Календарно-тематичне планування з математики
для 3 класу
на 2023-2024 н.р. за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Б Шияна
до підручника «Математика» , С.П. Логачевська, Т.А. Логачевська, О.А. Комар, Київ, Літера ЛТД, 2020р.
1 семестр
5 годин на тиждень
Тема розділу |
К-ть годин |
Кількість запланованих робіт |
|||
Самостійна робота |
Дата |
Діагностувальна робота |
Дата |
||
Повторення вивченого у 2 класі. |
11 |
1 |
|
1 |
|
Розділ 1. Вирази. Рівності і нерівності. Рівняння. |
43 |
2 |
|
2 |
|
Розділ 2. Тисяча. Величини. |
27 |
2 |
|
1 |
|
Усього за І семестр |
81 |
5 |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Посилання на відео матеріали. |
Дата |
1 |
Повторення вивченого. Додавання і віднімання чисел на основі нумерації. Вхідний контроль
|
відтворює послідовність чисел у межах сотні; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; |
|
|
2 |
Порозрядне додавання і віднімання чисел у межах 100 |
встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; розв’язує прості і складені сюжетні задачі, |
https://www.youtube.com/watch?v=ptXKbUdhiOw
|
|
3 |
Додавання і віднімання з переходом через десяток у межах 20 |
розуміє залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів [2 МАО 2-4.8-1] |
https://www.youtube.com/watch?v=4mRJcYax-mE
|
|
4 |
Додавання і відні-мання чисел частинами в межах 100 |
прогнозує результат обчислень [2 МАО 2-1.3-1]; переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний висновок [2 МАО 2-1.3-2] |
https://www.youtube.com/watch?v=_ 0nV7rO2UE8
|
|
5 |
Спосіб округлення числа при додаванні і відніманні |
знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3-3];
|
https://www.youtube.com/watch?v=fgeoNyvlbF8
|
|
6 |
Вправи на закріплення Самостійна робота |
знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3-3]; застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами (додавання, віднімання,) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах [2 МАО 2-4.3-5] |
|
|
7 |
Таблиці множення чисел 2, 3 і ділення на 2, 3 |
розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1] |
https://www.youtube.com/watch?v=tkYFot1JI7Y
|
|
8 |
Таблиці множення чисел 4, 5 і ділення на 4,5 |
володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3] прогнозує результат множення і ділення, [3 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4] |
https://www.youtube.com/watch?v=llwMVKhaTjA
|
|
9 |
Таблиці множення чисел 6, 7 і ділення на 6, 7 |
розуміє сутність дій множення і ділення; використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення |
https://svitppt.com.ua/matematika/tablicya-mnozhennya-chisla-4.html
|
|
10 |
Таблиці множення чисел 8, 9 і ділення на 8,9 |
вимірює довжини предметів або відрізків ) [ 2 МАО 3-4.7-4]; розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі |
|
|
11 |
Тематичний контроль Діагностувальна робота №1 |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
|
12 |
Числові вирази |
читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [3 МАО 4.8] застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3] розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; [3 МАО 4.8] розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; |
https://www.youtube.com/watch?v=hljv1T_trJ8&ab_channel=11%D0%B
|
|
13 |
Задачі на знаходження суми двох добутків |
обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7] |
https://www.youtube.com/watch?v=bbntwpD5GHQ
|
|
14 |
Обернені задачі до задач на знаходження двох добутків |
перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо; [3 МАО 3.2], [3 МАО 3.4] виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6] розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] |
https://www.youtube.com/watch?v=YFqtQSBcMrg&ab_channel=Formula
|
|
15 |
Відпрацювання навичок складання і розв’язання обернених задач на знаходження двох добутків |
розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] |
|
|
16 |
Обернені задачі до задач на знаходження двох добутків. Вправи на закріплення |
складає сюжетні задачі; [3 МАО 1.2] визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2] розуміє, що ситуація купівлі - продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2] розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток; [3 МАО 1.2] користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях, [3 МАО 1.2] розуміє, що ситуація купівлі - продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2] розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток; [3 МАО 1.2] |
https://www.youtube.com/watch?v=fPgqKryY0Ao
|
|
17 |
Вирази зі змінною |
читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8] встановлює відношення рів-ності й нерівності між числами й числовими виразами; [3 МАО 4.8] |
https://www.youtube.com/watch?v=ftG4oEy0WOw
|
|
18 |
Відпрацювання навичок обчислення виразів зі змінною |
Записує і обчислює математичні вирази зі змінною з використан-ням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [3 МАО 4.8] |
https://www.youtube.com/watch?v=WzUTQU6SUnA
|
|
19 |
Задачі з буквеними даними |
знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] [3 МАО 4.8] розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною; [3 МАО 4.1], [3 МАО 4.8] знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
https://www.youtube.com/watch?v=F8PKI4HViYU
|
|
20 |
Задачі на різницеве порівняння двох добутків |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3] |
https://www.youtube.com/watch?v=hXde_eamFwE
|
|
21 |
Задачі на різницеве порівняння двох добутків.
|
створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [3 МАО 2.3] |
|
|
22 |
Вправи на закріплення. Самостійна робота |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
|
23 |
Обернені задачі до задач на різницеве порівняння двох добутків |
перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо; [3 МАО 3.2], [3 МАО 3.4] складає сюжетні задачі; [3 МАО 1.2] виконує елементарні дослідження матема-тичних залежностей з допомогою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
https://www.youtube.com/watch?v=fPgqKryY0Ao
|
|
24 |
Обернені задачі до задач на різницеве порівняння двох добутків |
розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною; [3 МАО 4.1], [3 МАО 4.8] знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе спосо-бом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
|
|
25 |
Нерівності зі змінною |
розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною; [3 МАО 4.1], [3 МАО 4.8] знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе спосо-бом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
https://www.youtube.com/watch?v=lgJxIoig_08
|
|
26 |
Відпрацювання навичок розв’язування нерівностей зі змінною |
складає вираз до задачі з буквеними даними; [3 МАО 2.2], [3 МАО 4.8] |
|
|
27 |
Задачі на кратне порівняння двох добутків |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
https://www.youtube.com/watch?v=yK_m6dqvum4
|
|
28 |
Вправи на закріплення |
Створює допоміжну модель задачі, обирає числові дані достатні для відповіді на запита-ння задачі, планує розвв’язання задачі,перевіряє правильність розв’язку задачі, розв ’язує задачу іншим способом тощо; |
|
|
29
30 |
Обернені задачі до задач на кратне порівняння двох добутків |
розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює мате-матичну модель задачі; [3 МАО 2 |
https://www.youtube.com/watch?v=0gpHIOxLSV4
|
|
31 |
Рівняння. Знаходження невідомого доданка |
застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; [3 МАО 4.8] |
https://www.youtube.com/watch?v=ThKjy5l8uf8
|
|
32 |
Рівняння. |
застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; [3 МАО 4.8] |
https://www.youtube.com/watch?v=jR3bgf5JMfg
|
|
33 |
Побудова геометричних фігур |
орієнтується на площині і в просторі, рухається за визначеним маршрутом; планує маршрут пересування; [3 ГІО 2.1] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [3 МАО 4.5] називає елементи геометричних фігур; [3 МАО 4.5] |
https://www.youtube.com/watch?v=Zv8x_NCjKHE
|
|
34 |
Вправи на закріплення.
|
виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допо-могою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
|
35 |
Діагностувальна робота №2 |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
|
36 |
Обчислення периметра многокутника |
моделює геометричні фігури; [3 МАО 4.6] будує прямокутник/квадрат; [3 МАО 4.6] розуміє сутність периметра многокутника; [3 МАО 4.7], користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях [3 МАО 4.3] |
https://www.youtube.com/watch?v=xaUlWv0I-8Q&ab_channel=NataliKresak
|
|
37 |
Рівняння. Знаходження невідомого зменшуваного і від’ємника. |
розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; [3 МАО 4.8] розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифме-тичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] розрізняє числові нерів-ності та нерівності зі змінною; [3 МАО 4.1], [3 МАО 4.8] |
https://www.youtube.com/watch?v=6tvUaNpkcWw
|
|
38 |
Рівняння. Знаходження невідомого зменшуваного і від’ємника |
розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною; [3 МАО 4.1], [3 МАО 4.8] |
https://www.youtube.com/watch?v=gz9mCLxEAQw
|
|
39 |
Коло. Круг. |
розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); [3 МАО 4.5] будує за допомогою циркуля коло [3 МАО 4.6] |
|
|
40 |
Вправи на закріплення |
виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допо-могою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
|
41 |
Відпрацювання навичок розв’язування виразів. Розв’язування рівнянь |
читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8] встановлює відношення рів-ності й нерівності між числами й числовими виразами; [3 МАО 4.8] застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3] |
|
|
42 |
Рівняння. Знаходження невідомого множника |
розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] |
https://www.youtube.com/watch?v=wO6fmkL0ahE |
|
43 |
Рівняння. Знаходження невідомого діленого і дільника |
розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] |
https://www.youtube.com/watch?v=Z1RiYKkIixI |
|
44 |
Відпрацювання навичок знаходження невідомого діленого і дільника |
розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] |
https://www.youtube.com/watch?v=aviZTctvvqM |
|
45 |
Розв’язування рівнянь |
розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] |
|
|
46 |
Вправи на закріплення |
виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допо-могою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
|
47 |
Вправи на закріплення. Самостійна робота |
розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] |
|
|
48 |
Рівняння виду х+23=4*6 |
розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] |
https://www.youtube.com/watch?v=o9Tc2NgE4pc |
|
49 |
Рівняння виду х-(13+7)=67 |
розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм; [3 МАО 2.1], [3 ІФО 1.2] обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації; [3 МАО 2.3] вносить дані до таблиць; [3 МАО 2.1] |
https://vshkole.com.ua/gdz/3-klas-2020/matematyka/logachevska/rivnyannya-vydu-storinka-72 |
|
50 |
Задачі з геометричним змістом |
орієнтується на площині і в просторі, рухається за визначеним маршрутом; планує маршрут пересування; [3 ГІО 2.1] співвід-носить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [3 МАО 4.5] |
https://www.youtube.com/watch?v=pD5rfqUJBHw |
|
51 |
Задачі з геометричним змістом |
орієнтується на площині і в просторі, рухається за визначеним маршрутом; планує маршрут пересування; [3 ГІО 2.1] співвід-носить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [3 МАО 4.5] |
https://www.youtube.com/watch?v=AUqIWYGyQOc |
|
52 |
Вправи на закріплення |
виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допо-могою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
|
53 |
Діагностувальна робота №3 |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
|
54 |
Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок за темою |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
|
55 |
Утворення сотень першої тисячі |
відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2] |
https://www.youtube.com/watch?v=EQRbkd952YE |
|
56 |
Утворення і порівняння трицифрових чисел |
відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2] |
https://www.youtube.com/watch?v=rQ8GGtxZuxc |
|
57 |
Розрядні одиниці трицифрових чисел |
відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2] визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; [3 МАО 4.2] |
https://www.youtube.com/watch?v=o203076vM3g |
|
58 |
Вправи на закріплення |
відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2] визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; [3 МАО 4.2] |
https://www.youtube.com/watch?v=yuQbDRiJiGA |
|
59 |
Додавання та віднімання на основі розрядного складу та нумерації |
подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [3 МАО 4.2] порівнює числа різними способами; [3 МАО 4.2] виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [3 МАО 4.3] |
https://www.youtube.com/watch?v=bL1Umbkdhho |
|
60 |
Самостійна робота |
відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2] визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; [3 МАО 4.2] |
|
|
61 |
Одиниці вимірювання довжин: міліметр, кілометр |
знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр) та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7] користується знанням співвід-ношень між величинами у нав-чально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] вимірює і порівнює величини: довжину; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7] обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] користу-ється для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7] |
https://www.youtube.com/watch?v=WcGEd2VlsS0 |
|
62 |
Одиниці вимірювання маси: грам, тонна |
знає одиниці вимірювання маси (кілограм, центнер) та співвід-ношення між ними; [3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7] користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7] обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] користу-ється для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7] читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм; [3 МАО 2.1], [3 ІФО 1.2] |
https://www.youtube.com/watch?v=6tAtYb6iLzY&ab_channel=MONUKRAINE
|
|
63 |
Вправи на закріплення
|
знає одиниці вимірювання довжини і маси та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1], |
https://www.youtube.com/watch?v=eEz_2-ssmCU |
|
64 |
Вправи на закріплення. Самостійна робота |
знає одиниці вимірювання довжини і маси та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1], |
|
|
65 |
Гроші. Операції з грошима |
розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2] |
https://www.youtube.com/watch?v=glNwXZQZVIw&ab_channel=%D0%A3%D0%9D%D0%86%D0%90%D0%9D
|
|
66 |
Фінансові задачі |
розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2] |
|
|
67 |
Задачі на знаходження четвертого пропорційного |
розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; [3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3] |
https://www.youtube.com/watch?v=H281NqDAfPY |
|
68 |
Вправи на закріплення |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
https://www.youtube.com/watch?v=ALVX1Gy70uI |
|
69 |
Одиниці вимірювання часу. Секунда |
знає одиниці вимірювання часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1],користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7] |
https://www.youtube.com/watch?v=dvsEF1gemw8 |
|
70 |
Задачі на обчислення часу у межах доби |
виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] |
https://www.youtube.com/watch?v=teBkEGPa508 |
|
71 |
Вправи на закріплення |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
https://www.youtube.com/watch?v=JcCU6_VlCvo |
|
72 |
Діагностувальна робота №4 |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
|
73 |
Аналіз контрольної роботи |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
|
74 |
Використання календаря |
знає одиниці вимірювання часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7] |
https://www.youtube.com/watch?v=pgs9bdu4_uQ |
|
75 |
Задачі на подвійне зведення до одиниці |
розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [3 МАО 2.3] |
https://www.youtube.com/watch?v=kLse1z98U7Q |
|
76 |
Обернені задачі на подвійне зведення до одиниці |
розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [3 МАО 2.3] |
https://www.youtube.com/watch?v=DvuvVb40IN0 |
|
77 |
Обернені задачі на подвійне зведення до одиниці |
розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [3 МАО 2.3] |
https://www.youtube.com/watch?v=ooVc2g6C8OE |
|
78 |
Перетворення одиниць вимірювання на менші одиниці |
користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7] |
https://www.youtube.com/watch?v=Q9m0D6CTA90 |
|
79 |
Перетворення одиниць вимірювання на менші одиниці |
користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7] |
https://www.youtube.com/watch?v=NAjfAIGx8n4 |
|
80 |
Перетворення одиниць вимірювання на менші одиниці |
користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7] |
https://www.youtube.com/watch?v=6tAtYb6iLzY |
|
81 |
Підсумковий урок за семестр |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя |
|
|