Календарно-тематичне планування з математики за підручником «МАТЕМАТИКА» Г.П. Лишенко Київ, Генеза, 2021

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики за підручником «МАТЕМАТИКА» Г.П. Лишенко Київ, Генеза, 2021.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з математики

за підручником «МАТЕМАТИКА» Г.П. Лишенко Київ, Генеза, 2021

ІІ СЕМЕСТР

2 частина

 

Тема уроку

 

Дата

78

Повторення законів додавання і віднімання та їх застосування. Розв’язування задач на четверте пропорційне з величинами: швидкість, час, відстань.

с.3

№ 1-10

09.01

79

Використання властивостей віднімання в обчисленнях. Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі з величинами: маса одного, кількість, загальна маса.

с.6

№ 11-21

10.01

80

 

Дослідження змін суми та різниці внаслідок зміни компонентів дій. Удосконалення вмінь розв’язувати задачі на суму трьох доданків.

с.8

№ 22-32

11.01

81

Ознайомлення з письмовим додаванням і відніманням багатоцифрових чисел. Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі на знаходження відстані під час зустрічного руху.

с.10

№ 33-43

12.01

82

Перевірка додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Закріплення вмінь розв’язувати задачі на знаходження швидкості під час руху назустріч.

с.12

№ 44-56

13.01

83

Письмове віднімання багатоцифрових чисел з одночасним переходом числа через кілька розрядів. Закріплення вмінь розв’язувати задачі на знаходження часу під час зустрічного руху.

с.14

№ 57-66

14.01

84

 

Письмове додавання трьох доданків. Складання за текстом і розв’язування рівнянь. Складання і розв’язування задач за коротким записом.

с.15

№ 67-77

15.01

85

Обчислення виразів на кілька дій. Розв’язування задач на комбінації вивчених видів.

с.17

№ 78-87

16.01

86

Самостійна робота.

 

17.01

87

Виконання дій додавання зі складеними іменованими числами. Складання та розв’язування задач за короткими записами.

с.19

№ 88-97

18.01

88

Ознайомлення з різними способами письмового віднімання іменованих чисел. Порівняння складених іменованих чисел.

с. 20

№ 98-108

19.01

89

Закріплення додавання і віднімання складених іменованих чисел, умінь розв’язувати задачі вивчених видів.

с. 22

№ 109-118

20.01

90

Вдосконалення вмінь обчислювати вирази зі складеними іменованими числами – величинами часу.

с. 23

№ 119-127

23.01

91

Використання вмінь виконувати дії з іменованим числами в розв’язуванні різних видів задач на час. Розв’язування рівнянь на три дії.

с. 25

№ 128-138

24.01

92

Розв’язування задач на рух по воді з урахуванням швидкості течії.

с. 27

№ 139-150

25.01

93

Розв’язування задач на рух у протилежних напрямках. Знаходження частини від іменованих чисел на час.

с. 29

№ 151-160

26.01

94

Складання та обчислення виразів за текстовим завданням. Побудова діаграм за числовими даними.

с. 31

№ 161-171

27.01

95

Узагальнення і повторення вивченого матеріалу. підготовка до діагностичної роботи.

 

30.01

96

Діагностувальна робота.

 

31.01

97

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і використання законів множення в обчисленнях.

с. 34

№ 172-182

01.02

98

Ознайомлення з письмовим множенням багатоцифрових чисел на одноцифрові. Порівняння задач на рух.

с. 36

№ 183-193

02.02

99

Знаходження значень виразів на множення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Складання задач за числовими даними та короткими записами.

с. 39

№ 194-204

03.02

100

Дослідження множень круглих багатоцифрових чисел на одноцифрові. Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі за короткими записами та рівнянь.

с. 40

№ 205-216

06.02

101

Використання алгоритмів письмового множення одноцифрового числа на багатоцифрове при обчисленнях. Розв’язування задач на спільну роботу.

с. 42

№ 218-226

07.02

102

Вивчення властивостей частки. Вправляння у побудові кола та виконанні різних завдань з колом.

с. 44

№ 227-239

08.02

103

Ознайомлення з алгоритмом письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач із дробами.

с. 46

№ 240-250

09.02

104

Закріплення письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Здобування навичок розв’язування задач на поступове зведення до одиниці.

с. 49

№ 251-261

10.02

105

Використання вмінь письмового множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове в обчисленні виразів. Обчислення площі фігур.

с. 50

№ 262-272

13.02

106

Самостійна робота.

 

14.02

107

Дослідження ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, якщо в  частці буде 0. Ознайомлення з елементами паралелепіпеда.

с. 52

№ 273-283

15.02

108

Виконання ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, коли в частці буде кілька нулів. Складання і розв’язування обернених задач на суму двох добутків.

с. 54

№ 284-294

16.02

109

 

Виконання ділення багатоцифрового числа на одноцифрове за алгоритмом, коли в частці десятки й одиниці будуть нулями. Рівняння на три дії.

с. 55

№ 295-304

17.02

110

Виконання множення складених іменованих чисел на одноцифрове. Розв’язування задач на суму двох добутків.

с. 57

№ 305-315

20.02

111

Закріплення вмінь виконувати множення складених іменованих чисел на одноцифрове. Порівняння виразів на кілька дій.

с. 58

№ 316-326

21.02

112

Вдосконалення вмінь ділити складені іменовані числа на одноцифрове. Набування навичок розв’язувати задачі на комбінацію вивчених видів.

с. 60

№ 327-337

22.02

113

Знаходження значення виразів на кілька дій. Розв’язування ускладнених задач на обчислення площі квадрата.

с. 61

№ 338-348

23.02

114

Дослідження способів ділення круглого багатоцифрового числа на одноцифрове. Закріплення вмінь складати і порівнювати задачі.

с. 63

№ 349-359

24.02

115

Дослідження ділення з остачею багатоцифрових чисел на одноцифрове.

с. 64

№ 359-369

27.02

116

Вдосконалення вмінь ділити багатоцифрового числа на одноцифрове з остач. Складання і розв’язування задач на четверте пропорційне нового виду.

с. 66

№ 370-379

28.02

117

Діагностувальна  робота.

 

01.03

118

Аналіз діагностувальної роботи. Використання законів множення для обчислення зручним способом. Закріплення вмінь складати задачі за виразом.

с. 69

№ 380-390

02.03

119

Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні. Творча робота над задачами.

с. 70

№ 391-400

03.03

120

Ознайомлення з розв’язуванням задач на пропорційний поділ. Розв’язування нерівностей.

 

с. 71

№ 401-410

 

06.03

121

Засвоєння алгоритмів множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Порівняння виразів на кілька дій

с. 73

№ 411-422

07.03

122

Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі на пропорційний поділ. Розв’язування геометричних задач.

с. 75

№ 423-431

08.03

123

Самостійна робота.

 

09.03

124

Використання ділення числа на добуток для зручного обчислення. Знаходження значень виразів зі змінною при заданому значенні букв.

с. 76

№ 432-442

10.03

125

Виконання ділення з остачею шляхом добору. Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі з дробами.

с. 78

№ 443-451

13.03

126

Дослідження усних способів ділення багатоцифрових чисел на розрядні.

с. 79

№ 452-462

14.03

127

Використання письмового ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею

с. 81

№ 463-471

15.03

128

Розв’язування задач на пропорційний поділ та обернені задачі до задач на знаходження периметра трикутника

с. 82

№ 472-482

16.03

129

Виконання ділення багатоцифрових чисел на розрядні одиниці. Розв’язування задач.

с. 84

№ 483-492

17.03

130

Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі за двома різницями. Обчислення виразів на дії різного ступеня

 

20.03

131

Виконання множення і ділення іменованих чисел на розрядні одиниці.

с. 86

№ 493-502

21.03

132

Закріплення вмінь розв’язувати задачі на знаходження периметра та площі.

 

22.03

133

Діагностувальна робота.

 

23.03

134

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань про письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрове.

с. 89

№ 503-512

24.03

135

Закріплення вмінь виконувати множення двоцифрових чисел на двоцифрове в обчисленнях і задачах вивчених видів. Знаходження площі та периметра квадрата.

с. 90

№ 513-523

03.04

136

Ознайомлення з алгоритмом письмового множення багатоцифрових чисел на двоцифрове. Складання рівнянь за текстом.

с. 92

№ 524-533

04.04

137

Виконання множення складених іменованих чисел на двоцифрове. Порівняння задач на знаходження невідомого за двома різницями.

с. 94

№ 534-543

05.04

138

Використання набутих знань в обчисленнях виразів на кілька дій. Вправляння в розв’язуванні ускладнених задач на рух.

с. 95

№ 544-554

06.04

139

Множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Добір значень невідомого у подвійних нерівностях.

с. 97

№ 555-565

07.04

140

Вдосконалення вмінь множення багатоцифрових чисел  на трицифрові, коли у множнику 0 десятків. Удосконалення вмінь розв’язувати задачі на рух.

с. 99

№ 566-577

10.04

141

Повторення набутих вмінь і навичок множення багатоцифрових чисел на трицифрове, розв’язування задач вивчених видів.

 

11.04

142

Вдосконалення вмінь застосовувати алгоритм ділення трицифрового числа на двоцифрове. Творча робота над задачами геометричного змісту.

с. 102

№ 578-587

12.04

143

Виконання ділення трицифрових чисел на двоцифрове з остачею. Побудова діаграм.

с. 103

№ 588-597

13.04

144

Засвоєння алгоритму ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові числа. Розв’язування задач з дробами.

с. 105

№ 598-607

14.04

145

Самостійна робота.

 

17.04

146

Вдосконалення вмінь ділити багатоцифрові числа на двоцифрові. Складання виразів для розв’язування задач за схемами

с. 107

№ 608-618

18.04

147

Виконання ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове за поданим алгоритмом. Використання різних способів розв’язування задач.

с. 109

№ 619-628

19.04

148

Ознайомлення з діленням багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі на час.

с. 110

№ 629-639

20.04

149

Дослідження ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове, коли в частці 0 десятків. Розв’язування задач з буквеними даними.

с. 112

№ 640-650

21.04

150

Вдосконалення вмінь ділити багатоцифрові числа на двоцифрове з остачею, якщо в частці є 0. Розв’язування задач на спільну роботу.

с. 113

№ 651-661

24.04

151

Виконання ділення складених іменованих чисел, що зводиться до ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Складання задач на зустрічний рух з виразами.

с. 115

№ 662-671

25.04

152

Обчислення виразів та розв’язування рівнянь й задач з використанням ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.

с. 116

№ 672-680

26.04

153

Закріплення вмінь складати задачі за коротким записом. Перевірка ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею.

 

27.04

154

Удосконалення навичок та вмінь знаходити значення виразів на дії різного ступеня з використанням набутих знань. Складання і розв’язання обернених задач до задач геометричного змісту.

 

28.04

155

Складання і розв’язання обернених задач до задач геометричного змісту.

 

01.05

156

Вдосконалення вмінь множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове під час обчислення виразів та розв’язування задач.

с. 117

№ 682-692

02.05

157

Повторення вивчених алгоритмів множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв’язування задач вивчених видів.

с. 119

№ 693-702

03.05

158

Ознайомлення із діленням багатоцифрових чисел на трицифрові. Складання та розв’язання задач на зведення до одиниці. Обчислення периметра трикутників.

с. 120

№ 703-712

04.05

159

Виконання письмового ділення багатоцифрових чисел на трицифрове, коли в частці є нулі. Складання задач на рух.

с. 121

№ 713-722

08.05

160

Виконання ділення складних іменованих чисел на іменовані. Розв’язування задач різними способами та складання обернених.

с. 123

№ 723-732

09.05

161

Виконання ділення складних іменованих чисел на іменовані. Розв’язування задач різними способами та складання обернених.

с. 124

№ 733-743

10.05

162

Розв’язування задач вивчених видів.

с. 126

№ 744-764

11.05

163

Діагностувальна робота. Усні обчислення.

 

12.05

164

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення нумерації багатоцифрових чисел. Виконання додавання і віднімання багатоцифрових чисел.

с. 129

 

15.05

165

Закріплення вмінь виконувати дії різного ступеня зі складеними іменованими числами. Розв’язування задач на 3 – 4 дії.

 

16.05

166

Удосконалення навичок та вмінь виконувати ділення багатоцифрових чисел на розрядні одиниці. Здійснення перевірки ділення з остачею.

 

17.05

167

Використання законів множення та додавання, властивості віднімання та ділення у процесі виконання різних завдань.

 

18.05

168

Самостійна робота.

 

19.05

169

Порівняння виразів на кілька дій. Розв’язування задач на чотири дії.

 

22.05

170

Порівняння виразів на кілька дій. Розв’язування задач на чотири дії.

 

23.05

171

Розв’язування задач різними способами. Творча робота над задачами. Обчислення виразів з багатоцифровими числами на дії різного ступеня.

 

24.05

172

Розв’язування задач різними способами. Творча робота над задачами. Обчислення виразів з багатоцифровими числами на дії різного ступеня.

 

25.05

173

Розв’язування задач складанням рівнянь. Вдосконалення вмінь обчислювати вирази на дії різного ступеня.

 

26.05

174

Розв’язування задач складанням рівнянь. Вдосконалення вмінь обчислювати вирази на дії різного ступеня.

 

29.05

175

Удосконалення вмінь розв’язувати задачі на час. Знаходження периметру та площі різних геометричних фігур.

 

30.05

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
3 січня 2023
Переглядів
1132
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку