Дата: Клас: 6 Предмет: математика
Тема. Контрольна робота: «Додавання і віднімання раціональних чисел»
Мета:
Тип уроку: перевірка знань, навичок та вмінь.
Хід уроку
І Організаційний етап
IІ Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми, мети, завдань
З метою перевірки знань і вмінь з вивченої теми, ми проведемо сьогодні контрольну роботу
ІІІ Перевірка знань фактичного матеріалу
1Усна фронтальна бесіда
VІ Перевірка глибини осмислення знань і ступеня їхнього узагальнення
1Письмове опитування
І варіант
І ЧАСТИНА (кожне завдання по 1 балу)
Оберіть правильну відповідь.
1. Які з наведених тверджень вірні:
а) – 4 + (– 6) = 2; б) – 22 + (– 13) = – 9; в) – 7 + 5 = – 2; г) – 22 + 33 = 11.
2. Знайдіть значення виразу: 5,6 – 8 + 1,4.
а) 1; б) – 1; в) 0; г) 15.
3. Коренем рівняння – 5 – х = 2 є число:
а) 7; б) 3; в) – 3; г) – 7.
ІІ ЧАСТИНА (завдання № 4 - 2 бали, №№ 5,6 по 1,5 бали)
4. Виконайте дії:
а) – 2 – 1; г) – 2 + 0,987; ж) – 12,56 – (– 17,4);
б) – 2,1 + (– 3,14); д) 0,3 – (– 10); з) – 13,5 – (– 10,84).
в) 3,7 + (– 1,18); е) 3,71 – 5,6;
5. Розвяжіть рівняння: – 9 – (х + 4) = – 8,5.
6. Розкрийте дужки і знайдіть значення виразу: 85 – (3,17 + 4,6 – 5,8).
ІІІ ЧАСТИНА (кожне завдання по 2 бали. Виконайте одне із запропонованих завдань)
7. Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок обчислень.
25,78 + (– 4) + 5,73 + (– 27,78) + (– 1).
8. Розвяжіть рівняння: |х+2|=6
ІІ варіант
І ЧАСТИНА (кожне завдання по 1 балу)
Оберіть правильну відповідь.
1. Які з наведених тверджень вірні:
а) – 13 + (– 6) = – 19; б) – 17 + 9 = – 7; в) – 15 + 20 = 5; г) 25 + (– 30) = 55.
2. Знайдіть значення виразу: 3,8 – 7 + 1,2.
а) 0; б) 2; в) – 2; г) 12.
3. Коренем рівняння – 2 – х = 6 є число:
а) 8; б) – 8; в) 4; г) – 4.
ІІ ЧАСТИНА (завдання № 4 - 2 бали, №№ 5,6 по 1,5 бали)
4. Виконайте дії:
а) – 2 – 1; г) – 3 + 0,546; ж) – 11,23 – (– 16,1);
б) – 5,6 + (– 7,12); д) 0,8 – (– 6); з) – 12,4 – (– 10,38).
в) 6,5 + (– 3,17); е) 6,54 – 8,3;
5. Розвяжіть рівняння: – 4 – (2 + у) = – 6,5.
6. Розкрийте дужки і знайдіть значення виразу: – (– 5,76 – 6,04 + 7,2) – 3,6.
ІІІ ЧАСТИНА (кожне завдання по 2 бали. Виконайте одне із запропонованих завдань)
7. Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок обчислень.
– 4 + (– 6,37) + (– 2,75) + (– 2) + 14,37.
8. Розвяжіть рівняння: |х-6|=4.
V Письмова робота над завданням
Розв'язання і відповіді
Варіант 1 Варіант 1
г) -1,023 д) 10,3 е) -1,83 г) -2,454 д) 6,8 е) -1,76
ж) 4,84 з)-2,66 ж) 4,87 з)-2,02
VІ Підсумок уроку
Див. розв'язання та відповіді.
VІІІ Домашнє завдання
Творча робота: скласти кросворд на використання понять теми.