Календарно-тематичне планування з математики для 4 класу (за підручником Наталії Листопад)
5 годин на тиждень
2 семестр
№
|
Тема уроку |
Дата |
Очікувальні результати |
3чв. |
Множення і ділення багатоцифрових чисел. Дроби. Швидкість. |
|
|
78 |
Сутність дії множення. Переставний і сполучний закони дії множення. С.3- 5, №1-11 |
|
|
79 |
Розподільний закон дії множення С.6- 8, №12-23
|
|
|
80 |
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Залежність добутку від зміни одного із множників. С.8-10,№24-32 |
|
володіє навичками письмового множення багатоцифрового числа на одноцифрове [4 МАО 4.3]; |
81 |
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку нулів у першому множнику. С.10-11,№3342 |
|
|
82 |
Множення багатоцифрового числа на розрядне. С.11-12, № 43-52 |
|
|
83 |
Множення складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості, на одноцифрове число. С.13-15,№53-63 |
|
знає одиниці вартості ( гривня, копійка) та співвідношення між ними; користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях. [4 МАО 1.1], [4 МАО 4.7] |
84 |
Множення складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини, на одноцифрове число. С.15-16,№64-73 |
|
знає одиниці вимірювання довжини (міліметр, сантиметр, дециметр, метр, кілометр); користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях |
|
|
|
[4 МАО 1.1], [4 МАО 4.7]; |
85 |
Множення складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси, на одноцифрове число. С.17- 18,№ 74-83 |
|
знає одиниці вимірювання маси (грам, кілограм, центнер, тонна));користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях [4 МАО 1.1], [4 МАО 4.7]; |
86 |
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове. С.18-20 ,№84-93 |
|
|
87 |
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове.( додатковий матеріал) Самостійна робота |
|
|
88 |
Дія ділення. Властивості дії ділення. С.20-23,№94-105 |
|
розуміє сутність дії ділення [4 МАО 4.3]; |
89 |
Ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. С.23-25, №106-117 |
|
виконує письмове ділення з остачею; [4 МАО 4.3]; перевіряє правильність обчислень[4 МАО 3.4]; |
90 |
Ділення суми та різниці на число. С.25-27,№118-128
|
|
планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях [4МАО 2.2]; |
91 |
Ділення добутку на число. Задачі подвійне зведення до одиниці. С.27-29, №129-139 |
|
розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці [4 МАО 1.2], [4 МАО 2.3]; |
92 |
Усне ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. С.2931,№140-150 |
|
Володіє навичками усного ділення багатоцифрового числа на одноцифрове[4 МАО 4.3]; |
93 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. С.31-33.№ 151-159 |
|
Володіє навичками письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове[4 МАО 4.3]; |
94 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку нулів у частці. С.33-35, №160-170 |
|
прогнозує кількість цифр у добутку, частці до знаходження результату [4 МАО 1.3]; |
95 |
Письмове ділення круглого багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку нулів у частці. С.35-36, №171-181 |
|
|
96 |
Залежність зміни частки від зміни діленого. Ділення складеного іменованого числа на одноцифрове. С.37-39, №182-193 |
|
перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань [4МАО 4.3] ; |
97 |
Ділення складеного іменованого числа на одноцифрове. С.3941,№194-203 |
|
виконує арифметичні дії з іменованими числами [4МАО 4.3];
|
98 |
Самостійна робота. |
|
|
99 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. ( додатковий матеріал) |
|
|
100 |
Діагностувальна робота №5. |
|
|
101 |
Аналіз діагностувальної роботи. Ділення складеного іменованого числа на одноцифрове. ( додатковий матеріал) |
|
|
102 |
Дроби. Порівняння дробів. С.41-45, № 204-216 |
|
розуміє спосіб одержання дробу; [4 МАО 4.2] розуміє суть чисельника і знаменника дробу; [4 МАО 4.2] читає і записує дроби; [4 МАО 4.2] розрізняє дроби, які дорівнюють 1; [4 МАО 4.1] ;порівнює дроби з однаковими знаменниками; [4 МАО 4.2]; |
103 |
Знаходження дробу від числа. С.45-47, №217-227 |
|
застосовує правила знаходження дробу від числа під час розв’язування практично зорієнтованих завдань [4 МАО 4.3]; |
104 |
Знаходження числа за його дробом. С.47-50, №228-237 |
|
застосовує правила знаходження числа за величиною його дробу під час розв’язування практично зорієнтованих завдань [4 МАО 4.3], |
105 |
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом. С.50-51, №238-247 |
|
|
106 |
Швидкість. Знаходження швидкості. С.51-54, №248-258 |
|
розуміє швидкість рухомого тіла як шлях, пройдений ним за одиницю часу [4 МАО 1.2] ; знає назви і позначення одиниць швидкості[4 МАО 1.2] |
107 |
Знаходження відстані. С.55-56, №259-268 |
|
користується у навчальних і практичних ситуаціях знанням залежності між величинами; [4 МАО 1.2]; |
108 |
Знаходження часу. |
|
розуміє, що рух тіл описується |
|
С. 57-59, №269-278 |
|
за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: шлях, швидкість і час; [4 МАО 1.2]; |
109 |
Формули швидкості, відстані, часу. С.59-60, №279-288 |
|
користується формулами для знаходження швидкості, подоланого шляху, часу під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 1.2]; |
110 |
Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. С.60-62, №289-298 |
|
|
111 |
Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на знаходження швидкості. С.62-64№ 299-308 |
|
визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [4 МАО 1.2] ; |
112 |
Задачі на зустрічний рух. С.65-67, №309-317 |
|
користується у навчальних і практичних ситуаціях знанням залежності між величинами; [4 МАО 1.2]; |
113 |
Задачі на знаходження швидкості, відстані, часу. ( додатковий матеріал) Самостійна робота. |
|
|
114 |
Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на зустрічний рух. Діаграми. С.67-69, №318-325 |
|
|
115 |
Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. С. 69-71, №326- 334 |
|
|
116 |
Складені задачі на знаходження швидкості, відстані,часу. С.71-73, №335-342
|
|
|
117 |
Множення двоцифрового числа на двоцифрове. С.73-74, №343-352 |
|
|
118 |
Множення двоцифрового числа на двоцифрове. ( додатковий матеріал) |
|
|
119 |
Задачі на рух в протилежних напрямках. С.75-76, №353-362
|
|
|
120 |
Множення круглого багатоцифрового числа на |
|
|
|
двоцифрове. Залежність швидкості від часу руху. С.77-78, №363-372 |
|
|
121 |
Множення багатоцифрового на двоцифрове. С.78-80, № 373-381 |
|
|
122 |
Ознайомлення із множенням на трицифрове. С.80-82, №382-393
|
|
розуміє спосіб множення на трицифрове число [4 МАО4.3]; |
123 |
Ознайомлення із множенням на трицифрове у випадку нулів у другому множнику.С.82-84, №394-402 |
|
|
124 |
Ділення на двоцифрове число. С.84-86, №403-412 |
|
розуміє спосіб ділення на двоцифрове число [4 МАО4.3]; |
125 |
Ділення на двоцифрове число з остачею. С.86-89, №413-421
|
|
|
126 |
Ділення на двоцифрове число. С.90-91, №422-431 |
|
|
127 |
Ділення на двоцифрове число. ( додатковий матеріал) |
|
|
128 |
Самостійна робота. |
|
|
129 |
Ділення на двоцифрове число у випадку нулів у кінці частки. С.91-93, № 432-441 |
|
|
130 |
Діагностувальна робота №6. |
|
|
131 |
Аналіз діагностувальної роботи. Ділення на двоцифрове число у випадку нулів у кінці частки. ( додатковий матеріал) |
|
|
132 |
Ділення на двоцифрове число, коли в середині частки нулі. С.93-96, №442-449 |
|
|
133 4чв |
Ділення на двоцифрове число у випадку нулів у частці. Знаходження невідомого за двома різницями. ( додатковий матеріал) |
|
|
134 |
Ділення на двоцифрове число. ( додатковий матеріал) |
|
володіє обчислювальними навичками письмового множення іділення на двоцифрове число [4 МАО 4.3]; |
135 |
Ділення іменованих чисел на двоцифрове число. С.96-98, № 450-459 |
|
користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і |
|
|
|
практичних ситуаціях; [4 МАО 1.1], [4 МАО 4.3]; |
136 |
Ділення іменованих чисел на двоцифрове число. С.98-99, №460-469
|
|
|
137 |
Ділення на двоцифрове число. ( додатковий матеріал) |
|
|
138 |
Ознайомлення із задачами на рух в протилежних напрямках та наввипередки. С.99-102, №470-477
|
|
розв’язує задачі на прямолінійний рівномірний рух двох тіл [4 МАО 1.2], [4 МАО 2.3]; |
139 |
Ознайомлення із способами ділення на трицифрове число. С.102-104, №478-488 |
|
розуміє спосіб ділення на трицифрове число [4 МАО4.3]; |
140 |
Ділення на трицифрове число. С.104-105, №489-498 |
|
|
141 |
Ділення на трицифрове число. Робота з діаграмами. С.105-107, №499-509
|
|
читає нескладні таблиці, лінійні діаграми [4 МАО 2.1], [4 ІФО1.2]; добудовує лінійні діаграми [4 МАО 2.1]; |
142 |
Ділення на трицифрове число. ( додатковий матеріал) |
|
|
143 |
Ділення на трицифрове число. ( додатковий матеріал) |
|
|
144 |
Ділення на трицифрове число. ( додатковий матеріал) |
|
|
145 |
Задачі на спільну роботу двох кранів. С.107-108, №510-519 |
|
розв’язує задачі на спільну роботу, [4 МАО 1.2]; |
146 |
Задачі на спільну роботу. С.108-109, №520-528
|
|
планує розв’язування задачі [4 МАО 3.2]; |
147 |
Задача на спільну роботу. ( додатковий матеріал) |
|
обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [4 МАО 3.1]; |
148 |
Самостійна робота. |
|
|
149 |
Задачі на спільну роботу. Ділення на трицифрове число. ( додатковий матеріал) |
|
|
150 |
Ділення багатоцифрового числа на трицифрове. ( додатковий матеріал) |
|
|
151 |
Діагностувальна робота №7. |
|
|
152 |
Аналіз діагностувальної роботи. Ділення багатоцифрових чисел. |
|
створює математичну модель задачі [4 М перевіряє |
|
Задачі на спільну роботу. ( додатковий матеріал) |
|
правильність розв’язку задачі [4 МАО 3.2]; АО 2.3] ; |
153 |
Ділення багатоцифрових чисел. ( додатковий матеріал) |
|
|
154 |
Ділення та множення багатоцифрових чисел на двоцифрове та одноцифрове. ( додатковий матеріал) |
|
|
155 |
Ділення та множення багатоцифрових чисел на двоцифрове та одноцифрове ( додатковий матеріал) |
|
|
|
Повторення за рік |
|
|
156 |
Нумерація багатоцифрових чисел. Розв’язування задач. С.113 ,№1-6 |
|
розв’язує прості і складені сюжетні задачі (в тому числі з дробами), задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі [4 МАО 3.1], [4 МАО 2.3]; |
157 |
Дії з багатоцифровими числами. Розв’язування задач. С.114, №7-13
|
|
планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях [4МАО 2.2]; |
158 |
Дії із складеними іменованими числами. Розв’язування задач. С.114, № 14-17
|
|
користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [4 МАО 1.1], [4 МАО 4.3]; |
159 |
Дії із складеними іменованими числами. Розв’язування задач. С.115 ,№ 18-21
|
|
|
160 |
Розв’язування рівнянь і нерівностей. С.116, №22-26 |
|
встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [4 МАО 4.8]; |
161 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів. С.118 ,№ 27-30
|
|
знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви [4 МАО 4.3], [4 МАО 4.8]; |
162 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів. С.119 ,№31-33 |
|
|
163 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів. С. 119, №34-36 |
|
застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без |
|
|
|
дужок та з дужками [4 МАО 4.3]; |
164 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів. С.119, № 37-39
|
|
|
165 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів. С.120 ,№40-42
|
|
|
166 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів. С.120, № 43-44 |
|
|
167 |
Знаходження площі. Переведення одиниць площі з більших в менші і навпаки. Задачі, які містять одиниці площі. С.121, №45-48 |
|
користується в навчальних і практичних ситуаціях формулою обчислення площі прямокутника (квадрата) [4 МАО 1.2], [4 МАО 4.3]; |
168 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів. С.122, №49-50 |
|
|
169 |
Діагностувальна робота №8. Перевірка сформованості усних обчислень. |
|
|
170 |
Аналіз діагностувальної роботи. Діагональ прямокутника і квадрата. Властивості діагоналі. С. 122, №51-56 |
|
називає істотні ознаки прямокутника (квадрата) [4 МАО 4.1]; використовує властивість протилежних сторін прямокутника підчас розв’язування практичних задач [4 МАО 2.3]; |
171 |
Куб, елементи куба. Розгортка куба. Паралелепіпед, елементи паралелепіпеда. С.123, №57-62 |
|
називає елементи геометричних фігур у просторі [4 МАО 4.1]; моделює геометричні фігури [4 МАО 4.6 |
172 |
Класифікація трикутників за кутами і сторонами. С.125, №63-64 |
|
класифікує кути (прямі, гострі, тупі) [4 МАО 4.1]; креслить прямі кути за допомогою косинця [4 МАО 4.6]; |
173 |
Одиниця об’єму рідин – мілілітр. С.126, № 65-71 |
|
|
174 |
Розв’язування логічних задач. С.110, №1-4 |
|
|
175 |
Розв’язування логічних задач. С.111, №5-11
|
|
обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2.3]; |