Календарно-тематичне планування з математики 3 клас 2 семестр за підручником Г. Лишенка

Про матеріал
Календарно тематичне планування за підручником Григорія Лишенка має витяги з Програмних вимог та посилання на номери підручника, що полегшує роботу вчителя під час підготовки до уроку та під час оцінювання певних навичок учнів за індексами НУШ.
Перегляд файлу

 Календарне планування математики в 3 класі

(посібник «Математика» Г. Лишенко

  частина 2)

Вчитель:  _____________________________

ІІ СЕМЕСТР

5 години х 19 тижнів = 95 годин (святкові дні:_____________________)

дата

Тема уроку

№ підр.

Примітка

  1.  

 

Додавання та віднімання в межах 1000. Рівняння. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними.

1-11

 

 

  1.  

 

Письмове додавання та віднімання чисел. Задачі з буквеними даними. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.

12-21

 

 

  1.  

 

Письмове додавання з переходом через розряд. Периметр многокутника. Задачі геометричного змісту.  Іменовані числа.

Компетентнісно-зорієнтовані задачі.

22-32

 

 

  1.  

 

Письмове додавання з переходом через розряд. Периметр многокутника. Задачі геометричного змісту. Рівняння. Розв’язок рівняння.  Процес розв’язування задачі.

33-45

 

 

  1.  

 

Письмове віднімання двоцифрових з переходом через розряд.

Компетентнісно-зорієнтовані задачі.

46-56

 

 

  1.  

 

Письмове віднімання двоцифрових з переходом через розряд. Периметр многокутника. Рівняння. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. Процес розв’язування задачі.

57-66

 

 

  1.  

 

Письмове віднімання трицифрових з переходом через розряд. Периметр многокутника. Геометричні фігури на площині і у просторі. Процес розв’язування задачі.

67-76

 

 

  1.  

 

Письмове додавання трицифрових з переходом через розряд. Математичні вирази: числові і буквені.  Процес розв’язування задачі.

77-87

 

 

  1.  

 

Письмове віднімання трицифрових з 0 в зменшуваному з переходом через розряд.  Процес розв’язування задачі.

88-98

 

 

  1.  

 

Додавання і віднімання чисел у межах 1000.Математичні вирази: числові і буквені. Процес розв’язування задачі.

99-108

 

 

  1.  

 

Додавання і віднімання чисел у межах 1000.Математичні вирази: числові і буквені. Процес розв’язування задачі.

109-120

 

 

  1.  

 

Математичні вирази: числові і буквені.   Дослідження додавання трицифрових чисел з поступовим переходом через два розряди. Розв’язання складені задачі з невідомим компонентом дій.

121-130

 

 

 

  1.  

 

Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Периметр многокутника.  Задачі геометричного змісту.  Числові рівності і нерівності.

131-140

 

 

  1.  

 

Додавання і віднімання чисел у межах 1000.   Письмове додавання  трьох доданків.  Компетентнісно-зорієнтовані задачі.

141-149

 

 

  1.  

 

Додавання і віднімання чисел у межах 1000.  Порядок виконання дій у виразах. Рівняння. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. 

150-159

 

 

  1.  

 

Математичні вирази: числові і буквені.   Використання спосіб округлення при  усному додаванні трицифрових чисел. Розв’язання рівняння на дві дії.

160-169

 

 

  1.  

 

Додавання і віднімання чисел у межах 1000.  Порядок виконання дій у виразах.  Задачі  з буквеними даними. Процес розв’язування задачі.

170-179

 

 

  1.  

 

Правила порядку дій у числових виразах.  Іменовані числа.

Виконую дії зі складеними іменованими числами.  Обернені  задачі до задач знаходження периметру трикутника.

180-190

 

 

  1.  

 

Математичні вирази: числові і буквені. Рівняння. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними.

191-200

 

 

  1.  

 

Письмове  додаванні і відніманні трицифрових чисел. Задачі на знаходження четвертого пропорційного

 

 

  1.  

 

Додавання і віднімання чисел у межах 1000.  Дії з величинами.

Задачі з буквеними даними.

 

 

  1.  

 

Діагностична робота 

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи.  Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Математичні вирази: числові і буквені.  Рівняння.

Компетентнісно-зорієнтовані задачі.

 

 

  1.  

 

Множення та ділення в межах 1000

Особливі випадки множення і ділення.Периметр многокутника.Числові рівності і нерівності.Нерівності зі змінною. Розв’язання  нерівності зі змінною.

201-210

 

 

  1.  

 

Особливі випадки множення і ділення.  Дії з величинами. Правила порядку дій у числових виразах.  Задача на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох.

211-221

 

 

  1.  

 

Знаходження невідомого компоненту множення і ділення. Розв’язок рівняння.  Множення  з числами 10  та 100. Використання  даних  діаграм для складання задач. Процес розв’язування задачі.

221-232

 

 

  1.  

 

Позатабличне множення і ділення. Периметр многокутника.

Множення і ділення  розрядних чисел на одноцифрові.

233-241

 

 

  1.  

 

Математичні вирази: числові і буквені.  Сполучний закон множення.  Компетентнісно-зорієнтовані задачі.

242-251

 

 

  1.  

 

Знаходження невідомого компоненту множення і ділення.

Закріплення сполучного закону множення  в обчисленнях. Процес розв’язування задачі.

252-262

 

 

  1.  

 

Позатабличне множення і ділення.  Особливі випадки множення і ділення.  Дії з величинами. Задачі на різницеве порівняння двох часток. Множення і ділення круглих чисел на одноцифрові.

263-273

 

 

  1.  

 

Геометричні фігури на площині і у просторі.  Досліджую ділення числа на добуток. Розв’язання задачі на поступове зведення до одиниці.

274-283

 

 

  1.  

 

Математичні вирази: числові і буквені.Правила порядку дій у числових виразах. Розширення знань про способи ділення на розрядні двоцифрові числа. Розв’язання задачі на поступове зведення до одиниці.

 

 

  1.  

 

Способи  множення суми на число та використання  при розв’язуванні задач.

 

 

  1.  

 

Позатабличне множення і ділення. Задачі з буквеними даними.

Ознайомлююсь з множенням двоцифрового числа на одноцифрове та задачами на спільну роботу.

284-291

 

 

  1.  

 

Дії з величинами.   Розподільний закон множення відносно додавання. Використання  розподільного  закону  в обчисленнях виразів та задач.

292-296

 

 

  1.  

 

Розв’язую задачі на різницю двох добутків. Обчислення вирази зі змінною. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.

297-305

 

 

  1.  

 

Позатабличне  множення і ділення.  Числові рівності і нерівності.  Рівняння.  Розв’язок рівняння.  Множення  одноцифрового числа на двоцифрове.

306-316

 

 

  1.  

 

Математичні вирази: числові і буквені.  Геометричні фігури на площині і у просторі. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.

317-326

 

 

  1.  

 

Математичні вирази: числові і буквені.  Правила порядку дій у числових виразах.   Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.

327-336

 

 

  1.  

 

Числові рівності і нерівності. Геометричні фігури на площині і у просторі.   Розподільний закон множення стосовно віднімання. Розв’язання задачі на різницеве порівняння двох добутків

337-347

 

 

  1.  

 

Дії з величинами.  Задачі геометричного змісту. Розв’язання задачі  на спільну роботу.  Іменовані числа.

348-357

 

 

  1.  

 

Дії з величинами.  Математичні вирази: числові і буквені. Нерівності зі змінною. Розв’язки нерівності зі змінною. Розв’язання задачі на суму двох добутків.

358-366

Дз375вир,376

 

  1.  

 

Позатабличне множення і ділення. Дії з величинами. Правила порядку дій у числових виразах. Задачі геометричного змісту.

Дослідження множення круглого трицифрового числа на одноцифрове. Виконання ділення складених іменованих чисел на одноцифрове.

377-384

 

 

  1.  

 

Позатабличне множення і ділення. Математичні вирази: числові і буквені.  Вправлення  в обчисленні виразів на дії різного ступеня. Розв’язання задачі на спільну роботу.

 

 

  1.  

 

Позатабличне множення і ділення. Математичні вирази: числові і буквені.  Компетентнісно-зорієнтовані задачі.

 

 

  1.  

 

Діагностична робота

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Позатабличне множення і ділення.

Ознайомлення з діленням суми на число. Розв’язання задачі на різницеве порівняння двох часток.

386-395

 

 

  1.  

 

Виконання ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Закріплення вміння та навички розв’язувати задачі вивчених видів.

396-406

 

  1.  

 

Позатабличне множення і ділення.

Дослідження ділення двоцифрового числа одноцифрове, якщо кількість десятків не ділиться на дільник.

407-416

 

  1.  

 

Обернені  задачі до задач на знаходження суми двох добутків. Процес розв’язування задачі.

417-427

 

  1.  

 

Правила порядку дій у числових виразах. Числові рівності та нерівності.  Компетентнісно-зорієнтовані задачі.

428-437

 

  1.  

 

Відношення кратного порівняння.  Перевірка дії  ділення множенням. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.

438-447

 

  1.  

 

Математичні вирази: числові і буквені.  Перевірка  дії множення діленням . Розв’язання  оберненої задачі до суми двох добутків.

448-458

 

  1.  

 

Рівняння. Розв’язок рівняння.  Ознайомлення з діленням круглих трицифрових чисел на одноцифрове. Процес розв’язування задачі.

459-469

 

  1.  

 

Математичні вирази: числові і буквені.  Геометричні фігури на площині і у просторі.  Задачі геометричного змісту.  Задачі на суму двох добутків.

470-480

 

  1.  

 

За короткими записами складаю та розв’язую задачі. Обчислення виразів зі змінною та складеними іменованими числами.

481-489

 

  1.  

 

Числові рівності і нерівності. Правила порядку дій у числових виразах. Розв’язання  задачі на спільну роботу.

490-498

 

  1.  

 

Математичні вирази: числові і буквені.

Дослідження  зміни добутку при збільшенні або зменшенні одного з множників. Множення парних  двоцифрових чисел на 5.

499-508

 

  1.  

 

Знаходження невідомого компоненту множення і ділення.

Розв’язання задачі на збільшення (зменшення)  в кілька разів.

509-518

 

  1.  

 

Дослідження зміни частки при збільшенні (зменшенні) в кілька разів діленого при постійному дільнику. Закріплення вміння  розв’язування задач на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумою двох.

519-527

 

  1.  

 

Дії з величинами.  Математичні вирази: числові і буквені. Задачі з буквеними даними.  Дослідження, як зміниться частка при збільшенні (зменшенні ) дільника в кілька разів при сталому діленому. 

528-536

 

  1.  

 

Дії з величинами.Геометричні фігури на площині і у просторі.

Розв’язання задачі різними  способами.

537-546

 

  1.  

 

Діагностична робота

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Закріплення , систематизація знань, вміння та навички при обчисленні виразів на дії різного ступеня та задач вивчених видів.

 

 

  1.  

 

Частини

Частини величини.  Дріб з чисельником 1. Процес розв’язування задачі.

547-556

 

  1.  

 

Частини величини. Дріб з чисельником 1.Знаходження частини від числа. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення.

557-568

 

  1.  

 

Порівняння дробів з чисельником 1. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення.

569-577

 

  1.  

 

Порівняння дробів з чисельником 1.  Число і рівності та нерівності.  Компетентнісно-зорієнтовані задачі.

578-588

 

  1.  

 

Знаходження невідомого компоненту множення і ділення. Периметр многокутника.  Компетентнісно-зорієнтовані задачі.

589-597

 

  1.  

 

Знаходження числа за величиною його частини.  Дії з величинами. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.

 

 

  1.  

 

Ділення з остачею

Математичні вирази: числові і буквені.  Ознайомлююсь з діленням з остачею.

598-608

 

  1.  

 

Математичні вирази: числові і буквені. Процес розв’язування задачі.

609-618

 

  1.  

 

Дослідження співвідношення між дільником та остачею Задачі на поступове зведення до одиниці.

619-627

 

  1.  

 

Перевірка ділення з остачею. Використовування  формули обчислення квадрата та прямокутника. Процес розв’язування задачі.

 

 

  1.  

 

Прості та складені сюжетні задачі. Обернені задачі.

 Обчислення  виразів з остачею з перевіркою.

628-636

 

  1.  

 

Розв’язую задачі на час та задачі геометричного змісту. Обчислення вирази на дії різного ступеня.

637-649

 

  1.  

 

Розв’язання задач на 3 – 4 дії . Знаходжу значення виразів та розв’язую рівняння.   

 

 

  1.  

 

Діагностична робота

 

 

  1.  

 

Повторення вивченого за рік

Аналіз діагностичної роботи. Математичні вирази: числові і буквені. Обернена задача.

650-660

 

  1.  

 

Закріплення знань про нумерацію трицифрових чисел. Складання обернені задачі до запропонованих вивчених видів.

661-670

 

  1.  

 

Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію купівлі – продажу; роботу. Знаходження числа за величиною його частини.

671-680

 

  1.  

 

Математичні вирази: числові і буквені.  Іменовані числа. Порядок дій у виразах.

681-689

 

  1.  

 

Математичні вирази: числові і буквені.  Виділення і впорядкування даних за певною ознакою.

690-698

 

  1.  

 

Задачі на знаходження четвертого пропорційного  та задачі, що є комбінаціями задач  вивчених видів. Процес розв’язування задачі.

699-708

 

  1.  

 

Складання  задачі за коротким записом. Знаходження значення виразів на дії різного ступеня. Процес розв’язування задачі.

709-717

 

  1.  

 

Будую план ділянки. Розв’язую задачі вивчених видів.

718-729

 

  1.  

 

Відношення кратного  та різницевого порівняння.

 

 

  1.  

 

Рівняння. Розв’язок рівняння. Навчальні дослідження. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою.

 

 

  1.  

 

Ознайомлення з темою і метою проєкту «Мандрівка в історію чисел і цифр»

 

 

  1.  

 

Презентація проєктної діяльності.

 

 

  1.  

 

Повторення вивченого за рік.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Білинська Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
30 червня 2021
Переглядів
3049
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку