Календарно-тематичне планування з математикина І семестр для 3 класу складено відповідно до «Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1 – 4 класи.» – К.: Видавничий дім «Освіта», 2011 (зі змінами 2016 року), автор Богданович М.В., Лишенко Г.П.
МАТЕМАТИКА
І семестр
(4 години на тиждень)
№ з/п |
Тема |
Матеріал до уроку |
Дата |
Примітка |
Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівнянням |
||||
1
|
Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел |
№1-13
|
|
|
2 |
Додавання і відніманн ядвоцифрових чисел без переходу через десяток. Периметр трикутника |
№14-22 |
|
|
3
|
Табличне додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Складання і розв’язування задач за коротким записом |
№23-33
|
|
|
4 |
Зв’язок дій додавання і віднімання. Перевірка додавання відніманням |
№34-41 |
|
|
5 |
Рівняння. Розв’язок (корінь) рівняння. Розв’язування задачі за планом |
№42-51 |
|
|
6 |
Додавання і віднімання виду 38 + 2; 80 – 4. Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого доданка |
№52-59 |
|
|
7 |
Повторення додавання і віднімання виду 36 + 7; 73 – 8. Задачі, що містять дворазове збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць |
№60-69 |
|
|
8 |
Назви чисел при відніманні. Перевірка віднімання додаванням. Знаходження значень виразів з буквеними компонентами. Периметр трикутника |
№70-79 |
|
|
9 |
Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження третього доданка |
№80-88 |
|
|
10 |
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач двома способами |
№89-98 №99-107 |
|
|
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач |
||||
11 |
Назви чисел при множенні. Таблиці множення чисел 2 і 3. Розв’язування складеної задачі на дві дії. |
№108-116 №117-122 |
|
|
Табель-календар. Розв’язування задач |
||||
12 |
Назви чисел при діленні. Зв’язок дій множення і ділення. Задачі на ділення. Розв’язування задачі, що містить дворазове зменшення чисел на кілька одиниць |
№123-131 |
|
|
13 |
Таблиці ділення чисел на 2 і 3. Знаходження значень числових виразів. Розв’язування задач Самостійна робота |
№132-138 |
|
|
14 |
Повторення таблиць множення і ділення чисел на 4. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів |
№139-147 |
|
|
15 |
Повторення таблиць множення і ділення чисел на 5. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів. Складання і розв’язування задач |
№148-155 |
|
|
16 |
Контрольна робота (тестова) |
|
|
|
17 |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
Тема |
Таблиці множення і ділення. (продовження) |
||||
18 |
Таблиця множення числа 6. Доба. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником |
№156-164 №165-173 |
|
|
19 |
Ознайомлення із взаємопов’язаними величинами: ціна, кількість, вартість |
№174-180 |
|
|
20 |
Таблиця ділення на 6. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці |
№181-188 №189-198 |
|
|
21 |
Задачі на спосіб зведення до одиниці (перший вид). Дії з іменованими числами |
№199-206 |
|
|
22 |
Таблиця множення числа 7. Розв’язування задач на спосібзведеннядо одиниці |
№207-215 |
|
|
23 |
Задачі з буквеними даними (аналіз розв’язання). Складання виразів та знаходження їх значень |
№216-224 |
|
|
24 |
Таблиця ділення на 7. Розв’язування задач на кратне порівняння. Задачі з буквеними даними |
№225-232 |
|
|
25 |
Розв’язування задач на кратне порівняння. Вправи на засвоєння таблиці множення і ділення чисел на 7. Розширена задача на зведення до одиниці |
№233-239 №240-247 |
|
|
26 |
Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого множника |
№248-256 |
|
|
27 |
Розв’язування задач за таблицею. Складання нерівностей |
№257-263 |
|
|
28 |
Таблиця множення числа 8. Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Види трикутників |
№264-272 |
|
|
29 |
Таблиця ділення на 8. Робота над задачами на кратне порівняння двох часток. Складені задачі з буквеними даними |
№273-280 №281-296 |
|
|
30 |
Складені задачі з буквеними даними |
№281-296 |
|
|
31 |
Таблиця множення числа 9. Розв’язування задач |
№297-304 |
|
|
32 |
Таблиця ділення на 9. Розв’язування задач |
№305-313 |
|
|
33 |
Розв’язування задач на дві і три дії. |
№314-321 |
|
|
34
|
Складання задачі за поданим виразом. Розв’язування задач двома способами |
№322-329 |
|
|
35 |
Переставний закон множення Самостійна робота |
№330-337 |
|
|
36 |
Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1 |
№347-356 |
|
|
37 |
Ділення на одиницю. Ділення рівних чисел. Ділення нуля |
№357-373 |
|
|
38 |
Контрольна робота (тестова) |
|
|
|
39 |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
Тема |
Тисяча. Нумерація трицифрових чисел |
||||
40 |
Лічба в межах 199. Додавання і віднімання 1. Задачі на сумісні дії першого і другого ступеня |
№374-385 |
|
|
41 |
Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Задачі на дві дії, що містять знаходження невідомого зменшуваного |
№386-396 |
|
|
42 |
Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків, одиниць. Назви розрядних чисел. Задача на |
№397-404 |
|
|
43 |
Читання трицифрових чисел, записаних у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел.Творча робота над задачею |
№405-414 |
|
|
44 |
Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел Самостійна робота |
№415-423 |
|
|
45 |
Запис і читання трицифрових чисел. Порівняння чисел. Розв’язування задач на три дії |
№424-433 |
|
|
46 |
Визначення числа сотень і десятків у трицифрових числах. Віднімання від трицифрового числа одиниць певного розряду. Розв’язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів |
№434-443 |
|
|
47 |
Міри довжини. Міліметр. Кілометр. Відношення між одиницями довжини. Креслення і вимірювання відрізків. |
№444-453
|
|
|
48 |
Аналіз розв’язання задачі на три дії. Творча робота над задачею |
№454-464 |
|
|
49 |
Міри маси. Грам. Тонна. Центнер. Відношення між одиницями маси. Задачі з буквеними даними |
№465-472 |
|
|
50 |
Контрольна робота (комбінована) |
|
|
|
51 |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
Тема |
Додавання і віднімання в межах 1000 |
||||
52 |
Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання і віднімання круглих десятків з переходом через десяток. Задачі на дві дії першого ступеня. Творча робота над задачею |
№473-482 |
|
|
53 |
Додавання і віднімання круглих сотень і десятків. Розширена задача на зведення до одиниці (перший вид) |
№483-491 |
|
|
54 |
Усне додавання трицифрових чисел виду 520 + 340. Розширена задача на зведення до одиниці |
№492-500 |
|
|
55 |
Усне віднімання трицифрових чисел виду 470 – 320. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень. Задача, що містить суми двох і трьох доданків |
№501-509 |
|
|
56 |
Усне додавання і віднімання виду 430 + 500; 430 + 50; 760 – 400; 760 – 40. Складена задача, що містить суми двох і трьох доданків |
№510-518 |
|
|
57 |
Порівняння способів усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел. Обчислення значень буквених виразів. Розширена задача на зведення до одиниці Самостійна робота |
№519-525
|
|
|
58 |
Порівняння способів усного віднімання круглих трицифрових чисел. Перевірка віднімання додаванням. Розв’язування задачі на три дії |
№526-534 |
|
|
59 |
Контрольна робота (комбінована) |
|
|
|
60 |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
61 |
Додавання і віднімання виду 230 + 70; 200 – 60. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач |
№535-543 |
|
|
62 |
Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел без переходу через десяток. |
№544-552 |
|
|
63 |
Розширена задача на зведення до одиниці (другий вид) |
№552-562 |
|
|
64 |
Узагальнення і систематизація знань за І семестр |
|
|
Тема |