Крок 69 Ділення в межах 1000 Шкарупа Тетяна Сергіївна вчитель початкових класів, ОЗОШ № 52, місто Одеса
Номер слайду 2
Організаційний момент. Математика у нас,Ми запрошуємо Вас!Будем добре працювати,Щоб вас, друзі, здивувати.
Номер слайду 3
ПРАЦЮЄМО УСНО
Номер слайду 4
-Математична розминка - Яку арифметичну дію виконуємо при знаходженні частки? (Дія ділення) - Який знак треба поставити між числами при збільшенні числа у кілька разів? (Знак множення) - Якщо в задачі запитується скільки залишилося, яку дію виконуємо? (Дію віднімання)- Як знайти частину від числа? (Дією ділення)- На яке число не можна ділити? (На 0)- Назвіть компоненти при множенні. (Множник, множник, добуток)- Яке число при множенні найбільше? (Добуток)
Номер слайду 5
Пригадай!
Номер слайду 6
Усний рахунок Назвіть числа, які діляться без остачі на 2; на 5; на 10.{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}12 270 35425463728195 На 2 : 12 270 42 54 72 На 5 : 270 35 95 На 10 : 270
Номер слайду 7
Дата. Класна робота. Каліграфічна хвилинка 259 295 529 592 925 952- Складіть і запишіть всі можливі трицифрові числа , використовуючи задані цифри один раз.
Задача 858 На складі розклали у ящики 196 кг великих цвяхів по 28 кг у кожний ящик і 285 кг менших цвяхів по 15 кг у кожний ящик. Скільки усього ящиків використали?
Номер слайду 14
Задача 858 В. - 196 кг по 28 кг - ? ящ. М. - 285 кг по 15 кг - ? ящ. ? ящ. Розв’язання1)196 : 28 = 7 ( ящ.) – вел. цвяхів по 28 кг2)285 : 15 = 19 ( ящ.) – менших по 15 кг3)19 + 7 = 26 ( ящ.)Відповідь: 26 ящиків усього використали.
Номер слайду 15
Завдання 853І число – 488ІІ число - ?, удвічі менше ІІІ число - ?, у 4 рази менше. Розв’язання488 : 2 = 244 - ІІ число 244 : 4 = 61 – ІІІ число. Відповідь: найменше число – 61.
Номер слайду 16
Робота за підручником. № 857 с. 119 Виконай діїУ скільки разів різниця чисел 568 і 426 менша за їх суму ? ( 568 – 426) = ( 568 + 426) = 994 : 142 = 1429947
Номер слайду 17
№ 856 с. 119 Виконай дії-У скільки разів сума чисел 372 і 248 більша за їх різницю? (372 + 248): ( 372 – 248)= 5620 : 124=620124
Номер слайду 18
Робота за підручником № 855 На малюнку зображено многокутниккожен з яких має рівні сторони. Периметр кожного многокутника дорівнює 120 см. Знайди довжину сторони кожної фігури у сантиметрах.
Номер слайду 19
Робота за підручником № 855 120 : 5 = 120 : 6 = 120 : 4 = 120 : 3 = 24 (см) - сторона 20(см) – сторона 30(см) - сторона40 (см) - сторона
Номер слайду 20
Підсумок уроку ─ Чи сподобався вам урок? ─ Що більше всього запам’ятали? ─ Про що нове дізналися? ─ Як ви оцінюєте свою роботу на уроці? Важко Зрозумів, Все зрозумів але виникали труднощі
Номер слайду 21
-Домашнє завдання. Підручник, ч. 2, с. 119, завдання № 853, 860
Номер слайду 22
Дякую вам за урок!Ви молодці!До нових зустрічей на наступних уроках математики.