Календарно – тематичне планування з мистецтва для 1 класу (ІІ семестр)

Про матеріал

Пропоную календарно-тематичне планування уроків з мистецтва 1 клас (2 години на тиждень), на ІІ семестр, за програмою О. Я. Савченко, за підручником Т. Рублі, Т. Щеглової, І. Мед

Перегляд файлу

МИСТЕЦТВО

за підручником Т. Рубля, Т. Щеглової, І. Мед

(2 години на тиждень)

 

№ з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

  1.  

Зимові сни. Мелодія музичною твору. Слухання:                                П. Чайковський «Грудень» із циклу «Пори року». Виконання: поспівка «Ой Метелиця-зима»;                               М. Ясакова, О. Янушкевич «Чому сніг лапатий»                     (с. 52-53).

 

 

  1.  

Зимові сни. Вибір положення аркуша залежно від форми дерева. Зображення зимового дерева за уявою (акварельні фарби) (с. 54).

 

 

  1.  

Пригоди золотої рибки. Музична мова. Слухання:                           Р. Щедрін «Золоті рибки» з балету «Горбоконик». Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Чому сніг лапатий». Ритмічна вправа (с. 55).

 

 

  1.  

Пригоди золотої рибки. Зображення рнбки (акварельні фар­би). Слухання: К. Сен-Санс «Акваріум» (с. 56).

 

 

  1.  

Що я люблю. Теплі і холодні кольори. Ритмічна вправа. Скла­дання власної ритмічної схеми з фруктів (с. 57).

 

 

  1.  

Що я люблю. Натюрморт. Зображення натюрморта з овочів та фруктів (художні матеріали на вибір)                       (с. 58).

 

 

  1.  

Пригоди чарівного потяга. Акомпанемент. Виконання: поспівка «Прилетіли журавлі». Ритмічна вправа. Слухання: зву­ки весняної природи. Описування своїх вражень (с. 59-60).

 

 

  1.  

Пригоди чарівного потяга. Кольорові відтінки. Зображення чарівного потяга за зразком (акварельні фарби) (с. 61-62).

 

 

  1.  

Танець метеликів. Симетрія в природі. Слухання:                 Е. Гріг «Метелик». Виконання: поспівка «Танцювали миші». Ритміч­на вправа (с. 63-65).

 

 

  1.  

Танець метеликів. Виконання: Л. Куліш-Зіньків,                               М. Ведмедері «Жук танцює». Малювання за уявою танцю метеликів (фломастери або кольорові олівці) (с. 66).

 

 

  1.  

Подарунок для родини. Будова пісні: заспів, приспів. Слухан­ня: В. Кобринович «Мамині руки». Виконання: пісня «Мама і я». Ритмічна вправа (с. 67).

 

 

  1.  

Подарунок для родини. Зображення букета весняних квітів за зразком (художні матеріали на вибір)                       (с. 68).

 

 

  1.  

Домашні улюбленці. Слухання: звуки екзотичних птахів; В. Сокольський «Пташка». Виконання: поспівка «Танцювали миші», П. Воронько,                                І.. Кириліна «Засмутилось кошеня». Ритмічна вправа                 (с. 69-71).

 

 

  1.  

Домашні улюбленці. Ліплення з пластиліну домашніх улюбленців чи свійських тварин (робота в групах). Слухання: п'єси із циклу «Карнавал тварин» (с. 72)

 

 

  1.  

Весняна хустинка. Веснянки, гаївки, заклички. Виконання: веснянка «Вийди, вийди, сонечко». Слухання: В. Філіпенко «Прийди, прийди, весно красна» (с. 73).

 

 

  1.  

Весняна хустинка. Робота з папером. Симетричне вирізування. Створення орнаменту для весняної хустини за зразком чи власним задумом (кольоровий папір) (с. 74).

 

 

  1.  

Мистецьке місто. Архітектура. Спухання:                              М. Скорик «На­родний танець»; Р. Шумам «Веселий селянин». Імітування танцювальних рухів Ритмічна вправа (с. 75-77).

 

 

  1.  

Мистецьке місто. Казковий будинок. Зображення казкового 0\ /ціпочка за власним задумом (фломастери або кольорові олівці) (с. 77—78).

 

 

  1.  

Весняний хоровод. Пісня-хоровод або пісня танець. Виконання: поспівка «Ой, ру-ду-ду»; веснянка «Ой минула вже зима» з танцювальними рухами. Ритмічна вправа  ( с. 79-80).

 

 

  1.  

Весняний хоровод. Українським віночок. Вирізання за шабло­ном. Створення весняного віночка за зразком чи власним заду­мом (кольоровий папір)                        (с. 81 -82).

 

 

  1.  

Весну зустрічаємо Інструментальна та вокальна музика. Слухання; Е. Гріг «Навесні». Виконання: веснянка «Вийди, вийди, сонечко». Ритмічна вправа (с. 83).

 

 

  1.  

Весну зустрічаємо. Малювання композиції «Квітуча гілка» (гуаш) (с. 84).

 

 

  1.  

Дитячі іграшки. Слухання. II. Чайковський «Хвороба ляль­ки», «Нова лялька». Виконання поспівка «Лис та їжак»; А. Житкевич «Семеро гномів» Ритмічна вправа  (с.  85—86).

 

 

  1.  

Дитячі іграшки Зображення іграшкового гнома  за зразком чи власним задумом (фломастери або кольорові олівці) (с.  87)

 

 

  1.  

Казка. Музична казка. Виконання: пісня Лисички з дитячої опери «Коза-Дереза»; М. Ясакова,                               О.. Янушкевич «А ми любимо читати». Слухання:                  П. Чайковський вальс із балету «Спляча красуня»                  (с. 88-90).

 

 

  1.  

Казка. Ілюстрації до казок. Зображення ілюстрації до казки «Колобок» за зразком (фломастери або кольорові олівці) (с. 90).

 

 

  1.  

Театральна подорож. Опера. Балет. Слухання:                                    П. Чайковський «Танець Феї Драже» з балету «Лускунчик». Порівняння музичних творів. Виконання: пісня «Семеро гномів». Ритмічна вправа (с. 91).

 

 

  1.  

Театральна подорож. Театральні маски. Створення масок до казки «Колобок». Інсценування казки (кольоровий папір) (с. 92).

 

 

  1.  

Улюблені мультфільми. Персонажі мультфільмів. Слухання: уривків пісень із мультфільмів. Виконання: М. Ясакова. О. Я.нушкевич «А ми любимо читати»;  Т. Волгіна, А. Філіпенко «Веселий музикант» (с. 93-94),

 

 

  1.  

Улюблені мультфільми. Зображення улюбленого персонажа мультфільма (художні матеріали за вибором) (с. 95).

 

 

  1.  

Космічна подорож. Слухання: О. Зацепін головна тема з мультфільму «Таємниця третьої планети». Виконання: пісня «Дивина» (з танцювальними рухами) (с. 96-97).

 

 

  1.  

Космічна подорож. Створення за уявою чи за зразком ком­позиції «Подорож до невідомої планети» (акварельні фарби). Слухання: гурт «Спейс» «Космічна симфонія»  (с. 97).

 

 

  1.  

Морське царство. Слухання: М. Римськкй-Корсаков тема моря з опери «Садко»; М. Чюрльоніса початок симфонічної поеми «Море»; А. Петров музика до кінофільму «Людина- амфібія». Виконання: пісня «Дивина» (з танцювальними ру­хами) (с. 98-99).

 

 

  1.  

Морське царство. Як художники передають свої враження про море. Створення композиції «Акваріум із морськими мешканцями» (художні матеріали за вибором) (с. 99).

 

 

  1.  

Скоро літо. Слухання: А. Вівальді «Літо» з циклу «Пори року». Виконання: М. Ясакова, 0. Янушкевич «Літо золоте». Ритмічна вправа (с. 100-101).

 

 

  1.  

Скоро літо. Складання розповіді за картиною про літо. Створення композиції «Спогади про літо» (художні матеріа­ли за вибором). Підсумок за рік.                         (с. 102).

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Овчинникова Наталья Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 1 клас, Планування
Додано
30 грудня 2019
Переглядів
3659
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку