Modul 4. Bücherlesen macht spaß!
№ п/п |
9A І гр. |
9 Б ІІ гр. |
Очікувані результати |
Тема уроку |
Громадян-ська відпові-дальність |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Здоров’я і безпека |
Підприєм-ливість та фінансова грамотність |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
|
Граматика |
Лексика |
||||||||||
32 |
15.01 |
15.01 |
Називати й описув ати різні книги |
Bücherlesen |
Читання книг |
|
|
|
|
Der Aufsatz (-¨-e), das Ereignis (-se), der Unterricht (nur Sg.). |
Вивчити слова, впр.1 ст.109 |
33 |
17.01 |
17.01 |
Розповідати про улюблені книги |
Die schönsten Zeiten zu verdanken |
Бережливе відношення до книг |
|
|
|
Складносурядні речення зі сполучником «denn». |
Die Kenntnis (-se), leicht|fallen (fiel leicht, ist leichtgefallen), schwer|fallen (fiel schwer, ist schwergefallen), die Wissenschaft (-en), die Zukunft. |
Вивчити слова, Впр.1 В ст.. 113
|
34 |
22.01 |
22.01 |
Порівнювати письменників в Німеччині, німецькомовних країнах і в Україн |
Bücher im unseren Leben |
Значення читання |
|
|
|
Субстантивація числівників. |
Der Streber (-), die Eins/ Zwei/Drei/Fünf/Sechs (-en), die Null (-en), hassen (hasste, hat gehasst), nicht aus noch ein wissen. |
Вивчити слова, Впр. 1 А ст.. 117 |
35 |
24.01 |
24.01 |
Навчатись розповідати про поезію |
Willst du lesen ein Gedicht… |
Любов до поезії |
|
|
|
Словотвір: складні слова. |
Das Wahlpflichtfach (-¨-er), die Arbeitsgemeinschaft (-en)/die AG (-s), die Kletterwand (-¨-e), das Spielgerät (-e), teil|nehmen (nahm teil, hat teilgenommen) an (Dat.), benannt sein nach (Dat.), beliebt sein bei (Dat.). |
Вивчити слова, Впр. 1 т.120
|
36 |
29.01 |
29.01 |
Розповідати про свій клас і своїх однокласн иків, писати повідомлення про свої хобі й інтереси, |
Der Bücherwurm |
Інтелектуальний розвиток |
|
|
|
Складносурядні речення зі сполучником «denn». |
Die Klassenpartnerschaft (-en), Freundschaft schließen mit (Dat.). |
Вивчити слова, Впр. 1 ст. 125 |
37 |
31.01 |
31.01 |
Розповідати про риси характеру людини, про події в минулому, використо вуючи підрядні речення часу |
Bibliotheken der Welt |
Значення бібліотеки |
|
|
|
Підрядне речення часу зі сполучниками «als» і «wenn». |
Sensibel, verschlossen, zielstrebig, tapfer, geschwätzig, frech, humorlos, brav, witzig, entschlossen, ängstlich |
Вивчити слова, Впр. 4 ст. 128 |
38 |
05.02 |
05.02 |
порівнювати сучасні і школи в минулому, описувати школу майбут нього |
In der Bibliothek |
Правила поведінки у біблівотеці |
|
|
|
Підрядне речення часу зі сполучниками «als» і «wenn» |
Die Schuluniform (-en), die Tinte (-n) |
Вивчити слова, Впр. 2 ст. 133
|
39 |
07.02 |
07.02 |
Вміти працювати у групах |
Проектна робота на тему: «Bücherlesen» |
|
|
|
|
|
|
Підготува ти проект |
Modul 5. Reisen bildet
40 |
12.02 |
12.02 |
Pозповідати про планування та цілі подорожі, вживаючи у мовленні географічні власні назви |
Eine Reise planen |
|
|
|
Значення подорожі |
Географічні власні назви. |
Das Reiseziel (-e), der Ländername (-n), die Kathedrale (-n), die Brücke (-n). |
Вивчити слова, Впр. 1 д ст..142 |
41 |
14.02 |
14.02 |
Pозповідати про підготовку до подорожі, про події та розваги під час подорожi |
Reisevorbereitungen |
Ввічливість у бюро |
|
|
|
Словотвір: складні слова. Вживання неозначеної форми дієслів із часткою «zu»
|
Der Koffer (-), die Handtasche (-n), das Flugticket (-s), das Zelt (-e), der Reiseführer (-), besorgen (besorgte, hat besorgt), auf der Reise, seine Siebensachen einpacken, Reisefieber haben, Kanu fahren. |
Вивчити слова, Впр. 1 ст.145 |
42 |
19.02 |
19.02 |
Rористуватися розкладом руху транспорту й надавати потрібну інформацію |
Am Bahnhof |
Поведінка на автобамі |
|
|
|
Географічні власні назви |
Das Gleis (-e), die Abfahrt (-en), die Ankunft (-¨-e), ab|fahren (fuhr ab, ist abgefahren), an|kommen (kam an, ist angekommen), der Schaffner (-), ein|steigen (stieg ein, ist eingestiegen), aus|steigen (stieg aus, ist ausgestiegen), um|steigen (stieg um, ist umgestiegen), unterwegs. |
Вивчити слова, Впр. 1 с ст.. 150
|
43 |
21.02 |
21.02 |
Pозуміти статистичну інформацію про подорожі та розповідати про це |
Zahlen |
|
|
|
Доцільне використання грошей |
Дроби. |
Der Urlauber (-), der Europäer (-), verreisen (verreiste, ist verreist), das Inland, das Ausland, die Hälfte (-n). |
Вивчити слова, Впр.7 ст.153 |
44 |
26.02 |
26.02 |
Pозповідати про види транспорту і про маршрути подорожi |
Verkehrsmittel |
|
Використання транспорт-них засобів |
|
|
|
Das Motorrad (-¨-er), der Luftballon (-s), das Paddelboot (-e), das Gespann (-e), die Reiseroute (-n) |
Вивчити слова, Впр. 4 А ст.. 156 |
45 |
28.02 |
28.02 |
Pозуміти інформа цію в програмі подорожі, порівнювати опис подорожі із програмою й виявляти неточності у тексті |
Reisepro- gramm |
Значення плану при здійсненні подорожі |
|
|
|
Словотвір: складні слова.
|
Bummeln (bummelte, ist gebummelt), die Frauenkirche (-n), die Jugendherberge (-n), der Stadtbummel (-), der Zwinger (-). |
Вивчити слова, Впр.4 ст. 161 |
46 |
05.03 |
05.03 |
Вміти розповідати про подорож кораблем |
Eine Reise mit dem Schiff |
|
Поведінка на воді |
|
|
|
Bequem, romantisch, Seeluft genießen, unterwegs neue Menschen kennen lernen, schöne Seelandschaften bewundern, seekrank werden, Reiselektüre lesen können |
Вивчити слова, Впр.6 ст. 161 |
47 |
07.03 |
07.03 |
Вміти розповідати про подорож літаком |
Eine Flugreise |
|
Поведінка у повітрі |
|
|
|
Die Start- und Landebahn, der Zoll, der Zöllner, der Fluggast, starten, landen |
Вивчити слова, Впр.5с ст. 164 |
48 |
12.03 |
12.03 |
Вміти розповідати про подорож поїздом |
Eine Reise mit dem Zug |
|
Поведінка у поїзді |
|
|
|
Die Ankunft, die Abfahrt, das Gleis, der Bahnsteig, der Schaffner, der Gepäkträger, der Schlafwagen, der Speisewagen, verpassen |
Вивчити слова, Впр.6 А ст. 167 |
49 |
14.03 |
14.03 |
Вміти застосувати у письмі вивчене |
Контрольна робота на тему: «Meine Reise» |
|
|
|
|
Узагальнення вивченого |
|
Зробити аналіз к/р |
Modul 6. Deutscsprachige länder.
50 |
19.03 |
19.03 |
Поглиблювати інтерес до німець кої мови за допомогою цікавих фактів країнознав чого характеру |
Deutschland und seine Hauptstadt |
Повага до країни, мова якої вивчається |
|
|
|
Множина іменників (повторення). Впр. 1 (с. 141) Особливі форми відмінювання іменників
|
Das Wappen (-), das Wahrzeichen (-), die Mauer (-n), das Weltkulturerbe, das Wappentier (-e). |
Вивчити слова, Впр. 2 ст.179 усно
|
51 |
21.03 |
21.03 |
Знайомити із цікавими фактами країнознавчого характеру, навчати розповідати про німецькі міста і про їхні визначні місця |
Deutsche Städte |
Визначні пам*ятки Німеччини |
|
|
|
|
Der Dom (-e), der Marienplatz (-¨-e), die Pinakothek (-en), der Seehafen (-¨-), der Olympiastadion (-en). |
Заповнити портфоліо
|
52 |
02.04 |
02.04 |
Знайомити із цікавими фактами про німецькомовні країни, навчати розповідати про німецькомовні країни |
Wein |
Визначні пам*ятки Вени |
|
|
|
Підрядне з’ясувальне речення зі сполучником «dass» |
Die Bevölkerungsdichte, die Gliederung (-en), die Hymne (-n), die Währung (-en), das Bundesland (-¨-er), die Gemeinde (-n), der Kanton (-). |
Вивчити слова, Впр.4В ст. 188 |
53 |
04.04 |
04.04 |
Повідомляти загальні відомості про Австрію, використовуючи подану інформацію
|
Österreich |
Визначні пам*ятки Австрії |
|
|
|
Підрядне з’ясувальне речення зі сполучником «ob» і сполучними словами. |
Die EU (Europäische Union), das Mitglied (-er), unter freiem Himmel |
Вивчити слова, впр. 6В ст.. 286
|
54 |
09.04 |
09.04 |
Розповідати про Швейцарію, використовуючи подані факти, Складати запитання для вікторини про Швейцарію |
Die Schweiz |
Визначні пам*ятки Швеції |
|
|
|
Підряднз’ясувальне речення.з’ясувальне речення. |
An|bauen (baute an, hat angebaut), der Anteil (-e), die Garde (-n), der Militärdienst, das Staatsoberhaupt (-¨-er). |
Вивчити слова, Впр. 3 В ст.. 193
|
55 |
11.04 |
11.04 |
Повідомляти загаль ні відомості про Люксембург і Ліхтенштейн, використовуючи подану інформацію й уживаючи у мовленні підрядні з’ясув альні речення |
Liechtenstein Luxemburg |
Визначні пам*ятки |
|
|
|
Підрядне з’ясувальне речення. Словотвір: складні слова.
|
Der Gründer (-), das Herzogtum (-¨-er), der Mindestlohn (-¨-), vielfältig. Das Fürstentum (-¨-er), der Niederschlag (-¨-e), der Staatsaufbau. |
Вивчити текст |
56 |
16.04 |
16.04 |
Вміти розповісти про відомих німців |
Weltbekannte Deutsche |
Повага до мистецтва |
|
|
|
|
In Vergessenheit geraten, der Höhepunkt, zweifellos/ohne Zweifel, etw.(Akk.) bezeichnen, von großer Bedeutung sein, die Röntgenstrahle |
Вивчити слова, впр.2 ст.203 |
Modul 7.schönes land im herzen europas .
57 |
18.04 |
18.04 |
Розповідати про Батьківщину, вживаючи у мовленні складносурядні речення зі сполучниками «deshalb» і «darum» |
Mein Land und ich |
|
Проявляти любов до Батьківщини |
|
|
Складносурядне речення зі сполучниками «deshalb» і «darum». |
Fühlen (fühlte, hat gefühlt), der Mitbürger (-), riechen (roch, hat gerochen). |
Вивчити слова, Впр. 3 cn- 208
|
58 |
23.04 |
23.04 |
Розповідати про населення, національності, релігію, мови в Україні, використовуючи нові дан |
Die Ukraine ist als Reiseziel |
|
Проявляти любов до Батьківщини |
|
|
|
Unabhängig, die Schriftsprache (-n), eine Sprache beherrschen |
Вивчити слова, Впр. 4 d cn- 211 |
59 |
25.04 |
25.04 |
Розповідати про українські міста, про їхні визначні місця та історичні пам’ятки |
Ein sehenswertes Land |
|
Повага до визначних пам*яток |
|
|
|
Der Ballungsraum (-¨-e), die Agglomeration (-en). |
Вивчити слова, Впр. 1 д ст.. 216 |
60 |
30.04 |
30.04 |
Розповідати про столицю України, про її історичні пам’ятки й визнач ні місця |
Sieben Wunderstädte der Ukraine |
|
Проявляти любов до Батьківщини |
|
|
Словотвір: складні слова.
|
Das Kloster (-¨-), das Höhlenkloster (-¨-), die Kathedrale (-n), der Bau (-ten), der Industriezweig (-e), zerstören (zerstörte, hat zerstört). |
Вивчити слова, Впр. 1В ст..233 |
61 |
02.05 |
02.05 |
Вміти працювати самостійно |
Контрольна робота на тему: «Mein Heimatort» |
|
|
|
|
Узагальнення вивченого |
|
Повторити лексику теми |
63 |
14.05 |
14.05 |
Вміти сприймати на слух текст |
Kontroll-horverstehen |
|
|
|
|
Контроль аудіювання тексту |
|
Підготувати текст для читання |
64 |
16.05 |
16.06 |
Вміти сприймати текст на зір |
Kontrolllesen |
|
|
|
|
Контроль читання |
|
Повторити лексику та граматику теми |
65 |
21.05 |
21.05 |
Вміти працювати самостійно |
Kontrollschrei-ben |
|
|
|
|
Контроль письма Тести |
|
Повторити усні теми |
66 |
23.05 |
23.05 |
Вміти скласти розповідь по темі |
Kontrollspre-chen |
|
|
|
|
Контроль усного мовлення |
|
Опрацьовувати невідому лексику |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|