Календарно-тематичне планування з математики для учнів 3 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О.Я., Наказ МОН від 08.10 2019 за № 1273 за підручником «Математика» , С.П. Логочевська, Т.А. Логочевська, О.А. Комар, Київ, Літера ЛТД, 2020р.
Перегляд файлу

 

 

«ПОГОДЖЕНО»

Заступник директора з НВР

______________   ________

«____»_____________2021р.

 

Календарно-тематичне планування з математики

для учнів 3 класу

 на 2021-2022  н.р.

вчителя початкових класів

 

 

Календарно-тематичне планування  складено відповідно  програмі

Типова освітня програма розроблена під керівництвом Савченко О.Я., Наказ МОН від 08.10 2019 за № 1273

     Підручник

«Математика» , С.П. Логочевська, Т.А. Логочевська, О.А. Комар, Київ, Літера ЛТД, 2020р.

 

5 годин на тиждень   Усього 175 години

Тема розділу

К-ть годин

Кількість запланованих робіт

Самостійна робота

дата

Діагностична робота

дата

Повторення вивченого у 2 класі.

11

1

 

1

 

Розділ 1. Вирази. Рівності і нерівності. Рівняння.

39

3

 

2

 

Розділ 2. Тисяча. Величини.

22

2

 

1

 

 

 

 

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

 

Спільне завдання для всіх учнів

Завдання для учнів, які мають ООП

Творчі завдання

 

Дата

Тема

Очікувані результати

Повторення

Диференційовані д/з

Посилання на дистац. урок. Демонстрація

Коригування

1/1

01.09

Повторення вивченого. Додавання і віднімання чисел на основі нумерації.

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

 

Стор. 7, №11

 

 

 

 

 

 

2/2

02.09

Порозрядне додавання і віднімання чисел у межах 100

встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії;

розв’язує прості і складені сюжетні задачі,

Компоненти арифметич-них дій додавання і віднімання

Стор. 9, №10

 

 

3/3

03.09

Додавання і віднімання з переходом через десяток у межах 20

розуміє залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів [2 МАО 2-4.8-1]

Склад чисел

Стор. 11, №10

 

 

 

4/4

06.09

Додавання і відні-мання чисел частинами в межах 100

прогнозує результат обчислень [2 МАО 2-1.3-1]; переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний  висновок [2 МАО 2-1.3-2]

 

Стор. 14, №9

 

 

 

Заповнити картку –завдання.

5/5

07.09

Спосіб округлення числа при додаванні і відніманні

знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3-3];

 

 

Стор. 16, №9

 

 

6/6

08.09

Самостійна робота

знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3-3];

застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами (додавання, віднімання,) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах [2 МАО 2-4.3-5]

Таблиця множення на 2 і 3

Скласти задачу, пов’язану із ситуаціями зі свого життя

 

 

7/7

09.09

Таблиці множення чисел 2, 3 і ділення на 2, 3

розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1]

Таблиця множення на 4. 5

Стор. 18, №10

 

 

8/8

 

10.09

Таблиці множення чисел 4, 5 і ділення на 4,5

володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3] прогнозує результат множення і ділення, [3 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4]

Таблиця множення на

6 і 7

Стор. 21, №9

 

 

9/9

13.09

Таблиці множення чисел 6, 7 і ділення на 6, 7

розуміє сутність дій множення і ділення;

використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення

Таблиця множення на 8 і 9

Стор. 23, скласти вираз за малюнком

 

 

10/10

14.09

Таблиці множення чисел 8, 9 і ділення на 8,9

вимірює довжини предметів або відрізків ) [ 2 МАО 3-4.7-4];

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом;

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі

 

Стор. 25, №9

 

 

Заповнити картку –завдання.

11/11

15.09

Тематичний контроль

Діагностична робота №1

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпре-дметного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

Порядок дій у виразах з дужками і без дужок

Повторити таблицю множення, назви компонентів дій

 

 

 

Розділ 1. Вирази. Рівності і нерівності. Рівняння.

 

 

Змістова лінія «Вирази, рівності, нерівності» спрямована на формування в учнів уявлень про математичні вирази - числові та зі змінною; рівності і рівняння; числові нерівності та нерівності зі змінною; про залежність результату арифметичної дії від зміни одного з її компонентів. Ця змістова лінія є пропедевтичною до вивчення алгебраїчного матеріалу.

 

12/1

16.09

Числові вирази

читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [3 МАО 4.8]

застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3] розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; [3 МАО 4.8] розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами;

Одиниці вимірюван-ня маси

Стор. 29, №9

https://www.youtube.com/watch?v=hljv1T_trJ8&ab_channel=11%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB

 

 

13/2

17.09

Задачі на знаходження суми двох добутків

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2]

перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7]

Одиниці вимірюван-ня вартості

Стор. 31, № 9

 

 

14/3

20.09

Обернені задачі до задач на знаходження двох добутків

перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв ’язує задачу іншим способом тощо; [3 МАО 3.2], [3 МАО 3.4] виконує елеме-нтарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6]

розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1]

 

Стор. 33, №5

https://www.youtube.com/watch?v=YFqtQSBcMrg&ab_channel=Formula%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD-%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0

 

 

Розв’язати задачу за схемою

15/4

21.09

Відпрацювання навичок складання і розв’язання обернених задач на знаходження двох добутків

розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1]

 

Завдання на картках

 

 

16/5

22.09

Обернені задачі до задач на знаходження двох добутків.

Вправи на закріплення

складає сюжетні задачі; [3 МАО 1.2] визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2] розуміє, що ситуація купівлі - продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2]

розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток; [3 МАО 1.2] користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях, [3 МАО 1.2]

розуміє, що ситуація купівлі - продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2] розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток; [3 МАО 1.2]

 

Скласти і розв’язати обернену задачу до поданої у картці

 

 

 

17/6

23.09

Вирази зі змінною

читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8] встановлює відношення рів-ності й нерівності між числами й числовими виразами; [3 МАО 4.8]

 

Стор.36, №11

 

 

18/7

24.09

Відпрацювання навичок обчислення виразів зі змінною

Записує і обчислює  математичні вирази зі змінною з використан-ням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [3 МАО 4.8]

 

Завдання на картках

 

 

19/8

27.09

Задачі з буквеними даними

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] [3 МАО 4.8] розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною; [3 МАО 4.1], [3 МАО 4.8] знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною

зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8]

 

Стор. 38, № 5

 

 

 

20/9

28.09

Задачі на різницеве порівняння двох добутків

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

 

Стор. 40,№9

 

 

21/10

29.09

Задачі на різницеве порівняння двох добутків.

Вправи на закріплення.

створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [3 МАО 2.3]

 

Стор. 41, №6

 

 

 

Задача на картці

22/11

30.09

Самостійна робота

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

Одиниці вимірюван-ня вартості

 

 

 

23/12

01.10

Обернені задачі до задач на різницеве порівняння двох добутків

перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв ’язує задачу іншим способом тощо; [3 МАО 3.2], [3 МАО 3.4] складає сюжетні задачі; [3 МАО 1.2] виконує елементарні дослідження матема-тичних залежностей з допомогою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

Стор.43, № 8

 

 

24/13

04.10

Нерівності зі змінною

розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною; [3 МАО 4.1], [3 МАО 4.8] знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе спосо-бом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8]

 

Стор. 45, №10

 

 

25/14

05.10

Відпрацювання навичок розв’язування нерівностей зі змінною

розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною; [3 МАО 4.1], [3 МАО 4.8] знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе спосо-бом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8]

 

Завдання на картках

 

 

26/15

06.10

Задачі на кратне порівняння двох добутків

складає вираз до задачі з буквеними даними; [3 МАО 2.2], [3 МАО 4.8]

 

Стор. 47, №8

 

 

27/16

07.10

Вправи на закріплення

 

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

 Стор. 48, №5

 

 

28/17

08.10

Самостійна робота

Створює допоміжну модель задачі, обирає числові дані достатні для відповіді на запита-ння задачі, планує розвв’язання задачі,перевіряє правильність розв’язку задачі, розв ’язує задачу іншим способом тощо;

 

 

 

 

29/18

11.10

Обернені задачі до задач на крате порівняння двох добутків

розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює мате-матичну модель задачі; [3 МАО 2

Знаходження невідомого доданка

Скласти і розв’язати задачі за малюнками (с.50)

 

 

 

30/19

12.10

Рівняння. Знаходження невідомого доданка

застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; [3 МАО 4.8]

 

Стор. 52, №9

 

 

31/20

13.10

Побудова геометричних фігур

орієнтується на площині і в просторі, рухається за визначеним маршрутом; планує маршрут пересування; [3 ГІО 2.1] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [3 МАО 4.5] називає елементи геометричних фігур; [3 МАО 4.5]

 

Стор. 54, №8

 

 

32/21

14.10

Вправи на закріплення.

 

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допо-могою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

Стор. 55, №5

 

 

33/22

15.10

Контрольна робота №2

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

картка

 

 

34/23

18.10

Обчислення периметра многокутника

моделює геометричні фігури; [3 МАО 4.6] будує прямокутник/квадрат; [3 МАО 4.6]

розуміє сутність периметра многокутника; [3 МАО 4.7], користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях [3 МАО 4.3]

Знаходження невідомих зменшуваного і від’ємника

Стор. 57, № 9

https://www.youtube.com/watch?v=xaUlWv0I-8Q&ab_channel=NataliKresak

 

 

35/24

19.10

Рівняння. Знаходження невідомого зменшуваного і від’ємника.

розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; [3 МАО 4.8] розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифме-тичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] розрізняє числові нерів-ності та нерівності зі змінною; [3 МАО 4.1], [3 МАО 4.8]

 

Стор.59, № 8

 

 

36/25

20.10

Коло. Круг.

розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); [3 МАО 4.5] будує за допомогою циркуля коло [3 МАО 4.6]

 

Побудувати малюнок за допомогою циркуля

https://www.youtube.com/watch?v=Gnj1A4KaAh0&ab_channel=%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F%D0%A1%D0%A864

 

 

 

37/26

21.10

Вправи на закріплення

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допо-могою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

Стор. 62, №9

 

 

38/27

22.10

Відпрацювання навичок розв’язування виразів. Розв’язування рівнянь

читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8] встановлює відношення рів-ності й нерівності між числами й числовими виразами; [3 МАО 4.8]

застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3]

 

Завдання на картках

 

 

39/28

 

Рівняння. Знаходження невідомого множника

розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8]

Знаходження невідомого діленого і дільника

Стор. 64, №10

 

 

40/29

 

Рівняння. Знаходження невідомого діленого і дільника

розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8]

 

Стор.  66, № 10

 

 

41/30

 

Відпрацювання навичок знаходження невідомого діленого і дільника

розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8]

 

Завдання на картках

 

 

42/31

 

Розв’язування рівнянь

розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8]

 

Стор. 68, №7

 

 

43/32

 

Вправи на закріплення

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допо-могою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

Стор. 69, №7

 

 

44/33

 

Самостійна робота

розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8]

 

 

 

 

45/34

 

Рівняння виду х+23=4*6

розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8]

 

Стор. 71, №11

 

 

46/35

 

Рівняння виду

х-(13+7)=67

розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8]

читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм; [3 МАО 2.1], [3 ІФО 1.2] обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації; [3 МАО 2.3] вносить дані до таблиць; [3 МАО 2.1]

Формули знаходження периметра

Стор. 73, №8

 

 

47/36

 

Задачі з геометричним змістом

орієнтується на площині і в просторі, рухається за визначеним маршрутом; планує маршрут пересування; [3 ГІО 2.1] співвід-носить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [3 МАО 4.5]

 

Стор. 75, №10

 

 

48/37

 

Вправи на закріплення

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допо-могою вчителя; [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

Стор. 77, №11

 

 

49/38

 

Контрольна робота №3

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

 

 

 

50/39

 

Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок за темою

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

Завдання на картках

 

 

 

Розділ 2. Тисяча. Величини

 

 

Змістова лінія «Числа, дії з числами. Величини» охоплює вивчення у 1 - 4 класах питань нумерації цілих невід’ємних чисел у межах мільйона; формування навичок виконання арифметичних дій додавання і віднімання, множення і ділення; ознайомлення на практичній основі зі звичайними дробами; вимірювання величин; оперування величинами.

 

51/1

 

Утворення сотень першої тисячі

відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2]

 

С.79 № 9

 

 

52/2

 

Утворення і порівняння трицифрових чиселчисел

відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2]

 

С. 81 № 10 (а), № 10 (б)

 

 

53/3

 

Розрядні одиниці трицифрових чисел

відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2] визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; [3 МАО 4.2]

 

С.82 № 1

 

 

54/4

 

Вправи на закріплення

відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2] визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; [3 МАО 4.2]

 

С. 84 № 8

 

 

55/5

 

Додавання та віднімання на основі розрядного складу та нумерації

подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [3 МАО 4.2] порівнює числа різними способами; [3 МАО 4.2] виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [3 МАО 4.3]

 

С. 86 № 11

 

 

56/6

 

Самостійна робота

відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2] визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; [3 МАО 4.2]

Повторити одиниці вимірювання довжини

Завдання на картках

 

 

57/7

 

Одиниці вимірювання довжин: міліметр, кілометр

знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр) та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7] користується знанням співвід-ношень між величинами у нав-чально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] вимірює і порівнює величини: довжину; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7] обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] користу-ється для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7]

Одиниці вимірювання маси

С.88 № 12

 

 

58/8

 

Одиниці вимірювання маси: грам, тонна

знає одиниці вимірювання маси (кілограм, центнер) та співвід-ношення між ними; [3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7] користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7] обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] користу-ється для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7]

читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм; [3 МАО 2.1], [3 ІФО 1.2]

 

С.90 № 10

https://www.youtube.com/watch?v=6tAtYb6iLzY&ab_channel=MONUKRAINE

 

 

59/9

 

Вправи на закріплення

Самостійна робота

знає одиниці вимірювання довжини і маси та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1],

Грошові номінали купюр та монет та їх співвідношення

Завдання на картках

 

 

60/10

 

Гроші. Опереції з грошима

розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2]

 

С.93 № 11

https://www.youtube.com/watch?v=glNwXZQZVIw&ab_channel=%D0%A3%D0%9D%D0%86%D0%90%D0%9D

 

 

61/11

 

Фінансові задачі

розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2]

 

С.94 № 3 (дослідження цінової пропозиції)

 

 

62/12

 

Задачі на знаходження четвертого пропорційного

розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; [3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3]

 

С. 97 № 10

 

 

63/13

 

Вправи на закріплення

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

Одиниці вимірювання часу

С. 98 № 5

 

 

64/14

 

Одиниці вимірювання часу. Секунда

знає одиниці вимірювання  часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1],користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7]

 

Проаналізувати розклад дзвінків у школі. Визначити тривалість уроків і перерв

 

 

65/15

 

Задачі на обчислення часу у межах доби

виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3]

 

С.102  №11

 

 

66/16

 

Вправи на закріплення

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

Визначення терміну придатності продуктів харчування

 

 

67/17

 

Контрольна робота №4

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

Принести календар

 

 

 

68/18

 

Використання календаря

знає одиниці вимірювання часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7]

 

Мініпроєкт «Дні народження в моїй родині»

 

 

69/19

 

Задачі на подвійне зведення до одиниці

розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [3 МАО 2.3]

 

С.107 № 10

 

 

70/20

 

Обернені задачі на подвійне зведення до одиниці

розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [3 МАО 2.3]

 

С.109 № 10

 

 

71/21

 

Перетворення одиниць вимірювання на менші одиниці

користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7]

 

С. 111 № 10

 

 

72/22

 

Підсумковий урок за семестр

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпред-метного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6]

 

Повторити таблиці співвідношень між різними одиницями вимірювання величин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Степанова Лариса Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
12 вересня 2021
Переглядів
2696
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку