Календарно-тематичне планування з математики для 1 класу НУШ, 2 семестр (за підр. Листопад))

Про матеріал
Календарно-тематичне планування на 2 семестр з математики у 1 класі за програмою НУШ-1. До підручника Н.Листопад.
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

2 семестр

  (Н. П. Листопад 4год/тижд.)

уроку  

Тема уроку

Дата

60

Маса. Кілограм

 

61

Місткість. Літр

 

62

Обчислення значень виразів. Задачі.

 

Числа 11–20

63

Десяток.

 

64

Числа 11–15. Утворення чисел,  запис чисел, читання. Задача на знаходження решти. Відтворення малюнка.

 

65

Числа 16–20. Утворення чисел,  запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження решти. Рух по вказаному маршруту.

 

66

Десятковий склад числа. Аналіз задачі, схеми. Відтворення малюнка.

 

67

Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур. 

 

68

Порівняння чисел. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізка заданої довжини.

 

69

Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей.

 

70

Додавання виду 10 + 4. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. 

 

71

Дециметр. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. 

 

72

Віднімання виду 17 – 7,  17 – 10. Задача на знаходження суми. Відтворення малюнка.

 

73

Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Творча робота над задачею. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини.

 

74

Обчислення виду 13 + 2.  Задачі з одним сюжетом. Відтворення малюнка.

 

75

Обчислення виду  18 – 5. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка заданої довжини.

 

76

Обчислення в межах 20. Задача на різницеве порівняння. Рух по вказаному маршруту.

 

77

Повторення вивченого

 

78

Повторення вивченого

 

79

Урок узагальнення і систематизації

 

Числа 21 – 100

80

Лічба десятками. Аналіз задачі. Відтворення малюнка.

 

81

Числа 21 –  40 . Назви чисел, читання, їх запис. Творча робота над задачею. Відтворення малюнка.

 

82

Числа 21 – 40. Круглі числа.  Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур.

 

83

Числа 21 – 40. Попереднє і наступне числа. Задача на знаходження невідомого доданка.  Побудова відрізка заданої довжини.

 

84

Числа 21 – 40. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення   малюнка.

 

85

Порівняння чисел.  Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини.

 

86

Числа 41 – 90. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка.

 

87

Десятковий склад числа. Розклад числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини.

 

88

Наступне і попереднє числа. Обчислення виду

49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі. Вимірювання довжини відрізка.

 

89

Числа 41 –  90. Читання і запис чисел.  Задача, яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка.

 

90

Числа 41 –  90. Задача на знаходження невідомого доданка.

 

91

Числа 91 – 100. Сотня.  Задача на знаходження невідомого доданка. Рух по вказаному маршруту.

 

92

Порівняння чисел у межах сотні. Задача на знаходження невідомого доданка. Запис плану маршруту.

 

93

Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів.  Задачі на різницеве порівняння.

 

94

Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве порівняння.

 

95

Числа 1 – 100. Дії з іменованими числами.

 

96

Повторення вивченого

 

97

Повторення вивченого

 

98

Урок узагальнення і систематизації

 

Арифметичні дії в межах 100

99

Нумерація чисел першої сотні. Знаходження невідомого доданка.

 

100

Обчислення виду 40 + 50, 60 – 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Упорядкування чисел.

 

101

Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Знаходження невідомого доданка.  Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної.

 

102

Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Знаходження невідомого доданка. Розв’язування і складання задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення часу.

 

103

Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків. Визначення часу.

 

104

Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за малюнком. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення маси. 

 

105

Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур.

 

106

Повторення вивченого

 

107

Повторення вивченого

 

108

Урок узагальнення і систематизації

 

Арифметичні дії в межах 100 (15 год)

109

Додавання виду 45 + 3. Знаходження невідомого доданка. Аналіз умови задачі. Розпізнавання  геометричних фігур.

 

110

Віднімання виду 48 – 5. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.

 

111

Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.

 

112

Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.

 

113

Віднімання виду 45 – 20. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур.

 

114

Віднімання виду 45 – 20. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми.

 

115

Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника.

 

116

Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

 

117

Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

 

118

Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

 

119

Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

 

120

Дії з двоцифровими числами.

 

121

Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

 

122

Повторення вивченого

 

123

Урок узагальнення і систематизації.

 

Повторення

124

Числа 1–10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа.

 

125

Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Вимірювання довжини та побудова відрізків.

 

126

Числа 1–20. Дії з числами. Дії з іменованими числами. 

 

127

Числа 1–100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми. Побудова відрізків.

 

128

Числа 1–100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур.

 

129

Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Дії з іменованими числами.

 

130

Повторення вивченого.

 

131

Повторення вивченого.

 

132

Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.

 

133

Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
22 березня 2020
Переглядів
3066
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку