МАТЕМАТИКА
2 семестр
(Н. П. Листопад 4год/тижд.)
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
60 |
Маса. Кілограм |
|
61 |
Місткість. Літр |
|
62 |
Обчислення значень виразів. Задачі. |
|
Числа 11–20 |
||
63 |
Десяток. |
|
64 |
Числа 11–15. Утворення чисел, запис чисел, читання. Задача на знаходження решти. Відтворення малюнка. |
|
65 |
Числа 16–20. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження решти. Рух по вказаному маршруту. |
|
66 |
Десятковий склад числа. Аналіз задачі, схеми. Відтворення малюнка. |
|
67 |
Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур. |
|
68 |
Порівняння чисел. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізка заданої довжини. |
|
69 |
Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей. |
|
70 |
Додавання виду 10 + 4. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. |
|
71 |
Дециметр. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. |
|
72 |
Віднімання виду 17 – 7, 17 – 10. Задача на знаходження суми. Відтворення малюнка. |
|
73 |
Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Творча робота над задачею. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. |
|
74 |
Обчислення виду 13 + 2. Задачі з одним сюжетом. Відтворення малюнка. |
|
75 |
Обчислення виду 18 – 5. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка заданої довжини. |
|
76 |
Обчислення в межах 20. Задача на різницеве порівняння. Рух по вказаному маршруту. |
|
77 |
Повторення вивченого |
|
78 |
Повторення вивченого |
|
79 |
Урок узагальнення і систематизації |
|
Числа 21 – 100 |
||
80 |
Лічба десятками. Аналіз задачі. Відтворення малюнка. |
|
81 |
Числа 21 – 40 . Назви чисел, читання, їх запис. Творча робота над задачею. Відтворення малюнка. |
|
82 |
Числа 21 – 40. Круглі числа. Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур. |
|
83 |
Числа 21 – 40. Попереднє і наступне числа. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. |
|
84 |
Числа 21 – 40. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка. |
|
85 |
Порівняння чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. |
|
86 |
Числа 41 – 90. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка. |
|
87 |
Десятковий склад числа. Розклад числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. |
|
88 |
Наступне і попереднє числа. Обчислення виду 49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі. Вимірювання довжини відрізка. |
|
89 |
Числа 41 – 90. Читання і запис чисел. Задача, яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка. |
|
90 |
Числа 41 – 90. Задача на знаходження невідомого доданка. |
|
91 |
Числа 91 – 100. Сотня. Задача на знаходження невідомого доданка. Рух по вказаному маршруту. |
|
92 |
Порівняння чисел у межах сотні. Задача на знаходження невідомого доданка. Запис плану маршруту. |
|
93 |
Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів. Задачі на різницеве порівняння. |
|
94 |
Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве порівняння. |
|
95 |
Числа 1 – 100. Дії з іменованими числами. |
|
96 |
Повторення вивченого |
|
97 |
Повторення вивченого |
|
98 |
Урок узагальнення і систематизації |
|
Арифметичні дії в межах 100 |
||
99 |
Нумерація чисел першої сотні. Знаходження невідомого доданка. |
|
100 |
Обчислення виду 40 + 50, 60 – 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Упорядкування чисел. |
|
101 |
Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Знаходження невідомого доданка. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної. |
|
102 |
Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Знаходження невідомого доданка. Розв’язування і складання задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення часу. |
|
103 |
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків. Визначення часу. |
|
104 |
Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за малюнком. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення маси. |
|
105 |
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур. |
|
106 |
Повторення вивченого |
|
107 |
Повторення вивченого |
|
108 |
Урок узагальнення і систематизації |
|
Арифметичні дії в межах 100 (15 год) |
||
109 |
Додавання виду 45 + 3. Знаходження невідомого доданка. Аналіз умови задачі. Розпізнавання геометричних фігур. |
|
110 |
Віднімання виду 48 – 5. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
|
111 |
Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
|
112 |
Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
|
113 |
Віднімання виду 45 – 20. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур. |
|
114 |
Віднімання виду 45 – 20. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. |
|
115 |
Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
|
116 |
Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
|
117 |
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
|
118 |
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
|
119 |
Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
|
120 |
Дії з двоцифровими числами. |
|
121 |
Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
|
122 |
Повторення вивченого |
|
123 |
Урок узагальнення і систематизації. |
|
Повторення |
||
124 |
Числа 1–10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа. |
|
125 |
Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Вимірювання довжини та побудова відрізків. |
|
126 |
Числа 1–20. Дії з числами. Дії з іменованими числами. |
|
127 |
Числа 1–100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми. Побудова відрізків. |
|
128 |
Числа 1–100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур. |
|
129 |
Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Дії з іменованими числами. |
|
130 |
Повторення вивченого. |
|
131 |
Повторення вивченого. |
|
132 |
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості. |
|
133 |
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості. |
|