Календарно-тематичне планування з математики для 6-Б класу
(5 год на тиждень, І семестр – 76 год, ІІ семестр – 99 год)
Складено календарно-тематичне планування на основі Програми «Навчальна програма «Математика. 6клас» складена відповідно до Модельної навчальної програми адаптаційного циклу для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.), затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795), схвалена рішенням педагогічної ради, протокол №1 від 28.08.2023н.р.»
Навчальний підручник: Математика: підруч. Для 6-го кл. закл. заг. серед. освіти (У 2 ч.) Ч.1,2/Олександр Істер. – Київ: Генеза,2023. – 208с.
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Повторюємо математику за 5 клас |
|||
|
|
Натуральні числа і дії з ними. Порівняння, округлення та арифметичні дії з натуральними числами. |
|
|
|
Числові та буквені вирази . Формули. Рівняння. Текстові задачі. |
|
|
|
Геометричні фігури і величини. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на всі дії з натуральними числами. |
|
|
|
Подільність натуральних чисел Самостійна робота №1. |
|
|
|
Дробові числа і дії з ними. Звичайні і десяткові дроби. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач з дробовими числами |
|
|
|
Систематизація і узагальнення навчального матеріалу. |
|
|
|
Тематична контрольна робота (діагностувальна) робота №1 |
|
РОЗДІЛ 1. Звичайні дроби |
|||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. Відсотки. Знаходження відсотків від числа. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на знаходження відсотків від числа. |
|
|
|
Знаходження числа за значенням його відсотків. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на знаходження числа за значенням його відсотків. |
|
|
|
Знаходження відсотків від числа і числа за значенням його відсотків. Самостійна робота № 2 |
|
|
|
Основна властивість дробу. Скорочення дробів. Зведення дробу до нового знаменника. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на скорочення дробів та зведення до нового знаменника. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на скорочення дробів та зведення до нового знаменника. |
|
|
|
Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів. |
|
|
|
Порівняння дробів. Розв’язування вправ і задач на зведення дробів до спільного знаменника та порівняння дробів. |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. |
|
|
|
Тематична контрольна робота (діагностувальна) робота №2 |
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота №3. |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на додавання і віднімання мішаних чисел. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на додавання і віднімання мішаних чисел. |
|
|
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінчені періодичні дроби. |
|
|
|
Десяткове наближення звичайного дробу. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота №4 |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. |
|
|
|
Тематична контрольна робота (діагностувальна) робота №3 |
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. Множення звичайних дробів та мішаних чисел. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на множення звичайних дробів і мішаних чисел. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на множення звичайних дробів і мішаних чисел. |
|
|
|
Знаходження дробу від числа. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на знаходження дробу від числа. |
|
|
|
Взаємно обернені числа. Самостійна робота №5 |
|
|
|
Ділення звичайних дробів і мішаних чисел. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на ділення звичайних дробів і мішаних чисел. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на ділення звичайних дробів і мішаних чисел. |
|
|
|
Знаходження числа за значенням його дробу |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на знаходження числа за значенням його дробу. |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами. |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами. Самостійна робота №6 |
|
|
|
Систематизація знань і підготовка до тематичного оцінювання. |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностувальна) робота № 4 |
|
РОЗДІЛ 2. Відношення і пропорції |
|||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. Відношення. Основна властивість відношення. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач з відношенням. |
|
|
|
Пропорція. Основна властивість пропорції. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач з пропорцією. |
|
|
|
Пряма пропорційна залежність. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на пряму пропорційну залежніть. Самостійна робота №7. |
|
|
|
Масштаб. Знаходження відстанейна карті. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач пов’язаних з масштабом. |
|
|
|
Поділ числа в даному відношенні. |
|
|
|
Поділ числа у даному відношенні. Самостійна робота №8 |
|
|
|
Систематизація знань і підготовка до тематичного оцінювання. |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностувальна) робота №5 |
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. Обернена пропорційна залежність. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач з оберненою пропорційною залежністю. |
|
|
|
Відсоткове відношення двох чисел. Зміна величини у відсотках. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на відсоткові відношення двох чисел та заміну величини у відсотках. |
|
|
|
Відсоткові розрахунки. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота №9. |
|
|
|
Коло. Довжина кола. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. |
|
|
|
Круг. Площа круга |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. |
|
|
|
Кругові діаграми. Самостійна робота № 10 |
|
|
|
Систематизація знань і підготовка до тематичного оцінювання. |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностувальна) робота № 6 |
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. Розв’язування вправ і задач. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань за перший семестр. |
|
|
|
Підбиття підсумків першого семестру |
|
ІІ семестр |
|||
РОЗДІЛ 3. Раціональні числа та дії з ними |
|||
|
|
Додатні та від’ємні числа. Число 0. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. |
|
|
|
Координатна пряма |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач пов’язаних з координатною прямою |
|
|
|
Протилежні числа. Цілі числа. Раціональні числа. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота №11. |
|
|
|
Модуль числа. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач з модулем числа. |
|
|
|
Порівняння раціональних чисел. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на порівняння раціональних чисел. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на порівняння раціональних чисел. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота № 12. |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностувальна) робота № 7 |
|
РОЗДІЛ 4. Дробові числа і дії з ними. |
|||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. Додавання від’ємних чисел. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на додавання від’ємних чисел. |
|
|
|
Додавання двох чисел з різними знаками. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на додавання чисел з різними знаками. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на додавання чисел з різними знаками. |
|
|
|
Властивості додавання. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач з застосуванням властивостей додавання. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач з застосуванням властивостей додавання. Самостійна робота №13. |
|
|
|
Віднімання раціональних чисел. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на віднімання раціональних чисел. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на віднімання раціональних чисел. |
|
|
|
Розкриття дужок. |
|
|
|
Розв’язування вправ на розкриття дужок. Самостійна робота №14. |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностувальна) робота № 8 |
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. Множення раціональних чисел. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на множення раціональних чисел. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на множення раціональних чисел. |
|
|
|
Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквенного виразу. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач в використанням переставної і сполучної властивостей множення. |
|
|
|
Розподільна властивість множення. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач в використанням розподільної властивості множення. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач . Самостійна робота №15. |
|
|
|
Подібні доданки та їх зведення. |
|
|
|
Подібні доданки та їх зведення. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на зведення подібних доданків. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на зведення подібних доданків. Самостійна робота №16. |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностувальна) робота № 9 |
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. Ділення раціональних чисел. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на ділення раціональних чисел. |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на ділення раціональних чисел. |
|
|
|
Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівняння. |
|
|
|
Розв’язування рівнянь з застосуванням відповідних властивостей. |
|
|
|
Розв’язування рівнянь з застосуванням відповідних властивостей. |
|
|
|
Розв’язування рівнянь. Самостійна робота №17. |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. Самостійна робота № 18. |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностувальна) робота № 10 |
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. .Перпендикулярні прямі. |
|
|
|
Паралельні прямі. |
|
|
|
Розв’язування вправ на побудову перпендикулярних і паралельних прямих. |
|
|
|
Координатна площина. |
|
|
|
Координатна площина. |
|
|
|
Координатна площина. |
|
|
|
Розв’язання вправ і задач пов’язаних з координатною площиною. |
|
|
|
Розв’язання вправ і задач пов’язаних з координатною площиною. |
|
|
|
Приклади графіків залежності між величинами. |
|
|
|
Приклади графіків залежності між величинами Самостійна робота №19. |
|
|
|
Приклади графіків залежності між величинами. |
|
|
|
Розв’язання вправ і задач |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. |
|
|
|
Тематична контрольна(діагностувальна)робота № 11 |
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. Прямокутний паралелепіпед. Куб. Розгортка прямокутного паралелепіпеда. |
|
|
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Розгортка прямокутного паралелепіпеда. Розв’язування вправ і задач. |
|
|
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Розгортка прямокутного паралелепіпеда Розв’язування вправ і задач. |
|
|
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. Одиниці вимірювання об’єму. |
|
|
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. Одиниці вимірювання об’єму. |
|
|
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. Одиниці вимірювання об’єму. Самостійна робота № 20. |
|
|
|
Розв’язання вправ і задач |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. |
|
|
|
Тематична контрольна(діагностувальна)робота № 12 |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу. |
|||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. Відсотки. |
|
|
|
Звичайні дроби. |
|
|
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом. |
|
|
|
Відношення і пропорції. |
|
|
|
Відсоткові розрахунки. |
|
|
|
Коло. Круг. |
|
|
|
Додатні та від’ємні числа. |
|
|
|
Додавання і віднімання раціональних чисел |
|
|
|
Множення раціональних чисел. |
|
|
|
Ділення раціональних чисел. |
|
|
|
Основні властивості рівнянь. |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота. |
|
|
|
Аналіз підсумкової контрольної роботи. |
|
|
|
Ймовірність випадкової події. Найпростіші задачі на знаходження ймовірності. |
|
|
|
Ймовірність випадкової події. Найпростіші задачі на знаходження ймовірності. |
|
|
|
Логічні задачі. Піраміда. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань за рік. |
|