КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ 8 клас. Підручник Сидоренко, Палій «Німецька мова» (4-й рік ) 2016
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Змістова лінія |
Комунікативні вміння |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
лексика |
граматика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровˈя і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усне продукування, усна взаємодія (в т.ч. онлайн) |
Писемне продукування |
||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|||||||
ТЕМА 4. ЛЮДИ: СЬОГОДНІ ТА ВЧОРА |
|||||||||||||||||||||
35. |
|
|
Батьки та діти |
с. 99
|
Відмінювання модальних дієслів у теп. та мин.часах
|
|
|
|
|
Впр. 7 с.101 |
Впр. 6 с.101 |
Впр. 2, 4 с.102 |
|
Впр. 1 с.102 |
|||||||
36. |
|
Особистісна |
Наші бабусі та дідусі |
ЛО уроку
|
Порядок слів |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.104 Впр. 4 с.105 |
Впр. 2, 3 с.103 |
Впр. 5 с.104 |
Впр. С. 104 |
|||||||
37. |
|
Родинні стосунки |
ЛО уроку С.105
|
Іменники |
Націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти, своєї сімˈї та своїх друзів |
|
|
|
|
Впр. 1с. 105 Впр. 4 с.106 |
Впр. 2 с. 105 |
Впр. 3 с.106 |
Впр. 1, 2 с.107 |
||||||||
38. |
|
Зустрічають по одягу
|
ЛО уроку С.107 |
|
|
|
|
|
Впр. 4 с.109 |
Впр. 1 с.107 Впр. 5 с.109 |
Впр. 3, 6 с.108 |
|
Впр. 1 с.110
|
||||||||
39. |
|
Одяг |
ЛО уроку |
Мішана відміна прикметників |
|
|
|
|
Впр. 5 с.112 |
Впр. 1 с.110
|
Впр. 3, 4 с.111 |
|
Впр. 1 с.112 |
||||||||
40. |
|
Тест |
ЛО уроку.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1, 2, 3 с.113 |
||||||||
|
|
Тема 5. Коротко про їжу
|
|||||||||||||||||||
41. |
|
Що їдять на сніданок? |
ЛО уроку С.117
|
Неозначені займенники |
|
|
|
|
Впр. 5 с. 119 |
Впр. 1 с.117 Впр. 6 с. 119 |
Впр. 3 с.118 |
Впр. 2 С с.117
|
Впр. 1, 2 с.119-120 |
||||||||
42. |
|
Традиції харчування в Німеччині |
ЛО теми С.120 |
|
|
|
|
|
Впр. 3 с.121 |
Впр. 1 с.120 Впр. 4 с.122 |
Впр. 2 с.120 |
|
Вправа с.122 |
||||||||
43. |
|
Похід у кафе |
С. 123 |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.123 Впр. 6 с.125 |
Впр. 2 с.123 Впр. 4 с |
Впр. 3 с.124 |
Впр. 1, 2 с.125 |
||||||||
44. |
|
Особистісна |
Наші улюблені страви |
ЛО уроку С.126 |
|
|
|
|
|
Впр. 4 с.127 |
Впр. 1 с.126 Впр. 5. с.127 |
Впр. 2 с.126 |
|
Вправа с. 128 |
|||||||
45. |
|
Про смаки не сперечаються |
ЛО уроку С. 128 |
Präterium |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.128 Впр.4 с.129 |
Впр. 2 с.128 |
Роздатковий матеріал |
Вправа с.129 |
||||||||
46. |
|
Хліб – символ життя |
ЛО уроку С.130 |
Неозначений займенник Претеритум |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.130 Впр. 5 с.131 |
Впр. 3 с. 130 |
Впр. 4 с.131
|
Впр. 5 с.131 (розказувати) |
||||||||
47. |
|
Фаст фуд |
ЛО уроку С.134
|
|
|
|
|
|
Впр. 4 с.135 |
Впр. 1 с.134 Впр. 6 с.135 |
Впр. 5с.135 |
|
Заповнити таблицю с.136 |
||||||||
48. |
|
Солодощі Тест |
ЛО теми |
Сполучник denn |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.136 Впр. 6 с.137 |
Впр. 2, 4 с.137
|
Впр. 3 с.53 |
Впр. 1, 2 с.138 |
||||||||
|
|
Тема 6. Подорожуємо |
|||||||||||||||||||
49 |
|
Планування подорожі |
ЛО теми С.143 |
Genetiv |
|
|
|
|
|
Впр. 2 с.143 Впр. 5 с.145 |
Впр. 1 с.143 |
|
Впр. 1, 2 с.146 |
||||||||
50. |
|
Підготовка до подорожі |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1, 2 с.146 Впр. 4 с.147 |
Впр. 3 с.147 |
|
Вправа с.148 |
||||||||
51. |
|
Сім чудес світу
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.150 |
|
|
|
||||||||
52. |
|
Особистісна |
Подорож – це весело. |
ЛО уроку С.151
|
|
Націлює на уміння розглядало природу як цілісну систему
|
|
|
|
Впр. 4 с.152 |
Впр. 1 с.151 Впр. 5 с.152 |
Впр. 3 с.152 |
|
Впр. 1, 2 с.153 |
|||||||
53. |
|
Німеччина. Короткий екскурс.
|
ЛО уроку С.153 |
Безособові речення |
|
Націлює на уміння поважати культуру іншої країни |
|
|
Впр. 3 с.155 |
Впр. 1 с.153 Впр. 5 с. 154 |
Впр. 4 с.155 |
|
Впр. 1, 2 с.156-157 |
||||||||
54. |
|
Найбільші міста Німеччини
|
ЛО уроку |
|
|
|
|
|
Впр. 3 с.158 |
Впр. 5 с.159 |
Впр. 4 с.157 |
Впр. 2 с.158 |
Впр. 1, 2 с.160 |
||||||||
55. |
|
Природні рекорди Європи |
ЛО уроку |
Відмінювання прикметників. Повторення |
Націлює на уміння обговорювати природні явища
|
|
|
|
Впр. 3 с.161 |
Впр. 1 с.160 Впр4 с.162 |
Впр. 5 с.163 |
|
Впр. 1, 2, 3 с.163 |
||||||||
56. |
|
Вздовж Рейну |
ЛО уроку |
Порядок слів у речення . перфект |
|
Націлює на уміння поважати культуру різних країн
|
|
|
|
Впр. 1 с.165 Впр. 5 с.166 |
Впр. 2 с.164 Впр. 4 с.165
|
Впр. 5 с.83 |
Впр. 5С с.167 Впр. 2 с.167 |
||||||||
57. |
|
Враження від подорожі. Монологічне мовлення за темою «Німеччина» (тест) |
ЛО уроку С.167 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 3 с.172 |
||||||||
|
|
Тема 7. Це мій дім |
|||||||||||||||||||
58. |
|
Весна прийшла
|
ЛО уроку. |
|
|
|
|
|
Впр. 4 с.178 |
Впр. 1 с.177
|
Впр. 3 с.89 Впр. 5 с.178
|
Впр. 2 с.87 Впр. 4 с.88 |
Впр. 1 с.179 |
||||||||
59. |
|
Великдень |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Впр. 3 с.181 |
Впр. 5 с.182 |
Впр. 4 с.182
|
|
Впр. 1, 2 с.183 |
||||||||
60. |
|
Моя Батьківщина - Україна |
ЛО теми С.183 |
|
|
|
|
|
|
Впр. 4 с.185 |
Впр. 3 с.184 |
Впр. 2 с.184 |
Впр. 1, 2 с.186 |
||||||||
61. |
|
|
Подорожуємо Україною
|
ЛО теми С. 186 |
|
|
|
|
|
|
Впр. 4 с.187 |
Впр. 2 с.186 Впр. 3 с.187 |
|
Впр. 1,2 с.188 |
|||||||
62. |
|
|
Моє рідне місто/ село |
|
|
|
|
|
|
Впр. 4 с.190 |
|
Впр. 2, 4 с.189 |
|
Впр. 1 с.190 |
|||||||
63. |
|
|
Мої плани на канікули |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись СКР з говоріння |
|||||||
64. |
|
|
Моє улюблене літо. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
|||||||
65 |
|
|
Тест
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
66. |
|
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1, 2 с.96-97 |
|||||||
67. |
|
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
68. |
|
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
69 |
|
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
70 |
|
|
Підсумковий урок за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Опрацювати слова у словнику |
|||||||