«ПОГОДЖЕНО»
Заступник директора з НВР
______________ ________
«____»_____________2021р.
Календарно-тематичне планування з математики
для учнів 3 класу
на 2021-2022 н.р.
вчителя початкових класів
Календарно-тематичне планування складено відповідно програмі |
Типова освітня програма розроблена під керівництвом Савченко О.Я., Наказ МОН від 08.10 2019 за № 1273 |
Підручник |
«Математика» , С.П. Логочевська, Т.А. Логочевська, О.А. Комар, Київ, Літера ЛТД, 2020р. |
5 годин на тиждень Усього 175 години
Тема розділу |
К-ть годин |
Кількість запланованих робіт |
|||
Самостійна робота |
дата |
Діагностична робота |
дата |
||
Повторення вивченого у 2 класі. |
11 |
1 |
|
1 |
|
Розділ 1. Вирази. Рівності і нерівності. Рівняння. |
39 |
3 |
|
2 |
|
Розділ 2. Тисяча. Величини. |
22 |
2 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|
|
Спільне завдання для всіх учнів |
Завдання для учнів, які мають ООП |
Творчі завдання |
№ |
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
Повторення |
Диференційовані д/з |
Посилання на дистац. урок. Демонстрація |
Коригування |
1/1 |
01.09 |
Повторення вивченого. Додавання і віднімання чисел на основі нумерації. |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; |
|
Стор. 7, №11
|
|
|
2/2 |
02.09 |
Порозрядне додавання і віднімання чисел у межах 100 |
встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; розв’язує прості і складені сюжетні задачі, |
Компоненти арифметич-них дій додавання і віднімання |
Стор. 9, №10 |
|
|
3/3 |
03.09 |
Додавання і віднімання з переходом через десяток у межах 20 |
розуміє залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів [2 МАО 2-4.8-1] |
Склад чисел |
Стор. 11, №10 |
|
|
4/4 |
06.09 |
Додавання і відні-мання чисел частинами в межах 100 |
прогнозує результат обчислень [2 МАО 2-1.3-1]; переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний висновок [2 МАО 2-1.3-2] |
|
Стор. 14, №9
|
|
|
Заповнити картку –завдання. |
|||||||
5/5 |
07.09 |
Спосіб округлення числа при додаванні і відніманні |
знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3-3];
|
|
Стор. 16, №9 |
|
|
6/6 |
08.09 |
Самостійна робота |
знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3-3]; застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами (додавання, віднімання,) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах [2 МАО 2-4.3-5] |
Таблиця множення на 2 і 3 |
Скласти задачу, пов’язану із ситуаціями зі свого життя |
|
|
7/7 |
09.09 |
Таблиці множення чисел 2, 3 і ділення на 2, 3 |
розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1] |
Таблиця множення на 4. 5 |
Стор. 18, №10 |
|
|
8/8 |
10.09 |
Таблиці множення чисел 4, 5 і ділення на 4,5 |
володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3] прогнозує результат множення і ділення, [3 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4] |
Таблиця множення на 6 і 7 |
Стор. 21, №9 |
|
|
9/9 |
13.09 |
Таблиці множення чисел 6, 7 і ділення на 6, 7 |
розуміє сутність дій множення і ділення; використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення |
Таблиця множення на 8 і 9 |
Стор. 23, скласти вираз за малюнком |
|
|
10/10 |
14.09 |
Таблиці множення чисел 8, 9 і ділення на 8,9 |
вимірює довжини предметів або відрізків ) [ 2 МАО 3-4.7-4]; розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі |
|
Стор. 25, №9 |
|
|
Заповнити картку –завдання. |
|||||||
11/11 |
15.09 |
Тематичний контроль Діагностична робота №1 |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпре-дметного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
Порядок дій у виразах з дужками і без дужок |
Повторити таблицю множення, назви компонентів дій |
|
|
|
Розділ 1. Вирази. Рівності і нерівності. Рівняння. |
|
|||||
|
Змістова лінія «Вирази, рівності, нерівності» спрямована на формування в учнів уявлень про математичні вирази - числові та зі змінною; рівності і рівняння; числові нерівності та нерівності зі змінною; про залежність результату арифметичної дії від зміни одного з її компонентів. Ця змістова лінія є пропедевтичною до вивчення алгебраїчного матеріалу. |
|
|||||
12/1 |
16.09 |
Числові вирази |
читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [3 МАО 4.8] застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3] розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; [3 МАО 4.8] розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; |
Одиниці вимірюван-ня маси |
Стор. 29, №9 |
https://www.youtube.com/watch?v=hljv1T_trJ8&ab_channel=11%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB
|
|
13/2 |
17.09 |
Задачі на знаходження суми двох добутків |
обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7] |
Одиниці вимірюван-ня вартості |
Стор. 31, № 9 |
|
|
14/3 |
20.09 |
Обернені задачі до задач на знаходження двох добутків |
перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв ’язує задачу іншим способом тощо; [3 МАО 3.2], [3 МАО 3.4] виконує елеме-нтарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6] розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] |
|
Стор. 33, №5 |
|
|
Розв’язати задачу за схемою |
|||||||
15/4 |
21.09 |
Відпрацювання навичок складання і розв’язання обернених задач на знаходження двох добутків |
розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] |
|
Завдання на картках |
|
|
16/5 |
22.09 |
Обернені задачі до задач на знаходження двох добутків. Вправи на закріплення |
складає сюжетні задачі; [3 МАО 1.2] визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2] розуміє, що ситуація купівлі - продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2] розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток; [3 МАО 1.2] користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях, [3 МАО 1.2] розуміє, що ситуація купівлі - продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2] розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток; [3 МАО 1.2] |
|
Скласти і розв’язати обернену задачу до поданої у картці |
|
|
|
|||||||
17/6 |
23.09 |
Вирази зі змінною |
читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8] встановлює відношення рів-ності й нерівності між числами й числовими виразами; [3 МАО 4.8] |
|
Стор.36, №11 |
|
|
18/7 |
24.09 |
Відпрацювання навичок обчислення виразів зі змінною |
Записує і обчислює математичні вирази зі змінною з використан-ням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [3 МАО 4.8] |
|
Завдання на картках |
|
|
19/8 |
27.09 |
Задачі з буквеними даними |
знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] [3 МАО 4.8] розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною; [3 МАО 4.1], [3 МАО 4.8] знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
|
Стор. 38, № 5 |
|
|
|
|||||||
20/9 |
28.09 |
Задачі на різницеве порівняння двох добутків |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3] |
|
Стор. 40,№9 |
|
|
21/10 |
29.09 |
Задачі на різницеве порівняння двох добутків. Вправи на закріплення. |
створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [3 МАО 2.3] |
|
Стор. 41, №6 |
|
|
Задача на картці |
|||||||
22/11 |
30.09 |
Самостійна робота |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
Одиниці вимірюван-ня вартості |
|
|
|
23/12 |
01.10 |
Обернені задачі до задач на різницеве порівняння двох добутків |
перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв ’язує задачу іншим способом тощо; [3 МАО 3.2], [3 МАО 3.4] складає сюжетні задачі; [3 МАО 1.2] виконує елементарні дослідження матема-тичних залежностей з допомогою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
Стор.43, № 8 |
|
|
24/13 |
04.10 |
Нерівності зі змінною |
розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною; [3 МАО 4.1], [3 МАО 4.8] знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе спосо-бом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
|
Стор. 45, №10 |
|
|
25/14 |
05.10 |
Відпрацювання навичок розв’язування нерівностей зі змінною |
розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною; [3 МАО 4.1], [3 МАО 4.8] знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе спосо-бом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
|
Завдання на картках |
|
|
26/15 |
06.10 |
Задачі на кратне порівняння двох добутків |
складає вираз до задачі з буквеними даними; [3 МАО 2.2], [3 МАО 4.8] |
|
Стор. 47, №8 |
|
|
27/16 |
07.10 |
Вправи на закріплення
|
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
Стор. 48, №5 |
|
|
28/17 |
08.10 |
Самостійна робота |
Створює допоміжну модель задачі, обирає числові дані достатні для відповіді на запита-ння задачі, планує розвв’язання задачі,перевіряє правильність розв’язку задачі, розв ’язує задачу іншим способом тощо; |
|
|
|
|
29/18 |
11.10 |
Обернені задачі до задач на крате порівняння двох добутків |
розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює мате-матичну модель задачі; [3 МАО 2 |
Знаходження невідомого доданка |
Скласти і розв’язати задачі за малюнками (с.50) |
|
|
|
|||||||
30/19 |
12.10 |
Рівняння. Знаходження невідомого доданка |
застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; [3 МАО 4.8] |
|
Стор. 52, №9 |
|
|
31/20 |
13.10 |
Побудова геометричних фігур |
орієнтується на площині і в просторі, рухається за визначеним маршрутом; планує маршрут пересування; [3 ГІО 2.1] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [3 МАО 4.5] називає елементи геометричних фігур; [3 МАО 4.5] |
|
Стор. 54, №8 |
|
|
32/21 |
14.10 |
Вправи на закріплення.
|
виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допо-могою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
Стор. 55, №5 |
|
|
33/22 |
15.10 |
Контрольна робота №2 |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
картка |
|
|
34/23 |
18.10 |
Обчислення периметра многокутника |
моделює геометричні фігури; [3 МАО 4.6] будує прямокутник/квадрат; [3 МАО 4.6] розуміє сутність периметра многокутника; [3 МАО 4.7], користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях [3 МАО 4.3] |
Знаходження невідомих зменшуваного і від’ємника |
Стор. 57, № 9 |
https://www.youtube.com/watch?v=xaUlWv0I-8Q&ab_channel=NataliKresak
|
|
35/24 |
19.10 |
Рівняння. Знаходження невідомого зменшуваного і від’ємника. |
розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; [3 МАО 4.8] розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифме-тичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] розрізняє числові нерів-ності та нерівності зі змінною; [3 МАО 4.1], [3 МАО 4.8] |
|
Стор.59, № 8 |
|
|
36/25 |
20.10 |
Коло. Круг. |
розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); [3 МАО 4.5] будує за допомогою циркуля коло [3 МАО 4.6] |
|
Побудувати малюнок за допомогою циркуля |
|
|
|
|||||||
37/26 |
21.10 |
Вправи на закріплення |
виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допо-могою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
Стор. 62, №9 |
|
|
38/27 |
22.10 |
Відпрацювання навичок розв’язування виразів. Розв’язування рівнянь |
читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8] встановлює відношення рів-ності й нерівності між числами й числовими виразами; [3 МАО 4.8] застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3] |
|
Завдання на картках |
|
|
39/28 |
|
Рівняння. Знаходження невідомого множника |
розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] |
Знаходження невідомого діленого і дільника |
Стор. 64, №10 |
|
|
40/29 |
|
Рівняння. Знаходження невідомого діленого і дільника |
розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] |
|
Стор. 66, № 10 |
|
|
41/30 |
|
Відпрацювання навичок знаходження невідомого діленого і дільника |
розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] |
|
Завдання на картках |
|
|
42/31 |
|
Розв’язування рівнянь |
розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] |
|
Стор. 68, №7 |
|
|
43/32 |
|
Вправи на закріплення |
виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допо-могою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
Стор. 69, №7 |
|
|
44/33 |
|
Самостійна робота |
розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] |
|
|
|
|
45/34 |
|
Рівняння виду х+23=4*6 |
розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] |
|
Стор. 71, №11 |
|
|
46/35 |
|
Рівняння виду х-(13+7)=67 |
розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм; [3 МАО 2.1], [3 ІФО 1.2] обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації; [3 МАО 2.3] вносить дані до таблиць; [3 МАО 2.1] |
Формули знаходження периметра |
Стор. 73, №8 |
|
|
47/36 |
|
Задачі з геометричним змістом |
орієнтується на площині і в просторі, рухається за визначеним маршрутом; планує маршрут пересування; [3 ГІО 2.1] співвід-носить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [3 МАО 4.5] |
|
Стор. 75, №10 |
|
|
48/37 |
|
Вправи на закріплення |
виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допо-могою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
Стор. 77, №11 |
|
|
49/38 |
|
Контрольна робота №3 |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
|
|
|
50/39 |
|
Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок за темою |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
Завдання на картках |
|
|
|
Розділ 2. Тисяча. Величини |
|
|||||
|
Змістова лінія «Числа, дії з числами. Величини» охоплює вивчення у 1 - 4 класах питань нумерації цілих невід’ємних чисел у межах мільйона; формування навичок виконання арифметичних дій додавання і віднімання, множення і ділення; ознайомлення на практичній основі зі звичайними дробами; вимірювання величин; оперування величинами. |
|
|||||
51/1 |
|
Утворення сотень першої тисячі |
відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2] |
|
С.79 № 9 |
|
|
52/2 |
|
Утворення і порівняння трицифрових чиселчисел |
відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2] |
|
С. 81 № 10 (а), № 10 (б) |
|
|
53/3 |
|
Розрядні одиниці трицифрових чисел |
відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2] визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; [3 МАО 4.2] |
|
С.82 № 1 |
|
|
54/4 |
|
Вправи на закріплення |
відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2] визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; [3 МАО 4.2] |
|
С. 84 № 8 |
|
|
55/5 |
|
Додавання та віднімання на основі розрядного складу та нумерації |
подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [3 МАО 4.2] порівнює числа різними способами; [3 МАО 4.2] виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [3 МАО 4.3] |
|
С. 86 № 11 |
|
|
56/6 |
|
Самостійна робота |
відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2] визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; [3 МАО 4.2] |
Повторити одиниці вимірювання довжини |
Завдання на картках |
|
|
57/7 |
|
Одиниці вимірювання довжин: міліметр, кілометр |
знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр) та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7] користується знанням співвід-ношень між величинами у нав-чально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] вимірює і порівнює величини: довжину; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7] обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] користу-ється для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7] |
Одиниці вимірювання маси |
С.88 № 12 |
|
|
58/8 |
|
Одиниці вимірювання маси: грам, тонна |
знає одиниці вимірювання маси (кілограм, центнер) та співвід-ношення між ними; [3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7] користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7] обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] користу-ється для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7] читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм; [3 МАО 2.1], [3 ІФО 1.2] |
|
С.90 № 10 |
https://www.youtube.com/watch?v=6tAtYb6iLzY&ab_channel=MONUKRAINE
|
|
59/9 |
|
Вправи на закріплення Самостійна робота |
знає одиниці вимірювання довжини і маси та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1], |
Грошові номінали купюр та монет та їх співвідношення |
Завдання на картках |
|
|
60/10 |
|
Гроші. Опереції з грошима |
розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2] |
|
С.93 № 11 |
https://www.youtube.com/watch?v=glNwXZQZVIw&ab_channel=%D0%A3%D0%9D%D0%86%D0%90%D0%9D
|
|
61/11 |
|
Фінансові задачі |
розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2] |
|
С.94 № 3 (дослідження цінової пропозиції) |
|
|
62/12 |
|
Задачі на знаходження четвертого пропорційного |
розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; [3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3] |
|
С. 97 № 10 |
|
|
63/13 |
|
Вправи на закріплення |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
Одиниці вимірювання часу |
С. 98 № 5 |
|
|
64/14 |
|
Одиниці вимірювання часу. Секунда |
знає одиниці вимірювання часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1],користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7] |
|
Проаналізувати розклад дзвінків у школі. Визначити тривалість уроків і перерв |
|
|
65/15 |
|
Задачі на обчислення часу у межах доби |
виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] |
|
С.102 №11 |
|
|
66/16 |
|
Вправи на закріплення |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
Визначення терміну придатності продуктів харчування |
|
|
67/17 |
|
Контрольна робота №4 |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
Принести календар |
|
|
|
68/18 |
|
Використання календаря |
знає одиниці вимірювання часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7] |
|
Мініпроєкт «Дні народження в моїй родині» |
|
|
69/19 |
|
Задачі на подвійне зведення до одиниці |
розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [3 МАО 2.3] |
|
С.107 № 10 |
|
|
70/20 |
|
Обернені задачі на подвійне зведення до одиниці |
розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [3 МАО 2.3] |
|
С.109 № 10 |
|
|
71/21 |
|
Перетворення одиниць вимірювання на менші одиниці |
користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7] |
|
С. 111 № 10 |
|
|
72/22 |
|
Підсумковий урок за семестр |
використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6] |
|
Повторити таблиці співвідношень між різними одиницями вимірювання величин |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|