Календарно-тематичне планування з мистецтва (за підручником Л.Масол) 9 клас з наскрізними лініями

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з мистецтва (за підручником Л.Масол) + наскрізні лінії та компетентності 9 клас Складено згідно з навчальною програмою «Мистецтво. 5-9 класи» , затвердженою наказом МОН молодь спортуУкраїнивід 06.06.2012р.№664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 07.06.2017 №804). І семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з мистецтва (за підручником Л.Масол)

 

9 клас

Складено згідно з навчальною програмою «Мистецтво. 5-9 класи» , затвердженою наказом МОН молодь спортуУкраїнивід 06.06.2012р.№664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 07.06.2017 №804).

 

І семестр

№ з/п

Дата

Тема уроку

К-сть год.

Домашнє завдання

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Шляхи реалізації наскрізних змістовних ліній

 

 

Знаннєвий компонент

Діяльнісний компонент

Ціннісний компонент

 

1

02.09

03.09

Стилі і напрями мистецтва.

Школи і лідери модерну (1 год.)

Підготувати повідомлення про представника модернізму

називають

універсальні риси та ознаки стилю, розуміють значення термінів

знання та уявлення про специфіку праці митців (художників, композиторів, дизайнерів, акторів тощо)

 

уміють характеризувати основні досягнення митців, вказують національні особливості

 

характеризують творчість митців та аналізують композиції, пояснюють головні відмінності між художніми напрямами.

 

Громадянська відповідальність зорієнтовує на формування в учнів культурної самосвідомості, а також  здатності розуміти ролі культури у формуванні способу мислення і поведінки людей, шанобливого, толерантного ставлення до культурних надбань рідного народу, світової культури.

Здоров'я і безпека

сприятиме формуванню учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства.

2

08.09

Школи та лідери модерну

Модерн (арт-нуво, югендстиль, сецесіон), модернізм

Узагальнення   та систематизація знань (1 год.)

Підручник

ст.14-25

3

 

15.09

Символізм як одна з течій модерну. Символізм – вступ у ХХ століття (1 год.)

Підручник

Ст. 26-33

 

Створення ескізу афіші для виставки творів художників-символістів у вигляді колажу з фрагментів картин за допомогою програм PowerPoint та Photoshop

розуміє особливість стилю та відрізняє його від інших, називає основні ознаки стилю

застосовувує сучасні цифрові технології для створення, презентації та популяризації художніх образів; добирає й опрацьовує потрібну інформацію (зображення, текст, аудіо, відео) для пізнання, творення мистецтва у пошуково-дослідній і соціокультурній діяльності

інтерпретує й порівнює твори мистецтва різних стилів і напрямів;

оцінює твори видатних діячів мистецтва України й світу

Громадянська відповідальність

усвідомлення власної значущості і відповідальності щодо причетності до свого народу. Це здійснюється під час опанування учнями досягнень українського мистецтва, зокрема в контексті світової мистецької спадщини.

4

22.09

Українські митці-символісти. Символізм у музичному мистецтві (1 год.)

Підручник

Ст. 34-37

 

Прослухати муз. Твори М. Чюрльоніса та порівняти їх з картинами на таку саму тематику

5

29.09

Імпресіонізм. Зародження імпресіонізму в Європі. Твори Клода Моне, Пьєра Огюста Ренуа, Огюста Родена та ін..Творчість Ван Гога (1 год.)

Підручник

Ст. 38-47

 

 

знає спадщину видатних діячів світового мистецтва;

називає характерні риси картин спільної тематики

уміє висловлювати свої почуття та переживання від сприймання творів мистецтва; бере участь у дискусіях, обговореннях на теми мистецтва

оцінює твори видатних діячів мистецтва України й світу;

класифікує твори мистецтва різних видів, жанрів, стилів і напрямів;

«Екологічна безпека й сталий розвиток» здійснюється на основі творів мистецтва та художньо-творчої діяльності у процесі виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до природи; усвідомлення себе частиною світу, в якому все взаємопов’язане; розуміння єдності національно-регіональних цінностей і глобальних людських пріоритетів.

 

 

 

 

 

6

06.10

Імпресіонізм в українському мистецтві. Микола Бурачек, Олександр Мурашко (1 год.)

Підручник

48-51

 

Підготувати інформацію про митця, який найбільше зацікавив.

7

13.10

Авангардні напрямки в мистецтві: кубізм, футуризм, кубофутуризм. Творчість Пабло  Пікассо (1 год.)

Підручник

Ст. 52-55

знає особливості стилю на прикладі конкретних творів;

Розуміє відмінність між композиціями різних художніх напрямів.

оперує термінами:

- кубізм, футуризм, колаж

 

характеризує: - композиції українських художників та порівнює їх із творами зарубіжних митців

 

сприймає мистецькі твори як форми самовираження людини, на яке вона має право; засуджує плагіату, розуміє свою національну ідентичність завдяки пізнанню українського мистецтва в контексті світового

Здоров'я і безпека

сприятиме формуванню учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і формувати безпечне життєве середовище.

8

20.10

Авангардизм у музиці, скульптурі, живопису. Архипенко – засновник кубізму у скульптурі.

Узагальнення   та систематизація знань (1 год.)

Підручник

56-61

Створення колажу

9

03.11

Виникнення абстракціонізму. Течії абстракціонізму. Казимир Малевич і його творчість (1 год.)

Підручник

Ст. 62-67

орієнтується у видовому, жанровому та стильовому розмаїтті творів світового та українського мистецтва

уміє створювати художні образи засобами різних видів мистецтва; продукувати креативні ідеї на естетичних засадах та реалізовувати їх

оперує термінами:

абстракціонізм, конструктивізм, неопластицизм

виявляє емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва на основі збагачення досвіду естетичної чутливості; усвідомлює і поширює загальнолюдські, естетичні та художні цінності

Екологічна безпека та сталий розвиток

Реалізація змістової лінії здійснюється під час художньо-образного сприйняття мистецтва і власної мистецької діяльності.  У процесі аналізу-інтерпретації творів мистецтва увага учнів спрямовується на самоцінність природи, гармонію і красу світу, необхідності економного споживання природних ресурсів.

 

 

 

 

 

 

10

10.11

Лабіринти художньої абстракції. Конструктивізм (1 год.)

Підручник

Ст.68-71

Підготувати презентацію «Абстракціонізм – сучасна художня картина світу»

11

17.11

Експресіонізм як нова течія модернізму. Роздуми перед картинами «Тайна вечеря» С.Далі та Л.да Вінчі (1 год.)

Підручник

Ст. 72-78

 

критично оцінює й інтерпретує явища культури минулого і сучасності, розуміючи роль традицій та інновацій; працює в команді для пошуку вирішення художньо-творчих завдань

наводить приклади мистецьких творів у живописі, музиці, називає основні особливості стилів;

задовольняти власні творчі потреби у художній діяльності та пізнанні;

 

передає власні враження від композицій експресіоністів

Підприємливість та фінансова грамотність

реалізується через актуалізацію формування умінь працювати в команді, пропонувати різні творчі ідеї та втілення їх у практичній художньо-творчій діяльності.

12

24.11

Фовізм. Сюрреалізм. Творчість Анрі Матісса, Сальвадора Далі.

Узагальнення з теми (1 год.)

Підручник

Ст. 79-82

Підготувати міні-екскурсію на тему: «Жіночі образи: бачення імпресіоніста та фовіста»

13

01.12

Неокласицизм – повернення до ідеалів краси минулого. Будинок уряду України,Володимирський собор у Києві як приклади неокласицизму (1 год.)

Підручник

Ст. 84-90

Створити ескізи оформлення дитячого одягу в стилі «примітивізм»

аналізує твори мистецтва, розуміє логіку художньої форми; здійснює необхідні розрахунки для встановлення пропорцій

розуміє гармонійну взаємодію людини і природи, сприймає довкілля як об’єкт для художньо-образної інтерпретації.

усвідомлює загальнолюдські цінності національної самобутності через мистецтво, готовність до їх поширення

Підприємливість та фінансова грамотність націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань

 

 

 

 

 

 

 

 

14

08.12

Видатні митці неокласицизму. Особливості творчості Марії Приймаченко, Михайла Бойчука (1 год.)

Підручник

Ст.90-95

15

15.12

Постмодернізм як напрямок у мистецтві другої половини ХХ століття (1 год.)

Підручник

Ст. 96-98

оперує термінами:

- дадаїзм, інсталяція,постмодернізм

називає: - основні ознаки мистецтва постмодернізму

наводить приклади:

- досліджує українську музику постмодернізму

усвідомлює власний рівень опанування художньої інформації, самооцінювання досягнень і помилок, готовність до пошуку нових шляхів для художньо-творчого розвитку

 

сприймає твори мистецтва інших країн та намагається їх інтерпретувати, використовуючи знання про культуру цих країн;добирає та опрацьовує потрібну інформацію (зображення, текст, аудіо, відео) для пізнання, творення мистецтва у пошуково-дослідній і соціокультурній діяльності.

Здоров'я і безпека, сприятиме формуванню учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і формувати безпечне життєве середовище.

16

22.12

Поп-арт, кінетизм як течії постмодернізму.

Узагальнення знань з теми

Контрольна робота №1 (1 год.)

Підручник

Ст. 99-107

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 12
Оцінки та відгуки
  1. Мацюк Лариса Петрівна
    Дякую. Дуже хочеться ще КТП на ІІсеместр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бойко Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Боєчко Розалія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Анадруцька Світлана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Шийка Олександра Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Ващук Ольга Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Ищук Алина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Черемис Валентина
    Доброго дня,можливо у вас ще є на 8 клас планування з наскрізними лініями
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Антосієва Валентина Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Туровська Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Ракітянська Поліна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Данчевська Тетяна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 9 відгуків
docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 9 клас, Планування
До підручника
Мистецтво 9 клас (Масол Л.М.)
Додано
22 вересня 2021
Переглядів
32557
Оцінка розробки
5.0 (12 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку