Календарно-тематичне планування з німецької мови І семестр (2 мова) зі змістовими лініями за новою прогоамою на 2018-2019 н.р. Планування розраховане для учнів 8 класу, які мають 2 год на тиждень, за підручником Сидоренка/Палія.
Modul 1.Die Sommer ist vorbei
№ п/п |
8 А . |
Очікувані результа-ти |
Тема уроку |
Громадян-ська відпові-дальність |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамот-ність |
Мовний Граматика |
Домашнє завдання |
|
Інвентар |
Лексика |
|||||||||
1. |
05.09 |
Вміти розповідати про сві сімейний відпочинок. |
Відпочинок влітку |
Проявляти повагу до своєї сім’ї. |
|
|
|
Субстантиво-вані прикмет-ники. |
Der Besuch, der Verwandte, der Cousin, die Cousine, die Enkelin, der Enkel, lieben. |
Вивчити слова та правило,с.166 в.1 |
2. |
06.09 |
Вміти скласти речення у Partizip II |
Чим ти любиш займатись? |
Виявляти повагу до своїх родичів. |
|
|
|
Partizip II Perfekt=haben/sein (Prasens) + Partizip II |
Der Neffe, die Nichte. |
Вивчити слова та правило,с.167 в.4 |
3. |
12.09 |
Вміти складати коротку розповідь. |
Літо минуло. |
Виражати повагу до друзів. |
|
|
|
Невідокремлювальні префікси be-, ge-, er-, ent,-emp-, miss, zer-, ver-. |
Also, die Hausfrau, der Kindergarten, der Tischtennis |
Вивчити слова та правило,с.167-168 в.5 (усно) |
4. |
13.09 |
Вміти робити опис свого робочого дня. |
Що ти знаєш? |
|
|
Розплано-вувати свій робочий час. |
|
Відокремлювальні префікси. |
Aufstehen, Morgengymnastik machen, die Zähne putzen, sich waschen, sich kämmen, frühstücken, anziehen, sich anziehen. |
Описати свій робочий день. |
5. |
19.09 |
Вміти описати своє хобі. |
Літній день |
|
|
Планувати свій вільний час. |
|
Повторення Perfekt. |
Das geschirr spulen, sich ausruhen, ins/zu Bett gehen, der Tagesablauf. |
Вивчити слова,с.168 в.6 |
6. |
20.09 |
Вміти скласти речення у простому минулому часі. |
Знову у школі |
|
Вміти поводитись у школі. |
|
|
Perfekt. |
Skateboard fahren, ein Puzzle zusammensetzen, ein Picknik machen. |
Опрацювати текст ст.17. |
7 |
26.09 |
Вміти описати урок |
Шкільний день у Німеччині |
Поваа до німецьких учнів |
|
|
|
Genetiv von Eigennamen |
Weit springen, Versuche machen, uber das Klima Deutschlands erzahlen, Rechnenaufgabe machen, ubersetzen, Dialoge inszenieren, singen, Gedichte vortragen |
Вивчити слова,с.168 в.7 |
8. |
27.09 |
Вміти працювати в колективі. |
Проект на тему: «Nach der Schule» |
|
|
|
|
Самостійна робота. Активізація мовних навичок. |
|
Повторити лексику та граматику теми. |
Modul 2.Wir lernen Deutsch
9. |
03.10 |
Вміти скласти складно підрядне речення. |
Вправу виконує майстер |
|
|
Раціональ-ний розпорядок дня |
|
Wie lange? Erst/seit/schon |
Die Brille, die Krawatte, der Anorak, aufsetzen, umbinden, nie, selten, manchmal, zuerst, dann, danach, zuletzt. |
Вивчити слова.ст.29 в.4. |
10. |
14.10 |
Вміти працювати над діалогом. |
Вивчення мови – задоволення чи стрес? |
Праця завжди корисна |
|
|
|
Genetivprapositi-onen- прийменники, що вимагають род. відмінка |
Unweit, wahrend, wegen, statt, langs, trotz, diesseit, jenseit, ausserhalb, laut |
Вивчити нові слова та правила.Ст.170 в.3 |
11 |
10.10 |
Вміти вдмінювати прикметники у Р.в. |
Без старання немає результату |
|
|
|
Будь-яка праця оправдовується |
Adjektive im Genetiv |
Die Rechtschreibung achten, halten, die Tageszeitung die Wissenschaft, schaffen, weltberühmt, entdecken
|
Вивчити слова та правило,с.169 в.1 |
12 |
11..10 |
Вміти висловити своє бажання. |
Німецька мова |
|
|
Позитивне відношен-ня до власної праці. |
|
Nicht für die Schule, sondern für das Leben lernen wir.
|
Die deutsche Sprache ist eine Sprache der Kultur und der Wissen- schaft |
Вивчити слова. Üb. 5, S. 170; |
13 |
17.10 |
Робити повідомлення, самостійно добираючи матеріал
|
Вчитись ніколи не пізно |
|
|
|
|
|
überlegen, langweilen, bestellen, das Gewitter |
Вивчити слова. Üb. 4 D, S. 38 |
14 |
18.10 |
Вміти працювати самостійно |
Контрольна робота на тему: «Wir lernen Deutsch» |
|
|
|
|
Контрольна робота |
|
Зробити аналіз к/р |
Modul 3. Feste und Traditionen
15 |
24.10 |
Уміти уважно слухати співрозмовника |
Настала осінь |
Проводимо час з сім*єю |
|
|
|
Im Herbst werden die Tage immer kürzer, die Nächte länger |
genießen, schmettern, verwelken, ab und zu, der Vorrat |
Вивчити слова, Üb. 2, S. 172 |
16 |
25.10 |
Читання та одержання інформації |
Ми святкуємо Хелоуін
|
Прищеплювати інтерес до німецької культури |
|
|
|
Heute feiern wir Halloween. Als was kommst du zu Halloween? |
der Kürbis, aushöhlen, die Fratze, der Brauch, Halloween |
Вивчити слова, Üb. 3. S. 172 |
17 |
07.11 |
Надавати інформацію про свято |
День Святого Мартіна |
|
|
|
Порівнювати особливості побуту в Німеччині та в Україні |
Den Martinstag feiert man am 11. November. |
die Not, hilfsbereit, teilen, bestrafen, umsonst, zustimmen |
Вивчити слова, Üb. 3, S. 49 |
18 |
08.11 |
Розуміти інформацію, ставити питання та відповідати на них |
Минула осінь |
|
|
Одягаємося тепліше |
|
Wie ist das Wetter heute? |
besät, leiblich, verhüllen, |
Вивчити сл Üb. 4, S. 173ова , |
19 |
14.11 |
Запитувати та надавати інформацію про зимові розваги |
Прийшла зима |
|
Збереження традицій |
|
|
Was machen die Kinder im Hof? Sie laufen Schi |
die Pracht, die Kappe, das Korn, |
Вивчити правла, Üb. 5, S. 173 |
20 |
15.11 |
Вміти розповідати про День Святого Миколая |
День Святого Миколая |
|
|
|
Порівнювати особливості побуту в Німеччині та в Україні |
Die Kinder haben den Nikolaustag gern. |
merkwürdig, glauben, wagen, verhindern |
Вивчити слова, Üb. 7, S. 174 |
21 |
21.11 |
Вміти розповідати про Різдво |
Час Різдва настає |
Прищеплювати інтерес до німецької культури |
|
|
|
Es weihnachtet schon. |
die Spur, die Hektik, die Bedeutung, flicken, es eilig haben |
Вивчити слова, Üb. 9, S. 174; |
22 |
22.11 |
Вміти розповідати прості рецепти печива |
Різдвяна випічка |
|
|
Вибирати корисні інгредієнти для печива |
|
Wir backen. Ich rühre Butter. |
die Schüssel, der Teig, schaumig, schräg |
Вивчити слова, Üb. 4, S. 61 |
23 |
28.11 |
Розповідати про традиції святкування Нового року |
Традиції святкування Нового року |
Порівнювати особливості побуту в Німеччині та в Україні |
|
|
|
Ich wünsche mir ein neues Handy zum Neujahr |
die Plage, das Handy, in Erfüllung gehen |
Вивчити слова, Üb. 11 S. 175 |
24 |
29.11 |
Могти розповідати про святкування Нового року |
Переддень Нового року |
Прищеплювати інтерес до німецької культури |
|
|
|
Feierst du Silvester mit der Familie? |
der Zweig, loben, gemeinsam |
Вивчити слова, Üb. 5, S, 67 |
25 |
05.12 |
Вміти написати лист другу |
Поговоримо про Різдво |
|
Погодні умови |
|
|
Wir sprechen über die Feste im Winter Узагальнення лексичних знань теми. Тренувальні вправи. |
|
Написати лист другу-німцю. |
26 |
06.12 |
Вміти працювати самостійно |
Контрольна робота на тему: «Die Winterfeste» |
|
|
|
|
Контрольна робота |
|
Зробити аналіз к/р |
27 |
12.12 |
Вміти працювати в групах |
Проект на тему: «Im Winter» |
|
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
|
Повторити лексику та граматику теми. |
28 |
13.12 |
Вміти працювати самостійно |
Wiederholen |
|
|
|
|
Повторення вивченого. Тренувальні вправи. |
|
Підготувати текст для читання |
29 |
19.12 |
Вміти сприймати на слух текст |
Kontrolllesen |
|
|
|
|
Контроль читання тексту |
|
Повторити лексику та граматику теми |
30 |
20.12 |
Вміти сприймати текст на зір |
Kontrollhorverste-hen |
|
|
|
|
Контроль аудіювання тексту |
|
Повторити лексику та граматику теми |
31 |
26.12 |
Вміти працювати самостійно |
Kontrollschreiben |
|
|
|
|
Контроль письма |
|
Повторити усні теми |
32 |
27.12 |
Вміти скласти розповідь по темі |
Кontrollsprechen |
|
|
|
|
Контроль усного мовлення |
|
Опрацьовувати невідому лексику |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|