№
|
дата
|
Тема уроку
|
№ підр.
|
Примітка
|
-
|
|
Додавання та віднімання в межах 1000. Рівняння. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними.
|
1-11
|
|
-
|
|
Письмове додавання та віднімання чисел. Задачі з буквеними даними. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
12-21
|
|
-
|
|
Письмове додавання з переходом через розряд. Периметр многокутника. Задачі геометричного змісту. Іменовані числа.
Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
22-32
|
|
-
|
|
Письмове додавання з переходом через розряд. Периметр многокутника. Задачі геометричного змісту. Рівняння. Розв’язок рівняння. Процес розв’язування задачі.
|
33-45
|
|
-
|
|
Письмове віднімання двоцифрових з переходом через розряд.
Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
46-56
|
|
-
|
|
Письмове віднімання двоцифрових з переходом через розряд. Периметр многокутника. Рівняння. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. Процес розв’язування задачі.
|
57-66
|
|
-
|
|
Письмове віднімання трицифрових з переходом через розряд. Периметр многокутника. Геометричні фігури на площині і у просторі. Процес розв’язування задачі.
|
67-76
|
|
-
|
|
Письмове додавання трицифрових з переходом через розряд. Математичні вирази: числові і буквені. Процес розв’язування задачі.
|
77-87
|
|
-
|
|
Письмове віднімання трицифрових з 0 в зменшуваному з переходом через розряд. Процес розв’язування задачі.
|
88-98
|
|
-
|
|
Додавання і віднімання чисел у межах 1000.Математичні вирази: числові і буквені. Процес розв’язування задачі.
|
99-108
|
|
-
|
|
Додавання і віднімання чисел у межах 1000.Математичні вирази: числові і буквені. Процес розв’язування задачі.
|
109-120
|
|
-
|
|
Математичні вирази: числові і буквені. Дослідження додавання трицифрових чисел з поступовим переходом через два розряди. Розв’язання складені задачі з невідомим компонентом дій.
|
121-130
|
|
-
|
|
Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Периметр многокутника. Задачі геометричного змісту. Числові рівності і нерівності.
|
131-140
|
|
-
|
|
Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Письмове додавання трьох доданків. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
141-149
|
|
-
|
|
Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Порядок виконання дій у виразах. Рівняння. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними.
|
150-159
|
|
-
|
|
Математичні вирази: числові і буквені. Використання спосіб округлення при усному додаванні трицифрових чисел. Розв’язання рівняння на дві дії.
|
160-169
|
|
-
|
|
Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Порядок виконання дій у виразах. Задачі з буквеними даними. Процес розв’язування задачі.
|
170-179
|
|
-
|
|
Правила порядку дій у числових виразах. Іменовані числа.
Виконую дії зі складеними іменованими числами. Обернені задачі до задач знаходження периметру трикутника.
|
180-190
|
|
-
|
|
Математичні вирази: числові і буквені. Рівняння. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними.
|
191-200
|
|
-
|
|
Письмове додаванні і відніманні трицифрових чисел. Задачі на знаходження четвертого пропорційного
|
|
|
-
|
|
Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Дії з величинами.
Задачі з буквеними даними.
|
|
|
-
|
|
Діагностична робота
|
|
|
-
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Математичні вирази: числові і буквені. Рівняння.
Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
|
|
-
|
|
Множення та ділення в межах 1000
Особливі випадки множення і ділення.Периметр многокутника.Числові рівності і нерівності.Нерівності зі змінною. Розв’язання нерівності зі змінною.
|
201-210
|
|
-
|
|
Особливі випадки множення і ділення. Дії з величинами. Правила порядку дій у числових виразах. Задача на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох.
|
211-221
|
|
-
|
|
Знаходження невідомого компоненту множення і ділення. Розв’язок рівняння. Множення з числами 10 та 100. Використання даних діаграм для складання задач. Процес розв’язування задачі.
|
221-232
|
|
-
|
|
Позатабличне множення і ділення. Периметр многокутника.
Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрові.
|
233-241
|
|
-
|
|
Математичні вирази: числові і буквені. Сполучний закон множення. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
242-251
|
|
-
|
|
Знаходження невідомого компоненту множення і ділення.
Закріплення сполучного закону множення в обчисленнях. Процес розв’язування задачі.
|
252-262
|
|
-
|
|
Позатабличне множення і ділення. Особливі випадки множення і ділення. Дії з величинами. Задачі на різницеве порівняння двох часток. Множення і ділення круглих чисел на одноцифрові.
|
263-273
|
|
-
|
|
Геометричні фігури на площині і у просторі. Досліджую ділення числа на добуток. Розв’язання задачі на поступове зведення до одиниці.
|
274-283
|
|
-
|
|
Математичні вирази: числові і буквені.Правила порядку дій у числових виразах. Розширення знань про способи ділення на розрядні двоцифрові числа. Розв’язання задачі на поступове зведення до одиниці.
|
|
|
-
|
|
Способи множення суми на число та використання при розв’язуванні задач.
|
|
|
-
|
|
Позатабличне множення і ділення. Задачі з буквеними даними.
Ознайомлююсь з множенням двоцифрового числа на одноцифрове та задачами на спільну роботу.
|
284-291
|
|
-
|
|
Дії з величинами. Розподільний закон множення відносно додавання. Використання розподільного закону в обчисленнях виразів та задач.
|
292-296
|
|
-
|
|
Розв’язую задачі на різницю двох добутків. Обчислення вирази зі змінною. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
297-305
|
|
-
|
|
Позатабличне множення і ділення. Числові рівності і нерівності. Рівняння. Розв’язок рівняння. Множення одноцифрового числа на двоцифрове.
|
306-316
|
|
-
|
|
Математичні вирази: числові і буквені. Геометричні фігури на площині і у просторі. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
317-326
|
|
-
|
|
Математичні вирази: числові і буквені. Правила порядку дій у числових виразах. Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
327-336
|
|
-
|
|
Числові рівності і нерівності. Геометричні фігури на площині і у просторі. Розподільний закон множення стосовно віднімання. Розв’язання задачі на різницеве порівняння двох добутків
|
337-347
|
|
-
|
|
Дії з величинами. Задачі геометричного змісту. Розв’язання задачі на спільну роботу. Іменовані числа.
|
348-357
|
|
-
|
|
Дії з величинами. Математичні вирази: числові і буквені. Нерівності зі змінною. Розв’язки нерівності зі змінною. Розв’язання задачі на суму двох добутків.
|
358-366
Дз375вир,376
|
|
-
|
|
Позатабличне множення і ділення. Дії з величинами. Правила порядку дій у числових виразах. Задачі геометричного змісту.
Дослідження множення круглого трицифрового числа на одноцифрове. Виконання ділення складених іменованих чисел на одноцифрове.
|
377-384
|
|
-
|
|
Позатабличне множення і ділення. Математичні вирази: числові і буквені. Вправлення в обчисленні виразів на дії різного ступеня. Розв’язання задачі на спільну роботу.
|
|
|
-
|
|
Позатабличне множення і ділення. Математичні вирази: числові і буквені. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
|
|
-
|
|
Діагностична робота
|
|
|
-
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Позатабличне множення і ділення.
Ознайомлення з діленням суми на число. Розв’язання задачі на різницеве порівняння двох часток.
|
386-395
|
|
-
|
|
Виконання ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Закріплення вміння та навички розв’язувати задачі вивчених видів.
|
396-406
|
|
-
|
|
Позатабличне множення і ділення.
Дослідження ділення двоцифрового числа одноцифрове, якщо кількість десятків не ділиться на дільник.
|
407-416
|
|
-
|
|
Обернені задачі до задач на знаходження суми двох добутків. Процес розв’язування задачі.
|
417-427
|
|
-
|
|
Правила порядку дій у числових виразах. Числові рівності та нерівності. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
428-437
|
|
-
|
|
Відношення кратного порівняння. Перевірка дії ділення множенням. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
438-447
|
|
-
|
|
Математичні вирази: числові і буквені. Перевірка дії множення діленням . Розв’язання оберненої задачі до суми двох добутків.
|
448-458
|
|
-
|
|
Рівняння. Розв’язок рівняння. Ознайомлення з діленням круглих трицифрових чисел на одноцифрове. Процес розв’язування задачі.
|
459-469
|
|
-
|
|
Математичні вирази: числові і буквені. Геометричні фігури на площині і у просторі. Задачі геометричного змісту. Задачі на суму двох добутків.
|
470-480
|
|
-
|
|
За короткими записами складаю та розв’язую задачі. Обчислення виразів зі змінною та складеними іменованими числами.
|
481-489
|
|
-
|
|
Числові рівності і нерівності. Правила порядку дій у числових виразах. Розв’язання задачі на спільну роботу.
|
490-498
|
|
-
|
|
Математичні вирази: числові і буквені.
Дослідження зміни добутку при збільшенні або зменшенні одного з множників. Множення парних двоцифрових чисел на 5.
|
499-508
|
|
-
|
|
Знаходження невідомого компоненту множення і ділення.
Розв’язання задачі на збільшення (зменшення) в кілька разів.
|
509-518
|
|
-
|
|
Дослідження зміни частки при збільшенні (зменшенні) в кілька разів діленого при постійному дільнику. Закріплення вміння розв’язування задач на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумою двох.
|
519-527
|
|
-
|
|
Дії з величинами. Математичні вирази: числові і буквені. Задачі з буквеними даними. Дослідження, як зміниться частка при збільшенні (зменшенні ) дільника в кілька разів при сталому діленому.
|
528-536
|
|
-
|
|
Дії з величинами.Геометричні фігури на площині і у просторі.
Розв’язання задачі різними способами.
|
537-546
|
|
-
|
|
Діагностична робота
|
|
|
-
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Закріплення , систематизація знань, вміння та навички при обчисленні виразів на дії різного ступеня та задач вивчених видів.
|
|
|
-
|
|
Частини
Частини величини. Дріб з чисельником 1. Процес розв’язування задачі.
|
547-556
|
|
-
|
|
Частини величини. Дріб з чисельником 1.Знаходження частини від числа. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення.
|
557-568
|
|
-
|
|
Порівняння дробів з чисельником 1. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення.
|
569-577
|
|
-
|
|
Порівняння дробів з чисельником 1. Число і рівності та нерівності. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
578-588
|
|
-
|
|
Знаходження невідомого компоненту множення і ділення. Периметр многокутника. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
589-597
|
|
-
|
|
Знаходження числа за величиною його частини. Дії з величинами. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
|
|
-
|
|
Ділення з остачею
Математичні вирази: числові і буквені. Ознайомлююсь з діленням з остачею.
|
598-608
|
|
-
|
|
Математичні вирази: числові і буквені. Процес розв’язування задачі.
|
609-618
|
|
-
|
|
Дослідження співвідношення між дільником та остачею Задачі на поступове зведення до одиниці.
|
619-627
|
|
-
|
|
Перевірка ділення з остачею. Використовування формули обчислення квадрата та прямокутника. Процес розв’язування задачі.
|
|
|
-
|
|
Прості та складені сюжетні задачі. Обернені задачі.
Обчислення виразів з остачею з перевіркою.
|
628-636
|
|
-
|
|
Розв’язую задачі на час та задачі геометричного змісту. Обчислення вирази на дії різного ступеня.
|
637-649
|
|
-
|
|
Розв’язання задач на 3 – 4 дії . Знаходжу значення виразів та розв’язую рівняння.
|
|
|
-
|
|
Діагностична робота
|
|
|
-
|
|
Повторення вивченого за рік
Аналіз діагностичної роботи. Математичні вирази: числові і буквені. Обернена задача.
|
650-660
|
|
-
|
|
Закріплення знань про нумерацію трицифрових чисел. Складання обернені задачі до запропонованих вивчених видів.
|
661-670
|
|
-
|
|
Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію купівлі – продажу; роботу. Знаходження числа за величиною його частини.
|
671-680
|
|
-
|
|
Математичні вирази: числові і буквені. Іменовані числа. Порядок дій у виразах.
|
681-689
|
|
-
|
|
Математичні вирази: числові і буквені. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою.
|
690-698
|
|
-
|
|
Задачі на знаходження четвертого пропорційного та задачі, що є комбінаціями задач вивчених видів. Процес розв’язування задачі.
|
699-708
|
|
-
|
|
Складання задачі за коротким записом. Знаходження значення виразів на дії різного ступеня. Процес розв’язування задачі.
|
709-717
|
|
-
|
|
Будую план ділянки. Розв’язую задачі вивчених видів.
|
718-729
|
|
-
|
|
Відношення кратного та різницевого порівняння.
|
|
|
-
|
|
Рівняння. Розв’язок рівняння. Навчальні дослідження. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою.
|
|
|
-
|
|
Ознайомлення з темою і метою проєкту «Мандрівка в історію чисел і цифр»
|
|
|
-
|
|
Презентація проєктної діяльності.
|
|
|
-
|
|
Повторення вивченого за рік.
|
|
|