Календарно-тематичне планування з математики
за підручником «МАТЕМАТИКА» Г.П. Лишенко Київ, Генеза, 2021
ІІ СЕМЕСТР
2 частина
№ |
Тема уроку |
|
Дата |
78 |
Повторення законів додавання і віднімання та їх застосування. Розв’язування задач на четверте пропорційне з величинами: швидкість, час, відстань. |
с.3 № 1-10 |
09.01 |
79 |
Використання властивостей віднімання в обчисленнях. Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі з величинами: маса одного, кількість, загальна маса. |
с.6 № 11-21 |
10.01 |
80
|
Дослідження змін суми та різниці внаслідок зміни компонентів дій. Удосконалення вмінь розв’язувати задачі на суму трьох доданків. |
с.8 № 22-32 |
11.01 |
81 |
Ознайомлення з письмовим додаванням і відніманням багатоцифрових чисел. Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі на знаходження відстані під час зустрічного руху. |
с.10 № 33-43 |
12.01 |
82 |
Перевірка додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Закріплення вмінь розв’язувати задачі на знаходження швидкості під час руху назустріч. |
с.12 № 44-56 |
13.01 |
83 |
Письмове віднімання багатоцифрових чисел з одночасним переходом числа через кілька розрядів. Закріплення вмінь розв’язувати задачі на знаходження часу під час зустрічного руху. |
с.14 № 57-66 |
14.01 |
84
|
Письмове додавання трьох доданків. Складання за текстом і розв’язування рівнянь. Складання і розв’язування задач за коротким записом. |
с.15 № 67-77 |
15.01 |
85 |
Обчислення виразів на кілька дій. Розв’язування задач на комбінації вивчених видів. |
с.17 № 78-87 |
16.01 |
86 |
Самостійна робота. |
|
17.01 |
87 |
Виконання дій додавання зі складеними іменованими числами. Складання та розв’язування задач за короткими записами. |
с.19 № 88-97 |
18.01 |
88 |
Ознайомлення з різними способами письмового віднімання іменованих чисел. Порівняння складених іменованих чисел. |
с. 20 № 98-108 |
19.01 |
89 |
Закріплення додавання і віднімання складених іменованих чисел, умінь розв’язувати задачі вивчених видів. |
с. 22 № 109-118 |
20.01 |
90 |
Вдосконалення вмінь обчислювати вирази зі складеними іменованими числами – величинами часу. |
с. 23 № 119-127 |
23.01 |
91 |
Використання вмінь виконувати дії з іменованим числами в розв’язуванні різних видів задач на час. Розв’язування рівнянь на три дії. |
с. 25 № 128-138 |
24.01 |
92 |
Розв’язування задач на рух по воді з урахуванням швидкості течії. |
с. 27 № 139-150 |
25.01 |
93 |
Розв’язування задач на рух у протилежних напрямках. Знаходження частини від іменованих чисел на час. |
с. 29 № 151-160 |
26.01 |
94 |
Складання та обчислення виразів за текстовим завданням. Побудова діаграм за числовими даними. |
с. 31 № 161-171 |
27.01 |
95 |
Узагальнення і повторення вивченого матеріалу. підготовка до діагностичної роботи. |
|
30.01 |
96 |
Діагностувальна робота. |
|
31.01 |
97 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і використання законів множення в обчисленнях. |
с. 34 № 172-182 |
01.02 |
98 |
Ознайомлення з письмовим множенням багатоцифрових чисел на одноцифрові. Порівняння задач на рух. |
с. 36 № 183-193 |
02.02 |
99 |
Знаходження значень виразів на множення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Складання задач за числовими даними та короткими записами. |
с. 39 № 194-204 |
03.02 |
100 |
Дослідження множень круглих багатоцифрових чисел на одноцифрові. Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі за короткими записами та рівнянь. |
с. 40 № 205-216 |
06.02 |
101 |
Використання алгоритмів письмового множення одноцифрового числа на багатоцифрове при обчисленнях. Розв’язування задач на спільну роботу. |
с. 42 № 218-226 |
07.02 |
102 |
Вивчення властивостей частки. Вправляння у побудові кола та виконанні різних завдань з колом. |
с. 44 № 227-239 |
08.02 |
103 |
Ознайомлення з алгоритмом письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач із дробами. |
с. 46 № 240-250 |
09.02 |
104 |
Закріплення письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Здобування навичок розв’язування задач на поступове зведення до одиниці. |
с. 49 № 251-261 |
10.02 |
105 |
Використання вмінь письмового множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове в обчисленні виразів. Обчислення площі фігур. |
с. 50 № 262-272 |
13.02 |
106 |
Самостійна робота. |
|
14.02 |
107 |
Дослідження ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, якщо в частці буде 0. Ознайомлення з елементами паралелепіпеда. |
с. 52 № 273-283 |
15.02 |
108 |
Виконання ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, коли в частці буде кілька нулів. Складання і розв’язування обернених задач на суму двох добутків. |
с. 54 № 284-294 |
16.02 |
109
|
Виконання ділення багатоцифрового числа на одноцифрове за алгоритмом, коли в частці десятки й одиниці будуть нулями. Рівняння на три дії. |
с. 55 № 295-304 |
17.02 |
110 |
Виконання множення складених іменованих чисел на одноцифрове. Розв’язування задач на суму двох добутків. |
с. 57 № 305-315 |
20.02 |
111 |
Закріплення вмінь виконувати множення складених іменованих чисел на одноцифрове. Порівняння виразів на кілька дій. |
с. 58 № 316-326 |
21.02 |
112 |
Вдосконалення вмінь ділити складені іменовані числа на одноцифрове. Набування навичок розв’язувати задачі на комбінацію вивчених видів. |
с. 60 № 327-337 |
22.02 |
113 |
Знаходження значення виразів на кілька дій. Розв’язування ускладнених задач на обчислення площі квадрата. |
с. 61 № 338-348 |
23.02 |
114 |
Дослідження способів ділення круглого багатоцифрового числа на одноцифрове. Закріплення вмінь складати і порівнювати задачі. |
с. 63 № 349-359 |
24.02 |
115 |
Дослідження ділення з остачею багатоцифрових чисел на одноцифрове. |
с. 64 № 359-369 |
27.02 |
116 |
Вдосконалення вмінь ділити багатоцифрового числа на одноцифрове з остач. Складання і розв’язування задач на четверте пропорційне нового виду. |
с. 66 № 370-379 |
28.02 |
117 |
Діагностувальна робота. |
|
01.03 |
118 |
Аналіз діагностувальної роботи. Використання законів множення для обчислення зручним способом. Закріплення вмінь складати задачі за виразом. |
с. 69 № 380-390 |
02.03 |
119 |
Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні. Творча робота над задачами. |
с. 70 № 391-400 |
03.03 |
120 |
Ознайомлення з розв’язуванням задач на пропорційний поділ. Розв’язування нерівностей.
|
с. 71 № 401-410
|
06.03 |
121 |
Засвоєння алгоритмів множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Порівняння виразів на кілька дій |
с. 73 № 411-422 |
07.03 |
122 |
Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі на пропорційний поділ. Розв’язування геометричних задач. |
с. 75 № 423-431 |
08.03 |
123 |
Самостійна робота. |
|
09.03 |
124 |
Використання ділення числа на добуток для зручного обчислення. Знаходження значень виразів зі змінною при заданому значенні букв. |
с. 76 № 432-442 |
10.03 |
125 |
Виконання ділення з остачею шляхом добору. Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі з дробами. |
с. 78 № 443-451 |
13.03 |
126 |
Дослідження усних способів ділення багатоцифрових чисел на розрядні. |
с. 79 № 452-462 |
14.03 |
127 |
Використання письмового ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею |
с. 81 № 463-471 |
15.03 |
128 |
Розв’язування задач на пропорційний поділ та обернені задачі до задач на знаходження периметра трикутника |
с. 82 № 472-482 |
16.03 |
129 |
Виконання ділення багатоцифрових чисел на розрядні одиниці. Розв’язування задач. |
с. 84 № 483-492 |
17.03 |
130 |
Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі за двома різницями. Обчислення виразів на дії різного ступеня |
|
20.03 |
131 |
Виконання множення і ділення іменованих чисел на розрядні одиниці. |
с. 86 № 493-502 |
21.03 |
132 |
Закріплення вмінь розв’язувати задачі на знаходження периметра та площі. |
|
22.03 |
133 |
Діагностувальна робота. |
|
23.03 |
134 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань про письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрове. |
с. 89 № 503-512 |
24.03 |
135 |
Закріплення вмінь виконувати множення двоцифрових чисел на двоцифрове в обчисленнях і задачах вивчених видів. Знаходження площі та периметра квадрата. |
с. 90 № 513-523 |
03.04 |
136 |
Ознайомлення з алгоритмом письмового множення багатоцифрових чисел на двоцифрове. Складання рівнянь за текстом. |
с. 92 № 524-533 |
04.04 |
137 |
Виконання множення складених іменованих чисел на двоцифрове. Порівняння задач на знаходження невідомого за двома різницями. |
с. 94 № 534-543 |
05.04 |
138 |
Використання набутих знань в обчисленнях виразів на кілька дій. Вправляння в розв’язуванні ускладнених задач на рух. |
с. 95 № 544-554 |
06.04 |
139 |
Множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Добір значень невідомого у подвійних нерівностях. |
с. 97 № 555-565 |
07.04 |
140 |
Вдосконалення вмінь множення багатоцифрових чисел на трицифрові, коли у множнику 0 десятків. Удосконалення вмінь розв’язувати задачі на рух. |
с. 99 № 566-577 |
10.04 |
141 |
Повторення набутих вмінь і навичок множення багатоцифрових чисел на трицифрове, розв’язування задач вивчених видів. |
|
11.04 |
142 |
Вдосконалення вмінь застосовувати алгоритм ділення трицифрового числа на двоцифрове. Творча робота над задачами геометричного змісту. |
с. 102 № 578-587 |
12.04 |
143 |
Виконання ділення трицифрових чисел на двоцифрове з остачею. Побудова діаграм. |
с. 103 № 588-597 |
13.04 |
144 |
Засвоєння алгоритму ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові числа. Розв’язування задач з дробами. |
с. 105 № 598-607 |
14.04 |
145 |
Самостійна робота. |
|
17.04 |
146 |
Вдосконалення вмінь ділити багатоцифрові числа на двоцифрові. Складання виразів для розв’язування задач за схемами |
с. 107 № 608-618 |
18.04 |
147 |
Виконання ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове за поданим алгоритмом. Використання різних способів розв’язування задач. |
с. 109 № 619-628 |
19.04 |
148 |
Ознайомлення з діленням багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі на час. |
с. 110 № 629-639 |
20.04 |
149 |
Дослідження ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове, коли в частці 0 десятків. Розв’язування задач з буквеними даними. |
с. 112 № 640-650 |
21.04 |
150 |
Вдосконалення вмінь ділити багатоцифрові числа на двоцифрове з остачею, якщо в частці є 0. Розв’язування задач на спільну роботу. |
с. 113 № 651-661 |
24.04 |
151 |
Виконання ділення складених іменованих чисел, що зводиться до ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Складання задач на зустрічний рух з виразами. |
с. 115 № 662-671 |
25.04 |
152 |
Обчислення виразів та розв’язування рівнянь й задач з використанням ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. |
с. 116 № 672-680 |
26.04 |
153 |
Закріплення вмінь складати задачі за коротким записом. Перевірка ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. |
|
27.04 |
154 |
Удосконалення навичок та вмінь знаходити значення виразів на дії різного ступеня з використанням набутих знань. Складання і розв’язання обернених задач до задач геометричного змісту. |
|
28.04 |
155 |
Складання і розв’язання обернених задач до задач геометричного змісту. |
|
01.05 |
156 |
Вдосконалення вмінь множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове під час обчислення виразів та розв’язування задач. |
с. 117 № 682-692 |
02.05 |
157 |
Повторення вивчених алгоритмів множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв’язування задач вивчених видів. |
с. 119 № 693-702 |
03.05 |
158 |
Ознайомлення із діленням багатоцифрових чисел на трицифрові. Складання та розв’язання задач на зведення до одиниці. Обчислення периметра трикутників. |
с. 120 № 703-712 |
04.05 |
159 |
Виконання письмового ділення багатоцифрових чисел на трицифрове, коли в частці є нулі. Складання задач на рух. |
с. 121 № 713-722 |
08.05 |
160 |
Виконання ділення складних іменованих чисел на іменовані. Розв’язування задач різними способами та складання обернених. |
с. 123 № 723-732 |
09.05 |
161 |
Виконання ділення складних іменованих чисел на іменовані. Розв’язування задач різними способами та складання обернених. |
с. 124 № 733-743 |
10.05 |
162 |
Розв’язування задач вивчених видів. |
с. 126 № 744-764 |
11.05 |
163 |
Діагностувальна робота. Усні обчислення. |
|
12.05 |
164 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення нумерації багатоцифрових чисел. Виконання додавання і віднімання багатоцифрових чисел. |
с. 129
|
15.05 |
165 |
Закріплення вмінь виконувати дії різного ступеня зі складеними іменованими числами. Розв’язування задач на 3 – 4 дії. |
|
16.05 |
166 |
Удосконалення навичок та вмінь виконувати ділення багатоцифрових чисел на розрядні одиниці. Здійснення перевірки ділення з остачею. |
|
17.05 |
167 |
Використання законів множення та додавання, властивості віднімання та ділення у процесі виконання різних завдань. |
|
18.05 |
168 |
Самостійна робота. |
|
19.05 |
169 |
Порівняння виразів на кілька дій. Розв’язування задач на чотири дії. |
|
22.05 |
170 |
Порівняння виразів на кілька дій. Розв’язування задач на чотири дії. |
|
23.05 |
171 |
Розв’язування задач різними способами. Творча робота над задачами. Обчислення виразів з багатоцифровими числами на дії різного ступеня. |
|
24.05 |
172 |
Розв’язування задач різними способами. Творча робота над задачами. Обчислення виразів з багатоцифровими числами на дії різного ступеня. |
|
25.05 |
173 |
Розв’язування задач складанням рівнянь. Вдосконалення вмінь обчислювати вирази на дії різного ступеня. |
|
26.05 |
174 |
Розв’язування задач складанням рівнянь. Вдосконалення вмінь обчислювати вирази на дії різного ступеня. |
|
29.05 |
175 |
Удосконалення вмінь розв’язувати задачі на час. Знаходження периметру та площі різних геометричних фігур. |
|
30.05 |