Урок "Контрольна робота: «Додавання і віднімання раціональних чисел»"

Про матеріал
Тема. Контрольна робота: «Додавання і віднімання раціональних чисел» Мета:  перевірити рівень засвоєння програмних знань, умінь з теми «додавання і порівняння раціональних чисел»;  формувати навички зібраності;  виховувати такі людські якості як: сумлінність, здатність до переборення труднощів, працелюбство. Тип уроку: перевірка знань, навичок та вмінь.
Перегляд файлу

Дата:                                      Клас: 6                                   Предмет: математика

 

Тема.  Контрольна робота: «Додавання і віднімання раціональних чисел»

Мета:

  • перевірити рівень засвоєння програмних знань, умінь з теми «додавання  і порівняння раціональних чисел»;
  • формувати навички зібраності;
  • виховувати такі людські якості як: сумлінність, здатність до переборення труднощів, працелюбство.

Тип уроку: перевірка знань, навичок та вмінь.

 

Хід уроку

 

І Організаційний етап

IІ Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми, мети, завдань

З метою перевірки знань і вмінь з вивченої теми, ми проведемо сьогодні контрольну роботу

ІІІ Перевірка знань фактичного матеріалу

                                   1Усна фронтальна бесіда

  • Як додати від’ємні числа?
  • Як додати числа з різними знаками?
  • Як розкрити дужки?

VІ Перевірка глибини осмислення знань і ступеня їхнього узагальнення

                                  1Письмове опитування

І варіант

І ЧАСТИНА (кожне завдання по 1 балу)

Оберіть правильну відповідь.

1. Які з наведених тверджень вірні:

   а) – 4 + (– 6) = 2;    б) – 22 + (– 13) = – 9;    в) – 7 + 5 = – 2;    г) – 22 + 33 = 11.

2. Знайдіть значення виразу: 5,6 – 8 + 1,4.

   а) 1;    б) – 1;    в) 0;    г) 15.

3. Коренем рівняння – 5 – х = 2 є число:

   а) 7;    б) 3;    в) – 3;    г) – 7.

 

ІІ ЧАСТИНА (завдання № 4 - 2 бали, №№ 5,6 по 1,5 бали)

4. Виконайте дії:

   а)  – 2  – 1;             г) – 2 + 0,987;      ж) – 12,56 – (– 17,4);

   б) – 2,1 + (– 3,14);    д) 0,3 – (– 10);       з) – 13,5 – (– 10,84).

   в) 3,7 + (– 1,18);       е) 3,71 – 5,6;

5. Розвяжіть рівняння: – 9 – (х + 4) = – 8,5.

6. Розкрийте дужки і знайдіть значення виразу: 85 – (3,17 + 4,6 – 5,8).

 

ІІІ ЧАСТИНА (кожне завдання по 2 бали. Виконайте одне із запропонованих завдань)

7. Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок обчислень.

   25,78 + (– 4) + 5,73 + (– 27,78) + (– 1).

8. Розвяжіть рівняння: |х+2|=6

ІІ варіант

 

І ЧАСТИНА (кожне завдання по 1 балу)

Оберіть правильну відповідь.

1. Які з наведених тверджень вірні:

   а) – 13 + (– 6) = – 19;    б) – 17 + 9 = – 7;    в) – 15 + 20 = 5;    г) 25 + (– 30) = 55.

2. Знайдіть значення виразу: 3,8 – 7 + 1,2.

   а) 0;    б) 2;    в) – 2;    г) 12.

3. Коренем рівняння – 2 – х = 6 є число:

   а) 8;    б) – 8;    в) 4;    г) – 4.

 

ІІ ЧАСТИНА (завдання № 4 - 2 бали, №№ 5,6 по 1,5 бали)

4. Виконайте дії:

   а)  – 2  – 1;             г) – 3 + 0,546;      ж) – 11,23 – (– 16,1);

   б) – 5,6 + (– 7,12);      д) 0,8 – (– 6);         з) – 12,4 – (– 10,38).

   в) 6,5 + (– 3,17);         е) 6,54 – 8,3;

5. Розвяжіть рівняння: – 4 – (2 + у) = – 6,5.

6. Розкрийте дужки і знайдіть значення виразу:  – (– 5,76 – 6,04 + 7,2) – 3,6.

 

ІІІ ЧАСТИНА (кожне завдання по 2 бали. Виконайте одне із запропонованих завдань)

7. Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок обчислень.

    – 4 + (– 6,37) + (– 2,75) + (– 2) + 14,37.

8. Розвяжіть рівняння: |х-6|=4.

V Письмова робота над завданням

Розв'язання і відповіді

Варіант 1  Варіант 1

  1. в, г 1) а, в
  2. б 2) в
  3. г 3) б
  4. а) -4        б)-5,24    в) 2,52 4) а) -3        б)-12,62    в) 3, 33

г) -1,023   д) 10,3     е) -1,83 г) -2,454   д) 6,8     е) -1,76

ж) 4,84    з)-2,66 ж) 4,87    з)-2,02

  1. х = -5,3 5) х = 0,3
  2. 85 – 3,17 – 4,6 + 5,8 = 83,13 6) 5,76 + 6,04 – 7,2 – 3,6 = 1
  3. -2,27 7) -1,75
  4. 4, -8 8) 10; 2

VІ Підсумок уроку

 Див. розв'язання та відповіді.

 

VІІІ Домашнє завдання 

Творча робота: скласти кросворд на використання понять теми.

 

docx
Додано
26 серпня
Переглядів
63
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку