Календарно-тематичне планування з математики для 3 класу на 2023-2024 н.р. за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Б Шияна до підручника «Математика» , С.П

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики для 3 класу на 2023-2024 н.р. за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Б Шияна до підручника «Математика» , С.П. Логачевська, Т.А. Логачевська, О.А. Комар, Київ, Літера ЛТД, 2020р. 1 семестр. 5 годин на тиждень
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування з математики

для 3 класу

 на 2023-2024  н.р. за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Б Шияна

до підручника «Математика» , С.П. Логачевська, Т.А. Логачевська, О.А. Комар, Київ, Літера ЛТД, 2020р.

1 семестр

5 годин на тиждень

Тема розділу

К-ть годин

Кількість запланованих робіт

Самостійна робота

Дата

Діагностувальна робота

Дата

Повторення вивченого у 2 класі.

11

1

 

1

 

Розділ 1. Вирази. Рівності і нерівності. Рівняння.

43

2

 

2

 

Розділ 2. Тисяча. Величини.

27

2

 

1

 

Усього за І семестр

81

5

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку

Очікувані результати

Посилання на відео матеріали.

Дата

1

Повторення вивченого. Додавання і віднімання чисел на основі нумерації.

Вхідний контроль

 

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

 

 

 

 

2

Порозрядне додавання і віднімання чисел у межах 100

встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії;

розв’язує прості і складені сюжетні задачі,

https://www.youtube.com/watch?v=ptXKbUdhiOw 

 

 

3

Додавання і віднімання з переходом через десяток у межах 20

розуміє залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів [2 МАО 2-4.8-1]

https://www.youtube.com/watch?v=4mRJcYax-mE

 

 

 

4

Додавання і відні-мання чисел частинами в межах 100

прогнозує результат обчислень [2 МАО 2-1.3-1]; переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний  висновок [2 МАО 2-1.3-2]

https://www.youtube.com/watch?v=_

0nV7rO2UE8

 

 

5

Спосіб округлення числа при додаванні і відніманні

знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3-3];

 

https://www.youtube.com/watch?v=fgeoNyvlbF8

 

 

6

Вправи на закріплення

Самостійна робота

знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3-3];

застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами (додавання, віднімання,) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах [2 МАО 2-4.3-5]

 

 

7

Таблиці множення чисел 2, 3 і ділення на 2, 3

розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1]

https://www.youtube.com/watch?v=tkYFot1JI7Y

 

 

8

Таблиці множення чисел 4, 5 і ділення на 4,5

володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3] прогнозує результат множення і ділення, [3 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4]

https://www.youtube.com/watch?v=llwMVKhaTjA

 

 

9

Таблиці множення чисел 6, 7 і ділення на 6, 7

розуміє сутність дій множення і ділення;

використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення

https://svitppt.com.ua/matematika/tablicya-mnozhennya-chisla-4.html

 

 

10

Таблиці множення чисел 8, 9 і ділення на 8,9

вимірює довжини предметів або відрізків ) [ 2 МАО 3-4.7-4];

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом;

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі

 

 

11

Тематичний контроль

Діагностувальна робота №1

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

 

12

Числові вирази

читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [3 МАО 4.8]

застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3] розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; [3 МАО 4.8] розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами;

https://www.youtube.com/watch?v=hljv1T_trJ8&ab_channel=11%D0%B

 

 

13

Задачі на знаходження суми двох добутків

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2]

перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7]

https://www.youtube.com/watch?v=bbntwpD5GHQ

 

 

14

Обернені задачі до задач на знаходження двох добутків

перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо; [3 МАО 3.2], [3 МАО 3.4] виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6]

розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1]

https://www.youtube.com/watch?v=YFqtQSBcMrg&ab_channel=Formula

 

 

15

Відпрацювання навичок складання і розв’язання обернених задач на знаходження двох добутків

розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1]

 

 

16

Обернені задачі до задач на знаходження двох добутків.

Вправи на закріплення

складає сюжетні задачі; [3 МАО 1.2] визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2] розуміє, що ситуація купівлі - продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2]

розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток; [3 МАО 1.2] користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях, [3 МАО 1.2]

розуміє, що ситуація купівлі - продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2] розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток; [3 МАО 1.2]

https://www.youtube.com/watch?v=fPgqKryY0Ao

 

 

17

Вирази зі змінною

читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8] встановлює відношення рів-ності й нерівності між числами й числовими виразами; [3 МАО 4.8]

https://www.youtube.com/watch?v=ftG4oEy0WOw

 

 

18

Відпрацювання навичок обчислення виразів зі змінною

Записує і обчислює  математичні вирази зі змінною з використан-ням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [3 МАО 4.8]

https://www.youtube.com/watch?v=WzUTQU6SUnA

 

 

19

Задачі з буквеними даними

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] [3 МАО 4.8] розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною; [3 МАО 4.1], [3 МАО 4.8] знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною

зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8]

https://www.youtube.com/watch?v=F8PKI4HViYU

 

 

20

Задачі на різницеве порівняння двох добутків

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

https://www.youtube.com/watch?v=hXde_eamFwE

 

 

21

Задачі на різницеве порівняння двох добутків.

 

створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [3 МАО 2.3]

 

 

22

Вправи на закріплення. Самостійна робота

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

 

23

Обернені задачі до задач на різницеве порівняння двох добутків

перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо; [3 МАО 3.2], [3 МАО 3.4] складає сюжетні задачі; [3 МАО 1.2] виконує елементарні дослідження матема-тичних залежностей з допомогою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6]

https://www.youtube.com/watch?v=fPgqKryY0Ao

 

 

24

Обернені задачі до задач на різницеве порівняння двох добутків

розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною; [3 МАО 4.1], [3 МАО 4.8] знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе спосо-бом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8]

 

 

25

Нерівності зі змінною

розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною; [3 МАО 4.1], [3 МАО 4.8] знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе спосо-бом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8]

https://www.youtube.com/watch?v=lgJxIoig_08

 

 

26

Відпрацювання навичок розв’язування нерівностей зі змінною

складає вираз до задачі з буквеними даними; [3 МАО 2.2], [3 МАО 4.8]

 

 

27

 

Задачі на кратне порівняння двох добутків

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

https://www.youtube.com/watch?v=yK_m6dqvum4

 

 

28

Вправи на закріплення

Створює допоміжну модель задачі, обирає числові дані достатні для відповіді на запита-ння задачі, планує розвв’язання задачі,перевіряє правильність розв’язку задачі, розв ’язує задачу іншим способом тощо;

 

 

29

 

 

 

30

Обернені задачі до задач на кратне порівняння двох добутків

розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює мате-матичну модель задачі; [3 МАО 2

https://www.youtube.com/watch?v=0gpHIOxLSV4

 

 

31

Рівняння. Знаходження невідомого доданка

застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; [3 МАО 4.8]

https://www.youtube.com/watch?v=ThKjy5l8uf8

 

 

32

Рівняння.

застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; [3 МАО 4.8]

https://www.youtube.com/watch?v=jR3bgf5JMfg

 

 

33

Побудова геометричних фігур

орієнтується на площині і в просторі, рухається за визначеним маршрутом; планує маршрут пересування; [3 ГІО 2.1] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [3 МАО 4.5] називає елементи геометричних фігур; [3 МАО 4.5]

https://www.youtube.com/watch?v=Zv8x_NCjKHE

 

 

34

Вправи на закріплення.

 

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допо-могою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

 

35

Діагностувальна  робота №2

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

 

36

Обчислення периметра многокутника

моделює геометричні фігури; [3 МАО 4.6] будує прямокутник/квадрат; [3 МАО 4.6]

розуміє сутність периметра многокутника; [3 МАО 4.7], користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях [3 МАО 4.3]

https://www.youtube.com/watch?v=xaUlWv0I-8Q&ab_channel=NataliKresak

 

 

37

Рівняння. Знаходження невідомого зменшуваного і від’ємника.

розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; [3 МАО 4.8] розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифме-тичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] розрізняє числові нерів-ності та нерівності зі змінною; [3 МАО 4.1], [3 МАО 4.8]

https://www.youtube.com/watch?v=6tvUaNpkcWw

 

 

38

Рівняння. Знаходження невідомого зменшуваного і від’ємника

розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною; [3 МАО 4.1], [3 МАО 4.8]

https://www.youtube.com/watch?v=gz9mCLxEAQw

 

 

39

Коло. Круг.

розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); [3 МАО 4.5] будує за допомогою циркуля коло [3 МАО 4.6]

https://www.youtube.com/watch?v=Gnj1A4KaAh0&ab_channel=%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F%D0%A1%D0%A864

 

 

40

Вправи на закріплення

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допо-могою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

 

41

Відпрацювання навичок розв’язування виразів. Розв’язування рівнянь

читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8] встановлює відношення рів-ності й нерівності між числами й числовими виразами; [3 МАО 4.8]

застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3]

 

 

42

Рівняння. Знаходження невідомого множника

розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8]

https://www.youtube.com/watch?v=wO6fmkL0ahE

 

43

Рівняння. Знаходження невідомого діленого і дільника

розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8]

https://www.youtube.com/watch?v=Z1RiYKkIixI

 

44

Відпрацювання навичок знаходження невідомого діленого і дільника

розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8]

https://www.youtube.com/watch?v=aviZTctvvqM

 

45

Розв’язування рівнянь

розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8]

 

 

46

Вправи на закріплення

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допо-могою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

 

47

Вправи на закріплення. Самостійна робота

розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8]

 

 

48

Рівняння виду х+23=4*6

розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8]

https://www.youtube.com/watch?v=o9Tc2NgE4pc

 

49

Рівняння виду

х-(13+7)=67

розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8]

читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм; [3 МАО 2.1], [3 ІФО 1.2] обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації; [3 МАО 2.3] вносить дані до таблиць; [3 МАО 2.1]

https://vshkole.com.ua/gdz/3-klas-2020/matematyka/logachevska/rivnyannya-vydu-storinka-72

 

50

Задачі з геометричним змістом

орієнтується на площині і в просторі, рухається за визначеним маршрутом; планує маршрут пересування; [3 ГІО 2.1] співвід-носить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [3 МАО 4.5]

https://www.youtube.com/watch?v=pD5rfqUJBHw

 

51

Задачі з геометричним змістом

орієнтується на площині і в просторі, рухається за визначеним маршрутом; планує маршрут пересування; [3 ГІО 2.1] співвід-носить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [3 МАО 4.5]

https://www.youtube.com/watch?v=AUqIWYGyQOc

 

52

Вправи на закріплення

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допо-могою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

 

53

Діагностувальна робота №3

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

 

54

Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок за темою

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

 

55

Утворення сотень першої тисячі

відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2]

https://www.youtube.com/watch?v=EQRbkd952YE

 

56

Утворення і порівняння трицифрових чисел

відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2]

https://www.youtube.com/watch?v=rQ8GGtxZuxc

 

57

Розрядні одиниці трицифрових чисел

відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2] визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; [3 МАО 4.2]

https://www.youtube.com/watch?v=o203076vM3g

 

58

Вправи на закріплення

відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2] визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; [3 МАО 4.2]

https://www.youtube.com/watch?v=yuQbDRiJiGA

 

59

Додавання та віднімання на основі розрядного складу та нумерації

подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [3 МАО 4.2] порівнює числа різними способами; [3 МАО 4.2] виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [3 МАО 4.3]

https://www.youtube.com/watch?v=bL1Umbkdhho

 

60

Самостійна робота

відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2] визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; [3 МАО 4.2]

 

 

61

Одиниці вимірювання довжин: міліметр, кілометр

знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр) та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7] користується знанням співвід-ношень між величинами у нав-чально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] вимірює і порівнює величини: довжину; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7] обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] користу-ється для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7]

https://www.youtube.com/watch?v=WcGEd2VlsS0

 

62

Одиниці вимірювання маси: грам, тонна

знає одиниці вимірювання маси (кілограм, центнер) та співвід-ношення між ними; [3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7] користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7] обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] користу-ється для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7]

читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм; [3 МАО 2.1], [3 ІФО 1.2]

https://www.youtube.com/watch?v=6tAtYb6iLzY&ab_channel=MONUKRAINE

 

 

63

Вправи на закріплення

 

знає одиниці вимірювання довжини і маси та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1],

https://www.youtube.com/watch?v=eEz_2-ssmCU

 

64

Вправи на закріплення.

Самостійна робота

знає одиниці вимірювання довжини і маси та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1],

 

 

65

Гроші. Операції з грошима

розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2]

https://www.youtube.com/watch?v=glNwXZQZVIw&ab_channel=%D0%A3%D0%9D%D0%86%D0%90%D0%9D

 

 

66

Фінансові задачі

розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2]

 

 

67

Задачі на знаходження четвертого пропорційного

розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; [3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3]

https://www.youtube.com/watch?v=H281NqDAfPY

 

68

Вправи на закріплення

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

https://www.youtube.com/watch?v=ALVX1Gy70uI

 

69

Одиниці вимірювання часу. Секунда

знає одиниці вимірювання  часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1],користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7]

https://www.youtube.com/watch?v=dvsEF1gemw8

 

70

Задачі на обчислення часу у межах доби

виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3]

https://www.youtube.com/watch?v=teBkEGPa508

 

71

Вправи на закріплення

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

https://www.youtube.com/watch?v=JcCU6_VlCvo

 

72

Діагностувальна робота №4

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

 

73

Аналіз контрольної роботи

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

 

74

Використання календаря

знає одиниці вимірювання часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7]

https://www.youtube.com/watch?v=pgs9bdu4_uQ

 

75

Задачі на подвійне зведення до одиниці

розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [3 МАО 2.3]

https://www.youtube.com/watch?v=kLse1z98U7Q

 

76

Обернені задачі на подвійне зведення до одиниці

розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [3 МАО 2.3]

https://www.youtube.com/watch?v=DvuvVb40IN0

 

77

Обернені задачі на подвійне зведення до одиниці

розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [3 МАО 2.3]

https://www.youtube.com/watch?v=ooVc2g6C8OE

 

78

Перетворення одиниць вимірювання на менші одиниці

користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7]

https://www.youtube.com/watch?v=Q9m0D6CTA90

 

79

Перетворення одиниць вимірювання на менші одиниці

користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7]

https://www.youtube.com/watch?v=NAjfAIGx8n4

 

80

Перетворення одиниць вимірювання на менші одиниці

користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7]

https://www.youtube.com/watch?v=6tAtYb6iLzY

 

81

Підсумковий урок за семестр

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
30 серпня 2023
Переглядів
1515
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку