожний ящик. Скільки усього ящиків використали?

Номер слайду 14

Задача 858 В. - 196 кг по 28 кг - ? ящ. М. - 285 кг по 15 кг - ? ящ. ? ящ. Розв’язання1)196 : 28 = 7 ( ящ.) – вел. цвяхів по 28 кг2)285 : 15 = 19 ( ящ.) – менших по 15 кг3)19 + 7 = 26 ( ящ.)Відповідь: 26 ящиків усього використали.

Номер слайду 15

Завдання 853І число – 488ІІ число - ?, удвічі менше ІІІ число - ?, у 4 рази менше. Розв’язання488 : 2 = 244 - ІІ число 244 : 4 = 61 – ІІІ число. Відповідь: найменше число – 61.

Номер слайду 16

Робота за підручником. № 857 с. 119 Виконай діїУ скільки разів різниця чисел 568 і 426 менша за їх суму ? ( 568 – 426) = ( 568 + 426) = 994 : 142 = 1429947

Номер слайду 17

№ 856 с. 119 Виконай дії-У скільки разів сума чисел 372 і 248 більша за їх різницю? (372 + 248): ( 372 – 248)= 5620 : 124=620124

Номер слайду 18

Робота за підручником № 855 На малюнку зображено многокутниккожен з яких має рівні сторони. Периметр кожного многокутника дорівнює 120 см. Знайди довжину сторони кожної фігури у сантиметрах.

Номер слайду 19

Робота за підручником № 855 120 : 5 = 120 : 6 = 120 : 4 = 120 : 3 = 24 (см) - сторона 20(см) – сторона 30(см) - сторона40 (см) - сторона

Номер слайду 20

Підсумок уроку ─ Чи сподобався вам урок? ─ Що більше всього запам’ятали? ─ Про що нове дізналися? ─ Як ви оцінюєте свою роботу на уроці? Важко Зрозумів, Все зрозумів але виникали труднощі

Номер слайду 21

-Домашнє завдання. Підручник, ч. 2, с. 119, завдання № 853, 860

Номер слайду 22

Дякую вам за урок!Ви молодці!До нових зустрічей на наступних уроках математики.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 липня 2021
Переглядів
981
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку