КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ. 9 клас . Підручник “Hallo Freunde”, Сотникова, Білоусова
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Змістова лінія |
Комунікативні вміння |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
лексика |
граматика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровˈя і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усне продукування, усна взаємодія (в т.ч. онлайн) |
Писемне продукування |
||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|||||||
Lektion 4. Massenmedien. Засоби масової інформації |
|||||||||||||||||||||
35. |
|
|
Мобільні пристої |
ЛО теми Впр. 1 с.85
|
|
|
|
|
|
Впр. 5 с.86 |
Впр. 5 с.86 |
Впр. 2,3, 4 с.85 6Впр. 6 с.8
|
|
Впр. 7 с.86 |
|||||||
36. |
|
Особистісна |
Які є мобільні телефони? |
ЛО уроку Впр. 1,2 с.87
|
Словотвір |
|
|
Націлює на уміння критично оцінювати вплив мобільних телефонів на життя молоді |
|
Впр. 3 с.87 |
|
Впр. 4 с.88 |
Впр. 5 с.88
|
Впр. 6 с.88 |
|||||||
37. |
|
Спілкуємось у мережі |
ЛО уроку Впр. 1,2 с.89
|
Конструкція um/zu |
|
|
|
Націлює на уміння раціонально використовувати час та джерела інформації
|
Впр. 4 с.89 |
Впр. 7 с.90 |
Впр. 2, 3 с.89 Впр. 5,6 с.90
|
Впр. 7 с.90 |
Впр. 8 с.90 |
||||||||
38. |
|
Соціальні мережі
|
ЛО уроку С.91 |
|
|
|
|
Націлює на уміння висловлювати власне ставлення до соціальних мереж |
Впр. 3 с.91 |
|
Впр. 1, 2 с.91 Впр. 4, 5 с.92 |
|
Впр. 6 с.92 |
||||||||
39. |
|
Повторення. Тестова робота № 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
Lektion 5. Schulleben. Шкільне життя. |
|||||||||||||||||||
40. |
|
Шкільні предмети |
ЛО уроку. Впр. 1-3а с.95
|
|
|
|
|
|
Впр. 5 с. 96 |
Впр. 3, 4 с.95 |
Впр. 6, 7 с.93 |
Впр. 3б, 6а с.95-96 РЗ |
Впр. 8 с.96 РЗ |
||||||||
41. |
|
Який твій улюблений предмет? |
ЛО уроку Впр. 2а с.97 |
Складносурядні речення зі сполучиком “den” Впр. 2б с.97 |
|
|
|
|
Впр. 1 с.97 |
Впр. 3 с.98 |
Впр. 4,5 с.99 |
Впр. 6 с.99 |
Впр. 6 с.99 РЗ |
||||||||
42. |
|
Шкільні предмети та оцінки
|
ЛО уроку Впр. 1 б с.100 |
Субстантивація числівників Впр. 2 с.94 РЗ |
|
|
|
|
|
Впр. 4 с.101 Впр. 5 с.102 |
Впр. 3 с.101
|
Впр. 6 с.102 |
Впр. 6 с.102 РЗ |
||||||||
43. |
|
Це наш клас |
ЛО уроку РЗ |
Складносурядні речення зі сполучником den Впр. 5 с.104
|
|
|
|
|
Впр. 4 с.104 |
Впр. 3 с.103 РЗ |
Впр. 2 с.103 Впр. 5 с.104 |
Впр. 6 с.104 РЗ |
Впр. 6 с.104 РЗ |
||||||||
44. |
|
|
Мої шкільні друзі |
ЛО уроку Впр. 1, 2а с.105 РЗ |
Підрядне речення часу зі сполучниками als і wenn. Впр. 4,5 с.106 РЗ
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 2 с.105 Впр. 4 с.106 |
Впр. 5 с.107 РЗ |
Впр. 5 с.107 РЗ |
|||||||
45. |
|
|
Що ти плануєш? Плани на майбутнє. |
ЛО уроку Впр. 1-3 с.108 Впр. 2 с.111 |
|
|
|
|
|
Впр. 6 с.113 |
Впр. 4 с.109 Впр. 3 с. 111 |
Впр. 5,6 с.110 |
Впр. 7 с.113 |
Впр. 7 с.110 РЗ |
|||||||
46. |
|
|
Повторення. Тестова робота № 5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені .ЛО |
|||||||
Lektion 6. Reisen. Подорожі. |
|||||||||||||||||||||
47. |
|
Публічна |
Плануємо подорож |
ЛО уроку Впр. 1,2 с.117
|
Географічеі власні назви Впр. 4, 6,7 с.118, 120 |
|
|
|
|
Впр. 3 с.117 Впр. 5 с.119 |
|
Впр. 5а, 6, 7 с.118-120 |
Впр. 8 с.120 |
Впр. 5с с.119, 8 с.120 РЗ |
|||||||
48. |
|
Приготування до подорожі |
ЛО уроку Впр. 2 с.121 Впр. 7 с.123 РЗ |
Словотвір: складні слова Впр. 1 с.121 Вживання неозначеної форми дієслів із часткою zu Впр. 5 с.122, РЗ |
|
|
|
|
Впр. 4б с.122 |
|
Впр. 3 с.121 Впр. 4а, 5 с.122, 6 с.123 |
РЗ
|
Впр. 8 с.123 |
||||||||
49. |
|
На вокзалі |
ЛО уроку Впр. 1, 4 с. 124 |
Географічні власні назви РЗ |
|
|
|
|
Впр. 3а с.125 5 с.126 |
|
Впр. 3 с.125, 6,7 с.126
|
РЗ
|
Впр. 7 с.126 |
||||||||
50. |
|
Статистика подорожей |
ЛО уроку Впр. 2 с.126 |
Дроби Впр. 3 с.127 Впр. 8 с.130 |
|
|
|
|
Впр. 6 с.130 |
Впр. 3б с.128 Впр. 8 с.130 |
Впр.4 с.128, 5 с.129, 7 с.130 |
РЗ |
Впр. 8 с.130 РЗ |
||||||||
51. |
|
Транспортні засоби |
ЛО уроку Впр. 1,2 с.131
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 3 с.133 4,5 с.134 |
Впр. 2б, 3а с.131 6 с.134 |
Впр. 7 с.134 |
Впр. 2а с.131 Впр. 7 с.134 |
||||||||
52. |
|
Програма подорожі
|
ЛО року. Впр. 2 с.135 |
Словотвір: складні слова Впр. 1 с.135 |
|
|
|
|
|
Впр. 3 с.136, 4 с.137 |
Впр. 5 с.137 |
|
Впр. 6 с.137 |
||||||||
Lektion 7. Deutschsprachige Länder |
|||||||||||||||||||||
53. |
|
Публічна |
Німеччина та її столиця |
ЛО уроку Впр. 2 с.142 РЗ
|
Множина іменників (повторення) Впр. 1 с.142 Особливі форми відмінювання іменників впр. 4 с.144 |
|
|
|
|
Впр. 5 с.144 |
Впр. 3 с.143 |
Впр. 3а с.143, 6 с.145 |
Впр. 7 с.145 |
Впр. 7 с.145 РЗ |
|||||||
54. |
|
Чи ти знав це раніше?
|
ЛО уроку Впр. 1,2 с.146 Впр. 5а с.148 |
Підрядне з’ясувальне речення зі сполучником dass Впр. 3а с.146 Впр. 4 с.147
|
|
|
|
|
Впр. 3б с.147 |
|
Впр. 5б, 6 с. 148
|
Впр. 7 с.149 |
Впр. 7 с.149 РЗ |
||||||||
55. |
|
Австрія |
ЛО уроку РЗ |
Підрядне з’ясувальне речення зі сполучником ob і сполучими словами Впр. 3 с.150 |
|
|
|
|
Впр. 3а, 4 с.150 |
|
Впр.2,5 с.150,152 |
Впр. 6 с.152 |
Впр. 3с, 6 с.152 |
||||||||
56. |
|
Швейцарія |
ЛО уроку Впр. 2 с.153 |
Підрядне з’ясувальне речення Впр. 3 с.153 |
|
|
|
|
Впр. 5 с.154 |
Впр. 3,4 с.153 РЗ |
Впр. 1, 5с с.153-154 |
Впр. 6 с.154 РЗ |
Впр. 6 с.154 РЗ |
||||||||
57. |
|
Ліхтенштейн
|
ЛО уроку Впр. 2 с.155 |
Словотвір: складні слова Впр. 1 с.155 Підрядне з’ясувальне речення Впр. 6,7 с.158 |
|
|
|
|
Впр. 3 с.155 |
Впр. 4, 5 с.156 |
Впр. 6 с.158 |
Впр. РЗ |
Впр. 7 с.158 РЗ |
||||||||
58. |
|
Люксембург
|
ЛО уроку Впр. 2,3а с.159 |
Словотвір: складні слова Впр. 2 с.159 Підрядне з’ясувальне речення Впр. 4 с.160 |
|
|
|
|
РЗ |
Впр. 3б с.159 |
Впр. 4 с.160 |
Впр. 5 с.160 РЗ |
Впр. 5 с.160 РЗ |
||||||||
59. |
|
Повторення. Тестова робота № 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
Lektion 8. Die Ukraine. Україна |
||||||||||||||||||
60. |
|
|
Моя Батьківщина та я |
ЛО уроку Впр. 2-4 с.165 |
Складносурядне речення зі сполучниками deshalb і darum Впр. 5,6,7 с.166 |
|
|
|
|
РЗ |
Впр. 5а с.166 |
Впр. 7 с.167 |
Впр. 7 с.169 РЗ |
Впр. 6б с.167, 8 с.167 РЗ |
|||||||
61. |
|
|
Україна – країна та люди |
ЛО уроку Впр. 2 с.168 |
|
|
|
|
|
Впр. 3 с.169 |
Впр. 3 с.169 |
Впр. 4,5 с.170 |
Впр. 6 с.170 |
Впр. 6 с.170 РЗ |
|||||||
62. |
|
|
Українські міста |
ЛО уроку РЗ |
|
|
|
|
|
РЗ |
Впр. 4 с.172 |
Впр. 2,3 с.171, 5,6 с.172 |
Впр. 7 с.172 |
Впр. 7 с.172 РЗ |
|||||||
63. |
|
|
Київ |
ЛО уроку Впр. 2 с.173 |
Словотвір: складні слова Впр. 1 с.173 |
|
|
|
|
Впр. 5 с.174 |
Впр. 3, 4 с.173 |
РЗ |
Впр. 6,7 с.175 |
Впр. 5,7 с.174-175 |
|||||||
64. |
|
|
Цікаві пункти призначення в Україні |
ЛО уроку Впр. 2 с.176
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 3 с.177, 4 с.178 |
Впр. 2 с.176 Впр. 5 с.178 |
Впр. 6 с.178 РЗ |
Впр. 6 с.178 РЗ |
|||||||
65. |
|
|
Повторення. Тестова робота №8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
66. |
|
|
Контроль навичок читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до КР з аудіювання |
|||||||
64. |
|
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до КР з письма |
|||||||
68. |
|
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до КР з говоріння |
|||||||
69. |
|
|
Контроль навичок говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Опрацювати вивчені ЛО у словнику |
|||||||
70. |
|
|
Підсумковий урок за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений ГМ |
|||||||