Урок математики на тему:" Нумерація багатоцифрових чисел. Розряди та класи".

Про матеріал

Урок математики для учнів 3 класу за науково - педагогічним проектом "Інтелект України". Мета:ознайомити учнів з поняттям розряд і клас; вчити читати багатоцифрові числа, виділяти розрядний склад числа; вдосконалювати вміння знаходити значення виразів зі змінною, розв᾿язувати рівняння, розвивати уміння обчислювати периметр трикутника; розвивати обчислювальні навички, вміння складати і розв᾿язувати задачі. Виховувати організованість, бажання досягти успіху в роботі.

Перегляд файлу

Науково – педагогічний проект « Інтелект України»

Урок математики

3клас

Тема. Нумерація багатоцифрових чисел. Розряди та класи: клас одиниць і клас тисяч.

Мета. Ознайомити учнів з поняттям розряд і клас; вчити читати багатоцифрові числа, виділяти розрядний склад числа; вдосконалювати вміння знаходити значення виразів зі змінною, розв᾿язувати рівняння, розвивати уміння обчислювати периметр трикутника; розвивати обчислювальні навички, вміння складати і розв᾿язувати задачі. Виховувати організованість, бажання досягти успіху в роботі.

Обладнання: комп᾿ютер, телевізор, мультимедійна презентація, таблиці по темі уроку,  зошит - підручник за науково-педагогічним проектом «Інтелект України». (Автори І.В. Гавриш та С.О.Доценко.)

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  • Прочитайте нашу тему уроку. Як ви гадаєте, що нового ми сьогодні дізнаємось? ( Діти висловлюють свої припущення)

ІІІ. Робота над вивченням нового матеріалу.

  1. Робота над хвилинкою Знайка
  • Давайте прочитаємо повідомлення від Знайки.
  • Що нового ви дізнались?
  •  Що таке багатоцифрові числа?
  •  Що таке клас одиниць, клас тисяч?
  1. Робота над правилом Мудрої Сови
  • Як же треба правильно читати багатоцифрові числа?
  1. Тренувальні вправи.

( Діти читають багатоцифрові числа за зразком, наведеним у зошиті)

  1. Додавання круглих чисел
  • Діти, давайте пригадаємо алгоритм додавання круглих чисел

( Звучить аудіозапис, діти очима читають за диктором, потім відтворюють з пам᾿яті.)

  • На основі цього алгоритму давайте виконаємо додавання круглих чисел.

ІѴ. Формування умінь і навичок. Закріплення вивченого.

  1. Вдосконалення уміння розв᾿язувати  рівняння
  • Пригадайте, як називаються компоненти дії множення? Подивіться на рівняння, який компонент виражений через х?
  • Давайте пригадаємо правило знаходження невідомого множника.               ( Звучить аудіозапис)

( 2 учня розв᾿язують рівняння біля дошки)

  1. Фізкультхвилинка

Ѵ. Знаходження значення виразу зі змінною

ѴІ. Робота над задачами.

  • Діти, кнопочка пропонує вам виконати її завдання.
  • Подивіться на короткий запис задачі. Визначте, який це вид задачі? ( На знаходження третього доданка)
  •  Складіть задачу за коротким записом і розв᾿яжіть її усно.
  • А наступну задачу Кнопочка хоче,щзоб ви розв᾿язали письмово.

( Аналіз задачі, розв᾿язання, складання виразу. Один учень працює біля дошки.)

ѴІІ. Робота з геометричним матеріалом.

  1. Повторення правила знаходження периметра трикутника
  2.  Обчислення периметра трикутника.

ѴІІІ. Розвиток  усної лічби.

  • Діти, зараз розпочнуться « Великі перегони». Виберіть, будь ласка мотоцикл, на якому ви будете приймати участь в перегонах. Приготувалися, почали! ( Діти за 4 хв розв᾿язують 24 приклади, вказуючи час, витрачений на роботу)

ĮX. Підсумок. Рефлексія  навчально – пізнавальної діяльності учнів.

  • Які класи ви знаєте?
  • Чим відрізняється клас одиниць від класу тисяч?
  •  Назвіть розряди, що входять до класу одиниць, класу тисяч?
  •  Як прочитати багатоцифрове число?
  • Давайте закінчимо наш урок піснею.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
3919
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку