Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)

 

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

  1.  

05.09

Милуємося красою землі. Українська народна музика. Обробка народної мелодії . А капела. Розучування та виконання пісні О. Янушкевич та Н. Погребняка «Моя планета синьоока». (с. 4-5)

 

  1.  

12.09

Милуємося красою землі (продовження). Краса української землі. Слухання: Денис Січинський. «Чом, чом, земле моя». Ігор Шамо «Три поради». Розучування та виконання пісні Руслани Лижичко «У ритмі серця». (с. 8-9)

 

  1.  

19.09

Мистецтво крізь віки. НАОНІ. Старовинні українські народні інструменти. Антоніо Вівальді «Гроза». Кавер-версія. Розучування та виконання пісні І.Танчака «Весела пісенька» (с. 12-13)

 

  1.  

26.09

Мистецтво крізь віки (продовження). Йоганн Себастьян Бах. Прелюдія до мажор з «Добре темперованого клавіру». Синтезатор. Клавесин. Виконання пісні М. Жабляк та Ю. Драгун «Мова барвінкова» (с. 16-17)

 

  1.  

03.10

Мистецтво та здоров’я. НЗААТУ ім. П. Вірського. Концертний виступ і репетиція. Виконання пісні О. Злотника та Л. Ямкового «Гопак» (с. 20-21)

 

  1.  

10.10

Мистецтво та здоров’я (продовження).  Сучасні танці. Темп. Робота в групах. Виконання танцювальної композиції «Рок-н-рол». (с. 24-25)

 

  1.  

17.10

У дружному слов’янському колі. Мазурка. Полька. Виконання пісні «Полька». Перегляд фрагментів Чеської польки.  (с. 28-30)

 

  1.  

31.10

У дружному слов’янському колі (продовження). Ритм. Перегляд болгарського білоруського танців. Виконання білоруської народної пісні-танець «Бульба». Полька, мазурка, крижачок. (с. 32-33)

 

  1.  

07.11

На гостину до угорців, румунів і молдован. Ференц Ліст «Угорська рапсодія №2. Йоганнес Брамс «Угорський танець №5. Виконання угорського народного танцю «Чардаш».  (с. 36-37)

 

  1.  

14.11

На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження). Молдовеняска (ансамбль «Жок»). Румунський танець «Інвертіта». Пригадування мелодій на тексти угорських народних пісень.  (с. 40-41)

 

  1.  

21.11

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків. Кримськотатарська колискова «Менім улим батир». Народна пісні у виконанні Джамали. Танець «Емір Джелял Хайтармаси». Виконання пісні Л. Джемалянінової, М. Пгач та Н. Кононенко «Дружба і достлук».  (с. 44-45)

 

  1.  

28.11

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження). Ольвія, Херсонес. Мікіс Теодоракіс «Сиртакі».  Темп танцю. Будова сцени. Створення власних рухів та виконання танцю на імпровізованій сцені до пісні «Сиртакі»(с. 48-49)

 

  1.  

05.12

Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

 

  1.  

12.12

Урок-концерт. Слухання  та виконання улюблених пісень.

 

  1.  

19.12

Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки.

 

  1.  

26.12

Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

Перевір свої досягнення.

 

ІІ семестр

  1.  

09.01

Подорож до Німеччини та Австрії. Слухання: Людвіг ван Бетховен «До Елізи». Йоганн Себастьян Бах «Анданте». Виконання:  «Сніг» (музика та вірші  Д. Пташинської) (с. 54-55)

 

  1.  

16.01

Подорож до Німеччини та Австрії. (продовження). Віденський бал. Йоганн Штраус «Вальс». (фрагменти)

Слухання: Вольфганг Амадей Моцарт «Маленька нічна серенада». IV ч. (Рондо). Виконання: Робота в парах: ритмічна імпровізація у формі рондо. (с. 58-59)

 

  1.  

23.01

Франція та Англія-країни палаців, театрів, музеїв. Менует. Слухання: Жан Філіпп Рамо. Менует (клавесин). Поль Моріа. Менует. Виконання: французької народної пісні «Пастух» (с. 62-63)

 

  1.  

30.01

Франція та Англія-країни палаців, театрів, музеїв (продовження). Динаміка. Екранізація. Гаррі Грегсон – Вільямс. Музика з к/ф «Хроніки Нарнії».  Джон Вільямс.  Музика з к/ф «Гаррі Поттер і філософський камінь». Виконання: «Хлоп! Хлоп!» Англійська пісня – гра. (с. 66-67)

 

  1.  

06.02

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії.

Карло Мюньє «Баркарола». Микола Лисенко «Баркарола». Тарантела. Виконання: «Промінчик» (музика й вірші Н. Май) (с. 70-71)

 

  1.  

13.02

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії (продовження). Музичні інструменти симфонічного оркестру. Слухання: Ісаак Альбеніс «Легенда». Мануель де Фалья «Ночь в садах Іспанії». М/ф «Моріс Равель «Болеро»». Виконання: «Щебетала пташечка» (українська народна пісня) (с. 47-75)

 

  1.  

20.02

 

  1.  

06.03

Скандинавія – суворий і загадковий край. Перегляд: Едвард Гріг Сюїта «Пер Гюнт»: «Ранок», «У печері гірського короля». Виконання:  «Треба мріяти завжди» (музика О. Янушкевич, вірші Н. Погребняк) (с. 78-79)

 

  1.  

13.03

Скандинавія – суворий і загадковий край (продовження). Лібрето.  Антракт. Слухання: Едвард Гріг Сюїта «Пер Гюнт»: «Сольвейг», «Анітра».  Виконання: Шведська дитяча пісня. (с. 82-83)

 

  1.  

20.03

Мистецькі візерунки з теплих країв. Ключові знаки. Слухання: Ревазо Лагідзе «Тбілісо». Грузинські танці «Лезгінка», «Хорумі». Виконання: «Курчатка» ( музика Г. Гусейнлі, вірші Т. Муталібова) (с. 86-87)

 

  1.  

27.03

Мистецькі візерунки з теплих країв (продовження). Слухання: Микола Римський-Корсаков «Арія індійського гостя з опери «Садко». Індійський танець. Виконання: «Зелене слоненя» (музика І. Кириліна, вірші О. Вратарьова) (с. 90-91)

 

  1.  

03.04

 

  1.  

10.04

Східні мотиви. Басовий ключ Слухання: Микола Римський-Корсаков. Сюїта «Шехерезада». Виконання: «Казковий світ» (музика М. Ведмедері,  вірші Н. Бонь) (с. 94-95)

 

  1.  

17.04

Східні мотиви (продовження). Лад. Дзьо Хісайсі. Вальс «Карусель життя» з м/ф «Ходячий замок». М/ф «Віолончеліст Госю», «Золота струна». П.Чайковський. Слухання: Китайська народна мелодія.  Китайський танець «Чай». Виконання: «Гібікус» з балету «Лускунчик»

 (с. 98-99)

 

  1.  

01.05

Ритми й кольори Америки та Африки. Кек-уок. Банджо. Слухання: Клод Дебюссі «Ляльковий кек-уок». Виконання: Гра «Відгадай мультфільм за піснею». «Дитячий джаз» (Музика І. Хрисаніді)  (с. 102-103)

 

  1.  

08.05

Ритми й кольори Америки та Африки. (продовження)

Музичні інструменти Африки. Симфонія. Виконання: «Чунга-чанга» (музика В. Шаїнського, текст М. Демків). (с. 106-107)

 

  1.  

15.05

Місто майбутнього. Флешмоб. Слухання: Ігор Поклад «Чарівна скрипка». Виконання: «Танець дружби» (музика М. Балеми, вірші П. Карася)

(с. 110-111)

 

  1.  

22.05

Урок-концерт. Слухання  та виконання улюблених пісень.

 

  1.  

29.05

Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки.

Узагальнення і систематизація знань учнів.(с. 114-115). Підсумковий урок за рік.

 

 

docx
Додав(-ла)
Байдак Олена
Додано
15 жовтня 2022
Переглядів
934
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку