Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно- тематичне планування 2 семестр. Математика. За підручником Н. Листопад .За програмою з очікувальними результатами.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування  з математики для 4 класу (за підручником Наталії Листопад)

5 годин на тиждень

2 семестр

 

 

                             Тема уроку

Дата

Очікувальні результати

3чв.

Множення і ділення багатоцифрових чисел. Дроби.

Швидкість.

 

 

 

78

 

Сутність дії множення.

Переставний і сполучний закони дії множення.  С.3- 5, №1-11

 

 

 

79

Розподільний закон дії множення

С.6- 8, №12-23

 

 

 

80

Множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Залежність добутку від зміни одного із множників.  С.8-10,№24-32

 

володіє навичками письмового множення багатоцифрового числа на одноцифрове  [4 МАО 4.3];

81

Множення багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку нулів у першому множнику. С.10-11,№3342

 

 

82

Множення багатоцифрового числа на розрядне. С.11-12, № 43-52

 

 

83

Множення складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості, на одноцифрове число.

С.13-15,№53-63

 

знає одиниці вартості ( гривня, копійка) та співвідношення між ними;

користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях. [4 МАО 1.1], [4 МАО 4.7]

84

Множення складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини, на одноцифрове число.

С.15-16,№64-73

 

знає одиниці вимірювання довжини (міліметр, сантиметр, дециметр, метр, кілометр); користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях

 

 

 

 

[4 МАО 1.1], [4 МАО 4.7];

85

Множення складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси, на одноцифрове число. С.17-

18,№ 74-83

 

знає одиниці вимірювання маси (грам, кілограм, центнер, тонна));користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях [4 МАО 1.1], [4 МАО 4.7];

86

Множення багатоцифрового числа на одноцифрове. С.18-20 ,№84-93

 

 

87

Множення багатоцифрового числа на одноцифрове.( додатковий матеріал)

Самостійна робота

 

 

88

Дія ділення. Властивості дії ділення.

С.20-23,№94-105

 

розуміє сутність дії ділення  [4 МАО 4.3];

89

Ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. С.23-25, №106-117

 

виконує письмове ділення з остачею; [4 МАО 4.3]; перевіряє правильність обчислень[4 МАО 3.4];

90

Ділення суми та різниці на число.

 С.25-27,№118-128

 

 

планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях [4МАО 2.2];

91

Ділення добутку на число. Задачі подвійне зведення до одиниці.

С.27-29, №129-139

 

розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці  [4 МАО 1.2], [4 МАО 2.3];

92

Усне ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. С.2931,№140-150

 

Володіє навичками усного ділення багатоцифрового числа на одноцифрове[4 МАО 4.3];

93

Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове.  С.31-33.№ 151-159

 

Володіє навичками письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове[4 МАО 4.3];

94

Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове  у випадку нулів у частці. С.33-35, №160-170

 

прогнозує кількість цифр у добутку, частці до знаходження результату [4 МАО 1.3];

95

Письмове ділення круглого багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку нулів у частці. С.35-36, №171-181

 

 

96

Залежність зміни частки від зміни діленого. Ділення складеного іменованого числа на

одноцифрове. С.37-39, №182-193

 

перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань [4МАО 4.3] ;

 

97

Ділення складеного іменованого числа на одноцифрове. С.3941,№194-203

 

виконує арифметичні дії з іменованими числами

[4МАО 4.3];

 

98

Самостійна робота. 

 

99

Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове.

( додатковий матеріал)

 

 

100

Діагностувальна робота №5.

 

 

101

Аналіз діагностувальної  роботи. Ділення складеного іменованого числа на одноцифрове.  ( додатковий матеріал)

 

 

102

Дроби. Порівняння дробів. С.41-45, № 204-216

 

розуміє спосіб одержання дробу; [4 МАО 4.2] розуміє суть чисельника і знаменника дробу; [4 МАО 4.2] читає і записує дроби; [4 МАО 4.2] розрізняє дроби, які дорівнюють 1; [4 МАО 4.1] ;порівнює дроби з однаковими знаменниками; 

[4 МАО 4.2]; 

103

Знаходження дробу від числа. С.45-47, №217-227

 

застосовує правила знаходження дробу від числа під час розв’язування практично зорієнтованих завдань [4 МАО 4.3];

104

Знаходження числа за його дробом.

С.47-50, №228-237

 

застосовує правила знаходження числа за величиною його дробу під час розв’язування практично зорієнтованих завдань

 [4 МАО 4.3],

105

Знаходження дробу від числа і

числа за його дробом. С.50-51, №238-247

 

 

106

Швидкість. Знаходження швидкості. С.51-54, №248-258

 

розуміє швидкість рухомого тіла як шлях, пройдений ним за одиницю часу [4 МАО 1.2] ; знає назви і позначення одиниць швидкості[4 МАО 1.2] 

107

Знаходження відстані. С.55-56, №259-268

 

користується у навчальних і практичних ситуаціях знанням залежності між величинами;  [4 МАО 1.2];

108

Знаходження часу.

 

розуміє, що рух тіл описується

 

 

С. 57-59, №269-278

 

за допомогою трійки взаємопов’язаних величин:

шлях, швидкість і час;  [4 МАО 1.2];

109

Формули швидкості, відстані, часу.

С.59-60, №279-288

 

користується формулами для знаходження швидкості, подоланого шляху, часу під час розв’язування практично  зорієнтованих задач 

[4 МАО 1.2];

110

Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні.

С.60-62, №289-298

 

 

111

Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на знаходження швидкості.

С.62-64№ 299-308

 

визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин;  [4 МАО 1.2] ;

112

Задачі на зустрічний рух. С.65-67, №309-317

 

 

користується у навчальних і практичних ситуаціях знанням залежності між величинами;  [4 МАО 1.2];

113

Задачі на знаходження  швидкості, відстані, часу. ( додатковий

матеріал)

Самостійна робота.

 

 

114

Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на зустрічний рух. Діаграми. С.67-69, №318-325

 

 

115

Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. С. 69-71, №326-

334

 

 

116

Складені задачі на знаходження швидкості, відстані,часу.

С.71-73,  №335-342

 

 

 

117

Множення двоцифрового числа на двоцифрове. С.73-74, №343-352

 

 

118

Множення двоцифрового числа на двоцифрове. ( додатковий матеріал)

 

 

119

Задачі на рух в протилежних

напрямках. С.75-76, №353-362

 

 

 

120

Множення круглого багатоцифрового числа  на

 

 

 

 

двоцифрове. Залежність швидкості від часу руху. 

С.77-78, №363-372

 

 

121

Множення багатоцифрового на двоцифрове.  С.78-80, № 373-381

 

 

122

Ознайомлення із множенням на

трицифрове. С.80-82, №382-393

 

 

розуміє спосіб множення на трицифрове число [4 МАО4.3];

123

Ознайомлення із множенням на трицифрове у випадку нулів у другому множнику.С.82-84,  №394-402

 

 

124

Ділення на двоцифрове число.  С.84-86, №403-412

    

image

розуміє спосіб ділення на двоцифрове число [4 МАО4.3];

125

Ділення на двоцифрове число з остачею.

С.86-89, №413-421

 

 

 

126

Ділення на двоцифрове число. С.90-91, №422-431

 

 

127

Ділення на двоцифрове число. ( додатковий матеріал)

 

 

128

Самостійна робота. 

 

 

129

Ділення на двоцифрове число у випадку нулів у кінці частки.

С.91-93, № 432-441

 

 

130

Діагностувальна робота №6.

 

 

131

Аналіз діагностувальної роботи.  Ділення на двоцифрове число у випадку нулів у кінці частки. ( додатковий матеріал)

 

 

132

Ділення на двоцифрове число, коли в середині частки нулі.

С.93-96, №442-449

 

 

133

4чв

Ділення на двоцифрове число у випадку нулів у частці.

Знаходження невідомого за двома різницями.

 ( додатковий матеріал)

 

 

134

Ділення на двоцифрове число. ( додатковий матеріал)

 

володіє обчислювальними навичками письмового множення іділення на двоцифрове число [4 МАО 4.3];

135

Ділення іменованих чисел  на двоцифрове число. С.96-98,  № 450-459

 

користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і

 

 

 

 

практичних ситуаціях; 

[4 МАО 1.1], [4 МАО 4.3];

136

Ділення іменованих чисел  на двоцифрове число. С.98-99, 

№460-469

 

 

 

137

Ділення на двоцифрове число.  ( додатковий матеріал)

 

 

138

Ознайомлення із задачами на рух в протилежних напрямках та наввипередки. С.99-102, №470-477

 

 

розв’язує задачі на   прямолінійний рівномірний рух двох тіл [4 МАО 1.2],  [4 МАО 2.3];

139

Ознайомлення із способами ділення на трицифрове число.

 С.102-104, №478-488

 

розуміє спосіб ділення на трицифрове число [4 МАО4.3];

140

Ділення на трицифрове число. С.104-105, №489-498

 

 

141

Ділення на трицифрове число. Робота з діаграмами.

 С.105-107, №499-509

 

 

читає нескладні таблиці, лінійні діаграми [4 МАО 2.1], [4 ІФО1.2]; добудовує лінійні діаграми [4 МАО 2.1];

142

Ділення на трицифрове число. ( додатковий матеріал)

 

 

143

Ділення на трицифрове число. ( додатковий матеріал)

 

 

 

144

Ділення на трицифрове число. ( додатковий матеріал)

 

 

145

Задачі на спільну роботу двох кранів.

С.107-108, №510-519

 

розв’язує задачі на  спільну роботу, [4 МАО 1.2]; 

146

Задачі на спільну роботу.

С.108-109, №520-528

 

 

планує розв’язування задачі  [4 МАО 3.2];

147

Задача на спільну роботу. ( додатковий матеріал)

 

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [4 МАО 3.1];

148

Самостійна робота. 

 

 

149

Задачі на спільну роботу. Ділення на трицифрове число.  ( додатковий матеріал)

 

 

150

Ділення багатоцифрового числа на трицифрове. ( додатковий матеріал)

 

 

151

Діагностувальна робота №7.

 

 

152

Аналіз діагностувальної роботи.  Ділення багатоцифрових чисел.

 

створює математичну модель задачі [4 М перевіряє

 

 

Задачі на спільну роботу.  ( додатковий матеріал)

 

правильність розв’язку задачі [4 МАО 3.2]; АО 2.3] ;

153

Ділення багатоцифрових чисел. ( додатковий матеріал)

 

 

154

Ділення та множення багатоцифрових чисел на двоцифрове та одноцифрове. ( додатковий матеріал)

 

 

155

Ділення та множення багатоцифрових чисел на двоцифрове та одноцифрове ( додатковий матеріал)

 

 

 

Повторення за рік

 

 

156

Нумерація багатоцифрових чисел. Розв’язування задач. С.113 ,№1-6

 

розв’язує прості і складені сюжетні задачі (в тому числі з дробами), задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі [4 МАО 3.1], 

[4 МАО 2.3];

157

Дії з багатоцифровими числами. Розв’язування задач.  С.114, №7-13 

 

 

планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях [4МАО 2.2];

158

Дії із складеними іменованими числами. Розв’язування задач. С.114, № 14-17

 

 

користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях;  [4 МАО 1.1], [4 МАО 4.3];

159

Дії із складеними іменованими числами. Розв’язування задач. С.115 ,№ 18-21

 

 

 

160

Розв’язування рівнянь і нерівностей. С.116, №22-26

 

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [4 МАО 4.8];

161

Розв’язування задач.

Знаходження значень виразів.

С.118 ,№ 27-30

 

 

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви  [4 МАО 4.3], [4 МАО 4.8];

162

Розв’язування задач.

Знаходження значень виразів.

С.119 ,№31-33

 

 

163

Розв’язування задач.

Знаходження значень виразів. 

С. 119, №34-36

 

застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без

 

 

 

 

дужок та з дужками  [4 МАО 4.3];

164

Розв’язування задач.

Знаходження значень виразів.

С.119, № 37-39

 

 

 

165

Розв’язування задач.

Знаходження значень виразів.

С.120 ,№40-42

 

 

 

166

Розв’язування задач.

Знаходження значень виразів.

С.120, № 43-44

 

 

167

Знаходження площі.  Переведення одиниць площі з більших в менші і навпаки. Задачі, які містять одиниці площі. С.121, №45-48

 

користується в навчальних і практичних ситуаціях формулою обчислення площі прямокутника (квадрата)  [4 МАО 1.2], [4 МАО 4.3];

168

Розв’язування задач.

Знаходження значень виразів.

С.122, №49-50

 

 

169

Діагностувальна робота №8. Перевірка сформованості усних обчислень.

 

 

170

 Аналіз діагностувальної роботи. Діагональ прямокутника і квадрата. Властивості діагоналі.

С. 122, №51-56

 

називає істотні ознаки прямокутника (квадрата) [4 МАО 4.1]; використовує властивість протилежних сторін прямокутника підчас

розв’язування практичних задач

[4 МАО 2.3];

171

Куб, елементи куба. Розгортка куба. Паралелепіпед, елементи паралелепіпеда. С.123, №57-62

 

називає елементи геометричних фігур у просторі [4 МАО 4.1]; моделює геометричні фігури  [4 МАО 4.6

172

Класифікація трикутників за кутами і сторонами.

С.125, №63-64

 

класифікує кути (прямі, гострі, тупі) [4 МАО 4.1]; креслить прямі кути за допомогою косинця [4 МАО 4.6];

173

Одиниця об’єму рідин – мілілітр. С.126, № 65-71

 

 

174

Розв’язування логічних задач. С.110, №1-4

 

 

175

Розв’язування логічних задач.

С.111, №5-11

 

 

обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2.3];

image 

 

 

pdf
Додав(-ла)
Ахматова Ніна
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
7 січня 2023
Переглядів
2112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку