Математика, 6 клас
(4 год на тиждень, І семестр – 64 год, ІІ семестр – 76 год)
№ уроку |
Теми уроку |
Дата |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (14 год) |
|||
|
Повторення вивченого матеріалу за 5 клас |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу за 5 клас |
|
|
|
Діагностична контрольна робота |
|
|
|
Дільники та кратні натурального числа |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ (Розв’язування задач на застосування понять дільника та кратного натурального числа) |
|
|
|
Ознаки подільності на 2, 10, 5 |
|
|
|
Ознаки подільності на 9 і 3 |
|
|
|
Ознаки подільності на 9 і 3. Самостійна робота |
|
|
|
Прості та складені числа |
|
|
|
Розкладання чисел на прості множники |
|
|
|
Найбільший спільний дільник |
|
|
|
Найменше спільне кратне. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок |
|
|
|
Контрольна робота за темою: «Подільність натуральних чисел» |
|
|
Тема 2. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (27 год) |
|||
|
Корекція знань, умінь і навичок. Основна властивість дробу |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ (Розв’язування задач на застосування основної властивості дробу) |
|
|
|
Скорочення дробу |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ (Розв’язування задач, які передбачають скорочення дробу) |
|
|
|
Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника |
|
|
|
Порівняння дробів |
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок |
|
|
|
Контрольна робота за темою «Звичайні дроби. Порівняння, додавання і віднімання дробів з різними знаменниками»
|
|
|
|
Корекція знань, умінь і навичок. Множення звичайних дробів |
|
|
|
Множення натурального числа на звичайний дріб, множення мішаних чисел |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Взаємно обернені числа |
|
|
|
Ділення звичайних дробів |
|
|
|
Ділення мішаних чисел |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Знаходження числа за його дробом |
|
|
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові |
|
|
|
Нескінченні періодичні десяткові дроби. Десяткове наближення звичайного дробу |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок |
|
|
|
Контрольна робота за темою «Множення та ділення звичайних дробів» |
|
|
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
|
Тема 3. ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ (23 год) |
|||
|
Відношення. Основна властивість відношення |
|
|
|
Пропорція. Основна властивість пропорції |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Пряма та обернена пропорційна залежність |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Поділ числа у даному відношенні |
|
|
|
Масштаб |
|
|
|
Масштаб |
|
|
|
Відсоткове відношення двох чисел |
|
|
|
Відсоткові розрахунки. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок |
|
|
|
Контрольна робота за темою «Відношення і пропорції» |
|
|
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
|
|
Коло. Довжина кола |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Круг. Площа круга |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
Круговий сектор |
|
|
|
Стовпчасті та кругові діаграми |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок |
|
|
|
Контрольна робота за темою «Відношення і пропорції» |
|
|
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
|
Тема 4. РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ (64 год) |
|||
|
Додатні та від’ємні числа. Число нуль |
|
|
|
Координатна пряма |
|
|
|
Протилежні числа |
|
|
|
Цілі числа. Раціональні числа |
|
|
|
Модуль числа |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ (Розв’язування найпростіших рівнянь і нерівностей, які містять модуль) |
|
|
|
Порівняння раціональних чисел |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок |
|
|
|
Контрольна робота за темою: «Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел» |
|
|
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
|
|
Додавання від’ємних чисел |
|
|
|
Додавання чисел з різними знаками |
|
|
|
Властивості додавання |
|
|
|
Віднімання раціональних чисел |
|
|
|
Віднімання раціональних чисел |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Розкриття дужок |
|
|
|
Розкриття дужок |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок |
|
|
|
Контрольна робота за темою: «Додавання і віднімання раціональних чисел» |
|
|
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
|
|
Множення раціональних чисел |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Властивості множення раціональних чисел |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Степінь від’ємного числа з натуральним показником |
|
|
|
Коефіцієнт |
|
|
|
Розподільна властивість множення. Застосування розподільної властивості до обчислення значень числових виразів |
|
|
|
Застосування розподільної властивості множення до перетворення буквених виразів |
|
|
|
Зведення подібних доданків |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Ділення раціональних чисел |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Застосування властивостей ділення до раціональних чисел |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок |
|
|
|
Контрольна робота за темою: «Множення та ділення раціональних чисел» |
|
|
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
|
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь (перенесення доданків з однієї частини рівняння до іншої) |
|
|
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь (множення обох частин рівняння на одне й те саме число) |
|
|
|
Застосування основних властивостей рівнянь |
|
|
|
Розв’язування рівнянь |
|
|
|
Розв’язування рівнянь. Самостійна робота |
|
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. Знаходження чисел за їх сумою |
|
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. Знаходження чисел за їх різницею |
|
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. Знаходження чисел за їх відношенням |
|
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок |
|
|
|
Контрольна робота за темою: «Вирази та рівняння» |
|
|
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
|
|
Перпендикулярні прямі. Побудова перпендикулярних прямих |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Паралельні прямі. Побудова паралельних прямих |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Координатна площина. Координатні чверті. Знаходження координат точки |
|
|
|
Координатна площина. Побудова точки за її координатами |
|
|
|
Розв’язування задач, що передбачають знаходження координат точки та побудову точки за її координатами |
|
|
|
Побудова графіків залежностей між величинами, поданими у вигляді таблиці |
|
|
|
Побудова графіків залежностей між величинами, заданих формулами |
|
|
|
Розв’язування задач, що передбачають побудову та аналіз графіків залежностей між величинами. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок |
|
|
|
Контрольна робота за темою: «Перпендикулярні та паралельні прямі. Координатна площина» |
|
|
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (12 год) |
|||
|
Подільність натуральних чисел |
|
|
|
Звичайні дроби та дії з ними |
|
|
|
Відношення і пропорції |
|
|
|
Задачі на пропорційні величини й пропорційний поділ |
|
|
|
Основні види задач на відсотки |
|
|
|
Раціональні числа та дії з ними |
|
|
|
Перетворення виразів |
|
|
|
Розв’язування рівнянь |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|