МАТЕМАТИКА
І СЕМЕСТР
№ |
Тема |
Дата |
1 |
Кількісна лічба об’єктів. Порівняння груп об’єктів за кількістю. Число. Цифра. Орієнтування на площині і в просторі. |
|
2 |
Лічба об’єктів. Порівняння об’єктів за розміром, довжиною. Орієнтування на площині і в просторі |
|
3 |
Лічба об’єктів. Порівняння об’єктів за висотою, довжиною. Поділ об’єктів на групи за кольором, формою, розміром. |
|
4 |
Лічба об’єктів. Порівняння об’єктів за довжиною, шириною, товщиною. Співвідношення між числом і цифрою. |
|
5 |
Лічба об’єктів. Порівняння об’єктів за розміром. Поділ об’єктів на групи. |
|
6 |
Порядкова лічба об’єктів. Орієнтування на площині і в просторі. |
|
7 |
Поняття один – багато. Зображення кількості об’єктів фігурами і цифрами. Зрівнювання груп об’єктів за кількістю. Геометричні фігури. |
|
8 |
Порівнювання об’єктів за різними ознаками. Позначення числа об’єктів цифрами. |
|
9 |
Зрівнювання груп об’єктів за кількістю. Попереднє і наступне числа до даного. |
|
10 |
Кількісна і порядкова лічба. Порівняння об’єктів за довжиною і шириною. |
|
11 |
Поділ геометричних фігур на групи за спільними ознаками. Порівняння груп об’єктів за кількістю. |
|
НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД 1 ДО 10 |
||
12 |
Утворення числа 2 із числа 1 і числа 1 із числа 2. Письмо цифри 1 |
|
13 |
Порівняння чисел. Знаки «=», «≠», «<». « >» Письмо цифри 2. |
|
14 |
Утворення числа 3 із числа 2 і числа 2 із числа 3. Письмо цифри 3 |
|
15 |
Склад числа 3. Трикутник. Геометричні фігури. Вимірювання умовними мірками. |
|
16 |
Утворення числа 4 із числа 3 і числа 3 із числа 4. Письмо цифри 4. Порівняння чисел у межах 4. Вимірювання лінійкою. |
|
17 |
Склад числа 4. Чотирикутник. Вимірювання відрізків. |
|
18 |
Порівняння чисел у межах 4. Вимірювання і порівняння відрізків за довжиною. |
|
19 |
Утворення числа 5 із числа 4 і числа 4 із числа 5. Письмо Цифри 5. Порівняння чисел у межах 5. |
|
20 |
Склад числа 5. Пятикутник. Порівняння чисел у межах 5. |
|
21 |
Дії додавання і віднімання. Знаки «+» і «–». Складання за малюнками рівностей і їх читання. |
|
22 |
Порівняння чисел у межах 5. Складання рівностей за малюнками і схемами. |
|
23 |
Складання нерівностей і рівностей за малюнками і схемами. Вимірювання відрізків. |
|
24 |
Утворення числа 6 із числа 5 і числа 5 із числа 6. Письмо цифри 6. Порівняння чисел у межах 6. |
|
25 |
Склад числа 6. Шестикутник. Вимірювання довжини сторін трикутника. |
|
26 |
Складання рівностей і нерівностей за малюнками. Добір малюнків до схем. |
|
27 |
Утворення числа 7 із числа 6 і числа 6 із числа 7. Письмо цифри 7. Порівняння чисел у межах 7. |
|
28 |
Склад числа 7. Тиждень. Назви днів тижня. |
|
29 |
Складання виразів та нерівностей за малюнками і схемами. Обчислення виразів. |
|
30 |
Утворення числа 8 із числа 7 і числа 7 із числа 8. Письмо цифри 8. Порівняння чисел у межах 8. Складання схем до виразів. |
|
31 |
Склад числа 8. Обчислення виразів. Порівняння довжин відрізків. |
|
32 |
Складання за малюнками схем, рівностей, нерівностей. |
|
33 |
Утворення числа 9 із числа 8 і числа 8 із числа 9. Письмо цифри 9. Порівняння чисел у межах 9. Складання схем за малюнками. |
|
34 |
Склад числа 9. Читання рівностей по-різному. Вимірювання довжини відрізків. |
|
35 |
Складання рівностей за малюнками і схемами. Читання числових нерівностей по-різному. |
|
36 |
Утворення числа 10 із числа 9 і числа 9 із числа 10. Письмо числа 10. Порівняння чисел за числовим променем. |
|
37 |
Склад числа 10. Складання нерівностей за малюнками.Робота з деформованими рівностями. |
|
38 |
Склад числа 10. Складання рівностей за малюнками та схемами. |
|
39 |
Назви чисел при додаванні. Складання рівностей за схемами і числовим променем. Обчислення виразів на 2 дії. |
|
40 |
Ознайомлення з поняттями «стільки ж», «стільки ж і 1», «стільки ж без 1». Обчислення виразів за числовим променем. |
|
41 |
Знаходження невідомого доданка за сумою і відомим доданком. Складання схем за малюнками і виразами. Вимірювання і креслення відрізків. |
|
42 |
Зв'язок між додаванням і відніманням. Складання рівностей на віднімання за рівністю на додавання. |
|
43 |
Утворення числа 0. Письмо цифри 0. |
|
44 |
Число і цифра 0. Дії з нулем. Складання рівностей і нерівностей за текстами та схемами. |
|
45 |
Складання і обчислення виразів за малюнками і схем – за виразами. |
|
46 |
Задача та її складові. Складання і розвʼязування задач. |
|
47 |
Порівняння місткості (обʼєму). Літр. Складання задач за малюнками і схемами . |
|
48 |
Повторення складу чисел. Складання і розвʼязування задач. |
|
ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ В МЕЖАХ 10 |
||
49 |
Таблиці додавання і віднімання числа 1. Обчислення виразів на 2 дії. Доповнення та складання задач за малюнком і виразом. |
|
50 |
Додавання і віднімання числа 1. Складання і розвʼязування задач на знаходження суми чи остачі. |
|
51 |
Таблиці додавання числа 2. Складання задач за малюнками та схемами і їх розвʼязування. Креслення відрізка. |
|
52 |
Обчислення виразів за таблицями додавання і віднімання числа 2. Складання і розвʼязування задач. |
|
53 |
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Порівняння виразу і числа. |
|
54 |
Складання і розвʼязування задач на збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць. Різні способи читання рівностей. |
|
55 |
Таблиці додавання і віднімання числа 3. Задачі на збільшення (зменшення ) числа на кілька одиниць. |
|
56 |
Додавання і віднімання чисел 1–3. Задачі на збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць. |
|
57 |
Назви чисел при відніманні. Таблиці додавання і віднімання числа 4. |
|
58 |
Засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 4. Складання задач за структурним коротким записом. |
|
59 |
Одиниці вартості – копійка і гривня. Грошові монети й купюри (банкноти). Таблиці додавання і віднімання числа 5. |
|
60 |
Повторення вивченого. Складання задач за запитаннями, за виразами. |
|
II семестр |
||
61 |
Повторення додавання і віднімання чисел 1-5.Складання і розв’язування задач на знаходження суми і різницеве порівняння. |
|
62 |
Таблиці додавання і віднімання числа 6.Складання і розв’язування задач на зменшення числа на кілька одиниць і різницеве порівняння. |
|
63 |
Таблиці додавання і віднімання числа 7.Складання і розв’язування задач на знаходження остачі та різницеве порівняння. |
|
64 |
Складання та розв’язування задач за малюнками та короткими записами. Порівняння виразів. |
|
65 |
Таблиці додавання і віднімання чисел 8 і 9.Складання і розв’язування задач за малюнками і виразами. |
|
66 |
Задачі на знаходження невідомого доданку. Порівняння виразів. |
|
67 |
Складання рівностей і нерівностей та задач за малюнками. Креслення відрізків. |
|
68 |
Доповнення та розв’язування задач на знаходження остачі. Обчислення виразів на 2 дії. |
|
69 |
Розв’язування задач на зменшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання геометричних фігур. Зміна суми при зміні доданків. |
|
70 |
Додавання та віднімання числа частинами. Розв’язування задач на збільшення (зменшення ) на кілька одиниць.
|
|
71 |
Переставна властивість додавання. Розв’язування задач на знаходження суми та різницеве порівняння. |
|
72 |
Ознайомлення з діаграмами. Складання рівностей і нерівностей за малюнками і текстами. |
|
73 |
Числа 11- 20. Величини. Десяток. Розв’язування задач на збільшення на кілька одиниць та знаходження невідомого доданку. Вимірювання і креслення відрізків. |
|
74 |
Утворення чисел другого десятку. Розв’язування задач на збільшення (зменшення ) числа на кілька одиниць. |
|
75 |
Утворення чисел другого десятку за їх десятковим складом. Складання задач на знаходження остачі за коротким записом. |
|
76 |
Лічба в межах 20. Складання і розв’язування задач різних видів за короткими записами. |
|
77 |
Дециметр. Розв’язування задач на додавання і віднімання. Доповнення рівностей в межах 10. |
|
78 |
Складання задач за малюнками і виразами та розв’язування їх. Обчислення виразів на 2 дії. |
|
79 |
Задачі з двома запитаннями. Обчислення виразів на додавання і віднімання в межах 10. |
|
80 |
Розв’язування задач на різницеве порівняння та збільшення числа на кілька одиниць. Обчислення виразів. |
|
81 |
Порівняння чисел в межах 20. Читання виразів на додавання двома способами. |
|
82 |
Порівняння іменованих чисел. Порівняння задач на віднімання |
|
83 |
Складання рівностей за малюнками і зразком. Розв’язування задач на (збільшення ) зменшення на кілька одиниць. Творча робота над задачами. |
|
84 |
Десятковий склад чисел. Складання нерівностей і рівностей за малюнками. Доповнення та розв’язування задач. |
|
85 |
Додавання і віднімання чисел в межах 20 на основі нумерації. Читання виразів на віднімання двома способами. |
|
86 |
Додавання і віднімання чисел на основі нумерації. Складання задач за короткими записами та їх розв’язування. |
|
87 |
Ознайомлення з подачею інформації через таблиці і діаграми. Побудова ламаної лінії. |
|
88 |
Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Порівняння чисел і виразів в межах 20. |
|
89 |
Складання задач за виразом і запитанням. Складання і обчислення виразів за таблицями. |
|
90 |
Задачі на час. Обчислення виразів на 2 дії в межах 20. |
|
91 |
Послідовність чисел в межах 20. Розв’язування задач на знаходження остачі. Заміна одних одиниць вимірювання довжини іншими. |
|
92 |
Задачі з двома запитаннями. Вибір виразів за їх значенням. Креслення відрізків . |
|
93 |
Задачі на знаходження невідомого доданку, задач з зайвими даними. Визначення спільної частини геометричних фігур. |
|
94 |
Складання задач за виразом , доповнення задач і розв’язання їх. Обчислення виразів на 2 дії в межах 20. |
|
95 |
Задачі на різницеве порівняння . Складання задач за схемами. Доповнення рівностей знаками дій . |
|
96 |
Складання задач за малюнками, короткими записами. Обчислення кругових виразів. |
|
97 |
Складання і порівняння задач за короткими записами та нерівностей за таблицями. Зміна різниці при зміні одного з компонентів. |
|
98 |
Складання задач за малюнками та за вибраним запитанням до умови. Складання нерівностей. |
|
99 |
Складання задач за малюнком і запитаннями, схемами. Підбір запитання до умови. Кругові вирази. |
|
100 |
Нумерація чисел від 21 до 100. Утворення і назви чисел від 21 до 39. Лічба в межах 39.Розв’язування задач з двома запитаннями. Порівняння іменованих чисел |
|
101 |
Утворення і назва чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89. Задачі вивчених видів. Малювання візерунків з ламаних ліній. |
|
102 |
Утворення чисел від 90 до 100. Лічба в межах 100. Задачі на суму та остачу. |
|
103 |
Лічба десятками в межах 100. Порівняння іменованих чисел в межах 100. Задачі на знаходження суми. Поділ многокутника відрізками. |
|
104 |
Письмова нумерація чисел в межах 100.Запис чисел в нумераційній таблиці. Задачі на знаходження невідомого доданку. |
|
105 |
Лічба десятками. Порівняння чисел в межах 100. Вирази на 2 дії. |
|
106 |
Істинні і хибні висловлювання. Задачі на час за календарем. Додавання і віднімання десятками. |
|
107 |
Метр. Складання задач за малюнком і виразами .Обчислення виразів на основі нумерації. |
|
108 |
Запис двоцифрових чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел. Складання задач за короткими записами. Креслення відрізків. |
|
109 |
Складання задач за малюнком та запитаннями, за короткими записами. Креслення відрізків. Обчислення виразів в межах 100. |
|
110 |
Доповнення та розв’язання задач. Порівняння чисел в межах 100. |
|
111 |
Істинні і хибні висловлювання. Розв’язування текстових задач. Перевірка правильності обчислення виразів. |
|
112 |
Розв’язування текстових задач. Порівняння додавання і віднімання одноцифрових і круглих чисел. Об’ємні фігури. |
|
113 |
Монети. Грошові банкноти України. Задачі про гроші і вартість товарів. |
|
114 |
Доба. Розв’язування задач за календарем. Обчислення виразів на 2 дії. |
|
115 |
Година . Хвилина. Визначення часу за годинником з точністю до години. Розв’язування задач на час. |
|
116 |
Визначення часу за годинником різних частин доби. Розв’язування задач на час. Порівняння та додавання і віднімання круглих чисел. |
|
117 |
Співвідношення між компонентами і результатом віднімання. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Порівняння виразів і чисел в межах 100. |
|
118 |
Розрядні доданки. Задачі на знаходження невідомого доданку та задач з двома запитаннями. |
|
119 |
Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд ( загальний випадок). Складання і розв’язування задач за короткими записами . Порівняння довжин відрізків. |
|
120 |
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Задачі на збільшення (зменшення ) на кілька одиниць, на знаходження невідомого доданку. |
|
121 |
Запис двоцифрових чисел. Задачі на різницеве порівняння. Креслення відрізків. |
|
122 |
Розв’язування текстових задач вивчених видів. Обчислення виразів на 2 та 3 дії. Елементи многокутників. |
|
123 |
Задачі на час. Складання задачі на знаходження невідомого від’ємника. Порівняння виразів. |
|
124 |
Повторення вивченого за рік. Нумерація чисел. Читання виразів по – різному. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць, на різницеве порівняння. Складання задач за виразом. |
|
125 |
Задачі на збільшення на кілька одиниць, на різницеве порівняння. Обчислення виразів на основі нумерації. |
|
126 |
Взаємозв’язок між додаванням і відніманням . Задачі на знаходження суми. Складання задач за короткими записами. |
|
127 |
Складання виразів за шкалою лінійки. Складання задач за різними короткими записами. |
|
128 |
Складання і розв’язування задач зі словами « стільки ж» , задач з двома запитаннями. Обчислення виразів з 1 і 0.Креслення геометричних фігур. |
|
129 |
Календар. Доба. Послідовність від найменшої одиниці часу до найбільшої. Творча робота над задачами. |
|
130 |
Задачі на обчислення часу за годинником. Задачі з поняттям « вартість». Обчислення виразів . |
|
131 |
Розв’язування текстових і логічних задач. Обчислення виразів на додавання і віднімання в межах 100. |
|
132 |
Узагальнення та систематизація вивченого. |
|