Modul 1. Reges Schulleben
№ п/п |
І гр. |
ІІ гр. |
Очікувані результати |
Тема уроку |
Громадян-ська відпові-дальність |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамот-ність |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
|
Граматика |
Лексика |
||||||||||
1. |
04.09 |
04.09 |
Вміти розповідати про канікули |
Які гарні були канікули! |
|
|
Здоровий та безпечний відрочинок |
|
1.Nach “haben+Substantiv,.…”, ”sein+Adjektiv, …”, “finden+Adjektiv,..“ steht Infinitiv____zu. 2.Nach gefallen, versuchen, beginnen… steht Infinitiv___zu. 3.Bei Verben mit trennbaren Präfixen steht „zu“ zwischen dem___und dem Verb. |
Der Wasserfall, der Hirsch, der Hecht, fangen, herrlich, schwierig |
Опишіть найцікавіший день літніх канікул. |
2. |
06.09 |
06.09 |
Їнати порядок слів у складному реченні |
Учні та вчителі |
|
Повага до вчителів |
|
|
1.Nach Modalverben steht Infinitiv___zu. 2.Nach sehen, lehren, lernen…steht Infinitiv___zu. |
Das Zeugnis, der Streber, die Behinderung, stocken, umfassen, sich spezialisieren (auf Akk.), streitsüchtig, gleichgültig |
Вивчити слова, ст.12 в.1 |
3. |
11.09 |
11.09 |
Вміти утворювати іменники, що означають національність |
Шкільна форма |
Особиста думка щодо впровадження шкільної форми |
|
|
|
Окремий випадок відмінювання іменників |
Das Verhalten, im Mittelpunkt stehen, das Aufsehen erregen. |
Вивчити слова, ст.14 в.1 |
4. |
13.09 |
13.09 |
Вміти висловити своє незадоволення |
Стрес у школі |
|
Громадянська позиція учня |
|
|
Was für dich in der Schule Stress ist? |
Vermeiden (Akk.), Verständnis zeigen (für Akk.), liegen (an Dat.), sich entscheiden (für Akk.) |
Вивчити слова, ст.17 в.1 |
5. |
18.09 |
18.09 |
Вміти описувати предмети |
Мій улюблений предмет |
|
|
|
Сполучники сурядності |
Das Wahlfach, das Hassfach, im Blut liegen, einen guten Schulabschlusshinbekommen, von Bedeutung sein, abwählen, etwas schaffen, dennoch, damals |
. Вивчити слова, ст.20 в.1 |
|
6. |
20.09 |
20.09 |
Вміти описати професію |
Вибір професії |
|
Значення правильного вибору професії |
|
|
Korrigieren falsche Aussagen |
Die Berufung, die Neigung, der Ruf, schaffen (Akk.), überredan (Akk.), (sich)überwinden, schöpferisch |
.Вивчити слова, ст.24 в.1 |
7. |
25.09 |
25.09 |
Знати складносурядні сполучники |
Робочі професії |
|
|
|
|
Die Leistungsfähigkeit, die Ausdauer, der Reichtum, aufgeben (Akk.) |
Вивчити слова, ст.29 в.1 |
|
8. |
27.09 |
27.09 |
Вміти склалати складносурядні речення |
Професія моєї мрії |
|
|
|
Сполучники сурядності |
das Vitleid, umgehen (mit Dat.), bescheiden, sich eigen für (Akk.) |
Вивчити слова, ст.32 в.2 |
|
9- |
02.10 |
02.10 |
|
Projektarbeit |
|
|
|
|
Робота над проектом |
|
Підготувати проект до захисту |
10 |
04.10 |
04.10 |
|
Kontrollarbeit zum Thema „Mein Traumberuf“ |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматику теми |
Modul 2. Ich und Leute
11 |
09.10 |
09.10 |
Вміти відрізняти позитивне від негативного |
Моя сім*я і я |
Прояв любові до рідних |
|
|
|
|
(keine)Rücksicht auf(Akk.), nehmen; gute/schlechte Laune haben; für(Akk.)sorgen; ein gutes/schlechtes Verhältnis haben; für ein großes/ kleines Kind halten, normalerweise |
Вивчити слова, ст.41 в.6 |
12 |
11.10 |
11.10 |
Знати окремі випадки відмінювання іменників |
Батьки і діти |
|
|
|
Окремий випадок відмінювання іменників |
|
Вивчити слова, ст.49 в.1 |
|
13 |
16.10 |
16.10 |
Вміти описати людину зовні |
Зовнішній вигляд |
Відношення до друзів |
|
|
|
Сполучники-прислівники |
Grefen, halten, kitzeln, deshalb, darum |
Вивчити слова, ст.52 в.1, 2 |
14 |
18.10 |
18.10 |
Вміти визначити позитивні риси характеру |
Властивості характеру |
|
|
|
|
Der Schein, trügen, oberflächlich, ausgeglichen |
Вивчити слова, ст.54 в.2 |
|
15 |
23.10 |
23.10 |
Вивчити сполучники сурядності |
Дружба має багато облч |
|
|
|
Сполучники сурядності |
Geheimnisse wahren, Wahrheit sagen, vertrauen |
Вивчити слова, ст.60 в.2 |
|
16 |
25.10 |
25.10 |
Вміти працювати в парах |
Бережемо дружбу |
|
|
|
. |
. |
Вивчити слова, ст.63 в.1 |
|
17 |
06.11 |
06.11 |
Вміти описувати друга |
Мій найкращий друг |
|
|
|
|
|
Описати друга |
|
18 |
08.11 |
08.11 |
|
Hauslektüre |
|
|
|
|
Домашнє читання |
|
Повторити лексику теми. |
19 |
13.11 |
13.11 |
|
Проектна робота на тему: «» |
|
|
|
|
|
|
Підготувати проект до захисту |
Modul 3. Kino und theater
20 |
15.11 |
15.11 |
Вивчити неозначені займенники |
«Мистецтво іде від знавців» (Макс Ліберман) |
|
Відношення до мистецтва |
|
|
Неозначені займенники |
Die Kunst, der Künstler, das Gefühl, den Horisont erweiten, den Blick schärfen, bereichern, ansprechen, berühren, sich (Dat.)ansehen/anschauen |
Вивчити слова, ст.74 в.1 |
21 |
20.11 |
20.11 |
Вміти вживати займенник man |
Кіноісторія |
|
|
|
Неозначено-особовий займенник man |
Die Filmvorführung, der Stummfilm, der Tonfilm, die Blüte-zeit, die Verbrei-tung, der Trickfilt, computeranimiert |
Вивчити слова, ст.77 в.1 |
|
22 |
22.11 |
22.11 |
Вміти описати фільм |
Ідемо в кіно |
|
|
|
Займенники, які не змінюються |
Das Einspieler-gebnis, der Kino-kassenschlager, das Ranking, erfolgreich, erobern, drehen |
Вивчити слова, ст.80 в.5 |
|
23 |
27.11 |
27.11 |
Вміти розповісти про похід в кіно |
Мій похід в кіно |
|
|
|
Відносні займенники |
Im Voraus kaufen, völlig, ausverkaufen |
Вивчити текст |
|
24 |
29.11 |
29.11 |
Вміти розповісти про похід в театр |
Ідемо в театр В театрі |
|
|
|
Підрядні означальні речення
|
Zu Ehren sein, der Grundzug, der Bühnenvorhang, die Strömung, der Zuschauer, genießen von(Dat.), herausfordern, sich entwickeln zu(Dat.) Der Auszubildende, das Parkett, der Rang, von der Loge aus, die Sicht, das Geschehen, der Eindruck, aufgehen |
Опрацювати текст ст..89 |
|
25 |
04.12 |
04.12 |
|
Контрольна робота на тему: «Kunst» |
|
|
|
|
Контрольна робота |
|
Зробити аналіз к/р |
26 |
06.12 |
06.12 |
Вміти описати різдвяні традиції |
Різдво в Німеччині Різдво в Україні |
|
Повага до традицій свого та іншого народу |
|
|
Порядок слів у підрядному реченні |
|
Вивчит вірш ст..99 |
27 |
11.12 |
11.12 |
|
Проектна робота на тему: «Kino und Theater» |
|
|
|
|
Тенувальні вправи .Активізація знань теми. |
|
Повторити лексику та граматику теми. |
28 |
13.12 |
13.12 |
Вміти сприймати текст на слух |
Kontrollhorver-stehen |
|
|
|
|
|
|
Підготувати текст для читання |
29 |
18.12 |
18.12 |
Вміти сприймати текст на зір |
Kontrolllesen
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику теми |
30 |
20.12 |
20.12 |
Вміти працювати самостійно |
Kontrollschrei-ben
|
|
|
|
|
|
|
Повторити усні теми |
31 |
27.12 |
27.12 |
Вміти скласти розповідь по темі |
Kontrollspre-chen
|
|
|
|
|
|
|
Опрацьовувати невідому лексику |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|