Конспект уроку :"Закріплення знань про число 5. Порівняння чисел у межах 5. Попереднє і наступне число."

Про матеріал

Мета.

Навчальна: закріпити вміння порівнювати числа в межах 5, вправляти дітей у використанні слів «попереднє» і «наступне» число; закріпити знання складу чисел. Розвивальна: розвивати мислення школярів, увагу, математичне мовлення.

Виховна:виховувати старанність, любов до книги.

Перегляд файлу

Тема. Закріплення знань про число 5. Порівняння чисел у межах 5.                       Попереднє і наступне число.

Мета.

          Навчальна: закріпити вміння порівнювати числа в межах 5, вправляти дітей у використанні слів «попереднє» і «наступне» число; закріпити знання складу чисел.

            Розвивальна: розвивати мислення школярів, увагу, математичне мовлення.

              Виховна:виховувати старанність, любов до книги.

Обладнання : малюнок Попелюшки,  таблиці на склад чисел, картки  для роботи в парі, лічильний матеріал, малюнок карети з геометричних фігур, математичні віяла, книжка « Попелюшка».

Тип уроку. Урок  закріплення досліджуваного матеріалу. Урок – казка

Структура уроку

І Організаційний етап.

               Раді ми гостей вітати

І урок розпочинати.

Будемо навчатись гарно,

Швидко , весело і вправно.

 Вчитель . Сьогодні у нас незвичайний урок. До нас на гостинну поспішає казка.  Це казка  не звичайна, а математична. Хто саме до нас завітає ? Ми відгадаємо вмить!.

  • Діти , будьте уважними, а з ким саме ми поринемо  в урок – казку, ви скажете, відгадавши загадку.

Плакати мені  не личить,

Просто засмутилась я,

Що загубила черевичок

               На балу у короля. ( Попелюшка)

ІІ. Етап підготовки учнів до активного засвоєння знань.

Ми сьогодні відтворимо казку « Попелюшка» на свій математичний лад і водночас повторимо склад чисел, попрацюємо з геометричним матеріалом, розв’яжемо  віршовані задачі. Отже. казка починається.

В одному царстві жив заможний чоловік. Жінка його померла, залишивши дівчинку – добру, привітну. гарну. У мачухи були свої дві дочки. Вони не любили Попелюшку, змушували її виконувати найбруднішу і найважчу роботу. Попелюшка мовчки  терпіла знущання злої мачухи.

- Поки Попелюшка миє посуд, ми проведемо усний рахунок.

Усний рахунок.

1. Весела лічба

• Олексій пішов до річки

І знайшов аж три плотвички.

Кошеня одну вхопило.

Скільки рибок залишилось?

 

• Під дубочком три грибочки.

Під пеньочком ще один.

Скільки разом всіх грибочків,

Ти швиденько полічи.

2. Усна лічба

* Лічба від 1 до 10.( рахують всі разом, рахують дівчатка, рахують хлопчики) і від 10 до 1.

Назвіть  числа, наступні до числа 1; 2. 3.4.

 Назвіть  «сусідів» числа 2, 4, 3.

* Робота з математичним віялом.(показати число скільки я простукала разів, подзвонила у дзвоник,  скільки вікон є у класі.)

 3. Гра « Впізнай число»

ІІІ. Етап закріплення нових знань.

4. Гра « Допоможи Попелюшці».

  • Попелюшка перемила весь посуд, тепер допоможемо їй розкласти його на своє місце. ( повторення про склад чисел 3, 4, 5).  Закінчивши  із  посудом  дівчинка пішла  до лісу . Що в лісі назбирала дівчинка? Скільки грибочків вона знайшла ? Записати цифру , яка позначає це число. ( скільки зібрала горішків, жолудів, листочків?) ( Завдання 1., друкований зошит).  Після цієї роботи дівчинка втомилась . Відпочинемо з нею.

Фізкультхвилинка

Вчитель. Одного разу король надумав організувати в королівстві бал. Отримали запрошення  і мачуха з дочками. Вони наказали Попелюшці пошити їм гарні сукні. Одне – для мачухи і два – дочкам. Скільки суконь необхідно пошити Попелюшці ? Пошила сукні Попелюшка, почала їх прикрашати. Та раптом ...

Краплинки – намистинки покотилися , у зеленій травичці  і загубилися. Допоможіть , малята. Їх зібрати та на ниточку  тоненьку нанизати.

Які намистинки покотилися? Назвіть їх  і запишіть у зошит.

5.Письмо цифри 5 і 2. ( Завдання 6)

6. Робота над нерівностями.

-     Працювали ви старанно,

           Зшили суконь  на карнавал.

І поїдемо , напевно,

    З Попелюшкою на бал.

- Нарешті настав  довгоочікуваний день. Мачуха сердито поглядала на радісну Попелюшку.

- Добре! – мовила вона. – ти зможеш поїхати на бал, але спершу виконаєш завдання , що я тобі дам.

Коли всі спали , хитра мачуха перемішала зерна пшениці з гречкою і наказала Попелюшці їх перебрати.

*«Постав знак»( робота в парах)

5 * 4,    3* 5,      3 * 3,   5 * 4,       2 * 1,    4 * 4.

7. Робота над геометричним матеріалом

- Попелюшка виконала всі завдання,сіла і заплакала. Раптом зявилася фея – її хресна мати.  Вона пообіцяла , що дівчина потрапить на бал, якщо прикотить із городу гарбуз. Попелюшка виконала завдання феї , а та перетворила гарбуз на чудову карету. Ось яку!

-З яких геометричних фігур складено карету? Що ви знаєте про трикутник ?

( чотирикутник?)

 Вчитель. - Мишенят фея перетворила на звірів . Давайте і ми з вами виберемо тварину, яка швидко довезе дівчинку у палац.

Виконання  завдання 5 ( зошит)

ІV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

  • Молодці , діти. Ви впоралися з усіма завданнями, щоб Попелюшка нарешті потрапила на бал.  Заплющте  очі і полічіть до 10.

        Ось і пролунав дзвінок –

Закінчився наш урок.

За роботу по заслузі

     Щиро дякую вам . друзі!

 

 

 

docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
1953
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку