Математика, 6 клас
(4 год на тиждень, 140 годин на рік
І семестр – 64 год, ІІ семестр – 76 год)
Складено до підручника: Н.А.Тарасенкової, І.М.Богатирьової, О.П.Бочко, О. М.Коломієць, З.О.Сердюк
Математика. Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Видавничий дім «Освіта», 2014 згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
№ уроку |
Корекція № уроку |
Дата проведення |
Корек ція дати |
Тема уроку |
|
|
|
|
І семестр |
Тема1. Повторення та узагальнення матеріалу, вивченому у 5-му класі (9 год.) |
||||
1 |
|
|
|
Лічба, вимірювання і числа |
2 |
|
|
|
Дії першого ступеня з натуральними числами |
3 |
|
|
|
Дії другого ступеня з натуральними числами |
4 |
|
|
|
Степінь натурального числа з натуральним показником. |
5 |
|
|
|
Площі та об’єми фігур |
6 |
|
|
|
Звичайні дроби. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками |
7 |
|
|
|
Десяткові дроби та дії з ними |
8 |
|
|
|
Відсотки. Середнє арифметичне |
9 |
|
|
|
Діагностична контрольна робота |
Тема 2. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (10 год) Учень/учениця: наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2,3,5,9, 10; розрізняє: прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа; формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10; розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста |
||||
10 |
|
|
|
Дільники та кратні натурального числа. Прості та складені числа |
11 |
|
|
|
Ознаки подільності на 2, 5 і 10 |
12 |
|
|
|
Розв'язування вправ |
13 |
|
|
|
Ознаки подільності на 3 і 9 |
14 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
15 |
|
|
|
Розкладання чисел на прості множники. Найбільший спільний дільник |
16 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
17 |
|
|
|
Найменше спільне кратне |
18 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
19 |
|
|
|
Контрольна робота № 1 за темою: «Подільність натуральних чисел» |
Тема 3. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (22 год) Учень/учениця: наводить приклади: скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів; взаємно обернених чисел;розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби; читає і записує: нескінченні періодичні дроби; розуміє правила: порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його дробом; формулює основну властивість дробу; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; знаходження дробу від числа та числа за його дробом |
||||
20 |
|
|
|
Основна властивість дробу. Скорочення дробу |
21 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
22 |
|
|
|
Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів |
23 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
24 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
25 |
|
|
|
Додавання та віднімання звичайних дробів |
26 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
27 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
28 |
|
|
|
Розв'язування вправ |
29 |
|
|
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Додавання та віднімання звичайних дробів» |
30 |
|
|
|
Множення звичайних дробів |
31 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
32 |
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
33 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
34 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
35 |
|
|
|
Ділення звичайних дробів |
36 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
37 |
|
|
|
Знаходження числа за його дробом |
38 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
39 |
|
|
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби. Десяткове наближення звичайного дробу |
40 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ на всі дії з дробами |
41 |
|
|
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Множення і ділення звичайних дробів» |
Тема 4. ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ (23 год) Учень/учениця: наводить приклади пропорційних величин; розрізняє: коло і круг; пряму та обернену пропорційність; види діаграм; розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; масштаб; коло, круг, круговий сектор; діаграма;формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції; зображує та знаходить на малюнках: коло і круг; круговий сектор; стовпчасті та кругові діаграми; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді звичайного і десяткового дробів; знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих та кругових діаграм; розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ |
||||
42 |
|
|
|
Відношення |
43 |
|
|
|
Пропорція. Основна властивість пропорції |
44 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
45 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
46 |
|
|
|
Пряма та обернена пропорційна залежність |
47 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
48 |
|
|
|
Поділ числа у даному відношенні. Масштаб |
49 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
50 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
51 |
|
|
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Відношення і пропорції» |
52 |
|
|
|
Коло. Довжина кола. Круг. Площа круга. Круговий сектор |
53 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
54 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
55 |
|
|
|
Стовпчасті та кругові діаграми |
56 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
57 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
58 |
|
|
|
Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки |
59 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
60 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
61 |
|
|
|
Контрольна робота № 5 за темою: «Коло. Круг. Відсоткові розрахунки» |
62 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
63 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
64 |
|
|
|
Підсумкове повторення та оцінювання за І семестр |
ІІ семестр Тема 5. РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ (51 год) Учень/учениця: наводить приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих та раціональних чисел; розуміє, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа; координатна пряма; координатна площина; подібні доданки; будує: координатну пряму; координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця; графіки залежностей між величинами по точках; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження модуля числа; порівняння раціональних чисел; додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа; розкриття дужок, зведення подібних доданків; знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо); розв’язує: рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння; текстові задачі за допомогою рівнянь |
||||
65 |
|
|
|
Додатні та від’ємні числа. Число нуль |
66 |
|
|
|
Координатна пряма |
67 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
68 |
|
|
|
Протилежні числа. Модуль числа |
69 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
70 |
|
|
|
Цілі числа. Раціональні числа |
71 |
|
|
|
Порівняння раціональних чисел |
72 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
73 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
74 |
|
|
|
Контрольна робота № 6 за темою: «Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел» |
75 |
|
|
|
Додавання раціональних чисел. Властивості додавання |
76 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
77 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
78 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
79 |
|
|
|
Віднімання раціональних чисел |
80 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
81 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
82 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
83 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
84 |
|
|
|
Контрольна робота № 7 за темою: «Додавання і віднімання раціональних чисел» |
85 |
|
|
|
Множення раціональних чисел. Властивості множення раціональних чисел |
86 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
87 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
88 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
89 |
|
|
|
Ділення раціональних чисел |
90 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
91 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
92 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
93 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
94 |
|
|
|
Контрольна робота № 8 за темою: «Множення і ділення раціональних чисел» |
95 |
|
|
|
Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення |
96 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
97 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
98 |
|
|
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь |
99 |
|
|
|
Розв’язування рівнянь |
100 |
|
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
101 |
|
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
102 |
|
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
103 |
|
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
104 |
|
|
|
Контрольна робота № 9 за темою: «Вирази і рівняння» |
105 |
|
|
|
Перпендикулярні й паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця |
106 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
107 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
108 |
|
|
|
Координатна площина |
109 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
110 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
111 |
|
|
|
Приклади графіків залежності між величинами |
112 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
113 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
114 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
115 |
|
|
|
Контрольна робота № 10 за темою: «Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина» |
Тема 6. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (25 год) |
||||
116 |
|
|
|
Подільність натуральних чисел. Звичайні дроби |
117 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
118 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
119 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
120 |
|
|
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
121 |
|
|
|
Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки |
122 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
123 |
|
|
|
Коло. Круг. Діаграми |
124 |
|
|
|
Додатні та від’ємні числа. Модуль числа |
125 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
126 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
127 |
|
|
|
Додавання і віднімання раціональних чисел |
128 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
129 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
130 |
|
|
|
Множення раціональних чисел |
131 |
|
|
|
Ділення раціональних чисел |
132 |
|
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
133 |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
134 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
135 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
136 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
137 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
138 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
139 |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
140 |
|
|
|
Підсумковий урок |